Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    NAVN 31 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    BETA 3 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    NAVN 31 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    BETA 3 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Roblox se vrhá na online reklamu, protože růst příjmů zpomaluje

Roblox si vybudoval uživatelskou základnu čítající více než 52 milionů lidí díky herní a zábavní platformě, která byla většinou zaměřena na děti.

Jan Golda Autor: Jan Golda
10 září, 2022
4 min. čtení
Zdroj: Shutterstock

Zdroj: Shutterstock

4 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Nyní chce společnost, aby se k ní přidali i inzerenti.

V rámci své páteční výroční vývojářské konference Roblox oznamuje plány na debut reklam v příštím roce, což představuje první významnou snahu společnosti diverzifikovat své podnikání mimo virtuální zboží ve hrách. Ještě před zavedením Roblox uvedl, že do konce letošního roku bude testovat reklamy s blíže nespecifikovanými vývojáři a značkami.

Manuel Bronstein, produktový ředitel společnosti Roblox, uvedl, že společnost již vyzkoušela některé online reklamy se značkami jako Warner Bros. a Vans. Reklamy se podle něj zobrazovaly v experimentálním reklamním formátu, který Roblox označil jako „portály“. Řekl také, že společnost zůstává věrná svému hlavnímu podnikání, které umožňuje hráčům utrácet skutečné peníze za virtuální měnu Robux, kterou lze použít k zvyšování úrovně a nákupu předmětů ve hrách.

„Máme úžasnou transakční ekonomiku a budeme do ní i nadále investovat,“ řekl Bronstein. Tlak společnosti na online reklamy charakterizoval jako „dobrou strategickou sázku“, která je „na začátku“ svého vývoje.

Společnost Roblox debutovala na newyorské burze v březnu 2021 a v listopadu se její tržní kapitalizace přehoupla přes 80 miliard dolarů, protože investoři se vrhli na rychle rostoucí technologické akcie. Letošní zpomalení ekonomiky však tyto podniky potrestalo a Roblox v roce 2022 ztratil 60 % své hodnoty.

Zdroj: Getty Images

V srpnu společnost Roblox vykázala finanční výsledky za druhé čtvrtletí, které nedosáhly horního ani dolního řádku, a růst tržeb se zpomalil na 30 % z více než 100 % o rok dříve. Společnost ve svém čtvrtletním hlášení uvedla, že „v podstatě všechny naše příjmy“ generuje z prodeje Robuxů.

Advertisement

Generální ředitel Robloxu David Baszucki v únoru pro CNBC uvedl, že společnost má „mnoho příležitostí ke zvýšení monetizace“, a jako potenciální oblasti růstu uvedl reklamu a 3D imerzivní nakupování. Dosud se společnost soustředila na „vytvoření bezpečné a civilní platformy“ a na růst denní aktivní uživatelské základny, uvedl Baszucki.

Chcete využít této příležitosti?

Roblox popisuje svou nadcházející nabídku reklam jako imerzivní reklamy, ačkoli zatím neexistuje standardní formát, jak se budou zobrazovat. Bronstein spekuloval, že budoucí reklamy v metaverzu – online světě, kde se lidé stýkají, pracují a učí – by mohly připomínat digitální billboardy, které lidé mohou používat k nákupu zboží, jako jsou boty, nebo dokonce značkové digitální šálky na kávu.

V testech portálové reklamy mohou být uživatelé při interakci se značkou automaticky přeneseni do virtuální komunity společnosti Roblox, uvedl Bronstein. V této fázi se společnosti teprve snaží pochopit, jak mohou reklamy v Robloxu a dalších metaverzích fungovat.

Co se týče společnosti Warner Bros. a jejího nedávného testu v Robloxu, Bronstein uvedl, že „výsledky je fascinovaly“.

Roblox se vrhá na online reklamy v období turbulencí na trhu. Podnikání společnosti Meta na Facebooku a Snap bylo obzvláště poškozeno změnami společnosti Apple v oblasti ochrany soukromí v systému iOS, které ztěžují cílení. Ekonomické zpomalení vedlo řadu společností k omezení výdajů na reklamu a vznik TikToku přidal novou cestu.

Zdroj: Getty Images

Amazon a Apple mezitím posilují své reklamní byznysy, protože společnosti, které se na tyto platformy spoléhají, vydávají více peněz, aby se dostaly do povědomí spotřebitelů.

V tomto kontextu bude muset Roblox prokázat svou hodnotu, než značky otevřou své peněženky v nějakém významném smyslu. Firmy by mohly své reklamy v metaverzu využívat „jako spojení s reálným světem“, řekl Bronstein. Například digitální předmět se značkou společnosti by mohl ve fyzickém světě fungovat jako „kupón na nákup v obchodě“.

Roblox čelí další výzvě, kterou je zobrazování reklam v aplikaci, kterou používají převážně děti. Všechny reklamy Robloxu budou označeny jako „imerzivní reklamy“ a děti mladší 13 let s nimi nebudou moci interagovat, uvedla společnost. Společnost také přidává další pokyny, aby rodiče a děti věděli, které virtuální zážitky jsou vhodné pro určité věkové skupiny na základě kritérií, jako je násilí.

Kromě reklam debutují v Robloxu i další nové funkce, včetně nástroje, který uživatelům pomůže snadněji objevovat virtuální světy a zážitky, které by je mohly zajímat, a také funkce pro chatování, působivější avatary, které zahrnují animace obličeje, a další nástroje pro tvůrce.

Ve druhém čtvrtletí vzrostl počet denních aktivních uživatelů Robloxu oproti předchozímu roku o 21 % na 52,2 milionu.

Nyní chce společnost, aby se k ní přidali i inzerenti.V rámci své páteční výroční vývojářské konference Roblox oznamuje plány na debut reklam v příštím roce, což představuje první významnou snahu společnosti diverzifikovat své podnikání mimo virtuální zboží ve hrách. Ještě před zavedením Roblox uvedl, že do konce letošního roku bude testovat reklamy s blíže nespecifikovanými vývojáři a značkami.Manuel Bronstein, produktový ředitel společnosti Roblox, uvedl, že společnost již vyzkoušela některé online reklamy se značkami jako Warner Bros. a Vans. Reklamy se podle něj zobrazovaly v experimentálním reklamním formátu, který Roblox označil jako „portály“. Řekl také, že společnost zůstává věrná svému hlavnímu podnikání, které umožňuje hráčům utrácet skutečné peníze za virtuální měnu Robux, kterou lze použít k zvyšování úrovně a nákupu předmětů ve hrách.„Máme úžasnou transakční ekonomiku a budeme do ní i nadále investovat,“ řekl Bronstein. Tlak společnosti na online reklamy charakterizoval jako „dobrou strategickou sázku“, která je „na začátku“ svého vývoje.Společnost Roblox debutovala na newyorské burze v březnu 2021 a v listopadu se její tržní kapitalizace přehoupla přes 80 miliard dolarů, protože investoři se vrhli na rychle rostoucí technologické akcie. Letošní zpomalení ekonomiky však tyto podniky potrestalo a Roblox v roce 2022 ztratil 60 % své hodnoty.Zdroj: Getty ImagesV srpnu společnost Roblox vykázala finanční výsledky za druhé čtvrtletí, které nedosáhly horního ani dolního řádku, a růst tržeb se zpomalil na 30 % z více než 100 % o rok dříve. Společnost ve svém čtvrtletním hlášení uvedla, že „v podstatě všechny naše příjmy“ generuje z prodeje Robuxů.Generální ředitel Robloxu David Baszucki v únoru pro CNBC uvedl, že společnost má „mnoho příležitostí ke zvýšení monetizace“, a jako potenciální oblasti růstu uvedl reklamu a 3D imerzivní nakupování. Dosud se společnost soustředila na „vytvoření bezpečné a civilní platformy“ a na růst denní aktivní uživatelské základny, uvedl Baszucki.Chcete využít této příležitosti?Roblox popisuje svou nadcházející nabídku reklam jako imerzivní reklamy, ačkoli zatím neexistuje standardní formát, jak se budou zobrazovat. Bronstein spekuloval, že budoucí reklamy v metaverzu – online světě, kde se lidé stýkají, pracují a učí – by mohly připomínat digitální billboardy, které lidé mohou používat k nákupu zboží, jako jsou boty, nebo dokonce značkové digitální šálky na kávu.V testech portálové reklamy mohou být uživatelé při interakci se značkou automaticky přeneseni do virtuální komunity společnosti Roblox, uvedl Bronstein. V této fázi se společnosti teprve snaží pochopit, jak mohou reklamy v Robloxu a dalších metaverzích fungovat.Co se týče společnosti Warner Bros. a jejího nedávného testu v Robloxu, Bronstein uvedl, že „výsledky je fascinovaly“.Roblox se vrhá na online reklamy v období turbulencí na trhu. Podnikání společnosti Meta na Facebooku a Snap bylo obzvláště poškozeno změnami společnosti Apple v oblasti ochrany soukromí v systému iOS, které ztěžují cílení. Ekonomické zpomalení vedlo řadu společností k omezení výdajů na reklamu a vznik TikToku přidal novou cestu.Zdroj: Getty ImagesAmazon a Apple mezitím posilují své reklamní byznysy, protože společnosti, které se na tyto platformy spoléhají, vydávají více peněz, aby se dostaly do povědomí spotřebitelů.V tomto kontextu bude muset Roblox prokázat svou hodnotu, než značky otevřou své peněženky v nějakém významném smyslu. Firmy by mohly své reklamy v metaverzu využívat „jako spojení s reálným světem“, řekl Bronstein. Například digitální předmět se značkou společnosti by mohl ve fyzickém světě fungovat jako „kupón na nákup v obchodě“.Roblox čelí další výzvě, kterou je zobrazování reklam v aplikaci, kterou používají převážně děti. Všechny reklamy Robloxu budou označeny jako „imerzivní reklamy“ a děti mladší 13 let s nimi nebudou moci interagovat, uvedla společnost. Společnost také přidává další pokyny, aby rodiče a děti věděli, které virtuální zážitky jsou vhodné pro určité věkové skupiny na základě kritérií, jako je násilí.Kromě reklam debutují v Robloxu i další nové funkce, včetně nástroje, který uživatelům pomůže snadněji objevovat virtuální světy a zážitky, které by je mohly zajímat, a také funkce pro chatování, působivější avatary, které zahrnují animace obličeje, a další nástroje pro tvůrce.Ve druhém čtvrtletí vzrostl počet denních aktivních uživatelů Robloxu oproti předchozímu roku o 21 % na 52,2 milionu.
Tagy: AkcieburzyinternetRBLXreklamarobloxUSA

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Související:

      1. AppLovin čelí vyšetřování SEC, akcie reagují prudkým poklesem
      2. Amazon má nový „korunní klenot“ a není to ani cloud, ani e-shop
      3. 7. září — Zakládá se Google. Jak vyhledávač změnil svět?
      4. Rivalita Google a OpenAI se vyostřuje: Pulse mění pravidla hry
      5. Tyto akcie mají po snížení sazeb Fedu větší potenciál, tvrdí BofA
      6. Morgan Stanley sází na překvapení ve výsledcích. Tyto akcie mohou zazářit
      7. Roblox přináší krátká videa, vyšší odměny a nové AI nástroje
      8. Roblox si za poslední rok připsal přes 180 %. Jaký je dlouhodobý trend?
      9. Akcie Roblox vyskočily po skvělých výsledcích a rekordním počtu uživatelů
      Advertisement

      Breaking.

      23:02

      Atlassian v pohybu: Prodej akcií a akvizice prohlížečů

      22:57

      Ředitel Peoples Bancorp investuje do vlastní banky: důvěra roste!

      22:52

      Murray Stahl posiluje své investice v RENN Fund

      22:48

      Horizon Kinetics investuje do TPL i přes ztrátu zisků

      22:43

      Vivakor bojuje s dluhem: Nová nabídka přináší miliony

      22:37

      Viceprezident Wabtec prodává akcie, trh reaguje nervózně.

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      KeyBanc věří v růst Amazonu díky AI a expanzi v cloudu i reklamě

      24 října, 2025

      Investiční banka KeyBanc Capital Markets obnovila pokrytí akcií technologického giganta Amazon a přidělila jim doporučení „nadvážit“ s cílovou cenou 300...

      Zdroj: Getty Images

      Las Vegas Sands hlásí silné čtvrtletní výsledky a táhne růst sektoru

      24 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Core Scientific posiluje díky upgradu, zatímco dohoda s CoreWeave slábne

      24 října, 2025
      Zdroj: Shutterstock

      Robinhood Markets dnes hlásí návrat v éře boomu krypta a opcí

      23 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Akcie U.S. Bancorp mohou znovu růst díky silnému řízení rizik

      23 října, 2025

      IPO Radar.

      Navan, Inc.

      Datum IPO: 31 října, 2025
      Potenciální ocenění: 6,45 miliardy USD

      Buďte u toho

      Nejčtenější zprávy.

      Inflace v USA zrychluje, ale Fed zatím nehodlá měnit kurz snižování sazeb

      23 října, 2025

      Warner Bros. Discovery zvažuje prodej, akcie prudce rostou

      22 října, 2025

      S&P 500 posiluje před rušným týdnem plným výsledků hospodaření

      20 října, 2025

      S&P 500 klesá kvůli obavám z obchodní války USA a Číny a propadu Netflixu

      22 října, 2025

      S&P 500 dále posiluje, pozornost se soustředí na hospodářské výsledky

      20 října, 2025

      S&P 500 stoupá díky technologiím a uvolnění napětí mezi USA a Čínou

      23 října, 2025

      KeyBanc věří v růst Amazonu díky AI a expanzi v cloudu i reklamě

      24 října, 2025

      Byty v Praze stály v pololetí podobně jako v Berlíně, Vídni či Madridu

      21 října, 2025
      Advertisement

      Tip editora.

      Zdroj: Burzovní svět
      Akcie

      Tři hvězdné IPO roku 2025: od čínských elektromobilů po evropské alarmy

      14 října, 2025

      Po dvou letech opatrnosti se globální trh s primárními emisemi (IPO) znovu probouzí. Rok 2025 přinesl několik mimořádně úspěšných debutů,...

      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
        • Hospodářské výsledky
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.