Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Nevíte jak začít? 6 jednoduchých růstových triků pro začínající firmy

Budování nového podniku je náročné.

Andrej Krúpa Autor: Andrej Krúpa
6 září, 2022
5 min. čtení
Crunching the numbers

Zdroj: Unsplash

5 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Tyto strategie pomohou vašemu startupu uspět bez velkých investic.

Zde je popis toho, co bychom udělali, abychom vybudovali značku a přivedli na naše webové stránky desítky tisíc návštěvníků měsíčně, a to vše bez výrazných marketingových investic. Zvládne to každý, kdo je soustředěný, metodický a ochotný věnovat tomu čas.

  1. Vytvářejte odborný obsah

Obsah je král. Můžete jej vytvářet sami nebo poskytnout platformu, která v rámci svého obchodního modelu podporuje uživatele, aby přispívali obsahem. Obsah je hnacím motorem značky a zapojuje zákazníky. Navíc Google a další vyhledávače indexují a upřednostňují stránky se solidním obsahem, takže vaše konkrétní webové stránky s pozoruhodným obsahem získají podporu v hodnocení SEO a časem zaznamenají zvýšenou návštěvnost. Obsah má mnoho podob: články, příspěvky na blogu, seznamy, bílé knihy, šablony a videa.

  1. Synchronizujte obsah pro růst zpětných odkazů
Blog Branding and Optimisation at its best
Zdroj: Unsplash

Zpětné odkazy jsou krví SEO. Čím více budou renomované webové stránky odkazovat na váš web (nebo podstránky na vašem webu), tím vyšší bude vaše pozice ve vyhledávačích. A čím vyšší bude vaše pozice, tím více organických návštěvníků získáte. Ať už v rámci svého podnikání děláte nebo poskytujete cokoli, stavte se do pozice odborníka. Staňte se zdrojem znalostí a poznatků pro tisk, nechte se zpovídat v podcastech, pište články pro jiné weby nebo dělejte cokoli jiného, co vaše jméno (a zpětný odkaz) dostane na síť. Tato strategie také buduje vaši značku.

  1. Staňte se hvězdou videí

Obsah není jen o psaném slově. YouTube je nyní vyhledávačem číslo dvě na světě, hned za Googlem. Video obsah vyzdvihuje vaše odborné znalosti. Je sdílena. A přivádí na vaše webové stránky návštěvnost, která se může proměnit v přihlášení k odběru newsletteru, odběry a nákupy produktů. Nezapomeňte do názvů a popisů svých videí zahrnout klíčová slova. Na konci videa také uveďte vsuvku, kde se divák může dozvědět více (např. na vašich webových stránkách). Opakovaně publikujte svá videa na sociálních sítích a vkládejte videa na své webové stránky, abyste ještě více posílili své odborné znalosti obsahu.

  1. Budujte vztahy prostřednictvím e-mailu

Ačkoli je v dnešní době téměř každá e-mailová schránka zahlcena spamem, když vám někdo poskytne svou e-mailovou adresu, dává vám v podstatě svolení (opting in) ke spojení s ním. Stejný princip sice platí i pro sociální média, ale e-mail je stále jedinečnou formou navazování kontaktů, která má vyšší úroveň. Ve srovnání se sociálními médii je e-mail jako připnout někomu leták na dveře a doufat, že si všimne letáku vyvěšeného na rohovém telefonním sloupu, když jde kolem. Vytvořte tedy snadné způsoby, jak se lidé mohou přihlásit k odběru newsletterů. Spojte se s ostatními na síti LinkedIn, kde většina profilů obsahuje e-mailové adresy. Zaměřte se na budování seznamu a poskytování vysoce hodnotných sdělení, která využívají odborný obsah pro navázání kontaktu s vaším publikem, oproti snaze pouze jim prodat váš produkt. Začít můžete s mnoha bezplatnými nebo levnými nástroji, jako jsou Mailchimp a Constant Contact.

Advertisement
  1. Měření všeho pomocí řídicích panelů

Jediný způsob, jak posoudit pokrok, je měřit ho. Pomocí nástroje Google Analytics sledujte nejdůležitější metriky, jako je počet návštěvníků, vstupní stránky, konverzní poměr pro newsletter a nákupy a další. Pomocí bezplatných nástrojů, jako jsou ty, které poskytují Moz a Similarweb, se můžete porovnávat s konkurencí. Propojte metriky sociálních médií a reklamy do řídicího panelu, který poskytne ucelený obraz o podnikání. Neztrácejte však příliš mnoho času skládáním dat dohromady. Udržujte je jednoduché, abyste měli rychlý přehled o tom, jak si vedete, a přitom většinu času věnujte věcem, které rozvíjejí vaši firmu.

Chcete využít této příležitosti?
  1. Testujte, opakujte a znovu testujte
Young professionnal working from home using a touchscreen laptop with his stylus with a bright sunny light and plants in the background.
Zdroj: Unsplash

Společnost Google nedávno představila skvělý nástroj s názvem Optimize. Nástroj Optimize vám umožní rychle provádět testy na vašem webu nebo jednotlivých webových stránkách. Vytvořením A/B testů, které zobrazují různé nadpisy stránek, ceny produktů, barvy tlačítek atd. můžete získat přehled o tom, co funguje a co ne, na základě toho, čeho se snažíte dosáhnout. Sledujte, která prohlášení o umístění na trhu vedou k největšímu počtu přihlášení k odběru newsletteru nebo který cenový model přináší největší příjmy. Provádění testů by mělo být průběžnou činností, což v podstatě znamená, že vezmete vítězný vzorec z A/B testu a poté provedete další A/B test, který použijete jako výchozí. Propojte své testy s analýzou dat a sledujte, co v průběhu času funguje (a co ne).

Většina malých začínajících podniků nemá k dispozici velké finanční prostředky. Proto jsou růstové hacky tak důležité. Použijte trochu loketní mastnoty ve spojení s chytrými strategiemi zapojení zákazníků, abyste si vybudovali základ pro přilnavost na trhu. Možná tomu budete muset dát trochu času, aby to přineslo výsledky, ale i to je potřeba k vytvoření trvalého podnikání.

Tyto strategie pomohou vašemu startupu uspět bez velkých investic.Zde je popis toho, co bychom udělali, abychom vybudovali značku a přivedli na naše webové stránky desítky tisíc návštěvníků měsíčně, a to vše bez výrazných marketingových investic. Zvládne to každý, kdo je soustředěný, metodický a ochotný věnovat tomu čas.Vytvářejte odborný obsahObsah je král. Můžete jej vytvářet sami nebo poskytnout platformu, která v rámci svého obchodního modelu podporuje uživatele, aby přispívali obsahem. Obsah je hnacím motorem značky a zapojuje zákazníky. Navíc Google a další vyhledávače indexují a upřednostňují stránky se solidním obsahem, takže vaše konkrétní webové stránky s pozoruhodným obsahem získají podporu v hodnocení SEO a časem zaznamenají zvýšenou návštěvnost. Obsah má mnoho podob: články, příspěvky na blogu, seznamy, bílé knihy, šablony a videa.Synchronizujte obsah pro růst zpětných odkazůZdroj: UnsplashZpětné odkazy jsou krví SEO. Čím více budou renomované webové stránky odkazovat na váš web , tím vyšší bude vaše pozice ve vyhledávačích. A čím vyšší bude vaše pozice, tím více organických návštěvníků získáte. Ať už v rámci svého podnikání děláte nebo poskytujete cokoli, stavte se do pozice odborníka. Staňte se zdrojem znalostí a poznatků pro tisk, nechte se zpovídat v podcastech, pište články pro jiné weby nebo dělejte cokoli jiného, co vaše jméno dostane na síť. Tato strategie také buduje vaši značku.Staňte se hvězdou videíObsah není jen o psaném slově. YouTube je nyní vyhledávačem číslo dvě na světě, hned za Googlem. Video obsah vyzdvihuje vaše odborné znalosti. Je sdílena. A přivádí na vaše webové stránky návštěvnost, která se může proměnit v přihlášení k odběru newsletteru, odběry a nákupy produktů. Nezapomeňte do názvů a popisů svých videí zahrnout klíčová slova. Na konci videa také uveďte vsuvku, kde se divák může dozvědět více . Opakovaně publikujte svá videa na sociálních sítích a vkládejte videa na své webové stránky, abyste ještě více posílili své odborné znalosti obsahu.Budujte vztahy prostřednictvím e-mailuAčkoli je v dnešní době téměř každá e-mailová schránka zahlcena spamem, když vám někdo poskytne svou e-mailovou adresu, dává vám v podstatě svolení ke spojení s ním. Stejný princip sice platí i pro sociální média, ale e-mail je stále jedinečnou formou navazování kontaktů, která má vyšší úroveň. Ve srovnání se sociálními médii je e-mail jako připnout někomu leták na dveře a doufat, že si všimne letáku vyvěšeného na rohovém telefonním sloupu, když jde kolem. Vytvořte tedy snadné způsoby, jak se lidé mohou přihlásit k odběru newsletterů. Spojte se s ostatními na síti LinkedIn, kde většina profilů obsahuje e-mailové adresy. Zaměřte se na budování seznamu a poskytování vysoce hodnotných sdělení, která využívají odborný obsah pro navázání kontaktu s vaším publikem, oproti snaze pouze jim prodat váš produkt. Začít můžete s mnoha bezplatnými nebo levnými nástroji, jako jsou Mailchimp a Constant Contact.Měření všeho pomocí řídicích panelůJediný způsob, jak posoudit pokrok, je měřit ho. Pomocí nástroje Google Analytics sledujte nejdůležitější metriky, jako je počet návštěvníků, vstupní stránky, konverzní poměr pro newsletter a nákupy a další. Pomocí bezplatných nástrojů, jako jsou ty, které poskytují Moz a Similarweb, se můžete porovnávat s konkurencí. Propojte metriky sociálních médií a reklamy do řídicího panelu, který poskytne ucelený obraz o podnikání. Neztrácejte však příliš mnoho času skládáním dat dohromady. Udržujte je jednoduché, abyste měli rychlý přehled o tom, jak si vedete, a přitom většinu času věnujte věcem, které rozvíjejí vaši firmu.Chcete využít této příležitosti?Testujte, opakujte a znovu testujteZdroj: UnsplashSpolečnost Google nedávno představila skvělý nástroj s názvem Optimize. Nástroj Optimize vám umožní rychle provádět testy na vašem webu nebo jednotlivých webových stránkách. Vytvořením A/B testů, které zobrazují různé nadpisy stránek, ceny produktů, barvy tlačítek atd. můžete získat přehled o tom, co funguje a co ne, na základě toho, čeho se snažíte dosáhnout. Sledujte, která prohlášení o umístění na trhu vedou k největšímu počtu přihlášení k odběru newsletteru nebo který cenový model přináší největší příjmy. Provádění testů by mělo být průběžnou činností, což v podstatě znamená, že vezmete vítězný vzorec z A/B testu a poté provedete další A/B test, který použijete jako výchozí. Propojte své testy s analýzou dat a sledujte, co v průběhu času funguje .Většina malých začínajících podniků nemá k dispozici velké finanční prostředky. Proto jsou růstové hacky tak důležité. Použijte trochu loketní mastnoty ve spojení s chytrými strategiemi zapojení zákazníků, abyste si vybudovali základ pro přilnavost na trhu. Možná tomu budete muset dát trochu času, aby to přineslo výsledky, ale i to je potřeba k vytvoření trvalého podnikání.
Tagy: businessmarketingstartup


    Chcete využít této příležitosti?


    Zanechte své kontaktní údaje, ozve se Vám licencovaný specialista a zároveň získáte:

    • Přístup k nejžhavějším IPO a investičním trendům.

    • Pravidelnou dávku aktuálních tipů pro Vaše portfolio v našem Newsletteru.

    • Investiční portfolio

    Máte zkušenosti s investováním?

    Jakou částku jste připraven použít na investování?



    Odesláním formuláře souhlasíte se zasíláním newsletteru Burzovní svět. Odhlásit se můžete kdykoli.

    Advertisement

    Breaking.

    11:23

    Jak AI zrevolucionizuje aplikace, aniž by je nahradila

    10:53

    Morgan Stanley naznačuje, že rizika kybernetické bezpečnosti by mohla být „podceněnou“ investiční příležitostí.

    10:26

    Dopad AI agentů na obchod a platební metody

    10:23

    Jaká je předpokládaná síla americké břidlice do roku 2026?

    10:13

    Nejlepší akciové tipy týdne od Investing.com

    09:43

    Potenciální rizika a příležitosti pro rok 2026: Co by se mohlo stát příští rok?

    Advertisement

    Příležitosti.

    Zdroj: Getty Images
    Akcie

    Citi vidí v akciích Boeing atraktivní příležitost před novým rokem

    12 prosince, 2025

    Investiční banka Citi se domnívá, že akcie společnosti Boeing vstupují do nového roku v mimořádně zajímavé pozici a mohou nabídnout...

    Zdroj: Getty Images

    Akcie Meta Platforms mohou být tichým vítězem AI, býci radí kupovat

    12 prosince, 2025
    Zdroj: Unsplash

    Akcie cestovních společností rostou díky sazbám Fedu a silné poptávce

    12 prosince, 2025
    Zdroj: Bloomberg

    Akcie Roku už letos posílily o více než 40 %, Jefferies očekává další růst

    11 prosince, 2025
    Zdroj: Burzovnísvět

    IPO JST a Beta Technologies: emise potvrzují sílu závěru roku 2025

    11 prosince, 2025

    IPO Radar.

    Medline Inc.

    Datum IPO: 17 prosince, 2025
    Potenciální ocenění: 55,3 miliardy USD

    Buďte u toho

    Nejčtenější zprávy.

    S&P 500 klesá, akcie Broadcomu dostávají zabrat

    12 prosince, 2025

    GE Vernova láme rekordy po vylepšeném výhledu a štědré dividendové politice

    11 prosince, 2025

    S&P 500 uzavřel níže, investoři jsou opatrní před rozhodnutím Fedu

    9 prosince, 2025

    S&P 500 uzavřel na rekordním maximu navzdory poklesu Oracle a AI

    11 prosince, 2025

    Akcie jsou před rozhodnutím Fedu volatilní; pozornost se soustředí na trh práce

    9 prosince, 2025

    Broadcom zajistil propad celého technologického sektoru

    12 prosince, 2025

    Broadcom pod tlakem: investory zneklidnily nejasné vyhlídky výnosů z AI

    13 prosince, 2025

    S&P 500 končí výše, Fed snížil sazby již potřetí v tomto roce

    10 prosince, 2025
    Advertisement

    Tip editora.

    Zdroj: BurzovníSvět.cz
    Tip editora

    Bublina na trhu nezastavila boom umělé inteligence v Silicon Valley

    30 listopadu, 2025

    Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...

    Advertisement

    Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

    Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

    • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
    • Reklama
    • Kontakt

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Název nebo symbol
    Žádný výsledek
    Zobrazit všechny výsledky
    • Burzy
      • Headlines
      • Breaking
      • Akcie
      • ETF
      • Dividendy
      • IPO
      • Forex
      • Komodity
      • Kryptoměny
      • Ekonomika
      • Hospodářské výsledky
    • Příležitost
    • IPO Radar
    • Nejčtenější
    • Bullionář Daily
    • Úspěch
      • Alternativní investice
      • Škola bullionáře
      • Miliardáři
      • Business
      • Bullionářova knihspirace
      • Bullionářův almanach
      • Bullionářův slovníček
    • AI
    • Česko
    • Invest mentoring
    • E-booky
    • Srovnávač brokerů
    • Kariéra
    • Pomoc investorům
    Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    ·
    Poslední událost
    Poslední událost

      Používáme soubory cookie a podobné technologie, které jsou nezbytné pro provoz webových stránek. Další soubory cookie se používají k provádění analýzy používání webových stránek. Pokračováním v používání našich webových stránek vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. Další informace naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.