Tyto strategie pomohou vašemu startupu uspět bez velkých investic.
Zde je popis toho, co bychom udělali, abychom vybudovali značku a přivedli na naše webové stránky desítky tisíc návštěvníků měsíčně, a to vše bez výrazných marketingových investic. Zvládne to každý, kdo je soustředěný, metodický a ochotný věnovat tomu čas.
Vytvářejte odborný obsah
Obsah je král. Můžete jej vytvářet sami nebo poskytnout platformu, která v rámci svého obchodního modelu podporuje uživatele, aby přispívali obsahem. Obsah je hnacím motorem značky a zapojuje zákazníky. Navíc Google a další vyhledávače indexují a upřednostňují stránky se solidním obsahem, takže vaše konkrétní webové stránky s pozoruhodným obsahem získají podporu v hodnocení SEO a časem zaznamenají zvýšenou návštěvnost. Obsah má mnoho podob: články, příspěvky na blogu, seznamy, bílé knihy, šablony a videa.
Synchronizujte obsah pro růst zpětných odkazů
Zdroj: Unsplash
Zpětné odkazy jsou krví SEO. Čím více budou renomované webové stránky odkazovat na váš web (nebo podstránky na vašem webu), tím vyšší bude vaše pozice ve vyhledávačích. A čím vyšší bude vaše pozice, tím více organických návštěvníků získáte. Ať už v rámci svého podnikání děláte nebo poskytujete cokoli, stavte se do pozice odborníka. Staňte se zdrojem znalostí a poznatků pro tisk, nechte se zpovídat v podcastech, pište články pro jiné weby nebo dělejte cokoli jiného, co vaše jméno (a zpětný odkaz) dostane na síť. Tato strategie také buduje vaši značku.
Staňte se hvězdou videí
Obsah není jen o psaném slově. YouTube je nyní vyhledávačem číslo dvě na světě, hned za Googlem. Video obsah vyzdvihuje vaše odborné znalosti. Je sdílena. A přivádí na vaše webové stránky návštěvnost, která se může proměnit v přihlášení k odběru newsletteru, odběry a nákupy produktů. Nezapomeňte do názvů a popisů svých videí zahrnout klíčová slova. Na konci videa také uveďte vsuvku, kde se divák může dozvědět více (např. na vašich webových stránkách). Opakovaně publikujte svá videa na sociálních sítích a vkládejte videa na své webové stránky, abyste ještě více posílili své odborné znalosti obsahu.
Budujte vztahy prostřednictvím e-mailu
Ačkoli je v dnešní době téměř každá e-mailová schránka zahlcena spamem, když vám někdo poskytne svou e-mailovou adresu, dává vám v podstatě svolení (opting in) ke spojení s ním. Stejný princip sice platí i pro sociální média, ale e-mail je stále jedinečnou formou navazování kontaktů, která má vyšší úroveň. Ve srovnání se sociálními médii je e-mail jako připnout někomu leták na dveře a doufat, že si všimne letáku vyvěšeného na rohovém telefonním sloupu, když jde kolem. Vytvořte tedy snadné způsoby, jak se lidé mohou přihlásit k odběru newsletterů. Spojte se s ostatními na síti LinkedIn, kde většina profilů obsahuje e-mailové adresy. Zaměřte se na budování seznamu a poskytování vysoce hodnotných sdělení, která využívají odborný obsah pro navázání kontaktu s vaším publikem, oproti snaze pouze jim prodat váš produkt. Začít můžete s mnoha bezplatnými nebo levnými nástroji, jako jsou Mailchimp a Constant Contact.
Měření všeho pomocí řídicích panelů
Jediný způsob, jak posoudit pokrok, je měřit ho. Pomocí nástroje Google Analytics sledujte nejdůležitější metriky, jako je počet návštěvníků, vstupní stránky, konverzní poměr pro newsletter a nákupy a další. Pomocí bezplatných nástrojů, jako jsou ty, které poskytují Moz a Similarweb, se můžete porovnávat s konkurencí. Propojte metriky sociálních médií a reklamy do řídicího panelu, který poskytne ucelený obraz o podnikání. Neztrácejte však příliš mnoho času skládáním dat dohromady. Udržujte je jednoduché, abyste měli rychlý přehled o tom, jak si vedete, a přitom většinu času věnujte věcem, které rozvíjejí vaši firmu.
Společnost Google nedávno představila skvělý nástroj s názvem Optimize. Nástroj Optimize vám umožní rychle provádět testy na vašem webu nebo jednotlivých webových stránkách. Vytvořením A/B testů, které zobrazují různé nadpisy stránek, ceny produktů, barvy tlačítek atd. můžete získat přehled o tom, co funguje a co ne, na základě toho, čeho se snažíte dosáhnout. Sledujte, která prohlášení o umístění na trhu vedou k největšímu počtu přihlášení k odběru newsletteru nebo který cenový model přináší největší příjmy. Provádění testů by mělo být průběžnou činností, což v podstatě znamená, že vezmete vítězný vzorec z A/B testu a poté provedete další A/B test, který použijete jako výchozí. Propojte své testy s analýzou dat a sledujte, co v průběhu času funguje (a co ne).
Většina malých začínajících podniků nemá k dispozici velké finanční prostředky. Proto jsou růstové hacky tak důležité. Použijte trochu loketní mastnoty ve spojení s chytrými strategiemi zapojení zákazníků, abyste si vybudovali základ pro přilnavost na trhu. Možná tomu budete muset dát trochu času, aby to přineslo výsledky, ale i to je potřeba k vytvoření trvalého podnikání.
Tyto strategie pomohou vašemu startupu uspět bez velkých investic.Zde je popis toho, co bychom udělali, abychom vybudovali značku a přivedli na naše webové stránky desítky tisíc návštěvníků měsíčně, a to vše bez výrazných marketingových investic. Zvládne to každý, kdo je soustředěný, metodický a ochotný věnovat tomu čas.Vytvářejte odborný obsahObsah je král. Můžete jej vytvářet sami nebo poskytnout platformu, která v rámci svého obchodního modelu podporuje uživatele, aby přispívali obsahem. Obsah je hnacím motorem značky a zapojuje zákazníky. Navíc Google a další vyhledávače indexují a upřednostňují stránky se solidním obsahem, takže vaše konkrétní webové stránky s pozoruhodným obsahem získají podporu v hodnocení SEO a časem zaznamenají zvýšenou návštěvnost. Obsah má mnoho podob: články, příspěvky na blogu, seznamy, bílé knihy, šablony a videa.Synchronizujte obsah pro růst zpětných odkazůZdroj: UnsplashZpětné odkazy jsou krví SEO. Čím více budou renomované webové stránky odkazovat na váš web , tím vyšší bude vaše pozice ve vyhledávačích. A čím vyšší bude vaše pozice, tím více organických návštěvníků získáte. Ať už v rámci svého podnikání děláte nebo poskytujete cokoli, stavte se do pozice odborníka. Staňte se zdrojem znalostí a poznatků pro tisk, nechte se zpovídat v podcastech, pište články pro jiné weby nebo dělejte cokoli jiného, co vaše jméno dostane na síť. Tato strategie také buduje vaši značku.Staňte se hvězdou videíObsah není jen o psaném slově. YouTube je nyní vyhledávačem číslo dvě na světě, hned za Googlem. Video obsah vyzdvihuje vaše odborné znalosti. Je sdílena. A přivádí na vaše webové stránky návštěvnost, která se může proměnit v přihlášení k odběru newsletteru, odběry a nákupy produktů. Nezapomeňte do názvů a popisů svých videí zahrnout klíčová slova. Na konci videa také uveďte vsuvku, kde se divák může dozvědět více . Opakovaně publikujte svá videa na sociálních sítích a vkládejte videa na své webové stránky, abyste ještě více posílili své odborné znalosti obsahu.Budujte vztahy prostřednictvím e-mailuAčkoli je v dnešní době téměř každá e-mailová schránka zahlcena spamem, když vám někdo poskytne svou e-mailovou adresu, dává vám v podstatě svolení ke spojení s ním. Stejný princip sice platí i pro sociální média, ale e-mail je stále jedinečnou formou navazování kontaktů, která má vyšší úroveň. Ve srovnání se sociálními médii je e-mail jako připnout někomu leták na dveře a doufat, že si všimne letáku vyvěšeného na rohovém telefonním sloupu, když jde kolem. Vytvořte tedy snadné způsoby, jak se lidé mohou přihlásit k odběru newsletterů. Spojte se s ostatními na síti LinkedIn, kde většina profilů obsahuje e-mailové adresy. Zaměřte se na budování seznamu a poskytování vysoce hodnotných sdělení, která využívají odborný obsah pro navázání kontaktu s vaším publikem, oproti snaze pouze jim prodat váš produkt. Začít můžete s mnoha bezplatnými nebo levnými nástroji, jako jsou Mailchimp a Constant Contact.Měření všeho pomocí řídicích panelůJediný způsob, jak posoudit pokrok, je měřit ho. Pomocí nástroje Google Analytics sledujte nejdůležitější metriky, jako je počet návštěvníků, vstupní stránky, konverzní poměr pro newsletter a nákupy a další. Pomocí bezplatných nástrojů, jako jsou ty, které poskytují Moz a Similarweb, se můžete porovnávat s konkurencí. Propojte metriky sociálních médií a reklamy do řídicího panelu, který poskytne ucelený obraz o podnikání. Neztrácejte však příliš mnoho času skládáním dat dohromady. Udržujte je jednoduché, abyste měli rychlý přehled o tom, jak si vedete, a přitom většinu času věnujte věcem, které rozvíjejí vaši firmu.Chcete využít této příležitosti?Testujte, opakujte a znovu testujteZdroj: UnsplashSpolečnost Google nedávno představila skvělý nástroj s názvem Optimize. Nástroj Optimize vám umožní rychle provádět testy na vašem webu nebo jednotlivých webových stránkách. Vytvořením A/B testů, které zobrazují různé nadpisy stránek, ceny produktů, barvy tlačítek atd. můžete získat přehled o tom, co funguje a co ne, na základě toho, čeho se snažíte dosáhnout. Sledujte, která prohlášení o umístění na trhu vedou k největšímu počtu přihlášení k odběru newsletteru nebo který cenový model přináší největší příjmy. Provádění testů by mělo být průběžnou činností, což v podstatě znamená, že vezmete vítězný vzorec z A/B testu a poté provedete další A/B test, který použijete jako výchozí. Propojte své testy s analýzou dat a sledujte, co v průběhu času funguje .Většina malých začínajících podniků nemá k dispozici velké finanční prostředky. Proto jsou růstové hacky tak důležité. Použijte trochu loketní mastnoty ve spojení s chytrými strategiemi zapojení zákazníků, abyste si vybudovali základ pro přilnavost na trhu. Možná tomu budete muset dát trochu času, aby to přineslo výsledky, ale i to je potřeba k vytvoření trvalého podnikání.
Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...