Společnost rovněž zvýšila svůj výhled celoročního zisku. Akcie Lowe’s ve středu vzrostly o 3 %.
Vedení společnosti ve středu uvedlo, že si je i přes makroekonomické tlaky jisté podnikáním společnosti Lowe’s, protože vidělo, že zákazníci nadále zvyšují diskreční výdaje a že v segmentu profesionálních domácích kutilů i kutilů se dařilo.
Lowe’s nyní očekává celoroční zisk ve výši 13,65 až 13,80 USD, což je nárůst z 13,10 až 13,60 USD. Prodejce domácích potřeb rovněž snížil horní hranici výhledu tržeb na přibližně 97 až 98 miliard USD za celý rok. Předchozí horní hranice činila 99 miliard dolarů. Společnost v srpnu uvedla, že očekává tržby na spodní hranici tohoto rozpětí. Společnost Lowe’s rovněž snížila výhled srovnatelných tržeb, které by měly být stejné nebo nižší o 1 %, zatímco na začátku letošního roku očekávala jejich pokles o 1 % až nárůst o 1 %.
Generální ředitel Marvin Ellison ve středečním hovoru k výsledkům uvedl, že se společnost rozhodla být konzervativní, pokud jde o výhled tržeb.
Zdroj: Getty Images
„Venku je spousta neznámých, nebudeme bezdůvodně přehnaně optimističtí,“ řekl Ellison. „Měli jsme tu volby v polovině volebního období, které, upřímně řečeno, ještě nebyly zcela rozhodnuty, agresivní kroky Fedu a globální geopolitické události, které se staly. Jsme přiměřeně konzervativní.“
Zde je to, co společnost Lowe’s ve středu vykázala ve srovnání s očekáváním analytiků na základě průzkumu společnosti Refinitiv:
Zisk na akcii: 3,27 USD oproti 3,10 USD Tržby: 23,48 miliardy dolarů oproti 23,13 miliardy dolarů
Tržby vzrostly o 3 % ve srovnání se stejným obdobím loňského roku.
„Nepozorujeme negativní dopady inflace,“ řekl Ellison v dřívějším středečním rozhovoru pro CNBC a dodal, že zákazníci místo toho utrácejí peníze za renovaci a výměnu za lepší produkty.
Ellison uvedl, že náročný trh s bydlením a rostoucí úrokové sazby neovlivnily zákaznickou základnu společnosti Lowe’s. Poznamenal, že mnoho majitelů domů v USA má fixní úrokové sazby nebo splatilo své hypotéky a zvýšení úrokových sazeb ze strany Fedu se jich nedotklo. Dodal, že mnoho majitelů domů zaznamenalo nárůst hodnoty vlastního kapitálu, což je přimělo k investicím a rekonstrukcím.
Zdroj: Getty Images
„Obvykle dochází k záměně mezi stavbou domů a jejich vylepšováním,“ řekl Ellison.
Zákazníci nevykazují žádné zpomalení diskrečních výdajů v důsledku inflace, což poukazuje na silný prodej halloweenských dekorací a silný začátek prázdninové sezóny, uvedli vedoucí pracovníci.
Společnost uvedla, že její zisk byl tažen 19% růstem v profesionálním segmentu a že se zlepšil prodej v segmentu „udělej si sám“. Společnost Lowe’s dodala, že její prodej na internetových stránkách vzrostl o 12 %.
Ellison na středečním telefonátu s investory uvedl, že třetí čtvrtletí bylo nejlepším výsledkem v segmentu pro kutily. „Tento segment zákazníků pro nás bývá ukazatelem celkového stavu našeho podnikání,“ dodal Ellison.
Zpráva o výsledcích společnosti Lowe přichází den poté, co výsledky společnosti Home Depot za třetí čtvrtletí překonaly odhady analytiků. V úterý Home Depot uvedl, že jeho profesionální prodeje a prodeje pro kutily zaznamenaly v daném období pozitivní růst, a dodal, že profesionálové uvedli, že jejich zakázky zůstávají silné.
Vedení Home Depot v úterý poznamenalo, že se společnost „pohybuje v jedinečném prostředí“ a nedokáže předpovědět, jak rostoucí náklady a další tlaky ovlivňují její zákazníky. Společnost uvedla, že zatímco její zákaznické transakce poklesly, měla vyšší ceny účtenek způsobené inflací.
Společnost rovněž zvýšila svůj výhled celoročního zisku. Akcie Lowe’s ve středu vzrostly o 3 %.Vedení společnosti ve středu uvedlo, že si je i přes makroekonomické tlaky jisté podnikáním společnosti Lowe’s, protože vidělo, že zákazníci nadále zvyšují diskreční výdaje a že v segmentu profesionálních domácích kutilů i kutilů se dařilo.Lowe’s nyní očekává celoroční zisk ve výši 13,65 až 13,80 USD, což je nárůst z 13,10 až 13,60 USD. Prodejce domácích potřeb rovněž snížil horní hranici výhledu tržeb na přibližně 97 až 98 miliard USD za celý rok. Předchozí horní hranice činila 99 miliard dolarů. Společnost v srpnu uvedla, že očekává tržby na spodní hranici tohoto rozpětí. Společnost Lowe’s rovněž snížila výhled srovnatelných tržeb, které by měly být stejné nebo nižší o 1 %, zatímco na začátku letošního roku očekávala jejich pokles o 1 % až nárůst o 1 %.Generální ředitel Marvin Ellison ve středečním hovoru k výsledkům uvedl, že se společnost rozhodla být konzervativní, pokud jde o výhled tržeb.Zdroj: Getty Images„Venku je spousta neznámých, nebudeme bezdůvodně přehnaně optimističtí,“ řekl Ellison. „Měli jsme tu volby v polovině volebního období, které, upřímně řečeno, ještě nebyly zcela rozhodnuty, agresivní kroky Fedu a globální geopolitické události, které se staly. Jsme přiměřeně konzervativní.“Zde je to, co společnost Lowe’s ve středu vykázala ve srovnání s očekáváním analytiků na základě průzkumu společnosti Refinitiv:Chcete využít této příležitosti?Zisk na akcii: 3,27 USD oproti 3,10 USDTržby: 23,48 miliardy dolarů oproti 23,13 miliardy dolarůTržby vzrostly o 3 % ve srovnání se stejným obdobím loňského roku.„Nepozorujeme negativní dopady inflace,“ řekl Ellison v dřívějším středečním rozhovoru pro CNBC a dodal, že zákazníci místo toho utrácejí peníze za renovaci a výměnu za lepší produkty.Ellison uvedl, že náročný trh s bydlením a rostoucí úrokové sazby neovlivnily zákaznickou základnu společnosti Lowe’s. Poznamenal, že mnoho majitelů domů v USA má fixní úrokové sazby nebo splatilo své hypotéky a zvýšení úrokových sazeb ze strany Fedu se jich nedotklo. Dodal, že mnoho majitelů domů zaznamenalo nárůst hodnoty vlastního kapitálu, což je přimělo k investicím a rekonstrukcím.Zdroj: Getty Images„Obvykle dochází k záměně mezi stavbou domů a jejich vylepšováním,“ řekl Ellison.Zákazníci nevykazují žádné zpomalení diskrečních výdajů v důsledku inflace, což poukazuje na silný prodej halloweenských dekorací a silný začátek prázdninové sezóny, uvedli vedoucí pracovníci.Společnost uvedla, že její zisk byl tažen 19% růstem v profesionálním segmentu a že se zlepšil prodej v segmentu „udělej si sám“. Společnost Lowe’s dodala, že její prodej na internetových stránkách vzrostl o 12 %.Ellison na středečním telefonátu s investory uvedl, že třetí čtvrtletí bylo nejlepším výsledkem v segmentu pro kutily. „Tento segment zákazníků pro nás bývá ukazatelem celkového stavu našeho podnikání,“ dodal Ellison.Zpráva o výsledcích společnosti Lowe přichází den poté, co výsledky společnosti Home Depot za třetí čtvrtletí překonaly odhady analytiků. V úterý Home Depot uvedl, že jeho profesionální prodeje a prodeje pro kutily zaznamenaly v daném období pozitivní růst, a dodal, že profesionálové uvedli, že jejich zakázky zůstávají silné.Vedení Home Depot v úterý poznamenalo, že se společnost „pohybuje v jedinečném prostředí“ a nedokáže předpovědět, jak rostoucí náklady a další tlaky ovlivňují její zákazníky. Společnost uvedla, že zatímco její zákaznické transakce poklesly, měla vyšší ceny účtenek způsobené inflací.
Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...