Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Zde je důvod proč společnost Netflix možná konečně změní svůj postoj ke sportu

Společnost Netflix (NFLX) se dlouho vyhýbala právům na živé sportovní přenosy jako smysluplnému počinu pro streamovací platformu.

Michal Kmeť Autor: Michal Kmeť
10 června, 2022
4 min. čtení
Zdroj: Getty Images

Zdroj: Getty Images

4 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

V roce 2015 generální ředitel Ted Sarandos (v té době šéf obsahu) tvrdil, že hodnota, kterou Netflix svým předplatitelům poskytuje, spočívá v tom, že mohou sledovat, co chtějí, kdy chtějí, jak chtějí a bez reklam. Sport do tohoto modelu nezapadá.

Netflix však po neuspokojivých výsledcích za první čtvrtletí provádí některé změny ve své platformě, které mohou otevřít dveře živému sportovnímu vysílání na této světové jedničce v oblasti streamování videa.

V Netflixu se chystají velké změny

Hlavní novinkou v hovoru o výsledcích Netflixu za první čtvrtletí bylo oznámení generálního ředitele Reeda Hastingse, že společnost prozkoumá možnost poskytování služeb podporovaných reklamou. Úroveň podporovaná reklamou může Netflixu pomoci přilákat cenově náročnější zákazníky, kterým nevadí sledovat reklamy, pokud tím ušetří peníze. A pokud napodobí úspěch jiných streamovacích služeb, mohla by úroveň podporovaná reklamou skutečně přinést vyšší příjmy na účet.

Zdroj: Netflix

Reklama je nezbytnou součástí živého sportovního vysílání. Mnoho událostí má přirozené reklamní přestávky. A sportovní fanoušci jsou zvyklí sledovat reklamy. Takže ani předplatitelé bez reklam by si na reklamy během živého vysílání na Netflixu nestěžovali.

Zatímco Netflix by teoreticky mohl poskytovat programy bez reklam, jeho konkurenti se budou ucházet o sportovní práva a plánují je zpeněžit pomocí reklamy. Netflix tedy musí zobrazovat reklamy, aby mohl nabídnout konkurenční nabídku na většinu sportovních práv, a integrace reklam do Netflixu je prvním krokem.

Advertisement

Druhou věcí, na které Netflix pracuje, je platforma pro živé vysílání. Hlavní konkurenti, včetně Amazonu (AMZN), již mají možnost živého vysílání. Amazon využívá živé vysílání zejména pro své zápasy Thursday Night Football, ale provozuje také Amazon Live na svých maloobchodních webových stránkách a provozuje streamovací platformu Twitch. Netflix zkoumá možnost živých soutěžních pořadů, které umožňují interakci s diváky.

Chcete využít této příležitosti?
Zdroj: Unsplash

Již nyní projevuje zájem o některá sportovní práva

Společnost Netflix údajně jedná se společností Formula 1 o mediálních právech. Bude muset přebít nabídku společnosti ESPN patřící společnosti Disney, která práva drží od roku 2017 a v současné době platí pouze 5 milionů dolarů ročně. Očekává se, že toto číslo výrazně vzroste poté, co dokumentární seriál Drive to Survive společnosti Netflix loni zvýšil sledovanost ESPN o 50 %. F1 nyní údajně požaduje 100 milionů dolarů ročně.

Průměrný závod F1 sledovalo v loňském roce na stanici ESPN necelý milion diváků. A předplatitelů Netflixu je v USA o něco méně než předplatitelů kabelové televize ESPN. Těžko říci, zda by Netflix dokázal lépe zvýšit sledovanost než specializovaná sportovní stanice ESPN. A pokud se jí podaří přilákat zhruba 1 milion diváků na jeden závod, bude to Netflixu stačit k tomu, aby ospravedlnil cenu?

Společnost Amazon zaplatila NFL přibližně 100 milionů dolarů ročně za simulované vysílání 10 zápasů Thursday Night Football ročně v letech 2020 a 2021. Stream přinesl průměrnou sledovanost 1 milion diváků. Přírůstek reklamy na tyto zápasy je minimální, protože většina reklamních slotů připadla původním vysílatelům. Přesto Amazon viděl dostatečný úspěch na to, aby uzavřel s NFL obrovskou jedenáctiletou smlouvu v hodnotě 11 miliard dolarů a získal exkluzivní mediální práva na 15 zápasů za sezónu.

Zdroj: Getty Images

Z tohoto pohledu by práva na F1 mohla být výhodná. V sezóně se koná více než 20 závodů a rostoucí popularita tohoto sportu by mohla přilákat nové předplatitele a zlepšit jejich udržení v USA, přičemž by se křížově doplňoval obsah ostatních sportovních dokumentů.

I když Netflix nakonec možná nezíská mediální práva na Formuli 1, skutečnost, že se o tom diskutuje, znamená, že bere myšlenku zahrnout sportovní přenosy do své knihovny vážně. Sarandos skutečně změnil svůj názor na sport, i když jen mírně: „Neříkám, že bychom sport nikdy nedělali, ale museli bychom vidět cestu, jak s ním pěstovat velký tok příjmů a velký tok zisku,“ řekl během hovoru k výsledkům společnosti. S nadcházejícími změnami ve streamovací službě může být tato cesta jasnější.

V roce 2015 generální ředitel Ted Sarandos tvrdil, že hodnota, kterou Netflix svým předplatitelům poskytuje, spočívá v tom, že mohou sledovat, co chtějí, kdy chtějí, jak chtějí a bez reklam. Sport do tohoto modelu nezapadá.Netflix však po neuspokojivých výsledcích za první čtvrtletí provádí některé změny ve své platformě, které mohou otevřít dveře živému sportovnímu vysílání na této světové jedničce v oblasti streamování videa.Hlavní novinkou v hovoru o výsledcích Netflixu za první čtvrtletí bylo oznámení generálního ředitele Reeda Hastingse, že společnost prozkoumá možnost poskytování služeb podporovaných reklamou. Úroveň podporovaná reklamou může Netflixu pomoci přilákat cenově náročnější zákazníky, kterým nevadí sledovat reklamy, pokud tím ušetří peníze. A pokud napodobí úspěch jiných streamovacích služeb, mohla by úroveň podporovaná reklamou skutečně přinést vyšší příjmy na účet.Zdroj: NetflixReklama je nezbytnou součástí živého sportovního vysílání. Mnoho událostí má přirozené reklamní přestávky. A sportovní fanoušci jsou zvyklí sledovat reklamy. Takže ani předplatitelé bez reklam by si na reklamy během živého vysílání na Netflixu nestěžovali.Zatímco Netflix by teoreticky mohl poskytovat programy bez reklam, jeho konkurenti se budou ucházet o sportovní práva a plánují je zpeněžit pomocí reklamy. Netflix tedy musí zobrazovat reklamy, aby mohl nabídnout konkurenční nabídku na většinu sportovních práv, a integrace reklam do Netflixu je prvním krokem.Druhou věcí, na které Netflix pracuje, je platforma pro živé vysílání. Hlavní konkurenti, včetně Amazonu , již mají možnost živého vysílání. Amazon využívá živé vysílání zejména pro své zápasy Thursday Night Football, ale provozuje také Amazon Live na svých maloobchodních webových stránkách a provozuje streamovací platformu Twitch. Netflix zkoumá možnost živých soutěžních pořadů, které umožňují interakci s diváky.Chcete využít této příležitosti?Zdroj: UnsplashSpolečnost Netflix údajně jedná se společností Formula 1 o mediálních právech. Bude muset přebít nabídku společnosti ESPN patřící společnosti Disney, která práva drží od roku 2017 a v současné době platí pouze 5 milionů dolarů ročně. Očekává se, že toto číslo výrazně vzroste poté, co dokumentární seriál Drive to Survive společnosti Netflix loni zvýšil sledovanost ESPN o 50 %. F1 nyní údajně požaduje 100 milionů dolarů ročně.Průměrný závod F1 sledovalo v loňském roce na stanici ESPN necelý milion diváků. A předplatitelů Netflixu je v USA o něco méně než předplatitelů kabelové televize ESPN. Těžko říci, zda by Netflix dokázal lépe zvýšit sledovanost než specializovaná sportovní stanice ESPN. A pokud se jí podaří přilákat zhruba 1 milion diváků na jeden závod, bude to Netflixu stačit k tomu, aby ospravedlnil cenu?Společnost Amazon zaplatila NFL přibližně 100 milionů dolarů ročně za simulované vysílání 10 zápasů Thursday Night Football ročně v letech 2020 a 2021. Stream přinesl průměrnou sledovanost 1 milion diváků. Přírůstek reklamy na tyto zápasy je minimální, protože většina reklamních slotů připadla původním vysílatelům. Přesto Amazon viděl dostatečný úspěch na to, aby uzavřel s NFL obrovskou jedenáctiletou smlouvu v hodnotě 11 miliard dolarů a získal exkluzivní mediální práva na 15 zápasů za sezónu.Zdroj: Getty ImagesZ tohoto pohledu by práva na F1 mohla být výhodná. V sezóně se koná více než 20 závodů a rostoucí popularita tohoto sportu by mohla přilákat nové předplatitele a zlepšit jejich udržení v USA, přičemž by se křížově doplňoval obsah ostatních sportovních dokumentů.I když Netflix nakonec možná nezíská mediální práva na Formuli 1, skutečnost, že se o tom diskutuje, znamená, že bere myšlenku zahrnout sportovní přenosy do své knihovny vážně. Sarandos skutečně změnil svůj názor na sport, i když jen mírně: „Neříkám, že bychom sport nikdy nedělali, ale museli bychom vidět cestu, jak s ním pěstovat velký tok příjmů a velký tok zisku,“ řekl během hovoru k výsledkům společnosti. S nadcházejícími změnami ve streamovací službě může být tato cesta jasnější.
Tagy: AkcienetflixNFLXsportUSA


    Chcete využít této příležitosti?


    Zanechte své kontaktní údaje, ozve se Vám licencovaný specialista a zároveň získáte:

    • Přístup k nejžhavějším IPO a investičním trendům.

    • Pravidelnou dávku aktuálních tipů pro Vaše portfolio v našem Newsletteru.

    • Investiční portfolio

    Máte zkušenosti s investováním?

    Jakou částku jste připraven použít na investování?



    Odesláním formuláře souhlasíte se zasíláním newsletteru Burzovní svět. Odhlásit se můžete kdykoli.

    Advertisement

    Breaking.

    14:00

    Futures na TSX rostou, což připravuje index na týdenní nárůst.

    13:53

    Broadcom, Costco a Roblox klesly před otevřením trhu; Lululemon Athletica prudce vzrostl.

    13:43

    Podíl BlackRock v PRS REIT klesl pod 5 %

    13:37

    Finanční ředitelka Statkraftu Anna Nord Bjercke oznamuje rezignaci.

    13:31

    Člen představenstva AngloGold Ashanti prodal akcie v hodnotě více než 3,2 milionu dolarů.

    13:25

    Zenita (Maticmind SPA) zahajuje fázi předstabilizace pro vydání dluhopisů

    Advertisement

    Příležitosti.

    Zdroj: Getty Images
    Akcie

    Akcie Meta Platforms mohou být tichým vítězem AI, býci radí kupovat

    12 prosince, 2025

    Akcie společnosti Meta Platforms letos neprocházejí jednoduchým obdobím.

    Zdroj: Unsplash

    Akcie cestovních společností rostou díky sazbám Fedu a silné poptávce

    12 prosince, 2025
    Zdroj: Bloomberg

    Akcie Roku už letos posílily o více než 40 %, Jefferies očekává další růst

    11 prosince, 2025
    Zdroj: Burzovnísvět

    IPO JST a Beta Technologies: emise potvrzují sílu závěru roku 2025

    11 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Energetické tituly zůstávají na radaru Goldman Sachs díky růstu i ocenění

    11 prosince, 2025

    IPO Radar.

    Medline Inc.

    Datum IPO: 17 prosince, 2025
    Potenciální ocenění: 55,3 miliardy USD

    Buďte u toho

    Nejčtenější zprávy.

    GE Vernova láme rekordy po vylepšeném výhledu a štědré dividendové politice

    11 prosince, 2025

    CSG získává mnohamiliardový kontrakt na munici a posiluje svou globální pozici

    10 prosince, 2025

    Regulátoři vyzývají k přijetí opatření proti „front-runningu“ od tvůrců trhu

    8 prosince, 2025

    S&P 500 končí výše, Fed snížil sazby již potřetí v tomto roce

    10 prosince, 2025

    S&P 500 klesá kvůli opatrnému obchodování před klíčovým zasedáním Fedu

    8 prosince, 2025

    S&P 500 uzavřel na rekordním maximu navzdory poklesu Oracle a AI

    11 prosince, 2025

    Společnost Wealthfront stanovila cenu IPO na horní hranici rozpětí

    12 prosince, 2025

    S&P 500 uzavřel níže, investoři jsou opatrní před rozhodnutím Fedu

    9 prosince, 2025
    Advertisement

    Tip editora.

    Zdroj: BurzovníSvět.cz
    Tip editora

    Bublina na trhu nezastavila boom umělé inteligence v Silicon Valley

    30 listopadu, 2025

    Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...

    Advertisement

    Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

    Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

    • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
    • Reklama
    • Kontakt

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Název nebo symbol
    Žádný výsledek
    Zobrazit všechny výsledky
    • Burzy
      • Headlines
      • Breaking
      • Akcie
      • ETF
      • Dividendy
      • IPO
      • Forex
      • Komodity
      • Kryptoměny
      • Ekonomika
      • Hospodářské výsledky
    • Příležitost
    • IPO Radar
    • Nejčtenější
    • Bullionář Daily
    • Úspěch
      • Alternativní investice
      • Škola bullionáře
      • Miliardáři
      • Business
      • Bullionářova knihspirace
      • Bullionářův almanach
      • Bullionářův slovníček
    • AI
    • Česko
    • Invest mentoring
    • E-booky
    • Srovnávač brokerů
    • Kariéra
    • Pomoc investorům
    Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    ·
    Poslední událost
    Poslední událost

      Používáme soubory cookie a podobné technologie, které jsou nezbytné pro provoz webových stránek. Další soubory cookie se používají k provádění analýzy používání webových stránek. Pokračováním v používání našich webových stránek vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. Další informace naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.