Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    Minulé IPO.

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

    2788.HK 24 listopadu, 2025

    Společnost působící v oblasti výroby elektrolytického hliníku

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    Minulé IPO.

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

    2788.HK 24 listopadu, 2025

    Společnost působící v oblasti výroby elektrolytického hliníku

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

4 strategie růstového marketingu, které by měly zavést všechny začínající podniky

Praktické způsoby, jak můžete využít několik růstových marketingových strategií pro svůj startup, abyste dále rozšířili své aktivity.

Andrej Krúpa Autor: Andrej Krúpa
9 prosince, 2022
5 min. čtení
Zdroj: pixabay.com

Zdroj: pixabay.com

5 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Úspěšnost začínajících podniků je mizivá. Podle renomovaného média Forbes je až 90 % z nich neúspěšných. A to jak u značek B2C, tak B2B. Pokud jste zakladatelem firmy, mělo by vás to znepokojovat. Ale nebojte se. V tomto příspěvku se s vámi podělíme o čtyři konkrétní strategie růstového marketingu, které vás mohou vynést nahoru po schodišti úspěchu a které můžete ve svém podnikání ihned implementovat.

1. PR prostřednictvím zmínek v médiích

Vztahy s veřejností jsou jedním z nejúčinnějších způsobů, jak může startup zvýšit svou autoritu ve vyhledávačích a dokonce uzavřít dohody s partnery a investory. Také zajistí, že když potenciální zájemci vyhledávají vaši značku, najdou kvalitní a důvěryhodné články renomovaných zdrojů, jako jsou Forbes a Techcrunch.

Představte si to jako ranní ptáčata během hudebních festivalů. Být ranním ptáčetem má několik výhod. Totéž platí i pro PR. Jeho realizace před oficiálním spuštěním přináší výhodu kratšího úvazku agentuře. Také získáte množství včasných konzultací a rad.

Hlavní prioritou PR je zvýšení povědomí o značce. Proto dokáže vytvořit příznivou image vašeho startupu. Je však také důležité si uvědomit, že úsilí v oblasti PR vyžaduje čas. PR je maraton, nikoli sprint. Tým potřebuje příběh, který bude prosazovat, a pak ho dotáhne do konce.

Advertisement

Ačkoli PR aktivity mohou probíhat v jakékoli fázi, nejlepší je, když se o ně usiluje ve fázi vytváření zákazníků. Kromě toho by se startupy měly poohlédnout po PR firmách, které mohou podpořit crowdfundingové kampaně.

Chcete využít této příležitosti?

2. Cílení na e-maily

blue and white logo guessing game
Zdroj: unsplash.com

Stále převládá taktika staré školy, kterou je cold emailing. E-mailový marketing je objemný a pomáhá s podklady. Znamená jeden z nejrychlejších způsobů získávání informací a údajů o klientech. Má to však jeden háček: e-maily mají tendenci zůstat bez kontroly.

Proveďte tedy důkladný průzkum své firmy a její cílové skupiny. Přitom studujte demografické a psychografické aspekty zákazníků. Po dokončení přijde na řadu sestavení seznamu pro předběžné spuštění. Jedním ze způsobů, jak to obejít, je vytvořit e-mailový čekací seznam, známý také jako soft launch. To startupu umožní otestovat vodu a zjistit reakce zákazníků. V tomto stádiu podniky získají poznatky o tom, které aspekty jejich vykreslování je třeba upravit, aby vyhovovaly většímu trhu. V současné době může několik nástrojů e-mailového marketingu pomoci v krátkém čase kurátorsky připravit úspěšnou kampaň.

Pokud jde o podniky B2B, je ideální vytvořit kombinaci webových stránek obchodních sítí a e-mailu. Zakladatelé zavedených agentur, jako je EstablishCred, ji považují za účinný způsob generování kvalitních potenciálních zákazníků na vyžádání.

Dalším bodem je, že by podniky měly věnovat značný čas při vytváření svého e-mailového seznamu pro měkké spuštění. To značce umožní získat první zkušenosti a analytické údaje.

3. Marketing vlivných osob

V současné době stojí influencer marketing mezi špičkovými technikami marketingu značky. Je vysoce účinný při získávání viditelnosti na platformách sociálních médií. Jedná se o svého druhu reflexní motor růstu, který nabízí značnou expozici a návratnost.

Vyberte si tedy správnou osobu a vhodného člověka. A to znamená počet sledujících a osobnost značky. Nemusíte se rozhodovat pro špičkové celebrity s miliony sledujících; to se může pro začínající firmy ukázat jako přemrštěné. Lepším přístupem je usilovat o nano a mikroinfluencery. Způsob, jak na to jít, je rozdělit influencery do kategorií podle počtu sledujících. Například 10 000 až 100 000 sledujících, 100 000 až 250 000, 250 000 až 500 000 atd.

4. Podcasty

macro photography of silver and black studio microphone condenser
Zdroj: unsplash.com

Za vytvořením jedné epizody podcastu se skrývá spousta práce. Ale jakmile se rozjede, jde to jako po másle. Podle průzkumu stráví průměrný posluchač u podcastů více než hodinu a půl denně. Také to vyžaduje sílu přesvědčování. Přibližně 71 % lidí, kteří se o značce dozvědí z podcastu, si ji později vyhledá. Poměrně hodně podcastů je dnes zaměřeno na začínající a malé podniky.

Podcasting je přínosný v následujících ohledech:

Autentické a bezplatné

Podcasty se vymykají změti a navazují autentická spojení s posluchači. Zakladatelé navíc mohou posluchačům zdarma předávat svá sdělení. Podcast lze později přetvořit například do obrazových citací a příspěvků na sociálních sítích. To znamená, že obsah je recyklovatelný. Podcasty tedy vyprávějí příběh a obrázky a příspěvky nabízejí pokračování!

Navazování kontaktů s předními představiteli v oboru

Účast na podcastu jako host poskytuje přístup do větších kruhů a rozsáhlé hrací pole. Slouží jako neuvěřitelný způsob navazování kontaktů s hlavouny v oboru, klienty a prodejci, mimo jiné se zainteresovanými stranami. Zakladatelé také vystupují jako myšlenkoví vůdci a mohou vnést inspiraci do myslí svých posluchačů.

Návštěvnost webu

Podcasty vám také pomohou oslovit celosvětové publikum, a tím zvýšit návštěvnost. Tímto způsobem k vám přicházejí noví posluchači.

Úspěšnost začínajících podniků je mizivá. Podle renomovaného média Forbes je až 90 % z nich neúspěšných. A to jak u značek B2C, tak B2B. Pokud jste zakladatelem firmy, mělo by vás to znepokojovat. Ale nebojte se. V tomto příspěvku se s vámi podělíme o čtyři konkrétní strategie růstového marketingu, které vás mohou vynést nahoru po schodišti úspěchu a které můžete ve svém podnikání ihned implementovat.Vztahy s veřejností jsou jedním z nejúčinnějších způsobů, jak může startup zvýšit svou autoritu ve vyhledávačích a dokonce uzavřít dohody s partnery a investory. Také zajistí, že když potenciální zájemci vyhledávají vaši značku, najdou kvalitní a důvěryhodné články renomovaných zdrojů, jako jsou Forbes a Techcrunch.Představte si to jako ranní ptáčata během hudebních festivalů. Být ranním ptáčetem má několik výhod. Totéž platí i pro PR. Jeho realizace před oficiálním spuštěním přináší výhodu kratšího úvazku agentuře. Také získáte množství včasných konzultací a rad.Hlavní prioritou PR je zvýšení povědomí o značce. Proto dokáže vytvořit příznivou image vašeho startupu. Je však také důležité si uvědomit, že úsilí v oblasti PR vyžaduje čas. PR je maraton, nikoli sprint. Tým potřebuje příběh, který bude prosazovat, a pak ho dotáhne do konce.Ačkoli PR aktivity mohou probíhat v jakékoli fázi, nejlepší je, když se o ně usiluje ve fázi vytváření zákazníků. Kromě toho by se startupy měly poohlédnout po PR firmách, které mohou podpořit crowdfundingové kampaně.Chcete využít této příležitosti?Zdroj: unsplash.comStále převládá taktika staré školy, kterou je cold emailing. E-mailový marketing je objemný a pomáhá s podklady. Znamená jeden z nejrychlejších způsobů získávání informací a údajů o klientech. Má to však jeden háček: e-maily mají tendenci zůstat bez kontroly.Proveďte tedy důkladný průzkum své firmy a její cílové skupiny. Přitom studujte demografické a psychografické aspekty zákazníků. Po dokončení přijde na řadu sestavení seznamu pro předběžné spuštění. Jedním ze způsobů, jak to obejít, je vytvořit e-mailový čekací seznam, známý také jako soft launch. To startupu umožní otestovat vodu a zjistit reakce zákazníků. V tomto stádiu podniky získají poznatky o tom, které aspekty jejich vykreslování je třeba upravit, aby vyhovovaly většímu trhu. V současné době může několik nástrojů e-mailového marketingu pomoci v krátkém čase kurátorsky připravit úspěšnou kampaň.Pokud jde o podniky B2B, je ideální vytvořit kombinaci webových stránek obchodních sítí a e-mailu. Zakladatelé zavedených agentur, jako je EstablishCred, ji považují za účinný způsob generování kvalitních potenciálních zákazníků na vyžádání.Dalším bodem je, že by podniky měly věnovat značný čas při vytváření svého e-mailového seznamu pro měkké spuštění. To značce umožní získat první zkušenosti a analytické údaje.V současné době stojí influencer marketing mezi špičkovými technikami marketingu značky. Je vysoce účinný při získávání viditelnosti na platformách sociálních médií. Jedná se o svého druhu reflexní motor růstu, který nabízí značnou expozici a návratnost.Vyberte si tedy správnou osobu a vhodného člověka. A to znamená počet sledujících a osobnost značky. Nemusíte se rozhodovat pro špičkové celebrity s miliony sledujících; to se může pro začínající firmy ukázat jako přemrštěné. Lepším přístupem je usilovat o nano a mikroinfluencery. Způsob, jak na to jít, je rozdělit influencery do kategorií podle počtu sledujících. Například 10 000 až 100 000 sledujících, 100 000 až 250 000, 250 000 až 500 000 atd.Zdroj: unsplash.comZa vytvořením jedné epizody podcastu se skrývá spousta práce. Ale jakmile se rozjede, jde to jako po másle. Podle průzkumu stráví průměrný posluchač u podcastů více než hodinu a půl denně. Také to vyžaduje sílu přesvědčování. Přibližně 71 % lidí, kteří se o značce dozvědí z podcastu, si ji později vyhledá. Poměrně hodně podcastů je dnes zaměřeno na začínající a malé podniky.Autentické a bezplatnéPodcasty se vymykají změti a navazují autentická spojení s posluchači. Zakladatelé navíc mohou posluchačům zdarma předávat svá sdělení. Podcast lze později přetvořit například do obrazových citací a příspěvků na sociálních sítích. To znamená, že obsah je recyklovatelný. Podcasty tedy vyprávějí příběh a obrázky a příspěvky nabízejí pokračování!Navazování kontaktů s předními představiteli v oboruÚčast na podcastu jako host poskytuje přístup do větších kruhů a rozsáhlé hrací pole. Slouží jako neuvěřitelný způsob navazování kontaktů s hlavouny v oboru, klienty a prodejci, mimo jiné se zainteresovanými stranami. Zakladatelé také vystupují jako myšlenkoví vůdci a mohou vnést inspiraci do myslí svých posluchačů.Návštěvnost webuPodcasty vám také pomohou oslovit celosvětové publikum, a tím zvýšit návštěvnost. Tímto způsobem k vám přicházejí noví posluchači.
Tagy: businessmarketingrůststrategie


    Chcete využít této příležitosti?


    Zanechte své kontaktní údaje, ozve se Vám licencovaný specialista a zároveň získáte:

    • Přístup k nejžhavějším IPO a investičním trendům.

    • Pravidelnou dávku aktuálních tipů pro Vaše portfolio v našem Newsletteru.

    • Investiční portfolio

    Máte zkušenosti s investováním?

    Jakou částku jste připraven použít na investování?



    Odesláním formuláře souhlasíte se zasíláním newsletteru Burzovní svět. Odhlásit se můžete kdykoli.

    Advertisement

    Breaking.

    18:04

    S&P zvyšuje rating GE Vernova na ‚BBB‘ díky zvýšené ziskovosti.

    17:55

    Morgan Stanley identifikuje tři hlavní faktory podporující optimistický výhled Meta pro rok 2026.

    17:51

    Northrop Grumman a letectvo dokončují zkoušku oddělení raket F-16.

    17:48

    UBS zahrnuje tři nová jména do svého seznamu předních švýcarských akcií pro rok 2026.

    17:44

    Marocký akciový trh uzavírá poklesem; index Moroccan All Shares klesl o 0,11 %

    17:41

    Akcie Rhythm Pharmaceuticals prudce vzrostly po úspěšných výsledcích zkoušek.

    Advertisement

    Příležitosti.

    Zdroj: Bloomberg
    Akcie

    Akcie Roku už letos posílily o více než 40 %, Jefferies očekává další růst

    11 prosince, 2025

    Akcie streamovací společnosti Roku mají za sebou mimořádně silný rok, během kterého vzrostly o více než 40 %.

    Zdroj: Burzovnísvět

    IPO JST a Beta Technologies: emise potvrzují sílu závěru roku 2025

    11 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Energetické tituly zůstávají na radaru Goldman Sachs díky růstu i ocenění

    11 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Google stahuje náskok ChatGPT, Gemini prudce roste a mění trh AI

    11 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Raymond James sází na obrat u Blue Owl Capital a zvyšuje rating

    10 prosince, 2025

    IPO Radar.

    Medline Inc.

    Datum IPO: 17 prosince, 2025
    Potenciální ocenění: 55,3 miliardy USD

    Buďte u toho

    Nejčtenější zprávy.

    CSG získává mnohamiliardový kontrakt na munici a posiluje svou globální pozici

    10 prosince, 2025

    Akcie jsou před rozhodnutím Fedu volatilní; pozornost se soustředí na trh práce

    9 prosince, 2025

    Goldman Sachs vidí další růst u akcií Nvidia, Wynn Resorts i dalších titulů

    7 prosince, 2025

    S&P 500 uzavřel níže, investoři jsou opatrní před rozhodnutím Fedu

    9 prosince, 2025

    Akcie Victoria’s Secret rostou, výsledky potvrzují úspěch strategie oživení

    7 prosince, 2025

    S&P 500 končí výše, Fed snížil sazby již potřetí v tomto roce

    10 prosince, 2025

    Akcie Tesla klesají, analytici se rozcházejí v názorech na pokrok FSD

    11 prosince, 2025

    Regulátoři vyzývají k přijetí opatření proti „front-runningu“ od tvůrců trhu

    8 prosince, 2025
    Advertisement

    Tip editora.

    Zdroj: BurzovníSvět.cz
    Tip editora

    Bublina na trhu nezastavila boom umělé inteligence v Silicon Valley

    30 listopadu, 2025

    Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...

    Advertisement

    Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

    Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

    • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
    • Reklama
    • Kontakt

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Název nebo symbol
    Žádný výsledek
    Zobrazit všechny výsledky
    • Burzy
      • Headlines
      • Breaking
      • Akcie
      • ETF
      • Dividendy
      • IPO
      • Forex
      • Komodity
      • Kryptoměny
      • Ekonomika
      • Hospodářské výsledky
    • Příležitost
    • IPO Radar
    • Nejčtenější
    • Bullionář Daily
    • Úspěch
      • Alternativní investice
      • Škola bullionáře
      • Miliardáři
      • Business
      • Bullionářova knihspirace
      • Bullionářův almanach
      • Bullionářův slovníček
    • AI
    • Česko
    • Invest mentoring
    • E-booky
    • Srovnávač brokerů
    • Kariéra
    • Pomoc investorům
    Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    ·
    Poslední událost
    Poslední událost

      Používáme soubory cookie a podobné technologie, které jsou nezbytné pro provoz webových stránek. Další soubory cookie se používají k provádění analýzy používání webových stránek. Pokračováním v používání našich webových stránek vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. Další informace naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.