Na pondělní akci pro inzerenty Meta představila nový způsob, jak mohou inzerenti zobrazovat reklamu na stránce Instagramu prozkoumat, která uživatelům zobrazuje obsah na základě jejich preferencí a rutinních postupů, a na profilových stránkách influencerů Instagramu, s nimiž mají uzavřeny dohody.
Ve službě pro zasílání zpráv Messenger Facebook spouští nástroj, který využívá software pro strojové učení k zobrazování reklam určených k „oslovení lidí, kteří s největší pravděpodobností provedou nákup“, uvedl Maz Sharafi, viceprezident společnosti Meta pro marketing a růst v oblasti zasílání obchodních zpráv. Sharafi poznamenal, že „důležité je, že pro reklamy nepoužíváme obsah zpráv“, což znamená, že společnost nebude analyzovat zprávy v aplikaci Messenger, aby určila, které reklamy budou umístěny.

Tato oznámení přicházejí pouhé tři týdny před plánovaným zveřejněním zprávy o výsledcích společnosti Meta za třetí čtvrtletí, která by měla ukázat druhé období poklesu příjmů v řadě. Společnost získává v podstatě veškeré tržby z mobilních reklam, což je obor, který byl v letošním roce poškozen kvůli aktualizacím operačního systému společnosti Apple týkajícím se ochrany osobních údajů, jakož i kvůli skomírající ekonomice a rostoucí konkurenci ze strany TikToku. Akcie společnosti Meta letos ztratily téměř 60 % své hodnoty.
Společnost Meta hledí do budoucnosti a sází na to, že růst podpoří nástup virtuální reality a metaversa. Nyní začíná experimentovat s tím, jak budou inzerenti v tomto světě existovat.
Společnost Meta uvedla, že testuje reklamy v rozšířené realitě v rámci hlavního kanálu a funkce příběhů Instagramu, uvedla na reklamní akci Nicola Mendelsohnová, viceprezidentka globální obchodní skupiny společnosti Meta. Většina spotřebitelů se dnes s rozšířenou realitou setkává při interakci s digitálními filtry, které zdobí fotografie a videa, jež vidí na službách sociálních médií, jako jsou Facebook a Snapchat.
„Prostřednictvím zážitku s rozšířenou realitou mohou značky povzbudit lidi, aby si daný produkt skutečně vyzkoušeli a vyzkoušeli nebo interagovali s efekty ze svého okolí,“ řekla Mendelsohnová.

Další novou možností pro firmy na Instagramu je reklamní produkt nazvaný multiadvertiser ads, který uživatelům zobrazí kolotoč souvisejících reklamních akcí, jež doprovází původní reklamu. Společnost Meta neposkytla podrobnosti o cenách žádné ze svých nových nabídek.
Jednou z hlavních výzev Facebooku v tomto roce byly velké investice do konkurenta TikToku s názvem Reels, protože zatím neexistuje zavedený reklamní formát pro krátká virální videa.
Aby se Meta pokusila využít rostoucí popularity Reels, debutuje s takzvanými post-loop reklamami, což je nový reklamní formát pro tvůrce a firmy. Tvůrce může tyto krátké videoreklamy svých partnerů spouštět mezi svými Reely. Tato funkce je k dispozici pouze v základní aplikaci Facebook.
Kromě toho mají firmy možnost vložit na spodní část Reelů tvůrce řetězec reklam, pokud to tvůrce schválí.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky


























