Může vám nabídnout nové perspektivy, pomoci vám vytvořit nové strategie pro lepší dosažení vašich cílů a motivovat týmy. Najít správného obchodního kouče však může být těžkopádné. Je tomu tak zejména proto, že se obchodní koučink stal tak trochu „flavor de jour“, protože sociální média vybudovala idealistickou představu o podnikání.
Díky tak nízkým vstupním bariérám a absenci skutečné regulace odvětví je snadné dostat se do smluvního sevření nekvalitního kouče. Musíte tedy vědět, co dělá efektivního onchodního kouče efektivním.
Ke své práci přistupují jako generální ředitel
Obchodní koučové jsou nejpřínosnější, pokud se buď vyšplhali na vrchol podnikatelského světa, nebo úspěšně vytvořili vlastní ziskový podnik. Mohou vám tedy na základě ověřených zkušeností nabídnout praktické kroky, jak dosáhnout hmatatelných i nehmatatelných výsledků.
Když se rozhodnete najmout si obchodního kouče, nepracujete z místa, kde byste měli naději. Musíte vědět, že může vašemu podnikání přinést hodnotu. Pokud vámi vybraný kouč dokáže úspěšně vnést do vaší spolupráce myšlení generálního ředitele, bude vám nesmírně efektivně pomáhat v růstu.
Své služby přizpůsobují všem klientům, nejen těm velkým
Je snadné nechat se zaslepit obsahem na sociálních sítích, který slibuje svatý grál strategií a trychtýřů, které můžete okopírovat a dosáhnout tak milionových zisků. Dobrý obchodní kouč však nemá takový přístup „jedna velikost pro všechny“. Do koučování vstupuje tolik nuancí, protože každý podnik – i ten, který prodává stejný produkt nebo službu v naprosto stejném odvětví – je jiný.
Správný obchodní kouč má schopnost převést své úspěšné metody, modely a trychtýře do těch, které nejlépe fungují pro vaše podnikání. Pečlivě a promyšleně zváží každý aspekt vašeho konkrétního podnikání, cílů a celkové vize.
Mají cennou síť
Obchodní koučové by měli mít silnou síť dalších odborníků, koučů a mentorů, na které se mohou spolehnout. Existuje mnoho případů, kdy i ten nejlepší obchodní kouč narazí na problém, který lze vyřešit pouze prostřednictvím odborných znalostí, které nemá. Pokud mají silnou síť, mohou se obrátit na důvěryhodné osoby, které mohou přijít s řešením.
Mít síť osob, na které se můžete jako klient obrátit, je neocenitelné. Než se tedy obchodnímu kouči zavážete, věnujte se náležité péči. Zeptejte se ho, s kým v minulosti spolupracoval a čeho díky těmto kontaktům dosáhl. Zjistěte, jaké mají vztahy s klíčovými pracovníky ve vašem oboru a s kým si představují, že vás spojí, aby pomohli vašemu podnikání růst. Tyto odpovědi vám pomohou učinit správné rozhodnutí pro vaši společnost.
Vědí, kdy se rozloučit
Zdroj: Unsplash
Konečným cílem skutečně efektivního obchodního kouče je, aby se pro vaši firmu stal nadbytečným. Nebudou vás chtít zavázat dlouhodobou smlouvou, protože jejich přístup ke koučování je o přidané hodnotě. Chápou, že klienti chtějí – a potřebují – nástroje k tomu, aby uspěli i bez kouče. Toto rozlišení je při hledání obchodních koučů velmi důležité. Oddělí kouče, kteří jsou motivováni penězi, od těch, kteří jsou motivováni vaším úspěchem.
Získání správného obchodního kouče může znamenat rozdíl mezi přidělením tisíců dolarů za malou návratnost investice a rozšířením vašeho podnikání na úroveň, která bude vytvářet trvalý nárůst příjmů a příležitostí. Kouč, kterého si najmete, by měl vést ke stále zelenému růstu a udržitelnému úspěchu. Když zvážíte všechny tyto faktory, máte silný základ pro spolupráci s efektivním obchodním koučem.
Může vám nabídnout nové perspektivy, pomoci vám vytvořit nové strategie pro lepší dosažení vašich cílů a motivovat týmy. Najít správného obchodního kouče však může být těžkopádné. Je tomu tak zejména proto, že se obchodní koučink stal tak trochu „flavor de jour“, protože sociální média vybudovala idealistickou představu o podnikání.Díky tak nízkým vstupním bariérám a absenci skutečné regulace odvětví je snadné dostat se do smluvního sevření nekvalitního kouče. Musíte tedy vědět, co dělá efektivního onchodního kouče efektivním.Ke své práci přistupují jako generální ředitelObchodní koučové jsou nejpřínosnější, pokud se buď vyšplhali na vrchol podnikatelského světa, nebo úspěšně vytvořili vlastní ziskový podnik. Mohou vám tedy na základě ověřených zkušeností nabídnout praktické kroky, jak dosáhnout hmatatelných i nehmatatelných výsledků.Když se rozhodnete najmout si obchodního kouče, nepracujete z místa, kde byste měli naději. Musíte vědět, že může vašemu podnikání přinést hodnotu. Pokud vámi vybraný kouč dokáže úspěšně vnést do vaší spolupráce myšlení generálního ředitele, bude vám nesmírně efektivně pomáhat v růstu.Své služby přizpůsobují všem klientům, nejen těm velkýmJe snadné nechat se zaslepit obsahem na sociálních sítích, který slibuje svatý grál strategií a trychtýřů, které můžete okopírovat a dosáhnout tak milionových zisků. Dobrý obchodní kouč však nemá takový přístup „jedna velikost pro všechny“. Do koučování vstupuje tolik nuancí, protože každý podnik – i ten, který prodává stejný produkt nebo službu v naprosto stejném odvětví – je jiný.Správný obchodní kouč má schopnost převést své úspěšné metody, modely a trychtýře do těch, které nejlépe fungují pro vaše podnikání. Pečlivě a promyšleně zváží každý aspekt vašeho konkrétního podnikání, cílů a celkové vize.Mají cennou síťObchodní koučové by měli mít silnou síť dalších odborníků, koučů a mentorů, na které se mohou spolehnout. Existuje mnoho případů, kdy i ten nejlepší obchodní kouč narazí na problém, který lze vyřešit pouze prostřednictvím odborných znalostí, které nemá. Pokud mají silnou síť, mohou se obrátit na důvěryhodné osoby, které mohou přijít s řešením.Chcete využít této příležitosti?Mít síť osob, na které se můžete jako klient obrátit, je neocenitelné. Než se tedy obchodnímu kouči zavážete, věnujte se náležité péči. Zeptejte se ho, s kým v minulosti spolupracoval a čeho díky těmto kontaktům dosáhl. Zjistěte, jaké mají vztahy s klíčovými pracovníky ve vašem oboru a s kým si představují, že vás spojí, aby pomohli vašemu podnikání růst. Tyto odpovědi vám pomohou učinit správné rozhodnutí pro vaši společnost.Vědí, kdy se rozloučitZdroj: UnsplashKonečným cílem skutečně efektivního obchodního kouče je, aby se pro vaši firmu stal nadbytečným. Nebudou vás chtít zavázat dlouhodobou smlouvou, protože jejich přístup ke koučování je o přidané hodnotě. Chápou, že klienti chtějí – a potřebují – nástroje k tomu, aby uspěli i bez kouče. Toto rozlišení je při hledání obchodních koučů velmi důležité. Oddělí kouče, kteří jsou motivováni penězi, od těch, kteří jsou motivováni vaším úspěchem.Získání správného obchodního kouče může znamenat rozdíl mezi přidělením tisíců dolarů za malou návratnost investice a rozšířením vašeho podnikání na úroveň, která bude vytvářet trvalý nárůst příjmů a příležitostí. Kouč, kterého si najmete, by měl vést ke stále zelenému růstu a udržitelnému úspěchu. Když zvážíte všechny tyto faktory, máte silný základ pro spolupráci s efektivním obchodním koučem.
Hongkongská burza zažívá v posledních měsících opětovné oživení a zvyšující se množství technologických titulů přitahuje pozornost globálních investorů. Do tohoto...