Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    NAVN 31 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    BETA 3 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    NAVN 31 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    BETA 3 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Zde je důvod proč společnost Netflix možná konečně změní svůj postoj ke sportu

Společnost Netflix (NFLX) se dlouho vyhýbala právům na živé sportovní přenosy jako smysluplnému počinu pro streamovací platformu.

Michal Kmeť Autor: Michal Kmeť
10 června, 2022
4 min. čtení
Zdroj: Getty Images

Zdroj: Getty Images

4 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

V roce 2015 generální ředitel Ted Sarandos (v té době šéf obsahu) tvrdil, že hodnota, kterou Netflix svým předplatitelům poskytuje, spočívá v tom, že mohou sledovat, co chtějí, kdy chtějí, jak chtějí a bez reklam. Sport do tohoto modelu nezapadá.

Netflix však po neuspokojivých výsledcích za první čtvrtletí provádí některé změny ve své platformě, které mohou otevřít dveře živému sportovnímu vysílání na této světové jedničce v oblasti streamování videa.

V Netflixu se chystají velké změny

Hlavní novinkou v hovoru o výsledcích Netflixu za první čtvrtletí bylo oznámení generálního ředitele Reeda Hastingse, že společnost prozkoumá možnost poskytování služeb podporovaných reklamou. Úroveň podporovaná reklamou může Netflixu pomoci přilákat cenově náročnější zákazníky, kterým nevadí sledovat reklamy, pokud tím ušetří peníze. A pokud napodobí úspěch jiných streamovacích služeb, mohla by úroveň podporovaná reklamou skutečně přinést vyšší příjmy na účet.

Zdroj: Netflix

Reklama je nezbytnou součástí živého sportovního vysílání. Mnoho událostí má přirozené reklamní přestávky. A sportovní fanoušci jsou zvyklí sledovat reklamy. Takže ani předplatitelé bez reklam by si na reklamy během živého vysílání na Netflixu nestěžovali.

Zatímco Netflix by teoreticky mohl poskytovat programy bez reklam, jeho konkurenti se budou ucházet o sportovní práva a plánují je zpeněžit pomocí reklamy. Netflix tedy musí zobrazovat reklamy, aby mohl nabídnout konkurenční nabídku na většinu sportovních práv, a integrace reklam do Netflixu je prvním krokem.

Advertisement

Druhou věcí, na které Netflix pracuje, je platforma pro živé vysílání. Hlavní konkurenti, včetně Amazonu (AMZN), již mají možnost živého vysílání. Amazon využívá živé vysílání zejména pro své zápasy Thursday Night Football, ale provozuje také Amazon Live na svých maloobchodních webových stránkách a provozuje streamovací platformu Twitch. Netflix zkoumá možnost živých soutěžních pořadů, které umožňují interakci s diváky.

Chcete využít této příležitosti?
Zdroj: Unsplash

Již nyní projevuje zájem o některá sportovní práva

Společnost Netflix údajně jedná se společností Formula 1 o mediálních právech. Bude muset přebít nabídku společnosti ESPN patřící společnosti Disney, která práva drží od roku 2017 a v současné době platí pouze 5 milionů dolarů ročně. Očekává se, že toto číslo výrazně vzroste poté, co dokumentární seriál Drive to Survive společnosti Netflix loni zvýšil sledovanost ESPN o 50 %. F1 nyní údajně požaduje 100 milionů dolarů ročně.

Průměrný závod F1 sledovalo v loňském roce na stanici ESPN necelý milion diváků. A předplatitelů Netflixu je v USA o něco méně než předplatitelů kabelové televize ESPN. Těžko říci, zda by Netflix dokázal lépe zvýšit sledovanost než specializovaná sportovní stanice ESPN. A pokud se jí podaří přilákat zhruba 1 milion diváků na jeden závod, bude to Netflixu stačit k tomu, aby ospravedlnil cenu?

Společnost Amazon zaplatila NFL přibližně 100 milionů dolarů ročně za simulované vysílání 10 zápasů Thursday Night Football ročně v letech 2020 a 2021. Stream přinesl průměrnou sledovanost 1 milion diváků. Přírůstek reklamy na tyto zápasy je minimální, protože většina reklamních slotů připadla původním vysílatelům. Přesto Amazon viděl dostatečný úspěch na to, aby uzavřel s NFL obrovskou jedenáctiletou smlouvu v hodnotě 11 miliard dolarů a získal exkluzivní mediální práva na 15 zápasů za sezónu.

Zdroj: Getty Images

Z tohoto pohledu by práva na F1 mohla být výhodná. V sezóně se koná více než 20 závodů a rostoucí popularita tohoto sportu by mohla přilákat nové předplatitele a zlepšit jejich udržení v USA, přičemž by se křížově doplňoval obsah ostatních sportovních dokumentů.

I když Netflix nakonec možná nezíská mediální práva na Formuli 1, skutečnost, že se o tom diskutuje, znamená, že bere myšlenku zahrnout sportovní přenosy do své knihovny vážně. Sarandos skutečně změnil svůj názor na sport, i když jen mírně: „Neříkám, že bychom sport nikdy nedělali, ale museli bychom vidět cestu, jak s ním pěstovat velký tok příjmů a velký tok zisku,“ řekl během hovoru k výsledkům společnosti. S nadcházejícími změnami ve streamovací službě může být tato cesta jasnější.

V roce 2015 generální ředitel Ted Sarandos tvrdil, že hodnota, kterou Netflix svým předplatitelům poskytuje, spočívá v tom, že mohou sledovat, co chtějí, kdy chtějí, jak chtějí a bez reklam. Sport do tohoto modelu nezapadá.Netflix však po neuspokojivých výsledcích za první čtvrtletí provádí některé změny ve své platformě, které mohou otevřít dveře živému sportovnímu vysílání na této světové jedničce v oblasti streamování videa.Hlavní novinkou v hovoru o výsledcích Netflixu za první čtvrtletí bylo oznámení generálního ředitele Reeda Hastingse, že společnost prozkoumá možnost poskytování služeb podporovaných reklamou. Úroveň podporovaná reklamou může Netflixu pomoci přilákat cenově náročnější zákazníky, kterým nevadí sledovat reklamy, pokud tím ušetří peníze. A pokud napodobí úspěch jiných streamovacích služeb, mohla by úroveň podporovaná reklamou skutečně přinést vyšší příjmy na účet.Zdroj: NetflixReklama je nezbytnou součástí živého sportovního vysílání. Mnoho událostí má přirozené reklamní přestávky. A sportovní fanoušci jsou zvyklí sledovat reklamy. Takže ani předplatitelé bez reklam by si na reklamy během živého vysílání na Netflixu nestěžovali.Zatímco Netflix by teoreticky mohl poskytovat programy bez reklam, jeho konkurenti se budou ucházet o sportovní práva a plánují je zpeněžit pomocí reklamy. Netflix tedy musí zobrazovat reklamy, aby mohl nabídnout konkurenční nabídku na většinu sportovních práv, a integrace reklam do Netflixu je prvním krokem.Druhou věcí, na které Netflix pracuje, je platforma pro živé vysílání. Hlavní konkurenti, včetně Amazonu , již mají možnost živého vysílání. Amazon využívá živé vysílání zejména pro své zápasy Thursday Night Football, ale provozuje také Amazon Live na svých maloobchodních webových stránkách a provozuje streamovací platformu Twitch. Netflix zkoumá možnost živých soutěžních pořadů, které umožňují interakci s diváky.Chcete využít této příležitosti?Zdroj: UnsplashSpolečnost Netflix údajně jedná se společností Formula 1 o mediálních právech. Bude muset přebít nabídku společnosti ESPN patřící společnosti Disney, která práva drží od roku 2017 a v současné době platí pouze 5 milionů dolarů ročně. Očekává se, že toto číslo výrazně vzroste poté, co dokumentární seriál Drive to Survive společnosti Netflix loni zvýšil sledovanost ESPN o 50 %. F1 nyní údajně požaduje 100 milionů dolarů ročně.Průměrný závod F1 sledovalo v loňském roce na stanici ESPN necelý milion diváků. A předplatitelů Netflixu je v USA o něco méně než předplatitelů kabelové televize ESPN. Těžko říci, zda by Netflix dokázal lépe zvýšit sledovanost než specializovaná sportovní stanice ESPN. A pokud se jí podaří přilákat zhruba 1 milion diváků na jeden závod, bude to Netflixu stačit k tomu, aby ospravedlnil cenu?Společnost Amazon zaplatila NFL přibližně 100 milionů dolarů ročně za simulované vysílání 10 zápasů Thursday Night Football ročně v letech 2020 a 2021. Stream přinesl průměrnou sledovanost 1 milion diváků. Přírůstek reklamy na tyto zápasy je minimální, protože většina reklamních slotů připadla původním vysílatelům. Přesto Amazon viděl dostatečný úspěch na to, aby uzavřel s NFL obrovskou jedenáctiletou smlouvu v hodnotě 11 miliard dolarů a získal exkluzivní mediální práva na 15 zápasů za sezónu.Zdroj: Getty ImagesZ tohoto pohledu by práva na F1 mohla být výhodná. V sezóně se koná více než 20 závodů a rostoucí popularita tohoto sportu by mohla přilákat nové předplatitele a zlepšit jejich udržení v USA, přičemž by se křížově doplňoval obsah ostatních sportovních dokumentů.I když Netflix nakonec možná nezíská mediální práva na Formuli 1, skutečnost, že se o tom diskutuje, znamená, že bere myšlenku zahrnout sportovní přenosy do své knihovny vážně. Sarandos skutečně změnil svůj názor na sport, i když jen mírně: „Neříkám, že bychom sport nikdy nedělali, ale museli bychom vidět cestu, jak s ním pěstovat velký tok příjmů a velký tok zisku,“ řekl během hovoru k výsledkům společnosti. S nadcházejícími změnami ve streamovací službě může být tato cesta jasnější.
Tagy: AkcienetflixNFLXsportUSA

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Související:

      1. 31. srpna — Amazon se stává 2. nejhodnotnější společností v USA
      2. Elon Musk vyzval k bojkotu Netflixu kvůli transgender obsahu
      3. 28. září — Amazon.com láme další rekordy v segmentu e-commerce
      4. US Open a kontroverzní vztah soutěže s marketingem Donalda Trumpa
      5. 7. října — Netflix zahajuje provoz v Kanadě
      6. Netflix může znovu nastartovat růst, analytici věří v boom reklamního byznysu
      7. Netflix potvrzuje výjimečný růst a zůstává dominantní silou ve streamování
      8. Netflix podle společnosti Loop Capital vyhrál streamovací válku
      9. Netflix získává práva na World Baseball Classic 2026 a posiluje sportovní nabídku
      Advertisement

      Breaking.

      00:26

      Austrálie obviňuje Microsoft: Klame zákazníky umělou inteligencí?

      00:22

      HSBC čelí miliardové rezervě po verdiktu v kauze Madoff

      00:13

      Trump uvolňuje ekologická pravidla pro americké mědi smeltery

      00:02

      POET Technologies: Investiční skok o 150 milionů dolarů!

      22:12

      EOS padá: Kryptoměna ztrácí 10 % během jediného dne

      19:12

      Uzavření vlády způsobuje krizi v řízení letového provozu USA

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Shutterstock
      Příležitost

      Generální ředitel ze staré školy se bude snažit zachránit Kodak

      26 října, 2025

      Když Jim Continenza provází návštěvníky po továrnách společnosti Eastman Kodak (KODK), začne tím, že je požádá, aby si sundali saka....

      Zdroj: Shutterstock

      Microsoft může znovu růst díky Azure a Copilotu, říkají analytici

      25 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      KeyBanc věří v růst Amazonu díky AI a expanzi v cloudu i reklamě

      24 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Las Vegas Sands hlásí silné čtvrtletní výsledky a táhne růst sektoru

      24 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Core Scientific posiluje díky upgradu, zatímco dohoda s CoreWeave slábne

      24 října, 2025

      IPO Radar.

      Navan, Inc.

      Datum IPO: 31 října, 2025
      Potenciální ocenění: 6,45 miliardy USD

      Buďte u toho

      Nejčtenější zprávy.

      Fed naráží na limity, mladí Američané v technologiích zůstávají bez práce

      25 října, 2025

      KeyBanc věří v růst Amazonu díky AI a expanzi v cloudu i reklamě

      24 října, 2025

      S&P 500 klesá kvůli obavám z obchodní války USA a Číny a propadu Netflixu

      22 října, 2025

      Dow uzavřel poprvé nad hranicí 47 000 bodů díky mírné inflaci

      24 října, 2025

      Warner Bros. Discovery zvažuje prodej, akcie prudce rostou

      22 října, 2025

      Fed potřebuje jasnější strategii, aby investory provedl nejistým obdobím

      25 října, 2025

      Tesla představuje klíčové kroky v umělé inteligenci, čipech a robotice

      26 října, 2025

      S&P 500 stoupá díky technologiím a uvolnění napětí mezi USA a Čínou

      23 října, 2025
      Advertisement

      Tip editora.

      Zdroj: Burzovní svět
      Akcie

      Tři hvězdné IPO roku 2025: od čínských elektromobilů po evropské alarmy

      14 října, 2025

      Po dvou letech opatrnosti se globální trh s primárními emisemi (IPO) znovu probouzí. Rok 2025 přinesl několik mimořádně úspěšných debutů,...

      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
        • Hospodářské výsledky
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.