Abigail Cook Stoneová nečekala, že svou firmu na výrobu svíček a vůní pojmenuje Otherland.
Její zakladatelka měla na mysli jiný název: Verve. Bylo to slovo, kterým její zesnulá matka označovala ducha „přidaného šmrncu“. „Je to o tom dodatečném úsilí, které do něčeho vložíte a které to povýší z dobrého na skvělé a pozvedne každodennost,“ vysvětlila během nedávné akce Inc. stream.
Zatímco předchozí obchodní značky poslaly Stoneovou jiným směrem, Verve, žije dál v misi Otherland: „Umění žít dobře a vytvářet pro sebe tyto malé okamžiky, které vyvolávají radost, ať už jsou jakkoli malé.“
Evokující název její společnosti je jen jednou z mnoha věcí, které odlišují firmu zaměřenou přímo na spotřebitele od ostatních značek na nasyceném trhu se svíčkami. Nejde přitom o nízké ceny: Svíčky na Otherland.com stojí jednotlivě 36 dolarů, zatímco balíček tří svíček se prodává za 89 dolarů.
Stoneová nabídla tyto tři tipy ostatním podnikatelům, kteří chtějí vybudovat osobitou značku:
Jednou z překážek, se kterou se potýká každý online prodejce svíček, je prodej vůně.
„To je samozřejmě obrovská výzva, protože zákazníci si k výrobku nejdříve nemohou přivonět,“ řekl Stone. Při překonávání této překážky je klíčový branding a vizuální stránka.
Otherland je především vizuální. Každá z jejích řad svíček nese jiné výtvarné prvky, které u zákazníků vytvářejí emocionální spojení. Díky originálním vůním a jedinečným obrázkům se společnost Otherland snaží vyprávět příběh, který zákazníky inspiruje k nákupu jejích svíček, aniž by si k nim přivoněli.
Stoneová například poukázala na svou svíčku Boudoir Rogue, která voní jako vintage rtěnka. Některým to může připomínat jejich babičku. „Snažíme se vyprávět příběhy kolem svíček, vůní a konceptů. A to nám skutečně umožňuje navázat tyto vazby se zákazníky a mít o čem mluvit na sociálních sítích,“ řekla.
2. Pěstujte vztahy
Jak to vidí Stoneová, značka je vztah se zákazníky společnosti. Není to jen o logu, barvách a písmu. Tento holistický přístup zahrnuje i takové věci, jako je zákaznický servis, který může být tak jednoduchý, jako je silná online angažovanost a reakce například na komentáře na Instagramu nebo přímou zprávu o produktu.
„To udělá rozdíl se zákazníkem a jeho zkušeností,“ řekla.
Začít s pevnou sadou materiálů pro budování značky a skutečně porozumět aplikacím, například tomu, jak produkt vypadá na Instagram Stories, také hodně pomůže.
3. Mluvte s cizími lidmi
Když děláte průzkum pro společnost zaměřenou na přímý prodej spotřebitelům, ponořte se do světa nové kategorie, do které vstupujete, řekla Stoneová.
Nejenže byste měli nakupovat a ochutnávat všechny existující značky, ale také mluvit s každým, koho potkáte. Může to být kdokoli od řidiče Uberu, přes člověka, kterého potkáte v baru, až po cizího člověka, který přechází ulici. Proveďte vlastní detektivní práci a shromážděte průzkum z první ruky.
A co víc, pokud vás to začne odrazovat, věřte jakémukoli vnitřnímu pocitu, který máte, že „svět nemůže existovat bez vašeho produktu nebo služby“, řekl Stone. „Musíte do toho prostě jít.“ Toto přesvědčení vám může pomoci pokračovat.
Abigail Cook Stoneová nečekala, že svou firmu na výrobu svíček a vůní pojmenuje Otherland.Její zakladatelka měla na mysli jiný název: Verve. Bylo to slovo, kterým její zesnulá matka označovala ducha „přidaného šmrncu“. „Je to o tom dodatečném úsilí, které do něčeho vložíte a které to povýší z dobrého na skvělé a pozvedne každodennost,“ vysvětlila během nedávné akce Inc. stream.Zatímco předchozí obchodní značky poslaly Stoneovou jiným směrem, Verve, žije dál v misi Otherland: „Umění žít dobře a vytvářet pro sebe tyto malé okamžiky, které vyvolávají radost, ať už jsou jakkoli malé.“Evokující název její společnosti je jen jednou z mnoha věcí, které odlišují firmu zaměřenou přímo na spotřebitele od ostatních značek na nasyceném trhu se svíčkami. Nejde přitom o nízké ceny: Svíčky na Otherland.com stojí jednotlivě 36 dolarů, zatímco balíček tří svíček se prodává za 89 dolarů.Stoneová nabídla tyto tři tipy ostatním podnikatelům, kteří chtějí vybudovat osobitou značku:1. Experimentujte s vyprávěním příběhůChcete využít této příležitosti?Jednou z překážek, se kterou se potýká každý online prodejce svíček, je prodej vůně.„To je samozřejmě obrovská výzva, protože zákazníci si k výrobku nejdříve nemohou přivonět,“ řekl Stone. Při překonávání této překážky je klíčový branding a vizuální stránka.Otherland je především vizuální. Každá z jejích řad svíček nese jiné výtvarné prvky, které u zákazníků vytvářejí emocionální spojení. Díky originálním vůním a jedinečným obrázkům se společnost Otherland snaží vyprávět příběh, který zákazníky inspiruje k nákupu jejích svíček, aniž by si k nim přivoněli.Stoneová například poukázala na svou svíčku Boudoir Rogue, která voní jako vintage rtěnka. Některým to může připomínat jejich babičku. „Snažíme se vyprávět příběhy kolem svíček, vůní a konceptů. A to nám skutečně umožňuje navázat tyto vazby se zákazníky a mít o čem mluvit na sociálních sítích,“ řekla.2. Pěstujte vztahyJak to vidí Stoneová, značka je vztah se zákazníky společnosti. Není to jen o logu, barvách a písmu. Tento holistický přístup zahrnuje i takové věci, jako je zákaznický servis, který může být tak jednoduchý, jako je silná online angažovanost a reakce například na komentáře na Instagramu nebo přímou zprávu o produktu.„To udělá rozdíl se zákazníkem a jeho zkušeností,“ řekla.Začít s pevnou sadou materiálů pro budování značky a skutečně porozumět aplikacím, například tomu, jak produkt vypadá na Instagram Stories, také hodně pomůže.3. Mluvte s cizími lidmiKdyž děláte průzkum pro společnost zaměřenou na přímý prodej spotřebitelům, ponořte se do světa nové kategorie, do které vstupujete, řekla Stoneová.Nejenže byste měli nakupovat a ochutnávat všechny existující značky, ale také mluvit s každým, koho potkáte. Může to být kdokoli od řidiče Uberu, přes člověka, kterého potkáte v baru, až po cizího člověka, který přechází ulici. Proveďte vlastní detektivní práci a shromážděte průzkum z první ruky.A co víc, pokud vás to začne odrazovat, věřte jakémukoli vnitřnímu pocitu, který máte, že „svět nemůže existovat bez vašeho produktu nebo služby“, řekl Stone. „Musíte do toho prostě jít.“ Toto přesvědčení vám může pomoci pokračovat.
Meta Platforms zažila ve čtvrtek výrazný nárůst pozornosti investorů poté, co agentura Bloomberg zveřejnila informaci, že vedení společnosti zvažuje razantní...
Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...