Firma snížila své hodnocení společnosti na underperform a snížila cílovou cenu na 41 USD z 55 USD. Nová cílová hodnota znamená pokles o více než 9 % oproti středečnímu závěru obchodování akcií.
Částečným důvodem pro snížení ratingu je to, jak strategie agresivních propagačních akcí konkurenční společnosti AT&T táhne podnikání Verizonu.
„Verizon se snaží vyhnout tomu, aby se nechal zatáhnout do propagační propasti AT&T, ale jejich snaha se setkala jen s omezeným úspěchem,“ napsal Craig Moffett ve čtvrteční poznámce. „Společnost se pohybovala mezi obdobími propagace a finanční zdrženlivosti a ani jedno z toho nebylo optimální.“
Akcie Verizonu od začátku roku klesly o 12 % a zaostaly tak za poklesem indexu Dow Jones Industrial Average o 6,5 %.
T-Mobile Společnost Verizon v poslední době prudce stáhla propagační akce oproti svému přístupu ve druhém čtvrtletí a místo toho představila řadu levnějších tarifů. Kromě toho se zákaznická základna Verizonu zdá být obzvláště zranitelná, protože T-Mobile rozšířil svou konkurenční výhodu v oblasti 5G spolu se svými cenami, které jsou podle Moffetta stále nejnižší v odvětví.
Telekomunikační akcie v prvním čtvrtletí obecně dosahovaly lepších výsledků, ale ve druhém čtvrtletí se Verizon a AT&T vzdaly zisků kvůli slabým zprávám o výsledcích. Moffett vidí další pokles akcií společností Verizon a AT&T oproti jejich současnému obchodování. Firma také snížila cílovou cenu AT&T z 19 na 17 dolarů a zároveň ponechala rating „market perform“.
„Verizon se nachází v obzvláště obtížné pozici, s náročnými tržními očekáváními a (mírně) vyšším oceněním než AT&T,“ uvedl Moffett. „Pro společnost Verizon jsme významně pod konsensem pro předplatitele, tržby, EBITDA a zisk na akcii pro příštích několik let. A podobně jsme pod konsensem pro AT&T.“
Na druhé straně firma zvýšila cílovou cenu pro T-Mobile na 174 USD ze 165 USD, což odráží očekávání vyšších marží a dynamiky při snižování odlivu a získávání nových zákazníků. Firma má pro akcie rating outperform.
Firma snížila své hodnocení společnosti na underperform a snížila cílovou cenu na 41 USD z 55 USD. Nová cílová hodnota znamená pokles o více než 9 % oproti středečnímu závěru obchodování akcií.Částečným důvodem pro snížení ratingu je to, jak strategie agresivních propagačních akcí konkurenční společnosti AT&T táhne podnikání Verizonu.„Verizon se snaží vyhnout tomu, aby se nechal zatáhnout do propagační propasti AT&T, ale jejich snaha se setkala jen s omezeným úspěchem,“ napsal Craig Moffett ve čtvrteční poznámce. „Společnost se pohybovala mezi obdobími propagace a finanční zdrženlivosti a ani jedno z toho nebylo optimální.“Akcie Verizonu od začátku roku klesly o 12 % a zaostaly tak za poklesem indexu Dow Jones Industrial Average o 6,5 %.T-MobileSpolečnost Verizon v poslední době prudce stáhla propagační akce oproti svému přístupu ve druhém čtvrtletí a místo toho představila řadu levnějších tarifů. Kromě toho se zákaznická základna Verizonu zdá být obzvláště zranitelná, protože T-Mobile rozšířil svou konkurenční výhodu v oblasti 5G spolu se svými cenami, které jsou podle Moffetta stále nejnižší v odvětví.Telekomunikační akcie v prvním čtvrtletí obecně dosahovaly lepších výsledků, ale ve druhém čtvrtletí se Verizon a AT&T vzdaly zisků kvůli slabým zprávám o výsledcích. Moffett vidí další pokles akcií společností Verizon a AT&T oproti jejich současnému obchodování. Firma také snížila cílovou cenu AT&T z 19 na 17 dolarů a zároveň ponechala rating „market perform“.Chcete využít této příležitosti?„Verizon se nachází v obzvláště obtížné pozici, s náročnými tržními očekáváními a vyšším oceněním než AT&T,“ uvedl Moffett. „Pro společnost Verizon jsme významně pod konsensem pro předplatitele, tržby, EBITDA a zisk na akcii pro příštích několik let. A podobně jsme pod konsensem pro AT&T.“Na druhé straně firma zvýšila cílovou cenu pro T-Mobile na 174 USD ze 165 USD, což odráží očekávání vyšších marží a dynamiky při snižování odlivu a získávání nových zákazníků. Firma má pro akcie rating outperform.