(NASDAQ: NFLX) pohovory s kandidáty na vedoucí pozici ve své nadcházející vrstvě služeb podporovaných reklamou.
Netflix vede pohovory s kandidáty, kteří mají v oblasti reklamy vynikající pověst ve špičkových společnostech.
Mezi kandidáty, s nimiž byly vedeny pohovory, patří Pooja Midha, ředitelka pro růst reklamní jednotky společnosti Comcast (CMCSA), a Peter Naylor, viceprezident pro prodej v americkém regionu společnosti Snap (SNAP) a bývalý manažer společnosti Hulu.
Proč Netflix přechází na úroveň podporovanou reklamou?
Společnost Netflix, která poprvé za více než deset let utrpěla ztrátu předplatitelů, uvažuje o posílení svých příjmů v podmínkách silné konkurence v oblasti streamování.
Zdroj: Unsplash
V dubnu proto společnost prozradila, že zkoumá možnost nabízet verzi platformy podporovanou reklamou, aby rozšířila svou základnu předplatitelů. Nová verze bude relativně levnější než ostatní verze.
Pro vývoj této verze podporované reklamou společnost jednala s potenciálními partnery, jako jsou společnosti Comcast a Alphabet. Společnost je dále otevřena sdílení příjmů z reklamy s partnerem, který jí pomůže vstoupit do reklamního byznysu.
Mluvčí Netflixu toho o této záležitosti mnoho neprozradila a řekla: „Jsme stále na začátku rozhodování o tom, jak spustit levnější variantu podporovanou reklamou, a zatím nebylo učiněno žádné rozhodnutí.“
Co říká Wall Street o akciích Netflixu?
Konsenzus analytiků je „Hold“ na základě 10 „Buys“, 25 „Hold“ a 6 „Sells“. Průměrná cílová cena NFLX ve výši 268,59 USD znamená potenciál růstu o 51,5 % oproti současné úrovni. Akcie za poslední rok poklesly o 67 %.
Zdroj: Unsplash.com
Klíčové poznatky
Společnost Netflix hledá zkušeného pracovníka, který by úspěšně řídil novou verzi její oblíbené aplikace s podporou reklam a s dvojím cílem – zvýšit počet předplatitelů a příjmy, přičemž po masivním úbytku předplatitelů se zaměřuje na první z těchto cílů.
pohovory s kandidáty na vedoucí pozici ve své nadcházející vrstvě služeb podporovaných reklamou.Netflix vede pohovory s kandidáty, kteří mají v oblasti reklamy vynikající pověst ve špičkových společnostech.Mezi kandidáty, s nimiž byly vedeny pohovory, patří Pooja Midha, ředitelka pro růst reklamní jednotky společnosti Comcast , a Peter Naylor, viceprezident pro prodej v americkém regionu společnosti Snap a bývalý manažer společnosti Hulu.Společnost Netflix, která poprvé za více než deset let utrpěla ztrátu předplatitelů, uvažuje o posílení svých příjmů v podmínkách silné konkurence v oblasti streamování.Zdroj: UnsplashV dubnu proto společnost prozradila, že zkoumá možnost nabízet verzi platformy podporovanou reklamou, aby rozšířila svou základnu předplatitelů. Nová verze bude relativně levnější než ostatní verze.Pro vývoj této verze podporované reklamou společnost jednala s potenciálními partnery, jako jsou společnosti Comcast a Alphabet. Společnost je dále otevřena sdílení příjmů z reklamy s partnerem, který jí pomůže vstoupit do reklamního byznysu.Chcete využít této příležitosti?Mluvčí Netflixu toho o této záležitosti mnoho neprozradila a řekla: „Jsme stále na začátku rozhodování o tom, jak spustit levnější variantu podporovanou reklamou, a zatím nebylo učiněno žádné rozhodnutí.“Konsenzus analytiků je „Hold“ na základě 10 „Buys“, 25 „Hold“ a 6 „Sells“. Průměrná cílová cena NFLX ve výši 268,59 USD znamená potenciál růstu o 51,5 % oproti současné úrovni. Akcie za poslední rok poklesly o 67 %.Zdroj: Unsplash.comSpolečnost Netflix hledá zkušeného pracovníka, který by úspěšně řídil novou verzi její oblíbené aplikace s podporou reklam a s dvojím cílem – zvýšit počet předplatitelů a příjmy, přičemž po masivním úbytku předplatitelů se zaměřuje na první z těchto cílů.Ing. David JuklAsset ManagerMercurius Pro, o.c.p., a. s.