Stále populárnější streamování získalo třetinu podílu na sledování televize
Streamované video v uplynulém měsíci dosáhlo dalšího rekordního podílu na využívání televize a udržuje tak trend, kdy se brzy stane nejčastějším využitím televizního času spotřebitelů.
Podle měsíčního přehledu „The Gauge“ společnosti Nielsen, který se zaměřuje na platformy pro poskytování televizních služeb, zaujímalo streamování v červnu více než třetinu televizního vysílání, což je jeho nejnovější rekordní podíl. Streamování se na celkové spotřebě televize podílelo 33,7 % a ostatní formáty dosáhly dosud nejmenších podílů: Kabelové vysílání kleslo, ale stále vede s 35,1 %, a vysílání se propadlo na 22,4 %. Podíl „ostatního“ využití (videohry) se odrazil zpět na 8,8% podíl televizního času.
Celkový čas strávený sledováním televize, který několik měsíců klesal, se v květnu opět zvýšil a vzrostl o 2 %, zejména díky 8% nárůstu objemu streamování v tomto období (a čas strávený streamováním vzrostl o 23,5 % ve srovnání se stejným měsícem před rokem).
Sledovanost televizního vysílání nepřekvapivě utrpěla ztrátu oproti tradičnímu konci televizní sezóny, kdy se čas strávený sledováním snížil o 6,7 %. Nielsen však upozorňuje, že největší meziroční posuny zaznamenala kabelová televize, jejíž podíl klesl o 5 procentních bodů a sledovanost o téměř 12 % oproti červnu 2021.
Zdroj: Getty Images
Tento prudký nárůst podílu streamování zvýšil sledovanost všech klíčových hráčů na trhu streamování a čtyři z nich dosáhli rekordního podílu na sledovanosti v tomto měsíci: (NASDAQ:NFLX), YouTube a YouTube TV (NASDAQ:GOOG)(GOOGL), Amazon Prime Video (NASDAQ:AMZN) a Disney+ (NYSE:DIS).
Co se týče 33,7% podílu streamingu, Netflix (NFLX) vedl s téměř celým procentním bodem na 7,7 %; YouTube a YouTube TV (GOOG)(GOOGL) vzrostly z 6,7 % na 6,9 %; Hulu (DIS)(CMCSA) klesl na 3 %.3% podíl z květnových 3,4 %; Prime Video (AMZN) vzrostl na 2,9 % z 2,6 % v minulém měsíci; Disney+ (DIS) se zvýšil na 2,0 % podíl z 1,7 % v předchozím měsíci a HBO Max (WBD) si udržel stabilní 1% podíl.
Co se týče týdenní sledovanosti streamování, Stranger Things od Netflixu (NFLX) se vzdalo svého postavení na prvním místě, aby bylo nahrazeno jiným populárním pořadem na streamovací službě, a Disney (DIS) se postaral o svůj nejnovější marvelovský výkřik. Seriál Stranger Things (NFLX) se propadl na druhé místo se stále silnými 2,326 miliardy minut streamovaného vysílání, předstihl ho pouze seriál The Umbrella Academy (NFLX), který v nejnovějších týdenních číslech společnosti Nielsen (za období 20.-26. června) streamoval 2,454 miliardy minut.
Po nich následovalo streamované vydání filmu Doctor Strange v multivesmíru šílenství (DIS), který před pár měsíci zaznamenal kasovní úspěch. Při svém debutu v rámci služby Disney+ streamoval 1,43 miliardy minut, čímž v celkovém žebříčku překonal několik filmů společnosti Netflix (NFLX): Zpívej 2 na 4. místě s 1,267 miliardy minut a Muž z Toronta na 5. místě s 948 miliony minut.
Na konci první desítky celkového žebříčku streamování je: Na 6. místě je Obi-Wan Kenobi (DIS) s 860 miliony minut, na 7. místě Myšlenky zločince (NFLX) se 732 miliony minut, na 8. místě NCIS (NFLX) se 726 miliony minut, na 9. místě Kluci (AMZN) se 712 miliony minut a na 10. místě CoComelon (NFLX) se 619 miliony minut.
Zdroj: Reuters
(Hodnocení streamingu společnosti Nielsen nyní zahrnuje sledování šesti hlavních streamovacích společností: (AMZN), Apple TV+ (AAPL), Disney+ (DIS), HBO Max (WBD), Hulu (DIS)(CMCSA) a Netflix (NFLX).)
Relevantní místní vysílání: Sinclair Broadcast Group (SBGI), Gray Television (GTN), Tegna (TGNA), E.W. Scripps (SSP). Národní vysílací společnosti: (DIS), NBC (CMCSA), CBS (PARA)(PARAA), Fox (FOX)(FOXA). A některá jména z oblasti reklamních technologií spojená s propojenou televizí: (TTD), Magnite (MGNI), PubMatic (PUBM), Criteo (CRTO), Roku (ROKU).
Podle měsíčního přehledu „The Gauge“ společnosti Nielsen, který se zaměřuje na platformy pro poskytování televizních služeb, zaujímalo streamování v červnu více než třetinu televizního vysílání, což je jeho nejnovější rekordní podíl. Streamování se na celkové spotřebě televize podílelo 33,7 % a ostatní formáty dosáhly dosud nejmenších podílů: Kabelové vysílání kleslo, ale stále vede s 35,1 %, a vysílání se propadlo na 22,4 %. Podíl „ostatního“ využití se odrazil zpět na 8,8% podíl televizního času.Celkový čas strávený sledováním televize, který několik měsíců klesal, se v květnu opět zvýšil a vzrostl o 2 %, zejména díky 8% nárůstu objemu streamování v tomto období .Sledovanost televizního vysílání nepřekvapivě utrpěla ztrátu oproti tradičnímu konci televizní sezóny, kdy se čas strávený sledováním snížil o 6,7 %. Nielsen však upozorňuje, že největší meziroční posuny zaznamenala kabelová televize, jejíž podíl klesl o 5 procentních bodů a sledovanost o téměř 12 % oproti červnu 2021.Zdroj: Getty ImagesTento prudký nárůst podílu streamování zvýšil sledovanost všech klíčových hráčů na trhu streamování a čtyři z nich dosáhli rekordního podílu na sledovanosti v tomto měsíci: , YouTube a YouTube TV , Amazon Prime Video a Disney+ .Co se týče 33,7% podílu streamingu, Netflix vedl s téměř celým procentním bodem na 7,7 %; YouTube a YouTube TV vzrostly z 6,7 % na 6,9 %; Hulu klesl na 3 %.3% podíl z květnových 3,4 %; Prime Video vzrostl na 2,9 % z 2,6 % v minulém měsíci; Disney+ se zvýšil na 2,0 % podíl z 1,7 % v předchozím měsíci a HBO Max si udržel stabilní 1% podíl.Co se týče týdenní sledovanosti streamování, Stranger Things od Netflixu se vzdalo svého postavení na prvním místě, aby bylo nahrazeno jiným populárním pořadem na streamovací službě, a Disney se postaral o svůj nejnovější marvelovský výkřik. Seriál Stranger Things se propadl na druhé místo se stále silnými 2,326 miliardy minut streamovaného vysílání, předstihl ho pouze seriál The Umbrella Academy , který v nejnovějších týdenních číslech společnosti Nielsen streamoval 2,454 miliardy minut.Chcete využít této příležitosti?Po nich následovalo streamované vydání filmu Doctor Strange v multivesmíru šílenství , který před pár měsíci zaznamenal kasovní úspěch. Při svém debutu v rámci služby Disney+ streamoval 1,43 miliardy minut, čímž v celkovém žebříčku překonal několik filmů společnosti Netflix : Zpívej 2 na 4. místě s 1,267 miliardy minut a Muž z Toronta na 5. místě s 948 miliony minut.Na konci první desítky celkového žebříčku streamování je: Na 6. místě je Obi-Wan Kenobi s 860 miliony minut, na 7. místě Myšlenky zločince se 732 miliony minut, na 8. místě NCIS se 726 miliony minut, na 9. místě Kluci se 712 miliony minut a na 10. místě CoComelon se 619 miliony minut.Zdroj: Reuters, Apple TV+ , Disney+ , HBO Max , Hulu a Netflix .)Distributoři placené televize: , Charter , Dish Network , Verizon FiOS , Optimum/Suddenlink , Atlantic Broadband , Sparklight .Relevantní místní vysílání: Sinclair Broadcast Group , Gray Television , Tegna , E.W. Scripps . Národní vysílací společnosti: , NBC , CBS , Fox . A některá jména z oblasti reklamních technologií spojená s propojenou televizí: , Magnite , PubMatic , Criteo , Roku .