Banka JPMorgan dvakrát snížila rating společnosti Qorvo a tvrdí, že výrobce čipů může zaostávat za konkurencí
Analytik Harlan Sur snížil hodnocení akcií na underweight z overweight. Snížil také cílovou cenu pro Qorvo na 90 USD ze 125 USD. Nová cílová hodnota znamená růst o pouhých 6,5 %.
„Neztotožňujeme se s názorem týmu a myslíme si, že Qorvo bude i nadále dobře plnit své produktové/tržní strategie, ale v našem investičním horizontu (12-18 měsíců) se domníváme, že akcie budou mít ve srovnání se skupinou horší výkonnost,“ uvedl ve zprávě klientům.
Sur uvedl, že společnost bude mít v krátkodobém a střednědobém horizontu problémy zejména kvůli globálním makrovětrům. Tržby a zotavení marží budou konkrétně ohroženy klesající spotřebitelskou poptávkou, která částečně souvisí s dopadem politiky nulového kurzu v Číně na tamní spotřebitele a klesajícím zájmem evropských spotřebitelů, protože tamní ekonomika dostává zabrat.
Zdroj: Getty Images
Pokud jde o Čínu, existují obavy, že by tato země mohla lokalizovat výrobu radiofrekvenčních polovodičů. Vzhledem k expozici společnosti Qorvo vůči Číně v oblasti chytrých telefonů by to mohlo znamenat další pokles poptávky v dlouhodobějším horizontu, pokud se vztahy mezi Čínou a USA nezlepší a země bude méně přátelská k americkým dodavatelům.
JPMorgan také zjistila, že existuje několik čínských začínajících firem, včetně Maxscend a Richtek, které by mohly v příštích několika letech převzít alespoň část tržního podílu společnosti Qorvo.
Společnost také čelí problémům se zásobami, poznamenal Sur. „Vzhledem k tomu, že společnost aktivně nedostatečně dodává/vyrábí chytré telefony, zůstávají její interní zásoby na zvýšené úrovni a výsledné nedostatečné využití továren bude silně zatěžovat marže,“ uvedl.
Podobně je tomu i u maloobchodníků, z nichž mnozí mají nadbytek a musí nyní hledat možnosti, jak přesunout zásoby pomocí propagačních akcí, a to i přes negativní dopad na finanční výsledky společnosti.
V předobchodní fázi obchodování akcie ztratily 2,3 %. V letošním roce se propadly o 46 %.
Guggenheim snižuje hodnocení Roku s odkazem na varovné signály po poslední čtvrtletní zprávě
Společnost Guggenheim se obává Roku poté, co společnost zveřejnila své poslední čtvrtletní výsledky.
Analytik Michael Morris snížil hodnocení akcií televizního streamingu na neutrální z kupní a zrušil cílovou cenu pro tuto značku. Dříve měl pro Roku cílovou cenu 70 USD za akcii.
„Věříme v dlouhodobou příležitost pro CTV a považujeme aktivní základnu účtů a provozní aktiva Roku za cenné,“ uvedl v poznámce klientům s odkazem na aplikaci CTV, která uživatelům umožňuje sledovat televizi. „Vzhledem k nedostatku podrobností ze strany společnosti a varovným ukazatelům však máme potíže s oceněním podniku.“
Zdroj: Getty Images
Ve středu společnost vydala odhad tržeb za čtvrté čtvrtletí, který byl výrazně pod očekáváním, spolu s větším než očekávaným odhadem upraveného zisku EBITDA. Společnost Roku sice vykázala za třetí čtvrtletí menší než očekávanou ztrátu, ale Morris poznamenal, že tato očekávání již byla snížena, protože podnik trpí.
Za „hlavní překvapení“ označil výhled na čtvrté čtvrtletí, který byl „výrazně pod“ předchozími prognózami a naznačoval pokles příjmů v důsledku poklesu předběžných výdajů od inzerentů. Stále však očekává, že společnost při vykazování zisku za čtvrté čtvrtletí výsledky překoná.
Guggenheim předpovídá, že celkové čisté tržby za čtvrté čtvrtletí budou o 1 % nižší než ve stejném čtvrtletí před rokem. Firma dříve očekávala, že v tomto čtvrtletí vzrostou o 4 %. Tržby z reklamy by měly ve čtvrtletí klesnout o 5 % poté, co se předpokládal jejich růst o 7 %, zatímco celkové tržby z platforem by měly vzrůst o 0,5 % oproti 6 % růstu, který se očekával před zveřejněním výsledků.
Morris uvedl, že existují obavy z rozsahu dopadu měkkého cyklického prostředí na reklamní prostor, který nebyl zakoupen v rámci akce „upfront“.
Mezitím uvedl, že společnost stále hospodaří se ztrátou a v případě zlepšení podmínek pravděpodobně zvýší výdaje. Poukázal také na to, co označil za nedostatečný přehled o obchodních faktorech společnosti, jako jsou trendy příjmů z reklamy, investiční cíle a cíle ziskovosti, které ztěžují předvídání budoucích výsledků.
Akcie společnosti se po zveřejnění výsledků ve středu propadly o 19 %. Roku letos utrpěly ztrátu, když do středečního závěru ztratily více než 76,2 %.
Banka JPMorgan dvakrát snížila rating společnosti Qorvo a tvrdí, že výrobce čipů může zaostávat za konkurencíAnalytik Harlan Sur snížil hodnocení akcií na underweight z overweight. Snížil také cílovou cenu pro Qorvo na 90 USD ze 125 USD. Nová cílová hodnota znamená růst o pouhých 6,5 %.„Neztotožňujeme se s názorem týmu a myslíme si, že Qorvo bude i nadále dobře plnit své produktové/tržní strategie, ale v našem investičním horizontu se domníváme, že akcie budou mít ve srovnání se skupinou horší výkonnost,“ uvedl ve zprávě klientům.Sur uvedl, že společnost bude mít v krátkodobém a střednědobém horizontu problémy zejména kvůli globálním makrovětrům. Tržby a zotavení marží budou konkrétně ohroženy klesající spotřebitelskou poptávkou, která částečně souvisí s dopadem politiky nulového kurzu v Číně na tamní spotřebitele a klesajícím zájmem evropských spotřebitelů, protože tamní ekonomika dostává zabrat.Zdroj: Getty ImagesPokud jde o Čínu, existují obavy, že by tato země mohla lokalizovat výrobu radiofrekvenčních polovodičů. Vzhledem k expozici společnosti Qorvo vůči Číně v oblasti chytrých telefonů by to mohlo znamenat další pokles poptávky v dlouhodobějším horizontu, pokud se vztahy mezi Čínou a USA nezlepší a země bude méně přátelská k americkým dodavatelům.JPMorgan také zjistila, že existuje několik čínských začínajících firem, včetně Maxscend a Richtek, které by mohly v příštích několika letech převzít alespoň část tržního podílu společnosti Qorvo.Společnost také čelí problémům se zásobami, poznamenal Sur. „Vzhledem k tomu, že společnost aktivně nedostatečně dodává/vyrábí chytré telefony, zůstávají její interní zásoby na zvýšené úrovni a výsledné nedostatečné využití továren bude silně zatěžovat marže,“ uvedl.Chcete využít této příležitosti?Podobně je tomu i u maloobchodníků, z nichž mnozí mají nadbytek a musí nyní hledat možnosti, jak přesunout zásoby pomocí propagačních akcí, a to i přes negativní dopad na finanční výsledky společnosti.V předobchodní fázi obchodování akcie ztratily 2,3 %. V letošním roce se propadly o 46 %.Guggenheim snižuje hodnocení Roku s odkazem na varovné signály po poslední čtvrtletní zprávěSpolečnost Guggenheim se obává Roku poté, co společnost zveřejnila své poslední čtvrtletní výsledky.Analytik Michael Morris snížil hodnocení akcií televizního streamingu na neutrální z kupní a zrušil cílovou cenu pro tuto značku. Dříve měl pro Roku cílovou cenu 70 USD za akcii.„Věříme v dlouhodobou příležitost pro CTV a považujeme aktivní základnu účtů a provozní aktiva Roku za cenné,“ uvedl v poznámce klientům s odkazem na aplikaci CTV, která uživatelům umožňuje sledovat televizi. „Vzhledem k nedostatku podrobností ze strany společnosti a varovným ukazatelům však máme potíže s oceněním podniku.“Zdroj: Getty ImagesVe středu společnost vydala odhad tržeb za čtvrté čtvrtletí, který byl výrazně pod očekáváním, spolu s větším než očekávaným odhadem upraveného zisku EBITDA. Společnost Roku sice vykázala za třetí čtvrtletí menší než očekávanou ztrátu, ale Morris poznamenal, že tato očekávání již byla snížena, protože podnik trpí.Za „hlavní překvapení“ označil výhled na čtvrté čtvrtletí, který byl „výrazně pod“ předchozími prognózami a naznačoval pokles příjmů v důsledku poklesu předběžných výdajů od inzerentů. Stále však očekává, že společnost při vykazování zisku za čtvrté čtvrtletí výsledky překoná.Guggenheim předpovídá, že celkové čisté tržby za čtvrté čtvrtletí budou o 1 % nižší než ve stejném čtvrtletí před rokem. Firma dříve očekávala, že v tomto čtvrtletí vzrostou o 4 %. Tržby z reklamy by měly ve čtvrtletí klesnout o 5 % poté, co se předpokládal jejich růst o 7 %, zatímco celkové tržby z platforem by měly vzrůst o 0,5 % oproti 6 % růstu, který se očekával před zveřejněním výsledků.Morris uvedl, že existují obavy z rozsahu dopadu měkkého cyklického prostředí na reklamní prostor, který nebyl zakoupen v rámci akce „upfront“.Mezitím uvedl, že společnost stále hospodaří se ztrátou a v případě zlepšení podmínek pravděpodobně zvýší výdaje. Poukázal také na to, co označil za nedostatečný přehled o obchodních faktorech společnosti, jako jsou trendy příjmů z reklamy, investiční cíle a cíle ziskovosti, které ztěžují předvídání budoucích výsledků.Akcie společnosti se po zveřejnění výsledků ve středu propadly o 19 %. Roku letos utrpěly ztrátu, když do středečního závěru ztratily více než 76,2 %.