Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    NAVN 31 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    BETA 3 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    NAVN 31 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    BETA 3 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Firmy už v metaverzu vydělávají miliony. Tohle by měli vědět majitelé firem

Pokud jste k metaverzu stále skeptičtí, určitě nejste sami.

Michal Kmeť Autor: Michal Kmeť
28 října, 2022
4 min. čtení
Zdroj: Unsplash

Zdroj: Unsplash

4 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Podle nedávného průzkumu 55 % dospělých s ročním příjmem nad 100 000 dolarů uvedlo, že je tento koncept nezajímá ani nevzrušuje, zatímco 37 % z nich se ho především obává. Pouze 6 procent respondentů tvrdilo, že je metaverzemi nadšeno.

Tato čísla se nemusí zdát povzbudivá, ale je důležité si uvědomit, že jedna z nejpopulárnějších platforem metaverza, která je v současnosti k dispozici, Roblox, má v průměru více než 54 milionů uživatelů denně, z nichž drtivou většinu tvoří generace Z nebo mladší. Tito uživatelé kumulativně utratili více než 1 miliardu dolarů za digitální předměty, jako je oblečení nebo doplňky určené k nošení hráčskými avatary.

Děti a mladí dospělí jsou v dnešní době neuvěřitelně gramotní v oblasti sociálních médií a technologií a svůj zájem o metaverzi již dali jasně najevo, říká Winnie Burkeová, senior ředitelka globálních partnerství ve společnosti Roblox. V „režimu tvůrce“ platformy mohou hráči pomocí digitálních „kostiček“ podobných stavebnici Lego od základu budovat virtuální světy a poté je sdílet online nebo se svými přáteli přecházet do jiných prostředí. Dosud bylo vytvořeno více než 30 milionů těchto virtuálních světů.

Zdroj: Pixabay

Kromě vytváření světů projevují mladí lidé také velký zájem o přizpůsobování svého virtuálního vzhledu. Podle Nehy Singhové, generální ředitelky společnosti Obsess, která sídlí v New Yorku a zabývá se vytvářením a navrhováním virtuálních světů v metaverzu, si přibližně 20 % uživatelů Robloxu denně mění alespoň jeden doplněk nebo módní prvek na svém avataru. Singhová dodala, že nedávný průzkum společnosti Obsess ukázal, že téměř tři čtvrtiny lidí z generace Z si v rámci videohry zakoupily digitální předmět pro svého avatara.

V prosinci 2021 spustila oděvní značka Forever 21 Shop City, virtuální hřiště na Robloxu, kde mohou uživatelé nakupovat virtuální oblečení a kurátorovat své vlastní obchody tím, že si nastaví vitríny, vytvoří stánky a vyberou si vzory, které budou prezentovat. Generální ředitelka společnosti Forever 21 Winnie Parková říká, že klíčem k zapojení mladších spotřebitelů je vytvořit přítomnost v prostorách, které již obývají, a poté jim poskytnout nástroje, aby se mohli vyjádřit.

Zdroj: roblox.com

„Opravdu se snažíme zaměřit na to, abychom se více přiblížili naší cílové skupině Gen-Z, tedy lidem ve věku od 9 do 22 let,“ říká Parková. „Myslím, že je nesmírně důležité, aby značka existovala tam, kde se tato demografická skupina již nachází, tedy na Robloxu.“

Advertisement

Park sice říká, že hlavním cílem experimentu společnosti s metaverzemi bylo vytvořit přítomnost značky v prostorech, které již obývá generace Z, ale zároveň to pomohlo zvýšit prodeje: V rámci zkušenosti Shop City vytvořila společnost Forever 21 virtuální černou čepici s kšiltem, která se ukázala být tak populární, že se ji společnost rozhodla fyzicky vyrobit a prodávat ve svých obchodech. Podle Parka je virtuální čepice jednou z nejprodávanějších položek společnosti všech dob, ať už digitálních nebo fyzických, s více než 1,5 milionu prodaných čepic.

Chcete využít této příležitosti?

Další důvod, proč si metaverzi vyzkoušet na vlastní kůži: Generace Z si velmi cení autenticity. Pokud mají mladí lidé pocit, že jediným účelem vašeho metaverza je prodat jim věci, můžete riskovat poškození své značky. Park říká, že značky by měly metaverzi využívat především jako způsob budování loajality ke značce, což následně může vést k prodeji.

Zdroj: Unsplash.com

Jak ale mohou značky nasměrovat uživatele, kteří ještě nejsou loajální ke značce, ke svým virtuálním zážitkům? Burke říká, že Roblox pracuje na zavedení sponzorovaných výsledků vyhledávání a systému doporučení, které umožní značkám efektivněji oslovit cílovou skupinu.

Podnikatelé, kteří mají o metaverzi zájem, ale jsou k ní skeptičtí, by si podle Parka měli stáhnout Roblox do svých telefonů a experimentovat. „Myslím, že si to musíte přímo vyzkoušet, abyste si řekli: ‚Dobře, chápu parametry toho, co tu mohu dělat, a tady je to, co si myslím, že chci dělat‘.“

Podle nedávného průzkumu 55 % dospělých s ročním příjmem nad 100 000 dolarů uvedlo, že je tento koncept nezajímá ani nevzrušuje, zatímco 37 % z nich se ho především obává. Pouze 6 procent respondentů tvrdilo, že je metaverzemi nadšeno.Tato čísla se nemusí zdát povzbudivá, ale je důležité si uvědomit, že jedna z nejpopulárnějších platforem metaverza, která je v současnosti k dispozici, Roblox, má v průměru více než 54 milionů uživatelů denně, z nichž drtivou většinu tvoří generace Z nebo mladší. Tito uživatelé kumulativně utratili více než 1 miliardu dolarů za digitální předměty, jako je oblečení nebo doplňky určené k nošení hráčskými avatary.Děti a mladí dospělí jsou v dnešní době neuvěřitelně gramotní v oblasti sociálních médií a technologií a svůj zájem o metaverzi již dali jasně najevo, říká Winnie Burkeová, senior ředitelka globálních partnerství ve společnosti Roblox. V „režimu tvůrce“ platformy mohou hráči pomocí digitálních „kostiček“ podobných stavebnici Lego od základu budovat virtuální světy a poté je sdílet online nebo se svými přáteli přecházet do jiných prostředí. Dosud bylo vytvořeno více než 30 milionů těchto virtuálních světů.Zdroj: PixabayKromě vytváření světů projevují mladí lidé také velký zájem o přizpůsobování svého virtuálního vzhledu. Podle Nehy Singhové, generální ředitelky společnosti Obsess, která sídlí v New Yorku a zabývá se vytvářením a navrhováním virtuálních světů v metaverzu, si přibližně 20 % uživatelů Robloxu denně mění alespoň jeden doplněk nebo módní prvek na svém avataru. Singhová dodala, že nedávný průzkum společnosti Obsess ukázal, že téměř tři čtvrtiny lidí z generace Z si v rámci videohry zakoupily digitální předmět pro svého avatara.V prosinci 2021 spustila oděvní značka Forever 21 Shop City, virtuální hřiště na Robloxu, kde mohou uživatelé nakupovat virtuální oblečení a kurátorovat své vlastní obchody tím, že si nastaví vitríny, vytvoří stánky a vyberou si vzory, které budou prezentovat. Generální ředitelka společnosti Forever 21 Winnie Parková říká, že klíčem k zapojení mladších spotřebitelů je vytvořit přítomnost v prostorách, které již obývají, a poté jim poskytnout nástroje, aby se mohli vyjádřit.Zdroj: roblox.com„Opravdu se snažíme zaměřit na to, abychom se více přiblížili naší cílové skupině Gen-Z, tedy lidem ve věku od 9 do 22 let,“ říká Parková. „Myslím, že je nesmírně důležité, aby značka existovala tam, kde se tato demografická skupina již nachází, tedy na Robloxu.“Park sice říká, že hlavním cílem experimentu společnosti s metaverzemi bylo vytvořit přítomnost značky v prostorech, které již obývá generace Z, ale zároveň to pomohlo zvýšit prodeje: V rámci zkušenosti Shop City vytvořila společnost Forever 21 virtuální černou čepici s kšiltem, která se ukázala být tak populární, že se ji společnost rozhodla fyzicky vyrobit a prodávat ve svých obchodech. Podle Parka je virtuální čepice jednou z nejprodávanějších položek společnosti všech dob, ať už digitálních nebo fyzických, s více než 1,5 milionu prodaných čepic.Chcete využít této příležitosti?Další důvod, proč si metaverzi vyzkoušet na vlastní kůži: Generace Z si velmi cení autenticity. Pokud mají mladí lidé pocit, že jediným účelem vašeho metaverza je prodat jim věci, můžete riskovat poškození své značky. Park říká, že značky by měly metaverzi využívat především jako způsob budování loajality ke značce, což následně může vést k prodeji.Zdroj: Unsplash.comJak ale mohou značky nasměrovat uživatele, kteří ještě nejsou loajální ke značce, ke svým virtuálním zážitkům? Burke říká, že Roblox pracuje na zavedení sponzorovaných výsledků vyhledávání a systému doporučení, které umožní značkám efektivněji oslovit cílovou skupinu.Podnikatelé, kteří mají o metaverzi zájem, ale jsou k ní skeptičtí, by si podle Parka měli stáhnout Roblox do svých telefonů a experimentovat. „Myslím, že si to musíte přímo vyzkoušet, abyste si řekli: ‚Dobře, chápu parametry toho, co tu mohu dělat, a tady je to, co si myslím, že chci dělat‘.“
Tagy: budoucnostbusinessmetaversevirtuální realita

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Související:

      1. AI přetváří svět práce a posouvá hranice tradiční kanceláře
      2. Kreditní skóre Američanů klesá nejrychleji od velké recese
      3. Investiční past jménem GraniteMark: Jak rozpoznat neregulovaného brokera
      4. Zlato na novém maximu: růst ceny budí otázky o možné bublině
      5. RoboForex: Broker bez licence, který představuje vážné riziko pro investory
      6. Tyto akcie mají po snížení sazeb Fedu větší potenciál, tvrdí BofA
      7. Morgan Stanley sází na překvapení ve výsledcích. Tyto akcie mohou zazářit
      8. Roblox přináší krátká videa, vyšší odměny a nové AI nástroje
      9. Roblox si za poslední rok připsal přes 180 %. Jaký je dlouhodobý trend?
      10. Akcie Roblox vyskočily po skvělých výsledcích a rekordním počtu uživatelů
      Advertisement

      Breaking.

      17:52

      Porsche čelí miliardové ztrátě kvůli elektrifikaci a čínskému trhu

      17:40

      Heineken čelí výzvám: Pokles prodeje a růst nákladů na obzoru

      17:36

      AI transformace pohání růst, investice do ropy klesají

      17:32

      Norský trh pod tlakem: Mediální a finanční akcie padají

      17:29

      JPMorgan posiluje tým: Zkušený manažer z BofA v čele M&A

      17:26

      Tesla pod drobnohledem: Kontroverzní režim Mad Max pod palbou kritiků

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      KeyBanc věří v růst Amazonu díky AI a expanzi v cloudu i reklamě

      24 října, 2025

      Investiční banka KeyBanc Capital Markets obnovila pokrytí akcií technologického giganta Amazon a přidělila jim doporučení „nadvážit“ s cílovou cenou 300...

      Zdroj: Getty Images

      Las Vegas Sands hlásí silné čtvrtletní výsledky a táhne růst sektoru

      24 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Core Scientific posiluje díky upgradu, zatímco dohoda s CoreWeave slábne

      24 října, 2025
      Zdroj: Shutterstock

      Robinhood Markets dnes hlásí návrat v éře boomu krypta a opcí

      23 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Akcie U.S. Bancorp mohou znovu růst díky silnému řízení rizik

      23 října, 2025

      IPO Radar.

      Navan, Inc.

      Datum IPO: 31 října, 2025
      Potenciální ocenění: 6,45 miliardy USD

      Buďte u toho

      Nejčtenější zprávy.

      Inflace v USA zrychluje, ale Fed zatím nehodlá měnit kurz snižování sazeb

      23 října, 2025

      Warner Bros. Discovery zvažuje prodej, akcie prudce rostou

      22 října, 2025

      S&P 500 posiluje před rušným týdnem plným výsledků hospodaření

      20 října, 2025

      S&P 500 klesá kvůli obavám z obchodní války USA a Číny a propadu Netflixu

      22 října, 2025

      S&P 500 dále posiluje, pozornost se soustředí na hospodářské výsledky

      20 října, 2025

      S&P 500 stoupá díky technologiím a uvolnění napětí mezi USA a Čínou

      23 října, 2025

      KeyBanc věří v růst Amazonu díky AI a expanzi v cloudu i reklamě

      24 října, 2025

      Byty v Praze stály v pololetí podobně jako v Berlíně, Vídni či Madridu

      21 října, 2025
      Advertisement

      Tip editora.

      Zdroj: Burzovní svět
      Akcie

      Tři hvězdné IPO roku 2025: od čínských elektromobilů po evropské alarmy

      14 října, 2025

      Po dvou letech opatrnosti se globální trh s primárními emisemi (IPO) znovu probouzí. Rok 2025 přinesl několik mimořádně úspěšných debutů,...

      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
        • Hospodářské výsledky
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.