Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    02788.HK 24 listopadu, 2025

    Společnost působící v oblasti výroby elektrolytického hliníku

    PPHC 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    CBC 20 listopadu, 2025

    Americká bankovní společnost poskytující komplexní služby bankovnictví

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    Minulé IPO.

    02579.HK 17 listopadu, 2025

    Společnost specializující se na nové materiály pro baterie

    AERO 6 listopadu, 2025

    Mexický letecký dopravce, který poskytuje mezinárodní i vnitrostátní lety

    BLLN 6 listopadu, 2025

    Molekulárně diagnostická společnost vyvíjející prenatalní a onkologické testy

    BETA 4 listopadu, 2025

    Beta Technologies a její úspešný vstup na americkou burzu

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    02788.HK 24 listopadu, 2025

    Společnost působící v oblasti výroby elektrolytického hliníku

    PPHC 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    CBC 20 listopadu, 2025

    Americká bankovní společnost poskytující komplexní služby bankovnictví

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    Minulé IPO.

    02579.HK 17 listopadu, 2025

    Společnost specializující se na nové materiály pro baterie

    AERO 6 listopadu, 2025

    Mexický letecký dopravce, který poskytuje mezinárodní i vnitrostátní lety

    BLLN 6 listopadu, 2025

    Molekulárně diagnostická společnost vyvíjející prenatalní a onkologické testy

    BETA 4 listopadu, 2025

    Beta Technologies a její úspešný vstup na americkou burzu

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Ford vs. GM: stejné odvětví, dvě stále odlišnější společnosti

"Stejné odvětví.

Jan Golda Autor: Jan Golda
20 listopadu, 2022
7 min. čtení
Zdroj: Shutterstock

Zdroj: Shutterstock

7 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Dvě různé společnosti.“ Tak nedávno popsal vlivný analytik automobilového průmyslu Morgan Stanley Adam Jonas společnosti General Motors a Ford Motor, které jsou již více než sto let nesmiřitelnými rivaly.

Obě společnosti se soustavně pokoušejí překonat jedna druhou v prodeji, výkonu a designu nových vozů. GM získala v posledních letech náskok díky lepším finančním výsledkům a brzkým krokům v oblasti elektrických a autonomních vozidel. Naposledy GM vykázal výsledky za třetí čtvrtletí, které ve srovnání s Fordem vyrazily dech.

Investiční záměry největších amerických automobilek se stále více rozcházejí, protože společnosti, které od sebe dělí pouhý jeden bilion dolarů tržní hodnoty, se v oblasti elektrických a autonomních vozidel vydaly různými cestami.

GM se vedle plánu nabízet do roku 2035 výhradně elektromobily co nejvíce diverzifikuje kolem svých rozvíjejících se aktivit v oblasti baterií a samořízených vozidel. Ford se také zaměřuje na elektromobily, ale zároveň udržuje investice do svých tradičních podniků. Ford očekává, že do konce tohoto desetiletí budou nejméně 40 % jeho celosvětového prodeje tvořit elektromobily.

(Obě společnosti se mezitím nadále silně spoléhají na tradiční prodeje pick-upů a SUV s vysokou marží, obnovují své zaměření na tento segment a využívají miliardové zisky k posílení investic do autonomních i elektrických vozidel).

Zdroj: Reuters

Analytici z Wall Street tvrdí, že sledují tyto rozvíjející se segmenty, aby zjistili, kdy nebo zda vůbec se některá z detroitských automobilek dokáže odlišit.

Advertisement

„Je to velmi konkurenční odvětví a všichni mají z tohoto hlediska tendenci být docela rychlými následovníky,“ řekl analytik společnosti Edward Jones Jeff Windau. „Stává se obtížným se skutečně odlišit na delší dobu.“

Chcete využít této příležitosti?

Ford prochází rozsáhlou restrukturalizací v rámci plánu generálního ředitele Jima Farleyho na ozdravení společnosti, nazvaného Ford+. GM mezitím pod vedením generální ředitelky Mary Barraové před lety snížil náklady.

„GM nyní rozhodně funguje na vyšším stupni s ohledem na velký rozdíl v maržích mezi oběma společnostmi,“ řekl CNBC analytik společnosti Morningstar David Whiston. „GM si touto bolestí prošel již před několika lety.“

GM rychle zdůrazňuje své odlišnosti od Fordu a pravděpodobně tak učinil i ve čtvrtek během akce pro investory. Zdá se však, že toto poselství se nikdy neujme.

Podle zpráv analytiků sestavených společností FactSet si Wall Street udržuje průměrné hodnocení „overweight“ pro obě akcie. Obě automobilky v letošním roce ztratily více než 30 % kvůli obavám investorů, že jejich ziskové období rozkvětu v době pandemie koronaviru je ve světle rostoucích úrokových sazeb, inflace a obav z recese již za nimi.

Obě akcie mají tržní kapitalizaci kolem 54 miliard dolarů – ačkoli GM se obchoduje za zhruba 40 dolarů za akcii a Ford za méně než 14 dolarů za akcii – a obchodují se zdánlivě vedle sebe.

Autonomní investice
Koncem minulého měsíce Ford oznámil, že rozpustí svou jednotku pro autonomní vozidla Argo AI a uvedl, že nemá důvěru v tento byznys ani v jeho potenciál pro zpeněžení v dohledné budoucnosti.

„Ukázalo se zcela jasně, že ziskové, plně autonomní vozy ve velkém měřítku jsou ještě daleko,“ řekl 26. října novinářům John Lawler, finanční ředitel společnosti Ford. „Došli jsme také k závěru, že tuto technologii nemusíme nutně vytvářet sami.“

O den dříve se generální ředitel GM Cruise Kyle Vogt vyjádřil optimisticky o růstu robotických vozů své společnosti, včetně „rychlé fáze rozšiřování“ s „významnými příjmy“ od příštího roku.

„Jsme svědky stále většího oddělování společností provozujících komerční služby bez řidiče od těch, které stále ještě uvízly v korytu rozčarování,“ řekl Vogt a prakticky tak předznamenal oznámení Fordu, že rozpustí společnost Argo. „Děje se tu to, že společnosti s nejlepším produktem táhnou dopředu a zrychlují.“

Zdroj: Getty Images

Společnost Cruise nedávno uvedla, že rozšiřuje svou službu robotaxi tak, aby pokrývala většinu San Franciska. Stalo se tak několik měsíců poté, co společnost komerčně spustila svou flotilu samořízených vozidel v omezeném počtu hodin v noci.

„GM se na to zjevně dívá jako na dlouhodobější příležitost, které se chce účastnit,“ řekl Sam Abuelsamid, hlavní analytik společnosti Guidehouse Insights. „Ford říká: ‚Myslíme si, že se k tomu nakonec dostanou, ale bude to trvat mnohem déle a my máme teď jiné starosti.'“

K dalším „rybám“ Fordu patří miliardy vynaložené na elektromobily a také méně schopné technologie na podporu řidiče, jako je například hands-free systém automobilky BlueCruise pro jízdu na dálnici.

„Plnění“ a prodej
Společnost GM byla mezi prvními výrobci automobilů, kteří oznámili miliardové investice do nových elektromobilů a stanovili si cíl ukončit prodej vozidel se spalovacími motory do roku 2035.

V oblasti elektromobilů však GM snadno předčil Ford, zatímco GM upřednostňuje luxusní modely s novými technologiemi baterií, včetně vozů Hummer za 100 000 dolarů a Bolt EV se starší technologií baterií.

„Stejně jako v případě AV, i zde GM naskočil dříve,“ řekl Abuelsamid. „Ale když se podíváte například mimo automobilový průmysl, na technologický průmysl, být první na trhu z dlouhodobého hlediska nemusí být nutně zárukou, že budete úspěšní.“

Ford prodal za prvních devět měsíců letošního roku 41 236 plně elektrických modelů, zatímco GM 22 830 – většinu z nich tvořily jeho starší modely Bolt.

Zdroj: Getty Images

Ford těží ze strategie pro elektromobily, která mu umožnila rychleji zvýšit výrobu než GM a dostat více vozů na prodejní plochy. Společnost převzala oblíbené vozy s tradičními benzinovými motory a přestavěla je na elektromobily tím, že do nich „nacpala“ akumulátory.

Naproti tomu GM vytvořil speciální architekturu pro elektromobily. Ford plánuje, že bude časem následovat, ale jeho krátkodobý přístup mu zajistil náskok v prodeji a zdá se, že zákazníkům to nevadí. Ford také pokračuje ve výrobě hybridů a plug-in hybridních elektromobilů, což se GM rozhodl dělat až na potenciální „elektrifikovanou“ Corvettu.


GM je vedle vedoucí společnosti Tesla jedinou automobilkou, která v USA vyrábí vlastní bateriové články prostřednictvím společného podniku.Společnost oznámila plány na čtyři společné továrny na výrobu baterií v USA, včetně jedné v Ohiu, která zahájila komerční výrobu článků na začátku tohoto roku.

Podobné plány má i Ford, který vyčlenil 5,8 miliardy dolarů na výstavbu dvou závodů na výrobu lithium-iontových baterií ve středním Kentucky prostřednictvím společného podniku s jihokorejskou společností SK, ale zahájení výroby se očekává až v roce 2026.


Windau z Edward Jones uvedl, že ačkoli GM může mít v krátkodobém horizontu před Fordem náskok, ostatní jej mohou v následujících letech dohnat.

„Schopnost postupovat o něco rychleji je výhodou,“ řekl. „Zdá se, že mnoho hráčů se opět řídí podobným přístupem.“

Dvě různé společnosti.“ Tak nedávno popsal vlivný analytik automobilového průmyslu Morgan Stanley Adam Jonas společnosti General Motors a Ford Motor, které jsou již více než sto let nesmiřitelnými rivaly.Obě společnosti se soustavně pokoušejí překonat jedna druhou v prodeji, výkonu a designu nových vozů. GM získala v posledních letech náskok díky lepším finančním výsledkům a brzkým krokům v oblasti elektrických a autonomních vozidel. Naposledy GM vykázal výsledky za třetí čtvrtletí, které ve srovnání s Fordem vyrazily dech.Investiční záměry největších amerických automobilek se stále více rozcházejí, protože společnosti, které od sebe dělí pouhý jeden bilion dolarů tržní hodnoty, se v oblasti elektrických a autonomních vozidel vydaly různými cestami.GM se vedle plánu nabízet do roku 2035 výhradně elektromobily co nejvíce diverzifikuje kolem svých rozvíjejících se aktivit v oblasti baterií a samořízených vozidel. Ford se také zaměřuje na elektromobily, ale zároveň udržuje investice do svých tradičních podniků. Ford očekává, že do konce tohoto desetiletí budou nejméně 40 % jeho celosvětového prodeje tvořit elektromobily..Zdroj: ReutersAnalytici z Wall Street tvrdí, že sledují tyto rozvíjející se segmenty, aby zjistili, kdy nebo zda vůbec se některá z detroitských automobilek dokáže odlišit.„Je to velmi konkurenční odvětví a všichni mají z tohoto hlediska tendenci být docela rychlými následovníky,“ řekl analytik společnosti Edward Jones Jeff Windau. „Stává se obtížným se skutečně odlišit na delší dobu.“Chcete využít této příležitosti?Ford prochází rozsáhlou restrukturalizací v rámci plánu generálního ředitele Jima Farleyho na ozdravení společnosti, nazvaného Ford+. GM mezitím pod vedením generální ředitelky Mary Barraové před lety snížil náklady.„GM nyní rozhodně funguje na vyšším stupni s ohledem na velký rozdíl v maržích mezi oběma společnostmi,“ řekl CNBC analytik společnosti Morningstar David Whiston. „GM si touto bolestí prošel již před několika lety.“GM rychle zdůrazňuje své odlišnosti od Fordu a pravděpodobně tak učinil i ve čtvrtek během akce pro investory. Zdá se však, že toto poselství se nikdy neujme.Podle zpráv analytiků sestavených společností FactSet si Wall Street udržuje průměrné hodnocení „overweight“ pro obě akcie. Obě automobilky v letošním roce ztratily více než 30 % kvůli obavám investorů, že jejich ziskové období rozkvětu v době pandemie koronaviru je ve světle rostoucích úrokových sazeb, inflace a obav z recese již za nimi.Obě akcie mají tržní kapitalizaci kolem 54 miliard dolarů – ačkoli GM se obchoduje za zhruba 40 dolarů za akcii a Ford za méně než 14 dolarů za akcii – a obchodují se zdánlivě vedle sebe.Autonomní investiceKoncem minulého měsíce Ford oznámil, že rozpustí svou jednotku pro autonomní vozidla Argo AI a uvedl, že nemá důvěru v tento byznys ani v jeho potenciál pro zpeněžení v dohledné budoucnosti.„Ukázalo se zcela jasně, že ziskové, plně autonomní vozy ve velkém měřítku jsou ještě daleko,“ řekl 26. října novinářům John Lawler, finanční ředitel společnosti Ford. „Došli jsme také k závěru, že tuto technologii nemusíme nutně vytvářet sami.“O den dříve se generální ředitel GM Cruise Kyle Vogt vyjádřil optimisticky o růstu robotických vozů své společnosti, včetně „rychlé fáze rozšiřování“ s „významnými příjmy“ od příštího roku.„Jsme svědky stále většího oddělování společností provozujících komerční služby bez řidiče od těch, které stále ještě uvízly v korytu rozčarování,“ řekl Vogt a prakticky tak předznamenal oznámení Fordu, že rozpustí společnost Argo. „Děje se tu to, že společnosti s nejlepším produktem táhnou dopředu a zrychlují.“Zdroj: Getty ImagesSpolečnost Cruise nedávno uvedla, že rozšiřuje svou službu robotaxi tak, aby pokrývala většinu San Franciska. Stalo se tak několik měsíců poté, co společnost komerčně spustila svou flotilu samořízených vozidel v omezeném počtu hodin v noci.„GM se na to zjevně dívá jako na dlouhodobější příležitost, které se chce účastnit,“ řekl Sam Abuelsamid, hlavní analytik společnosti Guidehouse Insights. „Ford říká: ‚Myslíme si, že se k tomu nakonec dostanou, ale bude to trvat mnohem déle a my máme teď jiné starosti.'“K dalším „rybám“ Fordu patří miliardy vynaložené na elektromobily a také méně schopné technologie na podporu řidiče, jako je například hands-free systém automobilky BlueCruise pro jízdu na dálnici.„Plnění“ a prodejSpolečnost GM byla mezi prvními výrobci automobilů, kteří oznámili miliardové investice do nových elektromobilů a stanovili si cíl ukončit prodej vozidel se spalovacími motory do roku 2035.V oblasti elektromobilů však GM snadno předčil Ford, zatímco GM upřednostňuje luxusní modely s novými technologiemi baterií, včetně vozů Hummer za 100 000 dolarů a Bolt EV se starší technologií baterií.„Stejně jako v případě AV, i zde GM naskočil dříve,“ řekl Abuelsamid. „Ale když se podíváte například mimo automobilový průmysl, na technologický průmysl, být první na trhu z dlouhodobého hlediska nemusí být nutně zárukou, že budete úspěšní.“Ford prodal za prvních devět měsíců letošního roku 41 236 plně elektrických modelů, zatímco GM 22 830 – většinu z nich tvořily jeho starší modely Bolt.Zdroj: Getty ImagesFord těží ze strategie pro elektromobily, která mu umožnila rychleji zvýšit výrobu než GM a dostat více vozů na prodejní plochy. Společnost převzala oblíbené vozy s tradičními benzinovými motory a přestavěla je na elektromobily tím, že do nich „nacpala“ akumulátory.Naproti tomu GM vytvořil speciální architekturu pro elektromobily. Ford plánuje, že bude časem následovat, ale jeho krátkodobý přístup mu zajistil náskok v prodeji a zdá se, že zákazníkům to nevadí. Ford také pokračuje ve výrobě hybridů a plug-in hybridních elektromobilů, což se GM rozhodl dělat až na potenciální „elektrifikovanou“ Corvettu.GM je vedle vedoucí společnosti Tesla jedinou automobilkou, která v USA vyrábí vlastní bateriové články prostřednictvím společného podniku.Společnost oznámila plány na čtyři společné továrny na výrobu baterií v USA, včetně jedné v Ohiu, která zahájila komerční výrobu článků na začátku tohoto roku.Podobné plány má i Ford, který vyčlenil 5,8 miliardy dolarů na výstavbu dvou závodů na výrobu lithium-iontových baterií ve středním Kentucky prostřednictvím společného podniku s jihokorejskou společností SK, ale zahájení výroby se očekává až v roce 2026.Windau z Edward Jones uvedl, že ačkoli GM může mít v krátkodobém horizontu před Fordem náskok, ostatní jej mohou v následujících letech dohnat.„Schopnost postupovat o něco rychleji je výhodou,“ řekl. „Zdá se, že mnoho hráčů se opět řídí podobným přístupem.“
Tagy: Akcieautomotoford motorgeneral motorsGMUSA


    Chcete využít této příležitosti?


    Zanechte své kontaktní údaje, ozve se Vám licencovaný specialista a zároveň získáte:

    • Přístup k nejžhavějším IPO a investičním trendům.

    • Pravidelnou dávku aktuálních tipů pro Vaše portfolio v našem Newsletteru.

    • Investiční portfolio

    Máte zkušenosti s investováním?

    Jakou částku jste připraven použít na investování?



    Odesláním formuláře souhlasíte se zasíláním newsletteru Burzovní svět. Odhlásit se můžete kdykoli.

    Související:

    1. Konec daňové úlevy na elektromobily: jak ovlivní ceny a poptávku?
    2. Akcie společnosti NIO vzrostly po snížení ztráty ve druhém čtvrtletí
    3. Tesla ztrácí podíl na americkém trhu s elektromobily uprostřed boomu EV
    4. Budoucnost elektromobilů v Americe vypadá ponuře. Průmysl se však nevzdává
    5. Elektromobily mění výrobu automobilů a otevírají novou éru montážních linek
    6. Ford: Silná historie, vysoká dividenda, ale omezený růstový potenciál
    Advertisement

    Breaking.

    11:59

    Průzkum BofA naznačuje optimismus mezi jihoafrickými správci fondů ohledně akcií.

    11:56

    Bernstein snižuje hodnocení PDD, s odkazem na potřebu zralejších obchodních praktik.

    11:50

    Enel a Endesa sníženy na „underperform“ kvůli rostoucím rizikům, říká RBC.

    11:45

    Společnost EDGE z UAE se snaží vstoupit na americký trh prostřednictvím spolupráce na výrobě zbraní.

    11:42

    Dnešní zpráva o ziscích společnosti Nvidia: Klíčový test pro S&P 500 závislý na umělé inteligenci.

    11:27

    Přechod společnosti Nvidia na paměťové čipy podobné těm v chytrých telefonech má do konce roku 2026 zdvojnásobit náklady na paměť serverů – Counterpoint

    Advertisement

    Příležitosti.

    Investice

    Hliníkový gigant Chuangxin míří na burzu s IPO za 5,5 miliardy HK$

    19 listopadu, 2025

    Rok 2025 patří mezi nejživější období hongkongského IPO trhu za poslední roky. Mezi nejsledovanější debuty se nyní řadí Chuangxin Industries...

    Zdroj: Getty Images

    Proč není příliš pozdě na nákup akcií společnosti Alphabet

    18 listopadu, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Tesla může posílit o více než čtvrtinu díky růstu robotaxi a FSD

    18 listopadu, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Oracle může překvapit trhy a vyskočit až o 80 %, tvrdí analytici z Wall Street

    18 listopadu, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Akcie společnosti Vita Coco mohou mít před sebou další růstový prostor

    17 listopadu, 2025

    IPO Radar.

    Chuangxin Industries

    Datum IPO: 24 listopadu, 2025
    Potenciální ocenění: 20,36 miliard HKD až 21,98 miliard HKD

    Buďte u toho

    Nejčtenější zprávy.

    Nvidia čelí největšímu testu roku, který může otřást celým AI trhem

    18 listopadu, 2025

    Americké akcie klesají; pozornost se soustředí na klíčová ekonomická data

    17 listopadu, 2025

    Newyorská pobočka Fedu svolala schůzku s firmami z Wall Street

    15 listopadu, 2025

    S&P 500 klesá, optimistické sázky na budoucnost AI oslabují

    17 listopadu, 2025

    USA uzavřely obchodní dohodu se Švýcarskem, tvrdí úředníci

    15 listopadu, 2025

    Proměnlivá pozice amerického dolaru těsně před koncem roku

    18 listopadu, 2025

    Další dvě akcie Magnificent Seven padají do korekce po útlumu AI euforie

    19 listopadu, 2025

    Dohoda Disney a YouTube TV potvrzuje rostoucí dominanci streamingu

    16 listopadu, 2025
    Advertisement

    Tip editora.

    Zdroj: Getty Images
    Akcie

    Akcie Alphabet rostou díky Buffettovi a trh čeká na klíčový AI katalyzátor

    18 listopadu, 2025

    Akcie společnosti Alphabet zažívají mimořádně silný rok a postupně se mění z technologického titulu, který byl ještě na začátku roku...

    Advertisement

    Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

    Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

    • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
    • Reklama
    • Kontakt

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Název nebo symbol
    Žádný výsledek
    Zobrazit všechny výsledky
    • Burzy
      • Headlines
      • Breaking
      • Akcie
      • ETF
      • Dividendy
      • IPO
      • Forex
      • Komodity
      • Kryptoměny
      • Ekonomika
      • Hospodářské výsledky
    • Příležitost
    • DIP
    • IPO Radar
    • Nejčtenější
    • Bullionář Daily
    • Úspěch
      • Alternativní investice
      • Škola bullionáře
      • Miliardáři
      • Business
      • Bullionářova knihspirace
      • Bullionářův almanach
      • Bullionářův slovníček
    • AI
    • Česko
    • Invest mentoring
    • E-booky
    • Srovnávač brokerů
    • Kariéra
    • Pomoc investorům
    Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.