Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    Minulé IPO.

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

    2788.HK 24 listopadu, 2025

    Společnost působící v oblasti výroby elektrolytického hliníku

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    Minulé IPO.

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

    2788.HK 24 listopadu, 2025

    Společnost působící v oblasti výroby elektrolytického hliníku

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Zmeškali jste Netflix? 2 růstové akcie, které je třeba koupit a držet

Společnost Netflix (NFLX) se stala základem streamovacího průmyslu.

Michal Kmeť Autor: Michal Kmeť
17 června, 2022
6 min. čtení
Zdroj: Rokutv

Zdroj: Rokutv

6 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Přestože v posledním čtvrtletí ztratila předplatitele, stále patří k nejoblíbenějším prémiovým službám a její původní obsah trvale vede žebříčky. Díky této dominanci akcie společnosti za posledních deset let vzrostly o 1 600 %.

Společnost však zjevně ztrácí dynamiku. Růst nejvyššího obratu se zpomaluje a Netflix začíná vypadat jako zralejší podnik. To neznamená, že akcie jsou špatnou investicí, ale akcionáři pravděpodobně najdou lepší výnosy jinde ve streamovacím odvětví. Například vzhledem k tomu, že společnost Walt Disney (DIS) (a možná i Netflix) se chystá spustit služby podporované reklamou, vypadají Roku (ROKU) a The Trade Desk (TTD) jako chytré dlouhodobé investice.

Zde jsou informace, které byste měli vědět o těchto dvou monstrózních růstových akciích.

Zdroj: Shutterstock

1. Roku

Značka Roku se stala synonymem pro streamovanou zábavu. Její platforma propojuje diváky s vydavateli obsahu a umožňuje uživatelům přístup a správu prakticky všech prémiových a reklamou podporovaných streamovacích služeb. A co víc, Roku OS je jediný operační systém v oboru, který je speciálně vytvořen pro připojenou televizi (CTV), což znamená, že teoreticky nabízí lepší divácký zážitek než převzaté mobilní operační systémy, jako je Amazon Fire OS.

Společnost Roku se dále odlišila přidáním původního obsahu a živého televizního vysílání do vlastní streamovací služby Roku Channel, která je podporována reklamou. Díky těmto vlastnostem se společnost Roku stala celosvětově nejoblíbenější streamovací platformou. V prvním čtvrtletí se Roku podílel na 31 % celosvětového času streamování. To je téměř dvojnásobek podílu na trhu dalšího nejbližšího konkurenta, kterým je Amazon Fire TV.

Advertisement

V prvním čtvrtletí vzrostl počet aktivních účtů a hodin streamování společnosti Roku o 14 %. V obou případech se tyto ukazatele oproti předchozímu roku zpomalily, což bylo způsobeno odeznívajícím dopadem pandemie. Zapojení uživatelů Roku však stále překonávalo širší odvětví, které zaznamenalo 10% nárůst doby streamování. Důležitější je, že společnost Roku v uplynulém roce stále vykazovala dobré finanční výsledky. Tržby vzrostly o 44 % na 1,9 miliardy dolarů a volný peněžní tok se zvýšil o 16 % na 183 milionů dolarů.

Chcete využít této příležitosti?
Zdroj: Shutterstock

Do budoucna má Roku spoustu prostoru pro růst a usilovně pracuje na odlišení své platformy. Společnost nedávno přidala na domovskou obrazovku Roku personalizovaná doporučení a oznámila vlnu nových (a obnovených) původních titulů, které letos přibudou na kanálu Roku Channel. Tyto snahy by měly podpořit růst aktivních účtů a zapojení diváků, což by v konečném důsledku mělo přinést více výdajů na reklamu na platformě. Podle společnosti eMarketer dosáhnou výdaje na reklamu na televizní vysílání v USA do roku 2024 30 miliard dolarů. Reklamní technologická platforma Roku OneView však také umožňuje marketérům spouštět kampaně na počítačích a mobilních zařízeních, což znamená, že její tržní příležitosti přesahují oblast CTV.


Roku má zkrátka vedoucí postavení na velkém trhu a vzhledem k tomu, že se akcie obchodují za 4,2násobek tržeb – což je nejnižší ocenění za poslední tři roky – je nyní skvělá doba na nákup několika akcií.

Zdroj: Unsplash

2. The Trade Desk

Společnost Trade Desk se specializuje na digitální reklamu. Její platforma umožňuje marketérům nakupovat reklamní inventář programově, což znamená, že proces je automatizovaný prostřednictvím nabídek v reálném čase, nikoliv ručním vyjednáváním. The Trade Desk rovněž poskytuje přístup k datovým souborům a nástrojům pro měření, což klientům umožňuje plánovat a optimalizovat cílené kampaně napříč ČTÚ, stolními počítači a mobilními zařízeními.

Jako největší nezávislá platforma na straně kupujících má společnost The Trade Desk značnou datovou výhodu. Každou sekundu vidí 13 milionů reklamních příležitostí a každá z nich je příležitostí dozvědět se více o vkusu a preferencích spotřebitelů. Na základě těchto informací se její platforma opírá o umělou inteligenci, aby mohla odhalit poznatky, zlepšit cílení a zvýšit počet kliknutí a konverzí pro obchodníky.

multicolored wall decor
Zdroj: Unsplash

Navzdory silné konkurenci společnost Trade Desk v prvním čtvrtletí nadále získávala podíl na trhu a tento trend se projevil v dobrých finančních výsledcích. Za poslední rok se tržby zvýšily o 44 % na 1,3 miliardy dolarů a volný peněžní tok vyskočil o 11 % na 394 milionů dolarů. Společnost si také již osmým rokem po sobě udržela míru udržení nad 95 %, což svědčí o hodnotě, kterou její platforma vytváří pro inzerenty.

V této souvislosti má společnost The Trade Desk dobrou pozici pro udržení své dynamiky. V prvním čtvrtletí byl CTV opět nejrychleji rostoucím segmentem jejího podnikání. Výdaje na reklamu v CTV však stále tvoří jen malou část celkových výdajů na televizní reklamu na celém světě. S přesunem reklamních dolarů z vysílání a kabelového vysílání na streamování by z toho měla společnost The Trade Desk těžit. A rozhodnutí společnosti Walt Disney spustit verzi Disney+ podporovanou reklamou by mělo tento trend ještě podpořit.

New York, New York. The city that never sleeps. The Big Apple. The city so nice, they named it twice! Whatever name you know the city by I think it’s safe to say everyone will recognise the bright lights and high rises that help make New York, New York. I spent 6 days exploring the big city, from night viewings on the Top of The Rock to golden hour on Brooklyn Bridge and it lived up to and surpassed every expectation I had. Explore the full collection of photos from my time in NYC at www.morethanjust.photos ✌️
Zdroj: Unsplash

Společnost The Trade Desk v loňském roce vydala svůj nejnovější upgrade, Solimar, který marketérům poskytuje přístup k lepší umělé inteligenci a „nejpokročilejšímu trhu s daty na světě“. Tento typ inovací by měl firmu udržet v čele digitální reklamy, odvětví, které má do roku 2025 dosáhnout 785 miliard dolarů. Proto se tato růstová akcie jeví jako výnosná dlouhodobá investice.


Přestože v posledním čtvrtletí ztratila předplatitele, stále patří k nejoblíbenějším prémiovým službám a její původní obsah trvale vede žebříčky. Díky této dominanci akcie společnosti za posledních deset let vzrostly o 1 600 %.Společnost však zjevně ztrácí dynamiku. Růst nejvyššího obratu se zpomaluje a Netflix začíná vypadat jako zralejší podnik. To neznamená, že akcie jsou špatnou investicí, ale akcionáři pravděpodobně najdou lepší výnosy jinde ve streamovacím odvětví. Například vzhledem k tomu, že společnost Walt Disney se chystá spustit služby podporované reklamou, vypadají Roku a The Trade Desk jako chytré dlouhodobé investice.Zde jsou informace, které byste měli vědět o těchto dvou monstrózních růstových akciích.Zdroj: ShutterstockZnačka Roku se stala synonymem pro streamovanou zábavu. Její platforma propojuje diváky s vydavateli obsahu a umožňuje uživatelům přístup a správu prakticky všech prémiových a reklamou podporovaných streamovacích služeb. A co víc, Roku OS je jediný operační systém v oboru, který je speciálně vytvořen pro připojenou televizi , což znamená, že teoreticky nabízí lepší divácký zážitek než převzaté mobilní operační systémy, jako je Amazon Fire OS.Společnost Roku se dále odlišila přidáním původního obsahu a živého televizního vysílání do vlastní streamovací služby Roku Channel, která je podporována reklamou. Díky těmto vlastnostem se společnost Roku stala celosvětově nejoblíbenější streamovací platformou. V prvním čtvrtletí se Roku podílel na 31 % celosvětového času streamování. To je téměř dvojnásobek podílu na trhu dalšího nejbližšího konkurenta, kterým je Amazon Fire TV.V prvním čtvrtletí vzrostl počet aktivních účtů a hodin streamování společnosti Roku o 14 %. V obou případech se tyto ukazatele oproti předchozímu roku zpomalily, což bylo způsobeno odeznívajícím dopadem pandemie. Zapojení uživatelů Roku však stále překonávalo širší odvětví, které zaznamenalo 10% nárůst doby streamování. Důležitější je, že společnost Roku v uplynulém roce stále vykazovala dobré finanční výsledky. Tržby vzrostly o 44 % na 1,9 miliardy dolarů a volný peněžní tok se zvýšil o 16 % na 183 milionů dolarů.Chcete využít této příležitosti?Zdroj: ShutterstockDo budoucna má Roku spoustu prostoru pro růst a usilovně pracuje na odlišení své platformy. Společnost nedávno přidala na domovskou obrazovku Roku personalizovaná doporučení a oznámila vlnu nových původních titulů, které letos přibudou na kanálu Roku Channel. Tyto snahy by měly podpořit růst aktivních účtů a zapojení diváků, což by v konečném důsledku mělo přinést více výdajů na reklamu na platformě. Podle společnosti eMarketer dosáhnou výdaje na reklamu na televizní vysílání v USA do roku 2024 30 miliard dolarů. Reklamní technologická platforma Roku OneView však také umožňuje marketérům spouštět kampaně na počítačích a mobilních zařízeních, což znamená, že její tržní příležitosti přesahují oblast CTV.Roku má zkrátka vedoucí postavení na velkém trhu a vzhledem k tomu, že se akcie obchodují za 4,2násobek tržeb – což je nejnižší ocenění za poslední tři roky – je nyní skvělá doba na nákup několika akcií.Zdroj: UnsplashSpolečnost Trade Desk se specializuje na digitální reklamu. Její platforma umožňuje marketérům nakupovat reklamní inventář programově, což znamená, že proces je automatizovaný prostřednictvím nabídek v reálném čase, nikoliv ručním vyjednáváním. The Trade Desk rovněž poskytuje přístup k datovým souborům a nástrojům pro měření, což klientům umožňuje plánovat a optimalizovat cílené kampaně napříč ČTÚ, stolními počítači a mobilními zařízeními.Jako největší nezávislá platforma na straně kupujících má společnost The Trade Desk značnou datovou výhodu. Každou sekundu vidí 13 milionů reklamních příležitostí a každá z nich je příležitostí dozvědět se více o vkusu a preferencích spotřebitelů. Na základě těchto informací se její platforma opírá o umělou inteligenci, aby mohla odhalit poznatky, zlepšit cílení a zvýšit počet kliknutí a konverzí pro obchodníky.Zdroj: UnsplashNavzdory silné konkurenci společnost Trade Desk v prvním čtvrtletí nadále získávala podíl na trhu a tento trend se projevil v dobrých finančních výsledcích. Za poslední rok se tržby zvýšily o 44 % na 1,3 miliardy dolarů a volný peněžní tok vyskočil o 11 % na 394 milionů dolarů. Společnost si také již osmým rokem po sobě udržela míru udržení nad 95 %, což svědčí o hodnotě, kterou její platforma vytváří pro inzerenty.V této souvislosti má společnost The Trade Desk dobrou pozici pro udržení své dynamiky. V prvním čtvrtletí byl CTV opět nejrychleji rostoucím segmentem jejího podnikání. Výdaje na reklamu v CTV však stále tvoří jen malou část celkových výdajů na televizní reklamu na celém světě. S přesunem reklamních dolarů z vysílání a kabelového vysílání na streamování by z toho měla společnost The Trade Desk těžit. A rozhodnutí společnosti Walt Disney spustit verzi Disney+ podporovanou reklamou by mělo tento trend ještě podpořit.Zdroj: UnsplashSpolečnost The Trade Desk v loňském roce vydala svůj nejnovější upgrade, Solimar, který marketérům poskytuje přístup k lepší umělé inteligenci a „nejpokročilejšímu trhu s daty na světě“. Tento typ inovací by měl firmu udržet v čele digitální reklamy, odvětví, které má do roku 2025 dosáhnout 785 miliard dolarů. Proto se tato růstová akcie jeví jako výnosná dlouhodobá investice.
Tagy: AkcierokuThe Trade DeskTTDUSA


    Chcete využít této příležitosti?


    Zanechte své kontaktní údaje, ozve se Vám licencovaný specialista a zároveň získáte:

    • Přístup k nejžhavějším IPO a investičním trendům.

    • Pravidelnou dávku aktuálních tipů pro Vaše portfolio v našem Newsletteru.

    • Investiční portfolio

    Máte zkušenosti s investováním?

    Jakou částku jste připraven použít na investování?



    Odesláním formuláře souhlasíte se zasíláním newsletteru Burzovní svět. Odhlásit se můžete kdykoli.

    Advertisement

    Breaking.

    13:15

    Vysvětlení: Způsoby, jak čínské společnosti aktuálně využívají vysoce výkonné AI čipy H200 od Nvidie

    13:10

    Bpifrance zvýšila svůj podíl v Quadient na 10,03 %, překročila tak práh.

    13:04

    Akcie Cicor klesají po oznámení varování před ziskem v roce 2025.

    12:58

    Brazilský kongres schválil přísnější regulace pro opakované daňové delikventy.

    12:53

    BofA zaznamenává první odlivy z amerických akcií za tři týdny, způsobené prodejem jednotlivých akcií.

    12:42

    Redcentric prodává svou divizi datových center za 127 milionů liber

    Advertisement

    Příležitosti.

    Zdroj: CNBC
    Akcie

    Proč dát přednost akciím TSMC před Nvidií, když boj o AI čipy sílí

    10 prosince, 2025

    Investoři sledující prudký růst umělé inteligence hledají nejen dynamické příležitosti, ale také stabilnější způsoby, jak se do tohoto trendu zapojit.

    Zdroj: Shutterstock

    Vzrostou akcie kontroverzní společnosti Joby Aviation v roce 2026?

    10 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Deutsche Bank očekává před zveřejněním výsledků další růst akcií Micron

    9 prosince, 2025
    Zdroj: Bloomberg

    Akcie provozovatele výletních plaveb Viking Holdings dál září

    9 prosince, 2025

    IPO Medline Industries – zdravotnický gigant míří pro 5 miliard USD

    9 prosince, 2025

    IPO Radar.

    Medline Inc.

    Datum IPO: 17 prosince, 2025
    Potenciální ocenění: 55,3 miliardy USD

    Buďte u toho

    Nejčtenější zprávy.

    Akcie jsou před rozhodnutím Fedu volatilní; pozornost se soustředí na trh práce

    9 prosince, 2025

    S&P 500 klesá kvůli opatrnému obchodování před klíčovým zasedáním Fedu

    8 prosince, 2025

    Jak Netflix ukradl Warner Bros Davidu Ellisonovi a co to znamená v praxi

    6 prosince, 2025

    Regulátoři vyzývají k přijetí opatření proti „front-runningu“ od tvůrců trhu

    8 prosince, 2025

    Applied Materials posiluje díky silnému oživení trhu paměťových čipů

    6 prosince, 2025

    S&P 500 uzavřel níže, investoři jsou opatrní před rozhodnutím Fedu

    9 prosince, 2025

    SpaceX míří na rekordní IPO roku 2026 s cílem získat přes 30 mld. USD

    10 prosince, 2025

    Goldman Sachs vidí další růst u akcií Nvidia, Wynn Resorts i dalších titulů

    7 prosince, 2025
    Advertisement

    Tip editora.

    Zdroj: BurzovníSvět.cz
    Tip editora

    Bublina na trhu nezastavila boom umělé inteligence v Silicon Valley

    30 listopadu, 2025

    Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...

    Advertisement

    Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

    Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

    • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
    • Reklama
    • Kontakt

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Název nebo symbol
    Žádný výsledek
    Zobrazit všechny výsledky
    • Burzy
      • Headlines
      • Breaking
      • Akcie
      • ETF
      • Dividendy
      • IPO
      • Forex
      • Komodity
      • Kryptoměny
      • Ekonomika
      • Hospodářské výsledky
    • Příležitost
    • DIP
    • IPO Radar
    • Nejčtenější
    • Bullionář Daily
    • Úspěch
      • Alternativní investice
      • Škola bullionáře
      • Miliardáři
      • Business
      • Bullionářova knihspirace
      • Bullionářův almanach
      • Bullionářův slovníček
    • AI
    • Česko
    • Invest mentoring
    • E-booky
    • Srovnávač brokerů
    • Kariéra
    • Pomoc investorům
    Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    ·
    Poslední událost
    Poslední událost