Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    NAVN 31 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    BETA 3 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    NAVN 31 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    BETA 3 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

NFL Sunday Ticket je stále k mání, Apple usiluje o flexibilitu práv na zápasy

Sezóna Národní fotbalové ligy vstupuje do 6.

Jan Golda Autor: Jan Golda
16 října, 2022
5 min. čtení
Zdroj: Getty Images

Zdroj: Getty Images

5 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

týdne a stále není jasné, která společnost se stane novým majitelem práv na Sunday Ticket – jediného zbývajícího exkluzivního vysílacího balíčku, který nebyl obnoven do roku 2030.

Apple patří mezi favority na získání balíčku, částečně proto, že liga již uzavřela smlouvy o vysílání s konkurenčními zájemci, včetně společnosti Disney a Amazonem. Partnerství se společností Apple by NFL umožnilo navázat vztah s nejbohatší společností na světě.

Podle lidí obeznámených s touto záležitostí však stávající omezení týkající se služby Sunday Ticket v posledních měsících jednání mezi společností Apple a NFL zpomalila. Jednání mezi ligou a potenciálními kupci služby Sunday Ticket pokračují, uvedli tito lidé.

Mluvčí společností Apple a NFL se odmítli vyjádřit.

NFL a Apple, dvě nejmocnější korporace na světě, jsou zvyklé dostávat, co chtějí.

Zdroj: Getty Images

Podle Eddyho Cuea, senior viceprezidenta společnosti Apple pro služby, nemá Apple zájem o pouhé zprostředkování vysílání zápasů. Cue dohlíží na mediální a sportovní partnerství společnosti Apple a na její streamovací službu Apple TV+. Apple hledá partnerství se sportovními ligami, v nichž by mohl spotřebitelům nabídnout více než standardní smlouvy o právech – například volnou ruku při nabízení zápasů globálně nebo na místních trzích. Takovou smlouvu má Apple uzavřenou s Major League Soccer, a to na 10 let od roku 2023.

Advertisement

„Neměli jsme zájem kupovat sportovní práva,“ řekl Cue tento týden na panelu Paley Center for Media v New Yorku. „Existují nejrůznější možnosti, které budeme moci dělat společně, protože máme všechno pohromadě. A tak když mám skvělý nápad, nemusím přemýšlet o tom, dobře, moje smlouva nebo dohoda o zájmu mi to umožní.“

Chcete využít této příležitosti?

Výrobce iPhonů je exkluzivním vysílacím partnerem MLS, ačkoli některé lineární sítě mohou zakoupit práva na simulované vysílání zápasů fotbalové ligy. Smlouva umožňuje společnosti Apple vysílat každý zápas každé sezóny po dobu následujících 10 let po celém světě. Do svých aplikací, jako je například Apple News, plánuje zabudovat možnost vysílání MLS prostřednictvím internetu.

Zatímco v případě MLS by se „skvělý nápad“ Cueho mohl rychle proměnit v praktické řešení, v případě NFL, která již desítky let spolupracuje se společnostmi Fox, Paramont Global, NBCUniversal od Comcastu a Disney, to nemusí být možné. Liga také prodala svůj balíček „Thursday Night Football“ společnosti Amazon.

NFL loni prodloužila televizní smlouvy se společnostmi Fox a CBS až do roku 2030. Tyto smlouvy zaručují exkluzivitu místních zápasů. Společnosti Fox a CBS na základě této exkluzivity vytvořily celé firemní strategie, včetně nákupu místních televizních stanic, které se shodují s trhy NFL, kde vlastní práva. Fox například vlastní místní stanice v Atlantě, Charlotte v Severní Karolíně, Chicagu, Minneapolisu, Philadelphii, Phoenixu, San Franciscu, Tampě na Floridě a Washingtonu, D.C., tedy ve všech místech s týmy NFC, protože Fox vlastní nedělní balíček NFC.

Sunday Ticket je také produktem pouze pro USA. Zatím není jasné, co je NFL ochotna dát společnosti Apple za vylepšení smlouvy nad rámec toho, co prodávala společnosti DirecTV posledních 28 let. Přesto komisař NFL Roger Goodell v červenci pro CNBC uvedl, že součástí výhod prodeje streamovacímu operátorovi je „inovace nad rámec toho, kde jsme dnes“.

Goodell uvedl, že plánuje vybrat nový domov pro Sunday Ticket do podzimu letošního roku. Podle tohoto harmonogramu by měl být vítězný uchazeč oznámen během příštích 10 týdnů. NFL chce, aby kupec za Sunday Ticket zaplatil 2 až 3 miliardy dolarů ročně, uvedla již dříve CNBC. To je výrazný nárůst oproti 1,5 miliardy dolarů, které DirecTV platí od roku 2015. Liga také hledá společnost, která by koupila menšinový podíl ve společnosti NFL Media, pod kterou spadají lineární kabelové sítě RedZone a NFL Network a také web NFL.com. NFL balí menšinový podíl se službou Sunday Ticket, ačkoli by se mohla rozhodnout prodat každou z nich zvlášť, uvedl Goodell.

Kromě partnerství s MLS společnost Apple naznačuje, že se chce významně zapojit do živých sportovních přenosů. Apple uzavřel dohodu s Major League Baseball o exkluzivním přenosu pátečních večerních zápasů v této sezóně. A minulý měsíc NFL oznámila Apple Music jako nového partnera pro poločasovou show Super Bowlu.

Čím déle bude NFL čekat na uzavření dohody, tím méně času bude mít nový vlastník práv na uvedení produktu na trh pro příští sezónu. Podle lidí obeznámených s touto záležitostí čekalo vedení DirecTV na oznámení nového partnera téměř dva roky a bylo překvapeno, jak dlouho trvalo, než se podařilo partnera najít. Společnost DirecTV pravidelně prodělává na službě Sunday Ticket a tohoto kola nabídkového řízení se neúčastní, uvedla v červnu CNBC.

Poskytovatel satelitní televize by měl zájem o zachování své obchodní dohody o přenosu zápasů v barech a restauracích nebo o to, aby fungoval jako zprostředkovatel pro vítěze Sunday Ticket, kde by stávající zákazníci DirecTV mohli nadále dostávat balíček prostřednictvím své placené televizní služby, uvedla v červnu CNBC.

týdne a stále není jasné, která společnost se stane novým majitelem práv na Sunday Ticket – jediného zbývajícího exkluzivního vysílacího balíčku, který nebyl obnoven do roku 2030.Apple patří mezi favority na získání balíčku, částečně proto, že liga již uzavřela smlouvy o vysílání s konkurenčními zájemci, včetně společnosti Disney a Amazonem. Partnerství se společností Apple by NFL umožnilo navázat vztah s nejbohatší společností na světě.Podle lidí obeznámených s touto záležitostí však stávající omezení týkající se služby Sunday Ticket v posledních měsících jednání mezi společností Apple a NFL zpomalila. Jednání mezi ligou a potenciálními kupci služby Sunday Ticket pokračují, uvedli tito lidé.Mluvčí společností Apple a NFL se odmítli vyjádřit.NFL a Apple, dvě nejmocnější korporace na světě, jsou zvyklé dostávat, co chtějí.Zdroj: Getty ImagesPodle Eddyho Cuea, senior viceprezidenta společnosti Apple pro služby, nemá Apple zájem o pouhé zprostředkování vysílání zápasů. Cue dohlíží na mediální a sportovní partnerství společnosti Apple a na její streamovací službu Apple TV+. Apple hledá partnerství se sportovními ligami, v nichž by mohl spotřebitelům nabídnout více než standardní smlouvy o právech – například volnou ruku při nabízení zápasů globálně nebo na místních trzích. Takovou smlouvu má Apple uzavřenou s Major League Soccer, a to na 10 let od roku 2023.„Neměli jsme zájem kupovat sportovní práva,“ řekl Cue tento týden na panelu Paley Center for Media v New Yorku. „Existují nejrůznější možnosti, které budeme moci dělat společně, protože máme všechno pohromadě. A tak když mám skvělý nápad, nemusím přemýšlet o tom, dobře, moje smlouva nebo dohoda o zájmu mi to umožní.“Chcete využít této příležitosti?Výrobce iPhonů je exkluzivním vysílacím partnerem MLS, ačkoli některé lineární sítě mohou zakoupit práva na simulované vysílání zápasů fotbalové ligy. Smlouva umožňuje společnosti Apple vysílat každý zápas každé sezóny po dobu následujících 10 let po celém světě. Do svých aplikací, jako je například Apple News, plánuje zabudovat možnost vysílání MLS prostřednictvím internetu.Zatímco v případě MLS by se „skvělý nápad“ Cueho mohl rychle proměnit v praktické řešení, v případě NFL, která již desítky let spolupracuje se společnostmi Fox, Paramont Global, NBCUniversal od Comcastu a Disney, to nemusí být možné. Liga také prodala svůj balíček „Thursday Night Football“ společnosti Amazon.NFL loni prodloužila televizní smlouvy se společnostmi Fox a CBS až do roku 2030. Tyto smlouvy zaručují exkluzivitu místních zápasů. Společnosti Fox a CBS na základě této exkluzivity vytvořily celé firemní strategie, včetně nákupu místních televizních stanic, které se shodují s trhy NFL, kde vlastní práva. Fox například vlastní místní stanice v Atlantě, Charlotte v Severní Karolíně, Chicagu, Minneapolisu, Philadelphii, Phoenixu, San Franciscu, Tampě na Floridě a Washingtonu, D.C., tedy ve všech místech s týmy NFC, protože Fox vlastní nedělní balíček NFC.Sunday Ticket je také produktem pouze pro USA. Zatím není jasné, co je NFL ochotna dát společnosti Apple za vylepšení smlouvy nad rámec toho, co prodávala společnosti DirecTV posledních 28 let. Přesto komisař NFL Roger Goodell v červenci pro CNBC uvedl, že součástí výhod prodeje streamovacímu operátorovi je „inovace nad rámec toho, kde jsme dnes“.Goodell uvedl, že plánuje vybrat nový domov pro Sunday Ticket do podzimu letošního roku. Podle tohoto harmonogramu by měl být vítězný uchazeč oznámen během příštích 10 týdnů. NFL chce, aby kupec za Sunday Ticket zaplatil 2 až 3 miliardy dolarů ročně, uvedla již dříve CNBC. To je výrazný nárůst oproti 1,5 miliardy dolarů, které DirecTV platí od roku 2015. Liga také hledá společnost, která by koupila menšinový podíl ve společnosti NFL Media, pod kterou spadají lineární kabelové sítě RedZone a NFL Network a také web NFL.com. NFL balí menšinový podíl se službou Sunday Ticket, ačkoli by se mohla rozhodnout prodat každou z nich zvlášť, uvedl Goodell.Kromě partnerství s MLS společnost Apple naznačuje, že se chce významně zapojit do živých sportovních přenosů. Apple uzavřel dohodu s Major League Baseball o exkluzivním přenosu pátečních večerních zápasů v této sezóně. A minulý měsíc NFL oznámila Apple Music jako nového partnera pro poločasovou show Super Bowlu.Čím déle bude NFL čekat na uzavření dohody, tím méně času bude mít nový vlastník práv na uvedení produktu na trh pro příští sezónu. Podle lidí obeznámených s touto záležitostí čekalo vedení DirecTV na oznámení nového partnera téměř dva roky a bylo překvapeno, jak dlouho trvalo, než se podařilo partnera najít. Společnost DirecTV pravidelně prodělává na službě Sunday Ticket a tohoto kola nabídkového řízení se neúčastní, uvedla v červnu CNBC.Poskytovatel satelitní televize by měl zájem o zachování své obchodní dohody o přenosu zápasů v barech a restauracích nebo o to, aby fungoval jako zprostředkovatel pro vítěze Sunday Ticket, kde by stávající zákazníci DirecTV mohli nadále dostávat balíček prostřednictvím své placené televizní služby, uvedla v červnu CNBC.
Tagy: AAPLAkcieappleburzynflsportSunday TicketUSAvysílání

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Související:

      1. Každoroční produktová akce společnosti Apple se blíží. Co očekávat
      2. Vývoj akcií Apple od historického maxima v roce 2024 k oslabení během roku 2025
      3. 5. října — Po dlouhé nemoci umírá Steve Jobs, jaký je odkaz legendy?
      4. Abercrombie zpomaluje, ale Hollister táhne výsledky nahoru
      5. 10. září — Steve Jobs znovu mění Apple. Jak vypadala jeho éra?
      6. 1. srpna – Apple překonává magickou hranici 1 bilionu dolarů
      7. Společnost Apple má problém s AI – a partnerství s Googlem to nezlepší
      8. Spory mezi platformou YouTube TV a Foxem mohou vést až k výpadku kanálů
      9. Wall Street sází na společnosti DraftKings a Flutter před startem NFL
      10. Fox a YouTube TV dosáhly krátkodobého prodloužení smlouvy
      Advertisement

      Breaking.

      22:12

      EOS padá: Kryptoměna ztrácí 10 % během jediného dne

      19:12

      Uzavření vlády způsobuje krizi v řízení letového provozu USA

      18:32

      Boeing čelí prodloužené stávce: zaměstnanci odmítli novou nabídku

      17:22

      Izraelský trh roste: Nemovitosti a technologie v čele!

      16:22

      Novartis posiluje pozici: Chystá akvizici Avidity Biosciences

      14:42

      Technologičtí giganti a Fed: Klíčové momenty pro trhy!

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Shutterstock
      Příležitost

      Generální ředitel ze staré školy se bude snažit zachránit Kodak

      26 října, 2025

      Když Jim Continenza provází návštěvníky po továrnách společnosti Eastman Kodak (KODK), začne tím, že je požádá, aby si sundali saka....

      Zdroj: Shutterstock

      Microsoft může znovu růst díky Azure a Copilotu, říkají analytici

      25 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      KeyBanc věří v růst Amazonu díky AI a expanzi v cloudu i reklamě

      24 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Las Vegas Sands hlásí silné čtvrtletní výsledky a táhne růst sektoru

      24 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Core Scientific posiluje díky upgradu, zatímco dohoda s CoreWeave slábne

      24 října, 2025

      IPO Radar.

      Navan, Inc.

      Datum IPO: 31 října, 2025
      Potenciální ocenění: 6,45 miliardy USD

      Buďte u toho

      Nejčtenější zprávy.

      Fed naráží na limity, mladí Američané v technologiích zůstávají bez práce

      25 října, 2025

      KeyBanc věří v růst Amazonu díky AI a expanzi v cloudu i reklamě

      24 října, 2025

      S&P 500 klesá kvůli obavám z obchodní války USA a Číny a propadu Netflixu

      22 října, 2025

      Dow uzavřel poprvé nad hranicí 47 000 bodů díky mírné inflaci

      24 října, 2025

      Warner Bros. Discovery zvažuje prodej, akcie prudce rostou

      22 října, 2025

      Fed potřebuje jasnější strategii, aby investory provedl nejistým obdobím

      25 října, 2025

      Tesla představuje klíčové kroky v umělé inteligenci, čipech a robotice

      26 října, 2025

      S&P 500 stoupá díky technologiím a uvolnění napětí mezi USA a Čínou

      23 října, 2025
      Advertisement

      Tip editora.

      Zdroj: Burzovní svět
      Akcie

      Tři hvězdné IPO roku 2025: od čínských elektromobilů po evropské alarmy

      14 října, 2025

      Po dvou letech opatrnosti se globální trh s primárními emisemi (IPO) znovu probouzí. Rok 2025 přinesl několik mimořádně úspěšných debutů,...

      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
        • Hospodářské výsledky
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.