„Ulice zůstává skeptická ohledně schopnosti KHC dosáhnout deklarovaných růstových cílů s tím, co vidí jako portfolio mimo trend, které má problémy s růstem,“ napsal analytik John Baumgartner, když inicioval nákupní rating akcií giganta v oblasti spotřebního zboží.
„Domníváme se, že se ulice mýlí,“ napsal Baumgartner. „Slabá historická výkonnost KHC je ve zpětném zrcátku a společnost je připravena na růst nad konsensem s novým, cíleným managementem a obnoveným portfoliem.“
Akcie společnosti Kraft Heinz letos překonaly relativní výkonnost trhu, když se obchodují o téměř 6 % výše, a na základě cílové ceny 48 USD od společnosti Mizuho by akcie mohly od pátečního závěru vzrůst o dalších 26 %. Navíc se společnost podle Mizuho obchoduje s 15% slevou oproti svým potravinářským konkurentům.
Zdroj: Getty Images
Podle Baumgartnera je společnost dobře připravena na případnou recesi vzhledem k tomu, že během poklesu v letech 2008 až 2009 překonala výkonnost v mnoha kategoriích.
Zlepšení jejích produktových řad mezitím vytváří silnější konkurenci a její nabídka je oblíbená u domácností s vyššími příjmy a mladších domácností, uvedl.
Baumgartner také věří, že nové vedení společnosti vede společnost na ziskovou cestu.
„Ulice zůstává skeptická ohledně schopnosti KHC dosáhnout deklarovaných růstových cílů s tím, co vidí jako portfolio mimo trend, které má problémy s růstem,“ napsal analytik John Baumgartner, když inicioval nákupní rating akcií giganta v oblasti spotřebního zboží.„Domníváme se, že se ulice mýlí,“ napsal Baumgartner. „Slabá historická výkonnost KHC je ve zpětném zrcátku a společnost je připravena na růst nad konsensem s novým, cíleným managementem a obnoveným portfoliem.“Akcie společnosti Kraft Heinz letos překonaly relativní výkonnost trhu, když se obchodují o téměř 6 % výše, a na základě cílové ceny 48 USD od společnosti Mizuho by akcie mohly od pátečního závěru vzrůst o dalších 26 %. Navíc se společnost podle Mizuho obchoduje s 15% slevou oproti svým potravinářským konkurentům.Zdroj: Getty ImagesPodle Baumgartnera je společnost dobře připravena na případnou recesi vzhledem k tomu, že během poklesu v letech 2008 až 2009 překonala výkonnost v mnoha kategoriích.Zlepšení jejích produktových řad mezitím vytváří silnější konkurenci a její nabídka je oblíbená u domácností s vyššími příjmy a mladších domácností, uvedl.Baumgartner také věří, že nové vedení společnosti vede společnost na ziskovou cestu.Chcete využít této příležitosti?
Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...