Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

4 kroky jak pro generaci Z vybudovat progresívní a výkonné pracoviště

Od zakladatele digitální koučovací platformy se dozvíte, jak pro své týmy vybudovat progresivní, personalizovanou a výkonnou budoucnost.

Andrej Krúpa Autor: Andrej Krúpa
16 září, 2022
6 min. čtení
red and yellow flower petals

Zdroj: Unsplash

6 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Jsou označováni za individualisty, sociálně uvědomělé, kreativní, vystresované, rozmanité a autentické – a do roku 2025 budou tvořit téměř 30 % globální pracovní síly.

Generace Z jsou lidé narození v letech 1997 až 2012. Tito digitálně orientovaní Zoomeři vyrůstali s internetem, mobilními zařízeními a sociálními médii. V neustále se měnícím pracovišti plném více generací se příslušníci generace Z prosazují. Podle výzkumu společnosti Deloitte tito pracovníci upřednostňují sociální aktivitu a stabilitu. Oceňují programy školení a vedení, lidský kontakt a autentickou firemní kulturu – a chtějí investovat do zaměstnání, které investuje do nich.

Každá generace má své vlastní vize, hodnoty a názory. Starší generace odbíjely hodiny, šplhaly po žebříčku a dostávaly zlaté hodinky. Zatímco mladší generace přitahovala podnikavost, samostatnost a vysoký plat. A nejmladší generace žádá flexibilitu, cílevědomost a rovnováhu. Jak generace Z mění povahu práce? Jak mohou zaměstnavatelé vyjít vstříc pracovníkům z generace Z tam, kde jsou? Jak mohou vybudovat pracoviště, které bude zahrnovat všechny generace, věkové kategorie a zázemí? Zde jsou čtyři body, které je třeba zvážit:

GENERACE Z JE INSTA-VŠECHNO

Girl wearing tiara talking on iphone
Zdroj: Unsplash

Instagram, Insta-delivery, insta-everything

Advertisement

Generace Z vyrostla v prostředí, které je neustále zaměřeno na technologie. iPhone byl uveden na trh v roce 2007, když byli ještě děti. Tito digitální domorodci byli brzy připojeni prostřednictvím mobilních zařízení a Wi-Fi; zábava na vyžádání, příspěvky na sociálních sítích a neustálá komunikace byly normou.

Chcete využít této příležitosti?

Od Snapchatu po YouTube a TikTok, tato generace je připojená – a pro generaci Z musí být toto připojení okamžité. Ve skutečnosti 60 % příslušníků generace Z uvádí, že nepoužijí aplikaci, kanál nebo webovou stránku, která se pomalu načítá. Často žonglují s několika zařízeními najednou a nemají trpělivost s nereagujícími, zpožďujícími se nebo na chyby náchylnými technologiemi.

Zaměstnavatelé by měli tyto insta preference generace Z rozpoznat – a zůstat o krok napřed před tímto očekáváním. Podniky by měly zajistit, aby pracovníci měli rychlý přístup ke službám Slack, Teams, Workday, Gusto nebo jakékoli kombinaci komunikačních kanálů, platforem pro řízení lidských zdrojů a firemních zdrojů, které potřebují. Pracovníci generace Z očekávají, že to bude rychlé, snadné, personalizované a mobilní.

PERSONALIZACE, PROSÍM!

parking space, man, city
Zdroj: Pixabay

Vzpomeňte si, jak Netflix, Spotify a Amazon zřejmě přesně vědí, co chceme sledovat, poslouchat nebo kupovat. Digitálně orientovaní pracovníci generace Z to očekávají jako spotřebitelé a očekávají to také na pracovišti. Říkejte tomu „hluboká personalizace“.

Jak to vypadá, pokud jde o zkušenosti zaměstnanců? Můžete lidem umožnit pracovat na dálku (nebo odkudkoli). Můžete také lidem umožnit, aby maximalizovali svou osobní produktivitu tím, že si sami upraví svůj pracovní rozvrh tak, aby zahrnoval brzké ranní nebo večerní hodiny. Učí se někdo samostudiem? Nebo potřebují školení 1:1?

Také můžete mít standardní sadu benefitů (zdravotní, zubní péče, vidění) a zásad (neomezená dovolená, práce odkudkoli), která platí pro všechny. Můžete se dostat o úroveň níže a nabídnout svým pracovníkům personalizované zdroje a vzdělávání. Někdo může mít prospěch z fyzické kondice a plánování odchodu do důchodu, zatímco jiná osoba může mít zájem o výuku nového jazyka a koučování v oblasti vedení.

ZÁLEŽÍ NA DUŠEVNÍM ZDRAVÍ

Admiration | Instagram: @timmossholder
Zdroj: Unsplash

Řada průzkumů potvrzuje, že pracovníci Zoomu jsou ve stresu. Ve skutečnosti zpráva Americké psychologické asociace uvádí, že generace Z „výrazně častěji uvádí své duševní zdraví jako dobré nebo špatné – 27 % z nich to tvrdí“. A tato čísla se od pandemie ještě zhoršila; dospělí z generace Z (46 %) byli nejčastěji generací, která uvedla, že se jejich duševní zdraví zhoršilo ve srovnání s obdobím před pandemií.

Zaměstnavatelé mohou posílit duševní zdraví zaměstnanců tím, že přijmou kulturu integrace pracovního a soukromého života. Integrace pracovního a soukromého života se liší od rovnováhy mezi pracovním a soukromým životem. Rovnováha mezi pracovním a soukromým životem naznačuje, že když jeden aspekt vzkvétá, druhý se zhoršuje. Trávíte-li více času v práci, trpí tím váš rodinný život. Integrace pracovního a soukromého života však zohledňuje 24hodinovou verzi zaměstnance (nejen verzi od 9 do 5) – a můžeme ji považovat za protilátku proti několika životním stresorům. To znamená, že zaměstnanec se může zúčastnit sportovního utkání svého dítěte nebo si vyřídit pochůzku, pokud to potřebuje během pracovního dne. Zaměstnavatel věří, že zaměstnanec práci zvládne; zaměstnanec je mezitím spokojenější, zdravější a celkově přítomnější.

TÝMOVÁ PRÁCE DĚLÁ SEN SNEM

Teamwork, the one thing that makes a positive difference to organisations, provided it is effective. As a Teamologist, I help teams measure how effective their teamwork is, as I’m a team-building specialist and international award-winning conference speaker about achieving high-performance teamwork..
Zdroj: Unsplash

Pracovníci generace Z mají své specifické vlastnosti. Očekávají autentické vedení a lidský kontakt a potřebují robustní programy školení a vedení. Pro generaci Z je důležitá také etika, rozmanitost a postupy společnosti v oblasti inkluze, stejně jako sociální dopad. Chytří zaměstnavatelé tyto odlišné charakteristiky oceňují a vytvoří relevantní nabídky pro zaměstnance – od kariérního koučinku po duševní zdraví. Chytřejší zaměstnavatelé zpřístupní mnoho z těchto nabídek prostřednictvím mobilních zařízení.

Odhlédneme-li od demografických rozdílů, všechny generace – generace X, mileniálové i generace Z – mohou stále vytvářet společnou kulturu v práci se společným souborem hodnot. Mezi tyto firemní hodnoty mohou patřit integrita, autenticita, jednota, vášeň, důvěra a odpovědnost. Nakonec záleží na tom, jak tyto generační skupiny spolupracují a čeho společně dosáhnou.

Generace Z chce mít vliv – v práci i ve světě. Jsou digitálně zdatní, inovativní a odvážní. Zaměstnavatelé, kteří se snaží vyjít vstříc zaměstnancům generace Z tam, kde jsou fyzicky, emocionálně a mentálně, získají jejich talent, úsilí a loajalitu. A to je velká výhra pro pracovníky, společnost i celou pracovní sílu.

Jsou označováni za individualisty, sociálně uvědomělé, kreativní, vystresované, rozmanité a autentické – a do roku 2025 budou tvořit téměř 30 % globální pracovní síly.Generace Z jsou lidé narození v letech 1997 až 2012. Tito digitálně orientovaní Zoomeři vyrůstali s internetem, mobilními zařízeními a sociálními médii. V neustále se měnícím pracovišti plném více generací se příslušníci generace Z prosazují. Podle výzkumu společnosti Deloitte tito pracovníci upřednostňují sociální aktivitu a stabilitu. Oceňují programy školení a vedení, lidský kontakt a autentickou firemní kulturu – a chtějí investovat do zaměstnání, které investuje do nich.Každá generace má své vlastní vize, hodnoty a názory. Starší generace odbíjely hodiny, šplhaly po žebříčku a dostávaly zlaté hodinky. Zatímco mladší generace přitahovala podnikavost, samostatnost a vysoký plat. A nejmladší generace žádá flexibilitu, cílevědomost a rovnováhu. Jak generace Z mění povahu práce? Jak mohou zaměstnavatelé vyjít vstříc pracovníkům z generace Z tam, kde jsou? Jak mohou vybudovat pracoviště, které bude zahrnovat všechny generace, věkové kategorie a zázemí? Zde jsou čtyři body, které je třeba zvážit:Zdroj: UnsplashInstagram, Insta-delivery, insta-everythingGenerace Z vyrostla v prostředí, které je neustále zaměřeno na technologie. iPhone byl uveden na trh v roce 2007, když byli ještě děti. Tito digitální domorodci byli brzy připojeni prostřednictvím mobilních zařízení a Wi-Fi; zábava na vyžádání, příspěvky na sociálních sítích a neustálá komunikace byly normou.Chcete využít této příležitosti?Od Snapchatu po YouTube a TikTok, tato generace je připojená – a pro generaci Z musí být toto připojení okamžité. Ve skutečnosti 60 % příslušníků generace Z uvádí, že nepoužijí aplikaci, kanál nebo webovou stránku, která se pomalu načítá. Často žonglují s několika zařízeními najednou a nemají trpělivost s nereagujícími, zpožďujícími se nebo na chyby náchylnými technologiemi.Zaměstnavatelé by měli tyto insta preference generace Z rozpoznat – a zůstat o krok napřed před tímto očekáváním. Podniky by měly zajistit, aby pracovníci měli rychlý přístup ke službám Slack, Teams, Workday, Gusto nebo jakékoli kombinaci komunikačních kanálů, platforem pro řízení lidských zdrojů a firemních zdrojů, které potřebují. Pracovníci generace Z očekávají, že to bude rychlé, snadné, personalizované a mobilní.Zdroj: PixabayVzpomeňte si, jak Netflix, Spotify a Amazon zřejmě přesně vědí, co chceme sledovat, poslouchat nebo kupovat. Digitálně orientovaní pracovníci generace Z to očekávají jako spotřebitelé a očekávají to také na pracovišti. Říkejte tomu „hluboká personalizace“.Jak to vypadá, pokud jde o zkušenosti zaměstnanců? Můžete lidem umožnit pracovat na dálku . Můžete také lidem umožnit, aby maximalizovali svou osobní produktivitu tím, že si sami upraví svůj pracovní rozvrh tak, aby zahrnoval brzké ranní nebo večerní hodiny. Učí se někdo samostudiem? Nebo potřebují školení 1:1?Také můžete mít standardní sadu benefitů a zásad , která platí pro všechny. Můžete se dostat o úroveň níže a nabídnout svým pracovníkům personalizované zdroje a vzdělávání. Někdo může mít prospěch z fyzické kondice a plánování odchodu do důchodu, zatímco jiná osoba může mít zájem o výuku nového jazyka a koučování v oblasti vedení.Zdroj: UnsplashŘada průzkumů potvrzuje, že pracovníci Zoomu jsou ve stresu. Ve skutečnosti zpráva Americké psychologické asociace uvádí, že generace Z „výrazně častěji uvádí své duševní zdraví jako dobré nebo špatné – 27 % z nich to tvrdí“. A tato čísla se od pandemie ještě zhoršila; dospělí z generace Z byli nejčastěji generací, která uvedla, že se jejich duševní zdraví zhoršilo ve srovnání s obdobím před pandemií.Zaměstnavatelé mohou posílit duševní zdraví zaměstnanců tím, že přijmou kulturu integrace pracovního a soukromého života. Integrace pracovního a soukromého života se liší od rovnováhy mezi pracovním a soukromým životem. Rovnováha mezi pracovním a soukromým životem naznačuje, že když jeden aspekt vzkvétá, druhý se zhoršuje. Trávíte-li více času v práci, trpí tím váš rodinný život. Integrace pracovního a soukromého života však zohledňuje 24hodinovou verzi zaměstnance – a můžeme ji považovat za protilátku proti několika životním stresorům. To znamená, že zaměstnanec se může zúčastnit sportovního utkání svého dítěte nebo si vyřídit pochůzku, pokud to potřebuje během pracovního dne. Zaměstnavatel věří, že zaměstnanec práci zvládne; zaměstnanec je mezitím spokojenější, zdravější a celkově přítomnější.Zdroj: UnsplashPracovníci generace Z mají své specifické vlastnosti. Očekávají autentické vedení a lidský kontakt a potřebují robustní programy školení a vedení. Pro generaci Z je důležitá také etika, rozmanitost a postupy společnosti v oblasti inkluze, stejně jako sociální dopad. Chytří zaměstnavatelé tyto odlišné charakteristiky oceňují a vytvoří relevantní nabídky pro zaměstnance – od kariérního koučinku po duševní zdraví. Chytřejší zaměstnavatelé zpřístupní mnoho z těchto nabídek prostřednictvím mobilních zařízení.Odhlédneme-li od demografických rozdílů, všechny generace – generace X, mileniálové i generace Z – mohou stále vytvářet společnou kulturu v práci se společným souborem hodnot. Mezi tyto firemní hodnoty mohou patřit integrita, autenticita, jednota, vášeň, důvěra a odpovědnost. Nakonec záleží na tom, jak tyto generační skupiny spolupracují a čeho společně dosáhnou.Generace Z chce mít vliv – v práci i ve světě. Jsou digitálně zdatní, inovativní a odvážní. Zaměstnavatelé, kteří se snaží vyjít vstříc zaměstnancům generace Z tam, kde jsou fyzicky, emocionálně a mentálně, získají jejich talent, úsilí a loajalitu. A to je velká výhra pro pracovníky, společnost i celou pracovní sílu.
Tagy: businessgenerace Zkariérapracovištěstrategie


    Chcete využít této příležitosti?


    Zanechte své kontaktní údaje, ozve se Vám licencovaný specialista a zároveň získáte:

    • Přístup k nejžhavějším IPO a investičním trendům.

    • Pravidelnou dávku aktuálních tipů pro Vaše portfolio v našem Newsletteru.

    • Investiční portfolio

    Máte zkušenosti s investováním?

    Jakou částku jste připraven použít na investování?



    Odesláním formuláře souhlasíte se zasíláním newsletteru Burzovní svět. Odhlásit se můžete kdykoli.

    Advertisement

    Breaking.

    17:52

    Akcie CCC Intelligent Solutions vyskočily po oznámení zpětného odkupu za 500 milionů dolarů.

    17:47

    Akcie Rivian rostou, protože Needham zvyšuje cenový cíl díky pokroku v oblasti AI.

    17:43

    Brazílie plánuje v začátkem března dražit velký kontejnerový terminál Santos, uvedl ministr.

    17:37

    JPMorgan zvyšuje hodnocení Citi, očekává, že její ziskovost překoná konkurenty.

    17:33

    Akcie VSee Health prudce vzrostly po obnovení souladu s Nasdaq.

    17:26

    Marocký akciový trh uzavírá den se zisky; index všech akcií vzrostl o 0,37 %

    Advertisement

    Příležitosti.

    Zdroj: Getty Images
    Akcie

    Citi vidí v akciích Boeing atraktivní příležitost před novým rokem

    12 prosince, 2025

    Investiční banka Citi se domnívá, že akcie společnosti Boeing vstupují do nového roku v mimořádně zajímavé pozici a mohou nabídnout...

    Zdroj: Getty Images

    Akcie Meta Platforms mohou být tichým vítězem AI, býci radí kupovat

    12 prosince, 2025
    Zdroj: Unsplash

    Akcie cestovních společností rostou díky sazbám Fedu a silné poptávce

    12 prosince, 2025
    Zdroj: Bloomberg

    Akcie Roku už letos posílily o více než 40 %, Jefferies očekává další růst

    11 prosince, 2025
    Zdroj: Burzovnísvět

    IPO JST a Beta Technologies: emise potvrzují sílu závěru roku 2025

    11 prosince, 2025

    IPO Radar.

    Medline Inc.

    Datum IPO: 17 prosince, 2025
    Potenciální ocenění: 55,3 miliardy USD

    Buďte u toho

    Nejčtenější zprávy.

    GE Vernova láme rekordy po vylepšeném výhledu a štědré dividendové politice

    11 prosince, 2025

    CSG získává mnohamiliardový kontrakt na munici a posiluje svou globální pozici

    10 prosince, 2025

    Regulátoři vyzývají k přijetí opatření proti „front-runningu“ od tvůrců trhu

    8 prosince, 2025

    S&P 500 končí výše, Fed snížil sazby již potřetí v tomto roce

    10 prosince, 2025

    S&P 500 klesá kvůli opatrnému obchodování před klíčovým zasedáním Fedu

    8 prosince, 2025

    S&P 500 uzavřel na rekordním maximu navzdory poklesu Oracle a AI

    11 prosince, 2025

    AbbVie nabízí atraktivní ocenění a stabilní růst, které trh přehlíží

    12 prosince, 2025

    S&P 500 uzavřel níže, investoři jsou opatrní před rozhodnutím Fedu

    9 prosince, 2025
    Advertisement

    Tip editora.

    Zdroj: BurzovníSvět.cz
    Tip editora

    Bublina na trhu nezastavila boom umělé inteligence v Silicon Valley

    30 listopadu, 2025

    Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...

    Advertisement

    Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

    Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

    • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
    • Reklama
    • Kontakt

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Název nebo symbol
    Žádný výsledek
    Zobrazit všechny výsledky
    • Burzy
      • Headlines
      • Breaking
      • Akcie
      • ETF
      • Dividendy
      • IPO
      • Forex
      • Komodity
      • Kryptoměny
      • Ekonomika
      • Hospodářské výsledky
    • Příležitost
    • IPO Radar
    • Nejčtenější
    • Bullionář Daily
    • Úspěch
      • Alternativní investice
      • Škola bullionáře
      • Miliardáři
      • Business
      • Bullionářova knihspirace
      • Bullionářův almanach
      • Bullionářův slovníček
    • AI
    • Česko
    • Invest mentoring
    • E-booky
    • Srovnávač brokerů
    • Kariéra
    • Pomoc investorům
    Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    ·
    Poslední událost
    Poslední událost

      Používáme soubory cookie a podobné technologie, které jsou nezbytné pro provoz webových stránek. Další soubory cookie se používají k provádění analýzy používání webových stránek. Pokračováním v používání našich webových stránek vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. Další informace naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.