Přestože v posledním čtvrtletí ztratila předplatitele, stále patří k nejoblíbenějším prémiovým službám a její původní obsah trvale vede žebříčky. Díky této dominanci akcie společnosti za posledních deset let vzrostly o 1 600 %.
Společnost však zjevně ztrácí dynamiku. Růst nejvyššího obratu se zpomaluje a Netflix začíná vypadat jako zralejší podnik. To neznamená, že akcie jsou špatnou investicí, ale akcionáři pravděpodobně najdou lepší výnosy jinde ve streamovacím odvětví. Například vzhledem k tomu, že společnost Walt Disney (DIS)(a možná i Netflix) se chystá spustit služby podporované reklamou, vypadají Roku (ROKU) a The Trade Desk (TTD) jako chytré dlouhodobé investice.
Zde jsou informace, které byste měli vědět o těchto dvou monstrózních růstových akciích.
Zdroj: Shutterstock
1. Roku
Značka Roku se stala synonymem pro streamovanou zábavu. Její platforma propojuje diváky s vydavateli obsahu a umožňuje uživatelům přístup a správu prakticky všech prémiových a reklamou podporovaných streamovacích služeb. A co víc, Roku OS je jediný operační systém v oboru, který je speciálně vytvořen pro připojenou televizi (CTV), což znamená, že teoreticky nabízí lepší divácký zážitek než převzaté mobilní operační systémy, jako je Amazon Fire OS.
Společnost Roku se dále odlišila přidáním původního obsahu a živého televizního vysílání do vlastní streamovací služby Roku Channel, která je podporována reklamou. Díky těmto vlastnostem se společnost Roku stala celosvětově nejoblíbenější streamovací platformou. V prvním čtvrtletí se Roku podílel na 31 % celosvětového času streamování. To je téměř dvojnásobek podílu na trhu dalšího nejbližšího konkurenta, kterým je Amazon Fire TV.
V prvním čtvrtletí vzrostl počet aktivních účtů a hodin streamování společnosti Roku o 14 %. V obou případech se tyto ukazatele oproti předchozímu roku zpomalily, což bylo způsobeno odeznívajícím dopadem pandemie. Zapojení uživatelů Roku však stále překonávalo širší odvětví, které zaznamenalo 10% nárůst doby streamování. Důležitější je, že společnost Roku v uplynulém roce stále vykazovala dobré finanční výsledky. Tržby vzrostly o 44 % na 1,9 miliardy dolarů a volný peněžní tok se zvýšil o 16 % na 183 milionů dolarů.
Do budoucna má Roku spoustu prostoru pro růst a usilovně pracuje na odlišení své platformy. Společnost nedávno přidala na domovskou obrazovku Roku personalizovaná doporučení a oznámila vlnu nových (a obnovených) původních titulů, které letos přibudou na kanálu Roku Channel. Tyto snahy by měly podpořit růst aktivních účtů a zapojení diváků, což by v konečném důsledku mělo přinést více výdajů na reklamu na platformě. Podle společnosti eMarketer dosáhnou výdaje na reklamu na televizní vysílání v USA do roku 2024 30 miliard dolarů. Reklamní technologická platforma Roku OneView však také umožňuje marketérům spouštět kampaně na počítačích a mobilních zařízeních, což znamená, že její tržní příležitosti přesahují oblast CTV.
Roku má zkrátka vedoucí postavení na velkém trhu a vzhledem k tomu, že se akcie obchodují za 4,2násobek tržeb – což je nejnižší ocenění za poslední tři roky – je nyní skvělá doba na nákup několika akcií.
Zdroj: Unsplash
2. The Trade Desk
Společnost Trade Desk se specializuje na digitální reklamu. Její platforma umožňuje marketérům nakupovat reklamní inventář programově, což znamená, že proces je automatizovaný prostřednictvím nabídek v reálném čase, nikoliv ručním vyjednáváním. The Trade Desk rovněž poskytuje přístup k datovým souborům a nástrojům pro měření, což klientům umožňuje plánovat a optimalizovat cílené kampaně napříč ČTÚ, stolními počítači a mobilními zařízeními.
Jako největší nezávislá platforma na straně kupujících má společnost The Trade Desk značnou datovou výhodu. Každou sekundu vidí 13 milionů reklamních příležitostí a každá z nich je příležitostí dozvědět se více o vkusu a preferencích spotřebitelů. Na základě těchto informací se její platforma opírá o umělou inteligenci, aby mohla odhalit poznatky, zlepšit cílení a zvýšit počet kliknutí a konverzí pro obchodníky.
Zdroj: Unsplash
Navzdory silné konkurenci společnost Trade Desk v prvním čtvrtletí nadále získávala podíl na trhu a tento trend se projevil v dobrých finančních výsledcích. Za poslední rok se tržby zvýšily o 44 % na 1,3 miliardy dolarů a volný peněžní tok vyskočil o 11 % na 394 milionů dolarů. Společnost si také již osmým rokem po sobě udržela míru udržení nad 95 %, což svědčí o hodnotě, kterou její platforma vytváří pro inzerenty.
V této souvislosti má společnost The Trade Desk dobrou pozici pro udržení své dynamiky. V prvním čtvrtletí byl CTV opět nejrychleji rostoucím segmentem jejího podnikání. Výdaje na reklamu v CTV však stále tvoří jen malou část celkových výdajů na televizní reklamu na celém světě. S přesunem reklamních dolarů z vysílání a kabelového vysílání na streamování by z toho měla společnost The Trade Desk těžit. A rozhodnutí společnosti Walt Disney spustit verzi Disney+ podporovanou reklamou by mělo tento trend ještě podpořit.
Zdroj: Unsplash
Společnost The Trade Desk v loňském roce vydala svůj nejnovější upgrade, Solimar, který marketérům poskytuje přístup k lepší umělé inteligenci a „nejpokročilejšímu trhu s daty na světě“. Tento typ inovací by měl firmu udržet v čele digitální reklamy, odvětví, které má do roku 2025 dosáhnout 785 miliard dolarů. Proto se tato růstová akcie jeví jako výnosná dlouhodobá investice.
Přestože v posledním čtvrtletí ztratila předplatitele, stále patří k nejoblíbenějším prémiovým službám a její původní obsah trvale vede žebříčky. Díky této dominanci akcie společnosti za posledních deset let vzrostly o 1 600 %.Společnost však zjevně ztrácí dynamiku. Růst nejvyššího obratu se zpomaluje a Netflix začíná vypadat jako zralejší podnik. To neznamená, že akcie jsou špatnou investicí, ale akcionáři pravděpodobně najdou lepší výnosy jinde ve streamovacím odvětví. Například vzhledem k tomu, že společnost Walt Disney se chystá spustit služby podporované reklamou, vypadají Roku a The Trade Desk jako chytré dlouhodobé investice.Zde jsou informace, které byste měli vědět o těchto dvou monstrózních růstových akciích.Zdroj: ShutterstockZnačka Roku se stala synonymem pro streamovanou zábavu. Její platforma propojuje diváky s vydavateli obsahu a umožňuje uživatelům přístup a správu prakticky všech prémiových a reklamou podporovaných streamovacích služeb. A co víc, Roku OS je jediný operační systém v oboru, který je speciálně vytvořen pro připojenou televizi , což znamená, že teoreticky nabízí lepší divácký zážitek než převzaté mobilní operační systémy, jako je Amazon Fire OS.Společnost Roku se dále odlišila přidáním původního obsahu a živého televizního vysílání do vlastní streamovací služby Roku Channel, která je podporována reklamou. Díky těmto vlastnostem se společnost Roku stala celosvětově nejoblíbenější streamovací platformou. V prvním čtvrtletí se Roku podílel na 31 % celosvětového času streamování. To je téměř dvojnásobek podílu na trhu dalšího nejbližšího konkurenta, kterým je Amazon Fire TV.V prvním čtvrtletí vzrostl počet aktivních účtů a hodin streamování společnosti Roku o 14 %. V obou případech se tyto ukazatele oproti předchozímu roku zpomalily, což bylo způsobeno odeznívajícím dopadem pandemie. Zapojení uživatelů Roku však stále překonávalo širší odvětví, které zaznamenalo 10% nárůst doby streamování. Důležitější je, že společnost Roku v uplynulém roce stále vykazovala dobré finanční výsledky. Tržby vzrostly o 44 % na 1,9 miliardy dolarů a volný peněžní tok se zvýšil o 16 % na 183 milionů dolarů.Chcete využít této příležitosti?Zdroj: ShutterstockDo budoucna má Roku spoustu prostoru pro růst a usilovně pracuje na odlišení své platformy. Společnost nedávno přidala na domovskou obrazovku Roku personalizovaná doporučení a oznámila vlnu nových původních titulů, které letos přibudou na kanálu Roku Channel. Tyto snahy by měly podpořit růst aktivních účtů a zapojení diváků, což by v konečném důsledku mělo přinést více výdajů na reklamu na platformě. Podle společnosti eMarketer dosáhnou výdaje na reklamu na televizní vysílání v USA do roku 2024 30 miliard dolarů. Reklamní technologická platforma Roku OneView však také umožňuje marketérům spouštět kampaně na počítačích a mobilních zařízeních, což znamená, že její tržní příležitosti přesahují oblast CTV.Roku má zkrátka vedoucí postavení na velkém trhu a vzhledem k tomu, že se akcie obchodují za 4,2násobek tržeb – což je nejnižší ocenění za poslední tři roky – je nyní skvělá doba na nákup několika akcií.Zdroj: UnsplashSpolečnost Trade Desk se specializuje na digitální reklamu. Její platforma umožňuje marketérům nakupovat reklamní inventář programově, což znamená, že proces je automatizovaný prostřednictvím nabídek v reálném čase, nikoliv ručním vyjednáváním. The Trade Desk rovněž poskytuje přístup k datovým souborům a nástrojům pro měření, což klientům umožňuje plánovat a optimalizovat cílené kampaně napříč ČTÚ, stolními počítači a mobilními zařízeními.Jako největší nezávislá platforma na straně kupujících má společnost The Trade Desk značnou datovou výhodu. Každou sekundu vidí 13 milionů reklamních příležitostí a každá z nich je příležitostí dozvědět se více o vkusu a preferencích spotřebitelů. Na základě těchto informací se její platforma opírá o umělou inteligenci, aby mohla odhalit poznatky, zlepšit cílení a zvýšit počet kliknutí a konverzí pro obchodníky.Zdroj: UnsplashNavzdory silné konkurenci společnost Trade Desk v prvním čtvrtletí nadále získávala podíl na trhu a tento trend se projevil v dobrých finančních výsledcích. Za poslední rok se tržby zvýšily o 44 % na 1,3 miliardy dolarů a volný peněžní tok vyskočil o 11 % na 394 milionů dolarů. Společnost si také již osmým rokem po sobě udržela míru udržení nad 95 %, což svědčí o hodnotě, kterou její platforma vytváří pro inzerenty.V této souvislosti má společnost The Trade Desk dobrou pozici pro udržení své dynamiky. V prvním čtvrtletí byl CTV opět nejrychleji rostoucím segmentem jejího podnikání. Výdaje na reklamu v CTV však stále tvoří jen malou část celkových výdajů na televizní reklamu na celém světě. S přesunem reklamních dolarů z vysílání a kabelového vysílání na streamování by z toho měla společnost The Trade Desk těžit. A rozhodnutí společnosti Walt Disney spustit verzi Disney+ podporovanou reklamou by mělo tento trend ještě podpořit.Zdroj: UnsplashSpolečnost The Trade Desk v loňském roce vydala svůj nejnovější upgrade, Solimar, který marketérům poskytuje přístup k lepší umělé inteligenci a „nejpokročilejšímu trhu s daty na světě“. Tento typ inovací by měl firmu udržet v čele digitální reklamy, odvětví, které má do roku 2025 dosáhnout 785 miliard dolarů. Proto se tato růstová akcie jeví jako výnosná dlouhodobá investice.