Analytik Phillip Blee obnovil pokrytí společnosti Wayfair s ratingem „outperform“ před zveřejněním výsledků nábytkářské společnosti za druhé čtvrtletí, které proběhne tento týden, a tvrdí, že maloobchodní prodejce si povede lépe než jeho konkurenti.
„Vzhledem ke stále nejistějšímu makroprostředí a širšímu zpomalení na trhu s bydlením se domníváme, že existuje riziko pro naše očekávání tržeb a zisku v druhé polovině roku 2022. Nadále nás však povzbuzuje nedávná inflexe trendů v poptávce a věříme, že Wayfair má v tomto prostředí lepší pozici než jeho konkurenti,“ napsal Blee v poznámce.
„Z tohoto důvodu ponecháváme naše současné odhady v platnosti, dokud nebudeme mít k dispozici další údaje vycházející z tisku za druhé čtvrtletí. Pro celý rok 2022 odhadujeme pokles tržeb v nízkojednociferném pásmu, což předpokládá, že se společnost ve druhé polovině roku vrátí k pozitivnímu růstu tržeb, protože se srovnávání zmírní,“ dodal.
Zdroj: Getty Images
Blee poukázal na online obchodní model a bohatší zákaznickou základnu, které Wayfair izolují od makro problémů. Podle poznámky je průměrným zákazníkem společnosti Wayfair 45letá žena s příjmem domácnosti 85 000 USD. Poptávka po luxusní značce Perigold společnosti Wayfair zůstává silná.
Pro jistotu se společnost potýká s inflací, problémy v dodavatelském řetězci a náročnými srovnáními po počátečním nárůstu prodeje nábytku během nástupu pandemie.
Přesto se Blee domnívá, že opakované výdaje, zlepšení dodavatelského řetězce a nižší výdaje na reklamu „podporují dlouhodobý potenciál výnosů tohoto modelu“.
„I když spotřebitelské prostředí zůstává nejisté, nadále věříme, že Wayfair si udržuje v zásadě silný model a má dobrou pozici k tomu, aby i nadále absorboval podíl na trhu a dlouhodobě využíval své stávající operace s minimálními potřebnými dodatečnými investicemi do infrastruktury,“ napsal Blee.
Analytik Phillip Blee obnovil pokrytí společnosti Wayfair s ratingem „outperform“ před zveřejněním výsledků nábytkářské společnosti za druhé čtvrtletí, které proběhne tento týden, a tvrdí, že maloobchodní prodejce si povede lépe než jeho konkurenti.„Vzhledem ke stále nejistějšímu makroprostředí a širšímu zpomalení na trhu s bydlením se domníváme, že existuje riziko pro naše očekávání tržeb a zisku v druhé polovině roku 2022. Nadále nás však povzbuzuje nedávná inflexe trendů v poptávce a věříme, že Wayfair má v tomto prostředí lepší pozici než jeho konkurenti,“ napsal Blee v poznámce.„Z tohoto důvodu ponecháváme naše současné odhady v platnosti, dokud nebudeme mít k dispozici další údaje vycházející z tisku za druhé čtvrtletí. Pro celý rok 2022 odhadujeme pokles tržeb v nízkojednociferném pásmu, což předpokládá, že se společnost ve druhé polovině roku vrátí k pozitivnímu růstu tržeb, protože se srovnávání zmírní,“ dodal.Zdroj: Getty ImagesBlee poukázal na online obchodní model a bohatší zákaznickou základnu, které Wayfair izolují od makro problémů. Podle poznámky je průměrným zákazníkem společnosti Wayfair 45letá žena s příjmem domácnosti 85 000 USD. Poptávka po luxusní značce Perigold společnosti Wayfair zůstává silná.Pro jistotu se společnost potýká s inflací, problémy v dodavatelském řetězci a náročnými srovnáními po počátečním nárůstu prodeje nábytku během nástupu pandemie.Přesto se Blee domnívá, že opakované výdaje, zlepšení dodavatelského řetězce a nižší výdaje na reklamu „podporují dlouhodobý potenciál výnosů tohoto modelu“.Chcete využít této příležitosti?„I když spotřebitelské prostředí zůstává nejisté, nadále věříme, že Wayfair si udržuje v zásadě silný model a má dobrou pozici k tomu, aby i nadále absorboval podíl na trhu a dlouhodobě využíval své stávající operace s minimálními potřebnými dodatečnými investicemi do infrastruktury,“ napsal Blee.
Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...