ve čtvrtek vykázala čtvrtletní zisk a tržby, které překonaly očekávání analytiků, protože zákazníci se zásobili cvičebními pomůckami i přesto, že rostoucí ceny poškodily prodeje oblečení jiných prodejců.
Společnost rovněž zvýšila svůj výhled na letošní rok. Akcie vzrostly v mimoobchodní fázi o přibližně 9 %.
Zde jsou údaje společnosti ve srovnání s očekáváním Wall Street na základě průzkumu analytiků společnosti Refinitiv:
Zisk na akcii: 2,20 USD oproti očekávaným 1,87 centu. Tržby: 1,87 miliardy USD oproti očekávaným 1,774 miliardy USD.
Tržby ve stejných prodejnách vzrostly o 23 %, což překonalo odhad společnosti StreetAccount ve výši 17,6 %. Čisté tržby vzrostly o 29 % na 1,87 miliardy dolarů. Společnost uvedla, že návštěvnost v obchodech i na internetu zůstává silná, i když prudce rostoucí inflace omezuje výdaje spotřebitelů.
Lululemon má zákaznickou základnu s vyššími příjmy, kterou inflační tlaky zřejmě většinou neomezují. Přesto ostatní maloobchodní prodejci vyšší kategorie, jako jsou Nordstrom a Macy’s, snížili v tomto čtvrtletí svůj výhled kvůli obavám ze zpomalení poptávky. Společnost Lululemon naopak zvýšila svůj výhled ve dvou po sobě jdoucích čtvrtletích.
Zdroj: Getty Images
„Navzdory problémům v makroprostředí zůstává návštěvnost našich obchodů a e-shopů vysoká, což svědčí o síle našeho vícerozměrného provozního modelu,“ uvedla v tiskové zprávě finanční ředitelka Meghan Franková.
Návštěvnost obchodů vzrostla o více než 30 % a návštěvnost e-shopů o více než 40 %, uvedlo vedení společnosti ve čtvrtečním hovoru k výsledkům. Společnost doufá, že se jí podaří zvýšit loajalitu zákazníků díky členskému programu, který bude brzy spuštěn.
Členský program byl oznámen na konci prvního čtvrtletí. Má bezplatnou úroveň a placenou úroveň za 39 dolarů měsíčně, která předplatitelům poskytuje včasný přístup k produktovým dropům a exkluzivním položkám a také pozvánky na osobní akce.
Společnost uvedla, že nárůst návštěvnosti nebyl způsoben propagačními programy ani zlevňováním výrobků.
„Nezměnili jsme naši propagační kadenci,“ řekl generální ředitel Calvin McDonald v hovoru k výsledkům. „Nemáme to v plánu.“
Společnost Lululemon v průběhu čtvrtletí pokračovala v expanzi v kamenných prodejnách, kde vzniklo 21 nových čistých prodejen na celkový počet 600 míst.
Zásoby se oproti stejnému období loňského roku zvýšily o 85 % na 1,5 miliardy dolarů, ale společnost uvedla, že v té době měla „nedostatečné zásoby“ kvůli problémům v dodavatelském řetězci.
Zdroj: Shutterstock
Maloobchodníci obecně se museli potýkat s bobtnajícími zásobami, protože zákazníci upravují své výdajové zvyklosti. Společnost Lululemon ve čtvrtek uvedla, že je přesvědčena, že úroveň zásob jí pomůže zvýšit prodeje během sváteční nákupní sezóny.
Společnost uvedla, že nyní očekává tržby v roce 2022 ve výši 7,865 až 7,940 miliardy USD, což je více než v rozmezí 7,610 až 7,710 miliardy USD, které uvedla v minulém čtvrtletí. Společnost rovněž zvýšila svůj výhled upraveného zisku na akcii na rozmezí 9,75 až 9,90 USD z výhledů 9,35 až 9,50 USD upravených v minulém čtvrtletí.
V tiskové zprávě společnost rovněž zachovala dlouhodobý výhled zdvojnásobení čistých tržeb na 12,5 miliardy USD v letech 2021 až 2026. Plán zahrnuje rozšíření podnikání v oblasti pánských oděvů, obuvi a fitness kurzů založených na členství. Po oznámení plánu na jaře byli někteří analytici skeptičtí ohledně schopnosti společnosti Lululemon dosáhnout vysokého dlouhodobého cíle.
Společnost Lululemon se pochlubila některými prvními úspěchy tohoto plánu. V průběhu čtvrtletí uvedla na trh nové boty a její pánské oblečení zaznamenalo 27% růst. Společnost rovněž vykázala růst ve všech zemích, v nichž v současné době působí prodejny.
ve čtvrtek vykázala čtvrtletní zisk a tržby, které překonaly očekávání analytiků, protože zákazníci se zásobili cvičebními pomůckami i přesto, že rostoucí ceny poškodily prodeje oblečení jiných prodejců.Společnost rovněž zvýšila svůj výhled na letošní rok. Akcie vzrostly v mimoobchodní fázi o přibližně 9 %.Zde jsou údaje společnosti ve srovnání s očekáváním Wall Street na základě průzkumu analytiků společnosti Refinitiv:Zisk na akcii: 2,20 USD oproti očekávaným 1,87 centu.Tržby: 1,87 miliardy USD oproti očekávaným 1,774 miliardy USD.Tržby ve stejných prodejnách vzrostly o 23 %, což překonalo odhad společnosti StreetAccount ve výši 17,6 %. Čisté tržby vzrostly o 29 % na 1,87 miliardy dolarů. Společnost uvedla, že návštěvnost v obchodech i na internetu zůstává silná, i když prudce rostoucí inflace omezuje výdaje spotřebitelů.Lululemon má zákaznickou základnu s vyššími příjmy, kterou inflační tlaky zřejmě většinou neomezují. Přesto ostatní maloobchodní prodejci vyšší kategorie, jako jsou Nordstrom a Macy’s, snížili v tomto čtvrtletí svůj výhled kvůli obavám ze zpomalení poptávky. Společnost Lululemon naopak zvýšila svůj výhled ve dvou po sobě jdoucích čtvrtletích.Zdroj: Getty Images„Navzdory problémům v makroprostředí zůstává návštěvnost našich obchodů a e-shopů vysoká, což svědčí o síle našeho vícerozměrného provozního modelu,“ uvedla v tiskové zprávě finanční ředitelka Meghan Franková.Chcete využít této příležitosti?Návštěvnost obchodů vzrostla o více než 30 % a návštěvnost e-shopů o více než 40 %, uvedlo vedení společnosti ve čtvrtečním hovoru k výsledkům. Společnost doufá, že se jí podaří zvýšit loajalitu zákazníků díky členskému programu, který bude brzy spuštěn.Členský program byl oznámen na konci prvního čtvrtletí. Má bezplatnou úroveň a placenou úroveň za 39 dolarů měsíčně, která předplatitelům poskytuje včasný přístup k produktovým dropům a exkluzivním položkám a také pozvánky na osobní akce.Společnost uvedla, že nárůst návštěvnosti nebyl způsoben propagačními programy ani zlevňováním výrobků.„Nezměnili jsme naši propagační kadenci,“ řekl generální ředitel Calvin McDonald v hovoru k výsledkům. „Nemáme to v plánu.“Společnost Lululemon v průběhu čtvrtletí pokračovala v expanzi v kamenných prodejnách, kde vzniklo 21 nových čistých prodejen na celkový počet 600 míst.Zásoby se oproti stejnému období loňského roku zvýšily o 85 % na 1,5 miliardy dolarů, ale společnost uvedla, že v té době měla „nedostatečné zásoby“ kvůli problémům v dodavatelském řetězci.Zdroj: ShutterstockMaloobchodníci obecně se museli potýkat s bobtnajícími zásobami, protože zákazníci upravují své výdajové zvyklosti. Společnost Lululemon ve čtvrtek uvedla, že je přesvědčena, že úroveň zásob jí pomůže zvýšit prodeje během sváteční nákupní sezóny.Společnost uvedla, že nyní očekává tržby v roce 2022 ve výši 7,865 až 7,940 miliardy USD, což je více než v rozmezí 7,610 až 7,710 miliardy USD, které uvedla v minulém čtvrtletí. Společnost rovněž zvýšila svůj výhled upraveného zisku na akcii na rozmezí 9,75 až 9,90 USD z výhledů 9,35 až 9,50 USD upravených v minulém čtvrtletí.V tiskové zprávě společnost rovněž zachovala dlouhodobý výhled zdvojnásobení čistých tržeb na 12,5 miliardy USD v letech 2021 až 2026. Plán zahrnuje rozšíření podnikání v oblasti pánských oděvů, obuvi a fitness kurzů založených na členství. Po oznámení plánu na jaře byli někteří analytici skeptičtí ohledně schopnosti společnosti Lululemon dosáhnout vysokého dlouhodobého cíle.Společnost Lululemon se pochlubila některými prvními úspěchy tohoto plánu. V průběhu čtvrtletí uvedla na trh nové boty a její pánské oblečení zaznamenalo 27% růst. Společnost rovněž vykázala růst ve všech zemích, v nichž v současné době působí prodejny.
Meta Platforms zažila ve čtvrtek výrazný nárůst pozornosti investorů poté, co agentura Bloomberg zveřejnila informaci, že vedení společnosti zvažuje razantní...
Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...