Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Roblox se vrhá na online reklamu, protože růst příjmů zpomaluje

Roblox si vybudoval uživatelskou základnu čítající více než 52 milionů lidí díky herní a zábavní platformě, která byla většinou zaměřena na děti.

Jan Golda Autor: Jan Golda
10 září, 2022
4 min. čtení
Zdroj: Shutterstock

Zdroj: Shutterstock

4 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Nyní chce společnost, aby se k ní přidali i inzerenti.

V rámci své páteční výroční vývojářské konference Roblox oznamuje plány na debut reklam v příštím roce, což představuje první významnou snahu společnosti diverzifikovat své podnikání mimo virtuální zboží ve hrách. Ještě před zavedením Roblox uvedl, že do konce letošního roku bude testovat reklamy s blíže nespecifikovanými vývojáři a značkami.

Manuel Bronstein, produktový ředitel společnosti Roblox, uvedl, že společnost již vyzkoušela některé online reklamy se značkami jako Warner Bros. a Vans. Reklamy se podle něj zobrazovaly v experimentálním reklamním formátu, který Roblox označil jako „portály“. Řekl také, že společnost zůstává věrná svému hlavnímu podnikání, které umožňuje hráčům utrácet skutečné peníze za virtuální měnu Robux, kterou lze použít k zvyšování úrovně a nákupu předmětů ve hrách.

„Máme úžasnou transakční ekonomiku a budeme do ní i nadále investovat,“ řekl Bronstein. Tlak společnosti na online reklamy charakterizoval jako „dobrou strategickou sázku“, která je „na začátku“ svého vývoje.

Společnost Roblox debutovala na newyorské burze v březnu 2021 a v listopadu se její tržní kapitalizace přehoupla přes 80 miliard dolarů, protože investoři se vrhli na rychle rostoucí technologické akcie. Letošní zpomalení ekonomiky však tyto podniky potrestalo a Roblox v roce 2022 ztratil 60 % své hodnoty.

Zdroj: Getty Images

V srpnu společnost Roblox vykázala finanční výsledky za druhé čtvrtletí, které nedosáhly horního ani dolního řádku, a růst tržeb se zpomalil na 30 % z více než 100 % o rok dříve. Společnost ve svém čtvrtletním hlášení uvedla, že „v podstatě všechny naše příjmy“ generuje z prodeje Robuxů.

Advertisement

Generální ředitel Robloxu David Baszucki v únoru pro CNBC uvedl, že společnost má „mnoho příležitostí ke zvýšení monetizace“, a jako potenciální oblasti růstu uvedl reklamu a 3D imerzivní nakupování. Dosud se společnost soustředila na „vytvoření bezpečné a civilní platformy“ a na růst denní aktivní uživatelské základny, uvedl Baszucki.

Chcete využít této příležitosti?

Roblox popisuje svou nadcházející nabídku reklam jako imerzivní reklamy, ačkoli zatím neexistuje standardní formát, jak se budou zobrazovat. Bronstein spekuloval, že budoucí reklamy v metaverzu – online světě, kde se lidé stýkají, pracují a učí – by mohly připomínat digitální billboardy, které lidé mohou používat k nákupu zboží, jako jsou boty, nebo dokonce značkové digitální šálky na kávu.

V testech portálové reklamy mohou být uživatelé při interakci se značkou automaticky přeneseni do virtuální komunity společnosti Roblox, uvedl Bronstein. V této fázi se společnosti teprve snaží pochopit, jak mohou reklamy v Robloxu a dalších metaverzích fungovat.

Co se týče společnosti Warner Bros. a jejího nedávného testu v Robloxu, Bronstein uvedl, že „výsledky je fascinovaly“.

Roblox se vrhá na online reklamy v období turbulencí na trhu. Podnikání společnosti Meta na Facebooku a Snap bylo obzvláště poškozeno změnami společnosti Apple v oblasti ochrany soukromí v systému iOS, které ztěžují cílení. Ekonomické zpomalení vedlo řadu společností k omezení výdajů na reklamu a vznik TikToku přidal novou cestu.

Zdroj: Getty Images

Amazon a Apple mezitím posilují své reklamní byznysy, protože společnosti, které se na tyto platformy spoléhají, vydávají více peněz, aby se dostaly do povědomí spotřebitelů.

V tomto kontextu bude muset Roblox prokázat svou hodnotu, než značky otevřou své peněženky v nějakém významném smyslu. Firmy by mohly své reklamy v metaverzu využívat „jako spojení s reálným světem“, řekl Bronstein. Například digitální předmět se značkou společnosti by mohl ve fyzickém světě fungovat jako „kupón na nákup v obchodě“.

Roblox čelí další výzvě, kterou je zobrazování reklam v aplikaci, kterou používají převážně děti. Všechny reklamy Robloxu budou označeny jako „imerzivní reklamy“ a děti mladší 13 let s nimi nebudou moci interagovat, uvedla společnost. Společnost také přidává další pokyny, aby rodiče a děti věděli, které virtuální zážitky jsou vhodné pro určité věkové skupiny na základě kritérií, jako je násilí.

Kromě reklam debutují v Robloxu i další nové funkce, včetně nástroje, který uživatelům pomůže snadněji objevovat virtuální světy a zážitky, které by je mohly zajímat, a také funkce pro chatování, působivější avatary, které zahrnují animace obličeje, a další nástroje pro tvůrce.

Ve druhém čtvrtletí vzrostl počet denních aktivních uživatelů Robloxu oproti předchozímu roku o 21 % na 52,2 milionu.

Nyní chce společnost, aby se k ní přidali i inzerenti.V rámci své páteční výroční vývojářské konference Roblox oznamuje plány na debut reklam v příštím roce, což představuje první významnou snahu společnosti diverzifikovat své podnikání mimo virtuální zboží ve hrách. Ještě před zavedením Roblox uvedl, že do konce letošního roku bude testovat reklamy s blíže nespecifikovanými vývojáři a značkami.Manuel Bronstein, produktový ředitel společnosti Roblox, uvedl, že společnost již vyzkoušela některé online reklamy se značkami jako Warner Bros. a Vans. Reklamy se podle něj zobrazovaly v experimentálním reklamním formátu, který Roblox označil jako „portály“. Řekl také, že společnost zůstává věrná svému hlavnímu podnikání, které umožňuje hráčům utrácet skutečné peníze za virtuální měnu Robux, kterou lze použít k zvyšování úrovně a nákupu předmětů ve hrách.„Máme úžasnou transakční ekonomiku a budeme do ní i nadále investovat,“ řekl Bronstein. Tlak společnosti na online reklamy charakterizoval jako „dobrou strategickou sázku“, která je „na začátku“ svého vývoje.Společnost Roblox debutovala na newyorské burze v březnu 2021 a v listopadu se její tržní kapitalizace přehoupla přes 80 miliard dolarů, protože investoři se vrhli na rychle rostoucí technologické akcie. Letošní zpomalení ekonomiky však tyto podniky potrestalo a Roblox v roce 2022 ztratil 60 % své hodnoty.Zdroj: Getty ImagesV srpnu společnost Roblox vykázala finanční výsledky za druhé čtvrtletí, které nedosáhly horního ani dolního řádku, a růst tržeb se zpomalil na 30 % z více než 100 % o rok dříve. Společnost ve svém čtvrtletním hlášení uvedla, že „v podstatě všechny naše příjmy“ generuje z prodeje Robuxů.Generální ředitel Robloxu David Baszucki v únoru pro CNBC uvedl, že společnost má „mnoho příležitostí ke zvýšení monetizace“, a jako potenciální oblasti růstu uvedl reklamu a 3D imerzivní nakupování. Dosud se společnost soustředila na „vytvoření bezpečné a civilní platformy“ a na růst denní aktivní uživatelské základny, uvedl Baszucki.Chcete využít této příležitosti?Roblox popisuje svou nadcházející nabídku reklam jako imerzivní reklamy, ačkoli zatím neexistuje standardní formát, jak se budou zobrazovat. Bronstein spekuloval, že budoucí reklamy v metaverzu – online světě, kde se lidé stýkají, pracují a učí – by mohly připomínat digitální billboardy, které lidé mohou používat k nákupu zboží, jako jsou boty, nebo dokonce značkové digitální šálky na kávu.V testech portálové reklamy mohou být uživatelé při interakci se značkou automaticky přeneseni do virtuální komunity společnosti Roblox, uvedl Bronstein. V této fázi se společnosti teprve snaží pochopit, jak mohou reklamy v Robloxu a dalších metaverzích fungovat.Co se týče společnosti Warner Bros. a jejího nedávného testu v Robloxu, Bronstein uvedl, že „výsledky je fascinovaly“.Roblox se vrhá na online reklamy v období turbulencí na trhu. Podnikání společnosti Meta na Facebooku a Snap bylo obzvláště poškozeno změnami společnosti Apple v oblasti ochrany soukromí v systému iOS, které ztěžují cílení. Ekonomické zpomalení vedlo řadu společností k omezení výdajů na reklamu a vznik TikToku přidal novou cestu.Zdroj: Getty ImagesAmazon a Apple mezitím posilují své reklamní byznysy, protože společnosti, které se na tyto platformy spoléhají, vydávají více peněz, aby se dostaly do povědomí spotřebitelů.V tomto kontextu bude muset Roblox prokázat svou hodnotu, než značky otevřou své peněženky v nějakém významném smyslu. Firmy by mohly své reklamy v metaverzu využívat „jako spojení s reálným světem“, řekl Bronstein. Například digitální předmět se značkou společnosti by mohl ve fyzickém světě fungovat jako „kupón na nákup v obchodě“.Roblox čelí další výzvě, kterou je zobrazování reklam v aplikaci, kterou používají převážně děti. Všechny reklamy Robloxu budou označeny jako „imerzivní reklamy“ a děti mladší 13 let s nimi nebudou moci interagovat, uvedla společnost. Společnost také přidává další pokyny, aby rodiče a děti věděli, které virtuální zážitky jsou vhodné pro určité věkové skupiny na základě kritérií, jako je násilí.Kromě reklam debutují v Robloxu i další nové funkce, včetně nástroje, který uživatelům pomůže snadněji objevovat virtuální světy a zážitky, které by je mohly zajímat, a také funkce pro chatování, působivější avatary, které zahrnují animace obličeje, a další nástroje pro tvůrce.Ve druhém čtvrtletí vzrostl počet denních aktivních uživatelů Robloxu oproti předchozímu roku o 21 % na 52,2 milionu.
Tagy: AkcieburzyinternetRBLXreklamarobloxUSA


    Chcete využít této příležitosti?


    Zanechte své kontaktní údaje, ozve se Vám licencovaný specialista a zároveň získáte:

    • Přístup k nejžhavějším IPO a investičním trendům.

    • Pravidelnou dávku aktuálních tipů pro Vaše portfolio v našem Newsletteru.

    • Investiční portfolio

    Máte zkušenosti s investováním?

    Jakou částku jste připraven použít na investování?



    Odesláním formuláře souhlasíte se zasíláním newsletteru Burzovní svět. Odhlásit se můžete kdykoli.

    Advertisement

    Breaking.

    13:13

    NBC 10 WJAR hlásí, že policie v Providence zadržela osobu podezřelou v souvislosti se střelbou na Brownově univerzitě.

    12:28

    Ruský zákaz herní platformy Roblox vyvolává neobvyklý protest.

    12:24

    Proč se americký železniční nákladní sektor stal více znečišťujícím než uhelné elektrárny

    11:54

    Mohl by se AI stát novou hlavní výzvou pro e-commerce a služby doručování jídla?

    11:13

    Zkoumání obrovské příležitosti v hodnotě 1 bilionu dolarů na trhu autonomních vozidel v USA

    10:58

    Japonská centrální banka: Očekávání roste před zvýšením úrokových sazeb tento týden.

    Advertisement

    Příležitosti.

    Zdroj: Getty Images
    Akcie

    Citi vidí v akciích Boeing atraktivní příležitost před novým rokem

    12 prosince, 2025

    Investiční banka Citi se domnívá, že akcie společnosti Boeing vstupují do nového roku v mimořádně zajímavé pozici a mohou nabídnout...

    Zdroj: Getty Images

    Akcie Meta Platforms mohou být tichým vítězem AI, býci radí kupovat

    12 prosince, 2025
    Zdroj: Unsplash

    Akcie cestovních společností rostou díky sazbám Fedu a silné poptávce

    12 prosince, 2025
    Zdroj: Bloomberg

    Akcie Roku už letos posílily o více než 40 %, Jefferies očekává další růst

    11 prosince, 2025
    Zdroj: Burzovnísvět

    IPO JST a Beta Technologies: emise potvrzují sílu závěru roku 2025

    11 prosince, 2025

    IPO Radar.

    Medline Inc.

    Datum IPO: 17 prosince, 2025
    Potenciální ocenění: 55,3 miliardy USD

    Buďte u toho

    Nejčtenější zprávy.

    Rok 2026 rozhodne o budoucnosti realitního modelu Opendoor

    13 prosince, 2025

    S&P 500 klesá, akcie Broadcomu dostávají zabrat

    12 prosince, 2025

    S&P 500 končí výše, Fed snížil sazby již potřetí v tomto roce

    10 prosince, 2025

    Broadcom zajistil propad celého technologického sektoru

    12 prosince, 2025

    CSG získává mnohamiliardový kontrakt na munici a posiluje svou globální pozici

    10 prosince, 2025

    Dokáže Meta zopakovat „rok efektivity“ a znovu nastartovat růst akcií v roce 2026?

    13 prosince, 2025

    Nvidia jako hlavní kandidát na první firmu s hodnotou 10 bilionů dolarů

    14 prosince, 2025

    S&P 500 uzavřel na rekordním maximu navzdory poklesu Oracle a AI

    11 prosince, 2025
    Advertisement

    Tip editora.

    Zdroj: BurzovníSvět.cz
    Tip editora

    Bublina na trhu nezastavila boom umělé inteligence v Silicon Valley

    30 listopadu, 2025

    Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...

    Advertisement

    Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

    Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

    • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
    • Reklama
    • Kontakt

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Název nebo symbol
    Žádný výsledek
    Zobrazit všechny výsledky
    • Burzy
      • Headlines
      • Breaking
      • Akcie
      • ETF
      • Dividendy
      • IPO
      • Forex
      • Komodity
      • Kryptoměny
      • Ekonomika
      • Hospodářské výsledky
    • Příležitost
    • IPO Radar
    • Nejčtenější
    • Bullionář Daily
    • Úspěch
      • Alternativní investice
      • Škola bullionáře
      • Miliardáři
      • Business
      • Bullionářova knihspirace
      • Bullionářův almanach
      • Bullionářův slovníček
    • AI
    • Česko
    • Invest mentoring
    • E-booky
    • Srovnávač brokerů
    • Kariéra
    • Pomoc investorům
    Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    ·
    Poslední událost
    Poslední událost

      Používáme soubory cookie a podobné technologie, které jsou nezbytné pro provoz webových stránek. Další soubory cookie se používají k provádění analýzy používání webových stránek. Pokračováním v používání našich webových stránek vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. Další informace naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.