Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    NAVN 30 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    BETA 4 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    BLLN 6 listopadu, 2025

    Molekulárně diagnostická společnost vyvíjející prenatalní a onkologické testy

    AERO 6 listopadu, 2025

    Mexický letecký dopravce, který poskytuje mezinárodní i vnitrostátní lety

    Minulé IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    NAVN 30 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    BETA 4 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    BLLN 6 listopadu, 2025

    Molekulárně diagnostická společnost vyvíjející prenatalní a onkologické testy

    AERO 6 listopadu, 2025

    Mexický letecký dopravce, který poskytuje mezinárodní i vnitrostátní lety

    Minulé IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

4 kroky jak pro generaci Z vybudovat progresívní a výkonné pracoviště

Od zakladatele digitální koučovací platformy se dozvíte, jak pro své týmy vybudovat progresivní, personalizovanou a výkonnou budoucnost.

Andrej Krúpa Autor: Andrej Krúpa
16 září, 2022
6 min. čtení
red and yellow flower petals

Zdroj: Unsplash

6 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Jsou označováni za individualisty, sociálně uvědomělé, kreativní, vystresované, rozmanité a autentické – a do roku 2025 budou tvořit téměř 30 % globální pracovní síly.

Generace Z jsou lidé narození v letech 1997 až 2012. Tito digitálně orientovaní Zoomeři vyrůstali s internetem, mobilními zařízeními a sociálními médii. V neustále se měnícím pracovišti plném více generací se příslušníci generace Z prosazují. Podle výzkumu společnosti Deloitte tito pracovníci upřednostňují sociální aktivitu a stabilitu. Oceňují programy školení a vedení, lidský kontakt a autentickou firemní kulturu – a chtějí investovat do zaměstnání, které investuje do nich.

Každá generace má své vlastní vize, hodnoty a názory. Starší generace odbíjely hodiny, šplhaly po žebříčku a dostávaly zlaté hodinky. Zatímco mladší generace přitahovala podnikavost, samostatnost a vysoký plat. A nejmladší generace žádá flexibilitu, cílevědomost a rovnováhu. Jak generace Z mění povahu práce? Jak mohou zaměstnavatelé vyjít vstříc pracovníkům z generace Z tam, kde jsou? Jak mohou vybudovat pracoviště, které bude zahrnovat všechny generace, věkové kategorie a zázemí? Zde jsou čtyři body, které je třeba zvážit:

GENERACE Z JE INSTA-VŠECHNO

Girl wearing tiara talking on iphone
Zdroj: Unsplash

Instagram, Insta-delivery, insta-everything

Advertisement

Generace Z vyrostla v prostředí, které je neustále zaměřeno na technologie. iPhone byl uveden na trh v roce 2007, když byli ještě děti. Tito digitální domorodci byli brzy připojeni prostřednictvím mobilních zařízení a Wi-Fi; zábava na vyžádání, příspěvky na sociálních sítích a neustálá komunikace byly normou.

Chcete využít této příležitosti?

Od Snapchatu po YouTube a TikTok, tato generace je připojená – a pro generaci Z musí být toto připojení okamžité. Ve skutečnosti 60 % příslušníků generace Z uvádí, že nepoužijí aplikaci, kanál nebo webovou stránku, která se pomalu načítá. Často žonglují s několika zařízeními najednou a nemají trpělivost s nereagujícími, zpožďujícími se nebo na chyby náchylnými technologiemi.

Zaměstnavatelé by měli tyto insta preference generace Z rozpoznat – a zůstat o krok napřed před tímto očekáváním. Podniky by měly zajistit, aby pracovníci měli rychlý přístup ke službám Slack, Teams, Workday, Gusto nebo jakékoli kombinaci komunikačních kanálů, platforem pro řízení lidských zdrojů a firemních zdrojů, které potřebují. Pracovníci generace Z očekávají, že to bude rychlé, snadné, personalizované a mobilní.

PERSONALIZACE, PROSÍM!

parking space, man, city
Zdroj: Pixabay

Vzpomeňte si, jak Netflix, Spotify a Amazon zřejmě přesně vědí, co chceme sledovat, poslouchat nebo kupovat. Digitálně orientovaní pracovníci generace Z to očekávají jako spotřebitelé a očekávají to také na pracovišti. Říkejte tomu „hluboká personalizace“.

Jak to vypadá, pokud jde o zkušenosti zaměstnanců? Můžete lidem umožnit pracovat na dálku (nebo odkudkoli). Můžete také lidem umožnit, aby maximalizovali svou osobní produktivitu tím, že si sami upraví svůj pracovní rozvrh tak, aby zahrnoval brzké ranní nebo večerní hodiny. Učí se někdo samostudiem? Nebo potřebují školení 1:1?

Také můžete mít standardní sadu benefitů (zdravotní, zubní péče, vidění) a zásad (neomezená dovolená, práce odkudkoli), která platí pro všechny. Můžete se dostat o úroveň níže a nabídnout svým pracovníkům personalizované zdroje a vzdělávání. Někdo může mít prospěch z fyzické kondice a plánování odchodu do důchodu, zatímco jiná osoba může mít zájem o výuku nového jazyka a koučování v oblasti vedení.

ZÁLEŽÍ NA DUŠEVNÍM ZDRAVÍ

Admiration | Instagram: @timmossholder
Zdroj: Unsplash

Řada průzkumů potvrzuje, že pracovníci Zoomu jsou ve stresu. Ve skutečnosti zpráva Americké psychologické asociace uvádí, že generace Z „výrazně častěji uvádí své duševní zdraví jako dobré nebo špatné – 27 % z nich to tvrdí“. A tato čísla se od pandemie ještě zhoršila; dospělí z generace Z (46 %) byli nejčastěji generací, která uvedla, že se jejich duševní zdraví zhoršilo ve srovnání s obdobím před pandemií.

Zaměstnavatelé mohou posílit duševní zdraví zaměstnanců tím, že přijmou kulturu integrace pracovního a soukromého života. Integrace pracovního a soukromého života se liší od rovnováhy mezi pracovním a soukromým životem. Rovnováha mezi pracovním a soukromým životem naznačuje, že když jeden aspekt vzkvétá, druhý se zhoršuje. Trávíte-li více času v práci, trpí tím váš rodinný život. Integrace pracovního a soukromého života však zohledňuje 24hodinovou verzi zaměstnance (nejen verzi od 9 do 5) – a můžeme ji považovat za protilátku proti několika životním stresorům. To znamená, že zaměstnanec se může zúčastnit sportovního utkání svého dítěte nebo si vyřídit pochůzku, pokud to potřebuje během pracovního dne. Zaměstnavatel věří, že zaměstnanec práci zvládne; zaměstnanec je mezitím spokojenější, zdravější a celkově přítomnější.

TÝMOVÁ PRÁCE DĚLÁ SEN SNEM

Teamwork, the one thing that makes a positive difference to organisations, provided it is effective. As a Teamologist, I help teams measure how effective their teamwork is, as I’m a team-building specialist and international award-winning conference speaker about achieving high-performance teamwork..
Zdroj: Unsplash

Pracovníci generace Z mají své specifické vlastnosti. Očekávají autentické vedení a lidský kontakt a potřebují robustní programy školení a vedení. Pro generaci Z je důležitá také etika, rozmanitost a postupy společnosti v oblasti inkluze, stejně jako sociální dopad. Chytří zaměstnavatelé tyto odlišné charakteristiky oceňují a vytvoří relevantní nabídky pro zaměstnance – od kariérního koučinku po duševní zdraví. Chytřejší zaměstnavatelé zpřístupní mnoho z těchto nabídek prostřednictvím mobilních zařízení.

Odhlédneme-li od demografických rozdílů, všechny generace – generace X, mileniálové i generace Z – mohou stále vytvářet společnou kulturu v práci se společným souborem hodnot. Mezi tyto firemní hodnoty mohou patřit integrita, autenticita, jednota, vášeň, důvěra a odpovědnost. Nakonec záleží na tom, jak tyto generační skupiny spolupracují a čeho společně dosáhnou.

Generace Z chce mít vliv – v práci i ve světě. Jsou digitálně zdatní, inovativní a odvážní. Zaměstnavatelé, kteří se snaží vyjít vstříc zaměstnancům generace Z tam, kde jsou fyzicky, emocionálně a mentálně, získají jejich talent, úsilí a loajalitu. A to je velká výhra pro pracovníky, společnost i celou pracovní sílu.

Jsou označováni za individualisty, sociálně uvědomělé, kreativní, vystresované, rozmanité a autentické – a do roku 2025 budou tvořit téměř 30 % globální pracovní síly.Generace Z jsou lidé narození v letech 1997 až 2012. Tito digitálně orientovaní Zoomeři vyrůstali s internetem, mobilními zařízeními a sociálními médii. V neustále se měnícím pracovišti plném více generací se příslušníci generace Z prosazují. Podle výzkumu společnosti Deloitte tito pracovníci upřednostňují sociální aktivitu a stabilitu. Oceňují programy školení a vedení, lidský kontakt a autentickou firemní kulturu – a chtějí investovat do zaměstnání, které investuje do nich.Každá generace má své vlastní vize, hodnoty a názory. Starší generace odbíjely hodiny, šplhaly po žebříčku a dostávaly zlaté hodinky. Zatímco mladší generace přitahovala podnikavost, samostatnost a vysoký plat. A nejmladší generace žádá flexibilitu, cílevědomost a rovnováhu. Jak generace Z mění povahu práce? Jak mohou zaměstnavatelé vyjít vstříc pracovníkům z generace Z tam, kde jsou? Jak mohou vybudovat pracoviště, které bude zahrnovat všechny generace, věkové kategorie a zázemí? Zde jsou čtyři body, které je třeba zvážit:Zdroj: UnsplashInstagram, Insta-delivery, insta-everythingGenerace Z vyrostla v prostředí, které je neustále zaměřeno na technologie. iPhone byl uveden na trh v roce 2007, když byli ještě děti. Tito digitální domorodci byli brzy připojeni prostřednictvím mobilních zařízení a Wi-Fi; zábava na vyžádání, příspěvky na sociálních sítích a neustálá komunikace byly normou.Chcete využít této příležitosti?Od Snapchatu po YouTube a TikTok, tato generace je připojená – a pro generaci Z musí být toto připojení okamžité. Ve skutečnosti 60 % příslušníků generace Z uvádí, že nepoužijí aplikaci, kanál nebo webovou stránku, která se pomalu načítá. Často žonglují s několika zařízeními najednou a nemají trpělivost s nereagujícími, zpožďujícími se nebo na chyby náchylnými technologiemi.Zaměstnavatelé by měli tyto insta preference generace Z rozpoznat – a zůstat o krok napřed před tímto očekáváním. Podniky by měly zajistit, aby pracovníci měli rychlý přístup ke službám Slack, Teams, Workday, Gusto nebo jakékoli kombinaci komunikačních kanálů, platforem pro řízení lidských zdrojů a firemních zdrojů, které potřebují. Pracovníci generace Z očekávají, že to bude rychlé, snadné, personalizované a mobilní.Zdroj: PixabayVzpomeňte si, jak Netflix, Spotify a Amazon zřejmě přesně vědí, co chceme sledovat, poslouchat nebo kupovat. Digitálně orientovaní pracovníci generace Z to očekávají jako spotřebitelé a očekávají to také na pracovišti. Říkejte tomu „hluboká personalizace“.Jak to vypadá, pokud jde o zkušenosti zaměstnanců? Můžete lidem umožnit pracovat na dálku . Můžete také lidem umožnit, aby maximalizovali svou osobní produktivitu tím, že si sami upraví svůj pracovní rozvrh tak, aby zahrnoval brzké ranní nebo večerní hodiny. Učí se někdo samostudiem? Nebo potřebují školení 1:1?Také můžete mít standardní sadu benefitů a zásad , která platí pro všechny. Můžete se dostat o úroveň níže a nabídnout svým pracovníkům personalizované zdroje a vzdělávání. Někdo může mít prospěch z fyzické kondice a plánování odchodu do důchodu, zatímco jiná osoba může mít zájem o výuku nového jazyka a koučování v oblasti vedení.Zdroj: UnsplashŘada průzkumů potvrzuje, že pracovníci Zoomu jsou ve stresu. Ve skutečnosti zpráva Americké psychologické asociace uvádí, že generace Z „výrazně častěji uvádí své duševní zdraví jako dobré nebo špatné – 27 % z nich to tvrdí“. A tato čísla se od pandemie ještě zhoršila; dospělí z generace Z byli nejčastěji generací, která uvedla, že se jejich duševní zdraví zhoršilo ve srovnání s obdobím před pandemií.Zaměstnavatelé mohou posílit duševní zdraví zaměstnanců tím, že přijmou kulturu integrace pracovního a soukromého života. Integrace pracovního a soukromého života se liší od rovnováhy mezi pracovním a soukromým životem. Rovnováha mezi pracovním a soukromým životem naznačuje, že když jeden aspekt vzkvétá, druhý se zhoršuje. Trávíte-li více času v práci, trpí tím váš rodinný život. Integrace pracovního a soukromého života však zohledňuje 24hodinovou verzi zaměstnance – a můžeme ji považovat za protilátku proti několika životním stresorům. To znamená, že zaměstnanec se může zúčastnit sportovního utkání svého dítěte nebo si vyřídit pochůzku, pokud to potřebuje během pracovního dne. Zaměstnavatel věří, že zaměstnanec práci zvládne; zaměstnanec je mezitím spokojenější, zdravější a celkově přítomnější.Zdroj: UnsplashPracovníci generace Z mají své specifické vlastnosti. Očekávají autentické vedení a lidský kontakt a potřebují robustní programy školení a vedení. Pro generaci Z je důležitá také etika, rozmanitost a postupy společnosti v oblasti inkluze, stejně jako sociální dopad. Chytří zaměstnavatelé tyto odlišné charakteristiky oceňují a vytvoří relevantní nabídky pro zaměstnance – od kariérního koučinku po duševní zdraví. Chytřejší zaměstnavatelé zpřístupní mnoho z těchto nabídek prostřednictvím mobilních zařízení.Odhlédneme-li od demografických rozdílů, všechny generace – generace X, mileniálové i generace Z – mohou stále vytvářet společnou kulturu v práci se společným souborem hodnot. Mezi tyto firemní hodnoty mohou patřit integrita, autenticita, jednota, vášeň, důvěra a odpovědnost. Nakonec záleží na tom, jak tyto generační skupiny spolupracují a čeho společně dosáhnou.Generace Z chce mít vliv – v práci i ve světě. Jsou digitálně zdatní, inovativní a odvážní. Zaměstnavatelé, kteří se snaží vyjít vstříc zaměstnancům generace Z tam, kde jsou fyzicky, emocionálně a mentálně, získají jejich talent, úsilí a loajalitu. A to je velká výhra pro pracovníky, společnost i celou pracovní sílu.
Tagy: businessgenerace Zkariérapracovištěstrategie

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Související:

      1. Trump žádá Nejvyšší soud o možnost odvolat guvernérku Fedu Lisu Cookovou
      2. Ministerstvo zemědělství bude po Agrofertu vymáhat dotace ve výši 5,1 miliardy
      3. Miliardářka Taylor Swift vrací hudební průmysl do kinosálů
      4. Zlato klesá z rekordních maxim po zotavení dolaru a opatrném kroku Fedu
      5. Čínské technologické akcie posilují díky AI a míří k rekordní sérii
      6. Měnový pár GBP/CHF: Když se trhy bojí, frank vítězí
      7. AI přetváří svět práce a posouvá hranice tradiční kanceláře
      8. Jediná skutečná síla vůdce: schopnost probudit víru v budoucnost
      9. Kreditní skóre Američanů klesá nejrychleji od velké recese
      Advertisement

      Breaking.

      22:40

      Google a NextEra: Jaderná renesance startuje v Iowě

      22:35

      Google Beam revolučním způsobem spojuje vojáky s jejich rodinami

      22:32

      Hartford oslnil investory: Zisk roste o 41 procent!

      22:22

      Výkyvy na burze: F5 padá, Confluent a Avis rostou

      22:16

      Galaxy Digital ohlašuje dluhopisy, akcie reagují výrazným poklesem!

      22:14

      WeRide míří na hongkongskou burzu s miliardovou nabídkou akcí!

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      RBC zvyšuje hodnocení Honeywellu před plánovaným rozdělením v roce 2026

      27 října, 2025

      RBC Capital Markets nyní pohlíží na společnost Honeywell International s daleko větší důvěrou než v předchozích měsících.

      Zdroj: Unsplash

      Guggenheim zvyšuje důvěru v Microsoft díky šanci zpeněžit AI v Office

      27 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Akcie Progressive po výsledcích klesly, ale dlouhodobý příběh zůstává silný

      27 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Expand Energy může těžit z rostoucí poptávky po plynu pro AI centra

      27 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      BofA vyzdvihuje akcie s růstovým potenciálem před výsledky

      27 října, 2025

      IPO Radar.

      Navan, Inc.

      Datum IPO: 30 října, 2025
      Potenciální ocenění: 6,45 miliardy USD

      Buďte u toho

      Nejčtenější zprávy.

      Evergy patří mezi nejstabilnější dividendové akcie veřejných služeb v USA

      26 října, 2025

      Fed naráží na limity, mladí Američané v technologiích zůstávají bez práce

      25 října, 2025

      S&P 500 stoupá díky technologiím a uvolnění napětí mezi USA a Čínou

      23 října, 2025

      Fed potřebuje jasnější strategii, aby investory provedl nejistým obdobím

      25 října, 2025

      Inflace v USA vzrostla v září méně, než se očekávalo, a to na 3 %.

      23 října, 2025

      Tesla představuje klíčové kroky v umělé inteligenci, čipech a robotice

      26 října, 2025

      S&P 500 poprvé v historii překonal magickou hranici 6 800 bodů

      27 října, 2025

      Dow uzavřel poprvé nad hranicí 47 000 bodů díky mírné inflaci

      24 října, 2025
      Advertisement

      Tip editora.

      Zdroj: Burzovní svět
      Akcie

      Tři hvězdné IPO roku 2025: od čínských elektromobilů po evropské alarmy

      14 října, 2025

      Po dvou letech opatrnosti se globální trh s primárními emisemi (IPO) znovu probouzí. Rok 2025 přinesl několik mimořádně úspěšných debutů,...

      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
        • Hospodářské výsledky
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.