Streamovací služba společnosti Apple má exkluzivní práva na páteční zápas Red Sox s Yankees. Zápasu se dostalo pozornosti nejen proto, že Yankees jsou pravděpodobně v play-off a hrají proti svému největšímu rivalovi, ale také proto, že jejich hvězdný slugger Aaron Judge se blíží k rekordu v počtu homerunů v Americké lize a v pátek by ho mohl překonat.
Jde o důležitou zkoušku ambicí společnosti Apple stát se službou pro živé sportovní přenosy a toho, zda mohou prestižní zápasy zvýšit počet předplatitelů společnosti Apple nebo posloužit jiným obchodním cílům, například zvýšit hodnotu produktů Apple pro stávající uživatele. Baseballové přenosy společnosti Apple nesledují jediný tým, ale každý pátek večer se rozhodnou pro jeden nebo dva hlavní zápasy. Ale zatímco letos se v něm odehrály prestižní zápasy a velké hvězdy, tento pátek bude největší hvězda nejcennějšího baseballového týmu usilovat o desítky let starý rekord.
Zdroj: Getty Images
Sportovní přenosy mohou být mocným nástrojem, jak přilákat uživatele k novým službám. Například když Amazon Prime minulý týden vysílal Thursday Night Football, přilákal nejvíce nových registrací do služby Prime během tří hodin v historii společnosti, což předčilo i velké nákupní dny, jako je Černý pátek, jak uvádí zpráva, kterou viděla CNBC.
Přesto je profesionální fotbal v USA stále mnohem větším lákadlem než baseball. (Podle agentury Nielsen sledovalo minulý týden vysílání NFL od Amazonu 13 milionů lidí; 400 000 diváků je podle New York Daily News pro síť YES dobrý večer. Amazon je spoluvlastníkem YES.)
Když Apple začátkem tohoto roku zahájil vysílání MLB, uvedl, že zápasy jsou „po omezenou dobu“ zdarma, ale přístup k baseballovým zápasům zatím zpoplatňovat nezačal. V současné době uživatelé potřebují pouze Apple ID – účet -, ale nemusí platit 5 dolarů měsíčně za Apple TV+. Přestože je služba zdarma, někteří uživatelé vyjádřili nespokojenost s tím, že hry nejsou na jejich běžném kanálu s běžnými vysílacími stanicemi.
Očekávání pátečního zápasu je tak velké, že se domovský kanál Yankees, YES, neúspěšně pokusil vymoci vysílání zpět od společnosti Apple, informoval ve čtvrtek deník New York Post.
Zdroj: Getty Images
Společnost Apple nikdy nezveřejnila počty předplatitelů nebo diváků žádného ze svých pořadů nebo přenosů na Apple TV+. Přistupuje spíše ke kvalitě než ke kvantitě a zaměřuje se na ocenění jako klíčový ukazatel pro hodnocení úspěšnosti svých skriptových pořadů.
Odchýlila se od svých historických preferencí a vytvořila aplikace pro Apple TV+ pro několik jiných platforem než Apple, včetně Roku, Fire TV od Amazonu, Google TV a herních konzolí, což umožňuje, aby její vysílání zasáhlo širší trh.
Kromě baseballu má Apple také smlouvu s Major League Soccer na exkluzivní vysílání jejích zápasů. Největší výhrou v oblasti sportovního streamování však zůstává NFL. Jak již dříve informoval server CNBC, společnost Apple podala nabídku na NFL Sunday Ticket, balík práv na zápasy NFL mimo trh, a konkuruje tak společnostem Amazon a mateřské společnosti ESPN Disney.
Apple se k počtu diváků odmítl vyjádřit.
Bude se vysílat na Apple TV+.Streamovací služba společnosti Apple má exkluzivní práva na páteční zápas Red Sox s Yankees. Zápasu se dostalo pozornosti nejen proto, že Yankees jsou pravděpodobně v play-off a hrají proti svému největšímu rivalovi, ale také proto, že jejich hvězdný slugger Aaron Judge se blíží k rekordu v počtu homerunů v Americké lize a v pátek by ho mohl překonat.Jde o důležitou zkoušku ambicí společnosti Apple stát se službou pro živé sportovní přenosy a toho, zda mohou prestižní zápasy zvýšit počet předplatitelů společnosti Apple nebo posloužit jiným obchodním cílům, například zvýšit hodnotu produktů Apple pro stávající uživatele. Baseballové přenosy společnosti Apple nesledují jediný tým, ale každý pátek večer se rozhodnou pro jeden nebo dva hlavní zápasy. Ale zatímco letos se v něm odehrály prestižní zápasy a velké hvězdy, tento pátek bude největší hvězda nejcennějšího baseballového týmu usilovat o desítky let starý rekord.Zdroj: Getty ImagesSportovní přenosy mohou být mocným nástrojem, jak přilákat uživatele k novým službám. Například když Amazon Prime minulý týden vysílal Thursday Night Football, přilákal nejvíce nových registrací do služby Prime během tří hodin v historii společnosti, což předčilo i velké nákupní dny, jako je Černý pátek, jak uvádí zpráva, kterou viděla CNBC.Přesto je profesionální fotbal v USA stále mnohem větším lákadlem než baseball. Když Apple začátkem tohoto roku zahájil vysílání MLB, uvedl, že zápasy jsou „po omezenou dobu“ zdarma, ale přístup k baseballovým zápasům zatím zpoplatňovat nezačal. V současné době uživatelé potřebují pouze Apple ID – účet -, ale nemusí platit 5 dolarů měsíčně za Apple TV+. Přestože je služba zdarma, někteří uživatelé vyjádřili nespokojenost s tím, že hry nejsou na jejich běžném kanálu s běžnými vysílacími stanicemi.Chcete využít této příležitosti?Očekávání pátečního zápasu je tak velké, že se domovský kanál Yankees, YES, neúspěšně pokusil vymoci vysílání zpět od společnosti Apple, informoval ve čtvrtek deník New York Post.Zdroj: Getty ImagesSpolečnost Apple nikdy nezveřejnila počty předplatitelů nebo diváků žádného ze svých pořadů nebo přenosů na Apple TV+. Přistupuje spíše ke kvalitě než ke kvantitě a zaměřuje se na ocenění jako klíčový ukazatel pro hodnocení úspěšnosti svých skriptových pořadů.Odchýlila se od svých historických preferencí a vytvořila aplikace pro Apple TV+ pro několik jiných platforem než Apple, včetně Roku, Fire TV od Amazonu, Google TV a herních konzolí, což umožňuje, aby její vysílání zasáhlo širší trh.Kromě baseballu má Apple také smlouvu s Major League Soccer na exkluzivní vysílání jejích zápasů. Největší výhrou v oblasti sportovního streamování však zůstává NFL. Jak již dříve informoval server CNBC, společnost Apple podala nabídku na NFL Sunday Ticket, balík práv na zápasy NFL mimo trh, a konkuruje tak společnostem Amazon a mateřské společnosti ESPN Disney.Apple se k počtu diváků odmítl vyjádřit.