Nejlepší finanční aplikace v USA by mohla rychle ovládnout celý svět
Společnost Block (SQ), která se zabývá finančními technologiemi (fintech), působí ve více segmentech, ale pravděpodobně žádný z nich není důležitější než její ekosystém Cash App.
V roce 2019 se Cash App podílela na celkovém hrubém zisku společnosti pouhými 25 %. V roce 2021 byl hrubý zisk Cash App o 350 % větší a tvořil téměř polovinu celkového hrubého zisku společnosti Block.
Aplikace Cash App zkrátka pohání obrovskou část růstu společnosti Block. A přestože je růst žhavý, mohl by být ještě žhavější, protože vedení společnosti se zaměřuje na mezinárodní trhy. Zde je důvod.
Aplikace Cash App je nejlepší finanční aplikací v USA
13. července vydala nezávislá výzkumná společnost Apptopia zprávu o nejstahovanějších finančních aplikacích v první polovině roku 2022. PayPal Holdings (PYPL) si ukradl titulky, protože je nejstahovanější finanční aplikací na světě se 49 miliony stažení, daleko před čtvrtou Cash App s 35 miliony stažení.
Zdroj: Shutterstock
Globální srovnání však není spravedlivé. PayPal je vyspělejší a již expandoval na mezinárodní úrovni. Naproti tomu jen 3 % příjmů společnosti Block v roce 2021 pocházejí z mezinárodních trhů. A aplikace Cash App je mezinárodně dostupná pouze ve Velké Británii, zatímco ve Španělsku je k dispozici pod názvem Verse. Proto při tak malé dosavadní mezinárodní expanzi není překvapivé, že stahování aplikace Cash App celosvětově zaostává za společností PayPal.
Aplikace Cash App nabízí služby jako peer-to-peer převody, zprostředkování prodeje akcií, přímý vklad výplaty a mnoho dalšího. To, co jí chybí na mezinárodním trhu, si bohatě vynahrazuje na americkém trhu. Zpráva společnosti Apptopia ukázala, že aplikace Cash App zaujímá v USA první místo, když si ji letos stáhlo dvakrát více uživatelů než službu PayPal a téměř třikrát více než službu Venmo společnosti PayPal.
Vedení společnosti Block se v květnové prezentaci pro investory podělilo o několik statistických údajů, které by měly investory nadchnout pro podnikání společnosti Cash App. Zaprvé, náklady na získání nového zákazníka činí pouhých 10 dolarů – což je zlomek toho, co platí tradiční banky, pravděpodobně díky ústnímu marketingu. To naznačuje, že Cash App těží ze síťových efektů (mějte to na paměti). Jinými slovy, čím více lidí Cash App používá, tím je pravděpodobnější, že se k němu připojí další, aby se spojili s lidmi, které znají.
Díky takto levným nákladům na získání zákazníků podporuje aplikace Cash App růst hrubého zisku společnosti Block, jak již bylo zmíněno. A ten se jen zlepšil, protože společnost do ekosystému přidala další nástroje a služby pro osobní finance. Ve čtvrtém čtvrtletí roku 2016 činil čtvrtletní hrubý zisk na jednoho měsíčně aktivního zákazníka pouhých 5 USD. Ve čtvrtém čtvrtletí roku 2021 to bylo 47 USD.
Myslím, že s těmito ukazateli budete souhlasit, že Cash App je skvělá. A věřím, že by mohla rychle ovládnout celý svět – stejně jako USA.
Zaměřuje se na svět
V březnu bylo více než 50 % aktivit společnosti Cash App ve Spojeném království přeshraničních do USA. Díky této skutečnosti si vedení společnosti Block uvědomilo, že může využít síťových efektů k mezinárodnímu růstu společnosti Cash App stejným způsobem, jakým rostla na domácím trhu. A klíčem k tomu je společnost Afterpay (buy now, pay later, BNPL).
Zdroj: Unsplash
V lednu Block dokončil akvizici společnosti Afterpay za 29 miliard dolarů – tento krok jsem kritizoval kvůli jeho ceně. Pro představu, společnost PayPal vytvořila vlastní produkt BNPL za zlomek ceny. Vezměte také v úvahu, že soukromý konkurent Klarna zaznamenal v uplynulém roce pokles ocenění o 85 %, což naznačuje, že Block se nechal unést humbukem kolem BNPL. Pokud však existuje nějaká světlá stránka, pak je to uživatelská základna společnosti Afterpay, která čítá více než 20 milionů uživatelů, a její rozsáhlá mezinárodní přítomnost.
Na rozdíl od produktu Cash App společnosti Block začala společnost Afterpay působit na mezinárodní úrovni v Austrálii. V Severní Americe a Evropě se však rychle rozšířil, protože uživatelé požadovali přeshraniční funkce. Stejnou dynamiku nyní vedení společnosti pozoruje u aplikace Cash App ve Velké Británii.
Z pohledu vedení společnosti Block byla akvizice společnosti Afterpay posledním dílkem skládačky mezinárodní expanze společnosti Cash App. Nyní, když je dokončena, bude společnost Afterpay začleněna do ekosystému Cash App a urychlí svůj vstup na různé globální trhy. Doufáme, že mezinárodní spotřebitelé přijmou Cash App, aby se spojili s mezinárodní uživatelskou základnou Afterpay a uživatelskou základnou Cash App v USA.
Zdroj: Square
Pokud se společnosti Block podaří skutečně využít síťových efektů na mezinárodní úrovni, očekávám, že aplikace Cash App ovládne celý svět. A jakmile se uživatelé připojí k ekosystému, společnost je bude moci zpeněžit se zdravou ziskovou marží. Z dlouhodobého hlediska zvyšující se zisky podporují výkonnost akcií. Proto je tato příležitost k mezinárodnímu růstu hlavním důvodem, proč nadále držím své akcie společnosti Block sevřené v pěst.
V roce 2019 se Cash App podílela na celkovém hrubém zisku společnosti pouhými 25 %. V roce 2021 byl hrubý zisk Cash App o 350 % větší a tvořil téměř polovinu celkového hrubého zisku společnosti Block.Aplikace Cash App zkrátka pohání obrovskou část růstu společnosti Block. A přestože je růst žhavý, mohl by být ještě žhavější, protože vedení společnosti se zaměřuje na mezinárodní trhy. Zde je důvod.13. července vydala nezávislá výzkumná společnost Apptopia zprávu o nejstahovanějších finančních aplikacích v první polovině roku 2022. PayPal Holdings si ukradl titulky, protože je nejstahovanější finanční aplikací na světě se 49 miliony stažení, daleko před čtvrtou Cash App s 35 miliony stažení.Zdroj: ShutterstockGlobální srovnání však není spravedlivé. PayPal je vyspělejší a již expandoval na mezinárodní úrovni. Naproti tomu jen 3 % příjmů společnosti Block v roce 2021 pocházejí z mezinárodních trhů. A aplikace Cash App je mezinárodně dostupná pouze ve Velké Británii, zatímco ve Španělsku je k dispozici pod názvem Verse. Proto při tak malé dosavadní mezinárodní expanzi není překvapivé, že stahování aplikace Cash App celosvětově zaostává za společností PayPal.Aplikace Cash App nabízí služby jako peer-to-peer převody, zprostředkování prodeje akcií, přímý vklad výplaty a mnoho dalšího. To, co jí chybí na mezinárodním trhu, si bohatě vynahrazuje na americkém trhu. Zpráva společnosti Apptopia ukázala, že aplikace Cash App zaujímá v USA první místo, když si ji letos stáhlo dvakrát více uživatelů než službu PayPal a téměř třikrát více než službu Venmo společnosti PayPal.Vedení společnosti Block se v květnové prezentaci pro investory podělilo o několik statistických údajů, které by měly investory nadchnout pro podnikání společnosti Cash App. Zaprvé, náklady na získání nového zákazníka činí pouhých 10 dolarů – což je zlomek toho, co platí tradiční banky, pravděpodobně díky ústnímu marketingu. To naznačuje, že Cash App těží ze síťových efektů . Jinými slovy, čím více lidí Cash App používá, tím je pravděpodobnější, že se k němu připojí další, aby se spojili s lidmi, které znají.Chcete využít této příležitosti?Zdroj: UnsplashDíky takto levným nákladům na získání zákazníků podporuje aplikace Cash App růst hrubého zisku společnosti Block, jak již bylo zmíněno. A ten se jen zlepšil, protože společnost do ekosystému přidala další nástroje a služby pro osobní finance. Ve čtvrtém čtvrtletí roku 2016 činil čtvrtletní hrubý zisk na jednoho měsíčně aktivního zákazníka pouhých 5 USD. Ve čtvrtém čtvrtletí roku 2021 to bylo 47 USD.Myslím, že s těmito ukazateli budete souhlasit, že Cash App je skvělá. A věřím, že by mohla rychle ovládnout celý svět – stejně jako USA.V březnu bylo více než 50 % aktivit společnosti Cash App ve Spojeném království přeshraničních do USA. Díky této skutečnosti si vedení společnosti Block uvědomilo, že může využít síťových efektů k mezinárodnímu růstu společnosti Cash App stejným způsobem, jakým rostla na domácím trhu. A klíčem k tomu je společnost Afterpay .Zdroj: UnsplashV lednu Block dokončil akvizici společnosti Afterpay za 29 miliard dolarů – tento krok jsem kritizoval kvůli jeho ceně. Pro představu, společnost PayPal vytvořila vlastní produkt BNPL za zlomek ceny. Vezměte také v úvahu, že soukromý konkurent Klarna zaznamenal v uplynulém roce pokles ocenění o 85 %, což naznačuje, že Block se nechal unést humbukem kolem BNPL. Pokud však existuje nějaká světlá stránka, pak je to uživatelská základna společnosti Afterpay, která čítá více než 20 milionů uživatelů, a její rozsáhlá mezinárodní přítomnost.Na rozdíl od produktu Cash App společnosti Block začala společnost Afterpay působit na mezinárodní úrovni v Austrálii. V Severní Americe a Evropě se však rychle rozšířil, protože uživatelé požadovali přeshraniční funkce. Stejnou dynamiku nyní vedení společnosti pozoruje u aplikace Cash App ve Velké Británii.Z pohledu vedení společnosti Block byla akvizice společnosti Afterpay posledním dílkem skládačky mezinárodní expanze společnosti Cash App. Nyní, když je dokončena, bude společnost Afterpay začleněna do ekosystému Cash App a urychlí svůj vstup na různé globální trhy. Doufáme, že mezinárodní spotřebitelé přijmou Cash App, aby se spojili s mezinárodní uživatelskou základnou Afterpay a uživatelskou základnou Cash App v USA.Zdroj: SquarePokud se společnosti Block podaří skutečně využít síťových efektů na mezinárodní úrovni, očekávám, že aplikace Cash App ovládne celý svět. A jakmile se uživatelé připojí k ekosystému, společnost je bude moci zpeněžit se zdravou ziskovou marží. Z dlouhodobého hlediska zvyšující se zisky podporují výkonnost akcií. Proto je tato příležitost k mezinárodnímu růstu hlavním důvodem, proč nadále držím své akcie společnosti Block sevřené v pěst.
Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...