Louis Vuitton si pro svůj první obchod s nábytkem a domácími potřebami vybral Šanghaj
Louis Vuitton v pátek oznámil plány na otevření specializovaného obchodu s nábytkem a domácími potřebami v Šanghaji, což je pro tuto francouzskou luxusní značku světová premiéra, neboť se snaží dále rozšířit nabídku životního stylu pro bohaté čínské zákazníky.
Showroom, který bude otevřen v pondělí, se nachází ve sto let starém třípatrovém sídle hned za Nanjing Road, hlavní nákupní třídou ve městě.
Louis Vuitton, součást LVMH, ve svém prohlášení uvedl, že showroom bude několik měsíců testován jako pop-up a v případě úspěchu se pak stane stálou součástí.
Ačkoli v obchodě nebyly během předpremiéry pro média k vidění žádné cenovky, zaměstnanec společnosti Louis Vuitton uvedl, že zářivě barevné závěsné kokonové křeslo navržené bratry Campanovými stojí více než 700 000 jüanů (97 860 Kč) a malá lampa připomínající skleněnou láhev na mléko obalenou koženými řemínky 10 500 jüanů.
Zdroj: Getty Images
Menší boční budova je věnována výstavě návrhů Franka Choua, prvního čínského návrháře z pevninské Číny, kterého Louis Vuitton přizval ke spolupráci na kolekci Objet Nomades, jak se tato řada nábytku a domácích potřeb nazývá.
Hledání nových cest růstu, zejména mezi bohatými spotřebiteli, je pro luxusní značky v Číně stále důležitější, protože výdaje za luxus jsou pod tlakem omezení COVID-19, poklesu trhu s nemovitostmi a všeobecné ekonomické nejistoty.
Louis Vuitton se minulý měsíc v Číně ponořil do nabídky více zaměřené na životní styl, když otevřel obchod v jihozápadním městě Čcheng-tu, jehož součástí je výstavní prostor a restaurace.
„LMVH se snaží … změnit svou pozici jako současná luxusní značka tím, že využívá nové cesty, které rezonují s dynamickými čínskými spotřebiteli z generace mileniálů a generace Z,“ uvedl spotřebitelský analytik společnosti GlobalData Bobby Verghese, jehož firma odhaduje, že tržby v čínském sektoru domácností vzrostou do roku 2026 na 782 miliard dolarů.
Zdroj: Getty Images
Verghese považuje domácí potřeby za dobrou sázku pro Louis Vuitton, zejména v Číně.
„Na rozdíl od svých předchůdců, kteří upřednostňovali soukromí, se digitální přistěhovalci z generace Y a digitální domorodci z generace Z nebrání chlubení se svým životním stylem na sociálních sítích,“ řekl Verghese. „LMVH si klade za cíl získat v tomto nově vznikajícím prostoru výhodu včasného přístupu.“
Showroom, který bude otevřen v pondělí, se nachází ve sto let starém třípatrovém sídle hned za Nanjing Road, hlavní nákupní třídou ve městě.Louis Vuitton, součást LVMH, ve svém prohlášení uvedl, že showroom bude několik měsíců testován jako pop-up a v případě úspěchu se pak stane stálou součástí.Ačkoli v obchodě nebyly během předpremiéry pro média k vidění žádné cenovky, zaměstnanec společnosti Louis Vuitton uvedl, že zářivě barevné závěsné kokonové křeslo navržené bratry Campanovými stojí více než 700 000 jüanů a malá lampa připomínající skleněnou láhev na mléko obalenou koženými řemínky 10 500 jüanů.Zdroj: Getty ImagesMenší boční budova je věnována výstavě návrhů Franka Choua, prvního čínského návrháře z pevninské Číny, kterého Louis Vuitton přizval ke spolupráci na kolekci Objet Nomades, jak se tato řada nábytku a domácích potřeb nazývá.Hledání nových cest růstu, zejména mezi bohatými spotřebiteli, je pro luxusní značky v Číně stále důležitější, protože výdaje za luxus jsou pod tlakem omezení COVID-19, poklesu trhu s nemovitostmi a všeobecné ekonomické nejistoty.Louis Vuitton se minulý měsíc v Číně ponořil do nabídky více zaměřené na životní styl, když otevřel obchod v jihozápadním městě Čcheng-tu, jehož součástí je výstavní prostor a restaurace.Chcete využít této příležitosti?„LMVH se snaží … změnit svou pozici jako současná luxusní značka tím, že využívá nové cesty, které rezonují s dynamickými čínskými spotřebiteli z generace mileniálů a generace Z,“ uvedl spotřebitelský analytik společnosti GlobalData Bobby Verghese, jehož firma odhaduje, že tržby v čínském sektoru domácností vzrostou do roku 2026 na 782 miliard dolarů.Zdroj: Getty ImagesVerghese považuje domácí potřeby za dobrou sázku pro Louis Vuitton, zejména v Číně.„Na rozdíl od svých předchůdců, kteří upřednostňovali soukromí, se digitální přistěhovalci z generace Y a digitální domorodci z generace Z nebrání chlubení se svým životním stylem na sociálních sítích,“ řekl Verghese. „LMVH si klade za cíl získat v tomto nově vznikajícím prostoru výhodu včasného přístupu.“