zaznamenaly největší nárůst za posledních sedm měsíců poté, co společnost uvedla, že výroba PlayStation 5 v uplynulém čtvrtletí probíhala lépe, než se očekávalo, a nyní hodlá překonat svůj prodejní cíl pro fiskální rok.
Tokijský konglomerát také zvýšil svůj celoroční výhled provozního zisku o 5 %, a to zejména díky slabému jenu. Za tři měsíce do konce září vykázal tržby ve výši 2,75 bilionu jenů (18,6 miliardy USD), což je o 16 % více než v předchozím roce, a to díky podpoře divize streamování hudby. Společnost se nyní připravuje na překonání svého cíle 18 milionů prodaných kusů PS5 v tomto fiskálním roce a pro příští rok si stanovila cíl 23 milionů kusů.
Akcie ve středu v Tokiu vzrostly o 7 % poté, co se letos před poslední zprávou o výsledcích propadly o více než 30 %.
Výsledky společnosti Sony se ukázaly být lepší, než se obávalo, protože různé činnosti společnosti jsou závislé na silné spotřebitelské poptávce, která se letos rozptýlila s globálním ekonomickým poklesem a potenciální recesí na obzoru. Finanční ředitel Hiroki Totoki uvedl, že herní byznys pociťuje složené účinky ochlazení spotřebitelského apetitu a celosvětového oživení po pandemii, přičemž oba faktory odvádějí lidi od her a dalších výdajů na volný čas.
Zdroj: Getty Images
Přesto společnost uvedla, že zaznamenává silný zájem uživatelů o novější hry na platformě PlayStation, a pozitivně hodnotila vydání další hry God of War, které je naplánováno na příští týden, jako katalyzátor dalších prodejů. V uplynulém čtvrtletí smontovala 6,5 milionu kusů PS5, což bylo rychlejší tempo výroby, než se očekávalo, uvedl Totoki.
„Vzhledem k tomu, že se PlayStation v tomto čtvrtletí nedočkal jediné velké hry, byla čísla překvapivě stabilní,“ uvedl analytik odvětví Serkan Toto ze společnosti Kantan Games. „Videohry jsou byznys založený na hitech. Společnost Sony si vedla relativně dobře i přesto, že v tomto čtvrtletí neměla žádný trhák, který by podpořil růst.“
Společnost Sony zvýšila výhled zisku, protože slabý jen podpořil prodej senzorů
Podnikání v oblasti obrazových snímačů pomohl pokles hodnoty jenu – protože velká část výroby probíhá v Japonsku a dodává se do zámoří – v roce, kdy se celosvětově propadl prodej chytrých telefonů a zejména v Číně, největším mobilním trhu na světě. Společnost Sony uvedla, že zaznamenává pružnou poptávku po prémiových zařízeních, která používají více fotoaparátů a vyžadují více snímačů na jeden prodaný kus.
Zdroj: Getty Images
„Toto oznámení do jisté míry rozptyluje přehnané obavy, protože v poslední době na trhu převládal názor, že firma opět sníží výhled kvůli obavám ze zpomalení prodeje high-endových modelů u hlavního severoamerického výrobce chytrých telefonů,“ napsali analytici společnosti SMBC Nikko Ryosuke Katsura a Hajime Ono. Dodali, že oživení nálady investorů bude záviset především na růstu herní divize v období prázdnin a po něm.
Sony Corporation, běžně označována jako Sony, je japonská mezinárodní korporace. Hlavní sídlo společnosti je ve městě Minato, Tokio, Japonsko. Obchodní model společnosti je zaměřen především na elektroniku, videohry a zábavný průmysl.
zaznamenaly největší nárůst za posledních sedm měsíců poté, co společnost uvedla, že výroba PlayStation 5 v uplynulém čtvrtletí probíhala lépe, než se očekávalo, a nyní hodlá překonat svůj prodejní cíl pro fiskální rok.Tokijský konglomerát také zvýšil svůj celoroční výhled provozního zisku o 5 %, a to zejména díky slabému jenu. Za tři měsíce do konce září vykázal tržby ve výši 2,75 bilionu jenů , což je o 16 % více než v předchozím roce, a to díky podpoře divize streamování hudby. Společnost se nyní připravuje na překonání svého cíle 18 milionů prodaných kusů PS5 v tomto fiskálním roce a pro příští rok si stanovila cíl 23 milionů kusů.Akcie ve středu v Tokiu vzrostly o 7 % poté, co se letos před poslední zprávou o výsledcích propadly o více než 30 %.Výsledky společnosti Sony se ukázaly být lepší, než se obávalo, protože různé činnosti společnosti jsou závislé na silné spotřebitelské poptávce, která se letos rozptýlila s globálním ekonomickým poklesem a potenciální recesí na obzoru. Finanční ředitel Hiroki Totoki uvedl, že herní byznys pociťuje složené účinky ochlazení spotřebitelského apetitu a celosvětového oživení po pandemii, přičemž oba faktory odvádějí lidi od her a dalších výdajů na volný čas.Zdroj: Getty ImagesPřesto společnost uvedla, že zaznamenává silný zájem uživatelů o novější hry na platformě PlayStation, a pozitivně hodnotila vydání další hry God of War, které je naplánováno na příští týden, jako katalyzátor dalších prodejů. V uplynulém čtvrtletí smontovala 6,5 milionu kusů PS5, což bylo rychlejší tempo výroby, než se očekávalo, uvedl Totoki.„Vzhledem k tomu, že se PlayStation v tomto čtvrtletí nedočkal jediné velké hry, byla čísla překvapivě stabilní,“ uvedl analytik odvětví Serkan Toto ze společnosti Kantan Games. „Videohry jsou byznys založený na hitech. Společnost Sony si vedla relativně dobře i přesto, že v tomto čtvrtletí neměla žádný trhák, který by podpořil růst.“Společnost Sony zvýšila výhled zisku, protože slabý jen podpořil prodej senzorůChcete využít této příležitosti?Podnikání v oblasti obrazových snímačů pomohl pokles hodnoty jenu – protože velká část výroby probíhá v Japonsku a dodává se do zámoří – v roce, kdy se celosvětově propadl prodej chytrých telefonů a zejména v Číně, největším mobilním trhu na světě. Společnost Sony uvedla, že zaznamenává pružnou poptávku po prémiových zařízeních, která používají více fotoaparátů a vyžadují více snímačů na jeden prodaný kus.Zdroj: Getty Images„Toto oznámení do jisté míry rozptyluje přehnané obavy, protože v poslední době na trhu převládal názor, že firma opět sníží výhled kvůli obavám ze zpomalení prodeje high-endových modelů u hlavního severoamerického výrobce chytrých telefonů,“ napsali analytici společnosti SMBC Nikko Ryosuke Katsura a Hajime Ono. Dodali, že oživení nálady investorů bude záviset především na růstu herní divize v období prázdnin a po něm.Sony Corporation, běžně označována jako Sony, je japonská mezinárodní korporace. Hlavní sídlo společnosti je ve městě Minato, Tokio, Japonsko. Obchodní model společnosti je zaměřen především na elektroniku, videohry a zábavný průmysl.
Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...