Netflix má více než 2,4 milionu předplatitelů, odhaluje podrobnosti o omezení sdílení hesel
Streamovací společnost rovněž oznámila přírůstek 2,41 milionu čistých globálních předplatitelů, což je více než dvojnásobek přírůstků, které společnost předpokládala před čtvrt rokem.
Kromě toho Netflix začne v příštím roce omezovat sdílení hesel a rozhodne se umožnit lidem, kteří si půjčovali účty, aby si vytvořili vlastní. Společnost také umožní lidem, kteří sdílejí své účty, aby si vytvořili podúčty a zaplatili za to, že jejich účty budou používat přátelé nebo rodina.
Zde jsou výsledky:
EPS: 3,10 USD oproti 2,13 USD na akcii podle Refinitivu. Příjmy: 7,93 miliardy dolarů oproti 7,837 miliardy dolarů podle průzkumu Refinitiv. Očekávaní celosvětoví čistí placení předplatitelé: přírůstek 2,41 milionu předplatitelů vs. přírůstek 1,09 milionu předplatitelů.
Zdroj: Getty Images
Většina přírůstku čistých předplatitelů společnosti Netflix během čtvrtletí pocházela z asijsko-pacifického regionu, který si připsal 1,43 milionu předplatitelů. Region USA-Kanada zaznamenal nejmenší nárůst ze všech regionů společnosti Netflix, když přispěl pouhými 100 000 čistých předplatitelů.
„Stále nerosteme tak rychle, jak bychom si přáli,“ řekl Spencer Neumann, finanční ředitel společnosti Netflix, během hovoru k výsledkům společnosti. „Budujeme dynamiku, jsme spokojeni s naším pokrokem, ale víme, že nás čeká ještě hodně práce.“
Počínaje příštím čtvrtletím již Netflix nebude poskytovat výhledy pro své placené členství, ale bude tyto údaje nadále uvádět při zveřejňování čtvrtletních výsledků.
Společnost Netflix předpověděla, že během prvního fiskálního čtvrtletí jí přibude 4,5 milionu předplatitelů, a uvedla, že očekává tržby ve výši 7,8 miliardy dolarů, zejména kvůli měnovým tlakům v zahraničí.
Společnost vyzdvihla seriály a filmy, jako jsou čtvrtá série „Stranger Things“, „The Gray Man“ a „Purple Hearts“, jako hity, které pomohly posunout ukazatel ve třetím čtvrtletí.
Zdroj: Bloomberg
Rovněž upozornila na nový levnější tarif podporovaný reklamou, který bude ve 12 zemích spuštěn v listopadu.
Streamer uvedl, že je „velmi optimistický“, pokud jde o jeho nový reklamní byznys. Neočekává sice, že nová úroveň výrazně přispěje k výsledkům za čtvrté čtvrtletí, ale předpokládá, že počet členů bude postupně narůstat. Její současná prognóza růstu počtu předplatitelů vychází z nadcházející nabídky obsahu a typické sezónnosti, která přichází v posledních třech měsících roku.
„Po náročném prvním pololetí věříme, že jsme na cestě k opětovnému zrychlení růstu,“ uvedla společnost v úterním prohlášení. „Klíčem k úspěchu je potěšení členů. Proto jsme se vždy soustředili na každodenní vítězství v soutěži o prohlížení. Když naše seriály a filmy naše členy nadchnou, řeknou o nich svým přátelům a pak se na ně dívá, připojuje se k nám a zůstává u nás více lidí.“
Společnost Just Eat Takeaway dosáhla ve 3. čtvrtletí zisku díky snižování nákladů
Just Eat Takeaway.com, největší evropská společnost zabývající se rozvozem jídel, ve středu oznámila, že ve třetím čtvrtletí dosáhla základního zisku dříve, než se očekávalo, a to po snížení nákladů na rozvoz a provoz.
Průměrná hodnota objednávek, známá jako hrubá hodnota transakce (GTV), což je běžný ukazatel pro společnosti zabývající se elektronickým obchodováním, se ve čtvrtletí zvýšila o 2 %, což odráží vyšší ceny jídelních lístků, ale počet objednávek oslabil, což analytici očekávali.
Zdroj: Shutterstock
Skupina v září uvedla, že ve druhé polovině roku očekává kladný hospodářský výsledek před započtením úroků, daní a odpisů (EBITDA).
Přestože spotřebitelské prostředí bude pravděpodobně kvůli ekonomické situaci náročné, Takeaway.com je díky plánovanému prodeji brazilského podílu v iFood dobře kapitalizován, uvedl ve svém prohlášení generální ředitel Jitse Groen.
Společnost uspořádá 18. listopadu mimořádnou schůzi akcionářů, na které se bude hlasovat o transakci v hodnotě 1,8 miliardy USD, uvedl.
Výsledky přicházejí po bouřlivém roce pro společnost, která byla pod tlakem investorů, aby oživila své akcie v podmínkách tvrdé konkurence a doznívající pandemické podpory. Její akcie letos ztratily téměř 70 % své hodnoty.
Netflix má více než 2,4 milionu předplatitelů, odhaluje podrobnosti o omezení sdílení heselStreamovací společnost rovněž oznámila přírůstek 2,41 milionu čistých globálních předplatitelů, což je více než dvojnásobek přírůstků, které společnost předpokládala před čtvrt rokem.Kromě toho Netflix začne v příštím roce omezovat sdílení hesel a rozhodne se umožnit lidem, kteří si půjčovali účty, aby si vytvořili vlastní. Společnost také umožní lidem, kteří sdílejí své účty, aby si vytvořili podúčty a zaplatili za to, že jejich účty budou používat přátelé nebo rodina.Zde jsou výsledky:EPS: 3,10 USD oproti 2,13 USD na akcii podle Refinitivu.Příjmy: 7,93 miliardy dolarů oproti 7,837 miliardy dolarů podle průzkumu Refinitiv.Očekávaní celosvětoví čistí placení předplatitelé: přírůstek 2,41 milionu předplatitelů vs. přírůstek 1,09 milionu předplatitelů.Zdroj: Getty ImagesVětšina přírůstku čistých předplatitelů společnosti Netflix během čtvrtletí pocházela z asijsko-pacifického regionu, který si připsal 1,43 milionu předplatitelů. Region USA-Kanada zaznamenal nejmenší nárůst ze všech regionů společnosti Netflix, když přispěl pouhými 100 000 čistých předplatitelů.„Stále nerosteme tak rychle, jak bychom si přáli,“ řekl Spencer Neumann, finanční ředitel společnosti Netflix, během hovoru k výsledkům společnosti. „Budujeme dynamiku, jsme spokojeni s naším pokrokem, ale víme, že nás čeká ještě hodně práce.“Počínaje příštím čtvrtletím již Netflix nebude poskytovat výhledy pro své placené členství, ale bude tyto údaje nadále uvádět při zveřejňování čtvrtletních výsledků.Chcete využít této příležitosti?Společnost Netflix předpověděla, že během prvního fiskálního čtvrtletí jí přibude 4,5 milionu předplatitelů, a uvedla, že očekává tržby ve výši 7,8 miliardy dolarů, zejména kvůli měnovým tlakům v zahraničí.Společnost vyzdvihla seriály a filmy, jako jsou čtvrtá série „Stranger Things“, „The Gray Man“ a „Purple Hearts“, jako hity, které pomohly posunout ukazatel ve třetím čtvrtletí.Zdroj: BloombergRovněž upozornila na nový levnější tarif podporovaný reklamou, který bude ve 12 zemích spuštěn v listopadu.Streamer uvedl, že je „velmi optimistický“, pokud jde o jeho nový reklamní byznys. Neočekává sice, že nová úroveň výrazně přispěje k výsledkům za čtvrté čtvrtletí, ale předpokládá, že počet členů bude postupně narůstat. Její současná prognóza růstu počtu předplatitelů vychází z nadcházející nabídky obsahu a typické sezónnosti, která přichází v posledních třech měsících roku.„Po náročném prvním pololetí věříme, že jsme na cestě k opětovnému zrychlení růstu,“ uvedla společnost v úterním prohlášení. „Klíčem k úspěchu je potěšení členů. Proto jsme se vždy soustředili na každodenní vítězství v soutěži o prohlížení. Když naše seriály a filmy naše členy nadchnou, řeknou o nich svým přátelům a pak se na ně dívá, připojuje se k nám a zůstává u nás více lidí.“Společnost Just Eat Takeaway dosáhla ve 3. čtvrtletí zisku díky snižování nákladůJust Eat Takeaway.com, největší evropská společnost zabývající se rozvozem jídel, ve středu oznámila, že ve třetím čtvrtletí dosáhla základního zisku dříve, než se očekávalo, a to po snížení nákladů na rozvoz a provoz.Průměrná hodnota objednávek, známá jako hrubá hodnota transakce , což je běžný ukazatel pro společnosti zabývající se elektronickým obchodováním, se ve čtvrtletí zvýšila o 2 %, což odráží vyšší ceny jídelních lístků, ale počet objednávek oslabil, což analytici očekávali.Zdroj: ShutterstockSkupina v září uvedla, že ve druhé polovině roku očekává kladný hospodářský výsledek před započtením úroků, daní a odpisů .Přestože spotřebitelské prostředí bude pravděpodobně kvůli ekonomické situaci náročné, Takeaway.com je díky plánovanému prodeji brazilského podílu v iFood dobře kapitalizován, uvedl ve svém prohlášení generální ředitel Jitse Groen.Společnost uspořádá 18. listopadu mimořádnou schůzi akcionářů, na které se bude hlasovat o transakci v hodnotě 1,8 miliardy USD, uvedl.Výsledky přicházejí po bouřlivém roce pro společnost, která byla pod tlakem investorů, aby oživila své akcie v podmínkách tvrdé konkurence a doznívající pandemické podpory. Její akcie letos ztratily téměř 70 % své hodnoty.