Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    NAVN 31 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    BETA 3 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    NAVN 31 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    BETA 3 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

4 strategie růstového marketingu, které by měly zavést všechny začínající podniky

Praktické způsoby, jak můžete využít několik růstových marketingových strategií pro svůj startup, abyste dále rozšířili své aktivity.

Andrej Krúpa Autor: Andrej Krúpa
9 prosince, 2022
5 min. čtení
Zdroj: pixabay.com

Zdroj: pixabay.com

5 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Úspěšnost začínajících podniků je mizivá. Podle renomovaného média Forbes je až 90 % z nich neúspěšných. A to jak u značek B2C, tak B2B. Pokud jste zakladatelem firmy, mělo by vás to znepokojovat. Ale nebojte se. V tomto příspěvku se s vámi podělíme o čtyři konkrétní strategie růstového marketingu, které vás mohou vynést nahoru po schodišti úspěchu a které můžete ve svém podnikání ihned implementovat.

1. PR prostřednictvím zmínek v médiích

Vztahy s veřejností jsou jedním z nejúčinnějších způsobů, jak může startup zvýšit svou autoritu ve vyhledávačích a dokonce uzavřít dohody s partnery a investory. Také zajistí, že když potenciální zájemci vyhledávají vaši značku, najdou kvalitní a důvěryhodné články renomovaných zdrojů, jako jsou Forbes a Techcrunch.

Představte si to jako ranní ptáčata během hudebních festivalů. Být ranním ptáčetem má několik výhod. Totéž platí i pro PR. Jeho realizace před oficiálním spuštěním přináší výhodu kratšího úvazku agentuře. Také získáte množství včasných konzultací a rad.

Hlavní prioritou PR je zvýšení povědomí o značce. Proto dokáže vytvořit příznivou image vašeho startupu. Je však také důležité si uvědomit, že úsilí v oblasti PR vyžaduje čas. PR je maraton, nikoli sprint. Tým potřebuje příběh, který bude prosazovat, a pak ho dotáhne do konce.

Advertisement

Ačkoli PR aktivity mohou probíhat v jakékoli fázi, nejlepší je, když se o ně usiluje ve fázi vytváření zákazníků. Kromě toho by se startupy měly poohlédnout po PR firmách, které mohou podpořit crowdfundingové kampaně.

Chcete využít této příležitosti?

2. Cílení na e-maily

blue and white logo guessing game
Zdroj: unsplash.com

Stále převládá taktika staré školy, kterou je cold emailing. E-mailový marketing je objemný a pomáhá s podklady. Znamená jeden z nejrychlejších způsobů získávání informací a údajů o klientech. Má to však jeden háček: e-maily mají tendenci zůstat bez kontroly.

Proveďte tedy důkladný průzkum své firmy a její cílové skupiny. Přitom studujte demografické a psychografické aspekty zákazníků. Po dokončení přijde na řadu sestavení seznamu pro předběžné spuštění. Jedním ze způsobů, jak to obejít, je vytvořit e-mailový čekací seznam, známý také jako soft launch. To startupu umožní otestovat vodu a zjistit reakce zákazníků. V tomto stádiu podniky získají poznatky o tom, které aspekty jejich vykreslování je třeba upravit, aby vyhovovaly většímu trhu. V současné době může několik nástrojů e-mailového marketingu pomoci v krátkém čase kurátorsky připravit úspěšnou kampaň.

Pokud jde o podniky B2B, je ideální vytvořit kombinaci webových stránek obchodních sítí a e-mailu. Zakladatelé zavedených agentur, jako je EstablishCred, ji považují za účinný způsob generování kvalitních potenciálních zákazníků na vyžádání.

Dalším bodem je, že by podniky měly věnovat značný čas při vytváření svého e-mailového seznamu pro měkké spuštění. To značce umožní získat první zkušenosti a analytické údaje.

3. Marketing vlivných osob

V současné době stojí influencer marketing mezi špičkovými technikami marketingu značky. Je vysoce účinný při získávání viditelnosti na platformách sociálních médií. Jedná se o svého druhu reflexní motor růstu, který nabízí značnou expozici a návratnost.

Vyberte si tedy správnou osobu a vhodného člověka. A to znamená počet sledujících a osobnost značky. Nemusíte se rozhodovat pro špičkové celebrity s miliony sledujících; to se může pro začínající firmy ukázat jako přemrštěné. Lepším přístupem je usilovat o nano a mikroinfluencery. Způsob, jak na to jít, je rozdělit influencery do kategorií podle počtu sledujících. Například 10 000 až 100 000 sledujících, 100 000 až 250 000, 250 000 až 500 000 atd.

4. Podcasty

macro photography of silver and black studio microphone condenser
Zdroj: unsplash.com

Za vytvořením jedné epizody podcastu se skrývá spousta práce. Ale jakmile se rozjede, jde to jako po másle. Podle průzkumu stráví průměrný posluchač u podcastů více než hodinu a půl denně. Také to vyžaduje sílu přesvědčování. Přibližně 71 % lidí, kteří se o značce dozvědí z podcastu, si ji později vyhledá. Poměrně hodně podcastů je dnes zaměřeno na začínající a malé podniky.

Podcasting je přínosný v následujících ohledech:

Autentické a bezplatné

Podcasty se vymykají změti a navazují autentická spojení s posluchači. Zakladatelé navíc mohou posluchačům zdarma předávat svá sdělení. Podcast lze později přetvořit například do obrazových citací a příspěvků na sociálních sítích. To znamená, že obsah je recyklovatelný. Podcasty tedy vyprávějí příběh a obrázky a příspěvky nabízejí pokračování!

Navazování kontaktů s předními představiteli v oboru

Účast na podcastu jako host poskytuje přístup do větších kruhů a rozsáhlé hrací pole. Slouží jako neuvěřitelný způsob navazování kontaktů s hlavouny v oboru, klienty a prodejci, mimo jiné se zainteresovanými stranami. Zakladatelé také vystupují jako myšlenkoví vůdci a mohou vnést inspiraci do myslí svých posluchačů.

Návštěvnost webu

Podcasty vám také pomohou oslovit celosvětové publikum, a tím zvýšit návštěvnost. Tímto způsobem k vám přicházejí noví posluchači.

Úspěšnost začínajících podniků je mizivá. Podle renomovaného média Forbes je až 90 % z nich neúspěšných. A to jak u značek B2C, tak B2B. Pokud jste zakladatelem firmy, mělo by vás to znepokojovat. Ale nebojte se. V tomto příspěvku se s vámi podělíme o čtyři konkrétní strategie růstového marketingu, které vás mohou vynést nahoru po schodišti úspěchu a které můžete ve svém podnikání ihned implementovat.Vztahy s veřejností jsou jedním z nejúčinnějších způsobů, jak může startup zvýšit svou autoritu ve vyhledávačích a dokonce uzavřít dohody s partnery a investory. Také zajistí, že když potenciální zájemci vyhledávají vaši značku, najdou kvalitní a důvěryhodné články renomovaných zdrojů, jako jsou Forbes a Techcrunch.Představte si to jako ranní ptáčata během hudebních festivalů. Být ranním ptáčetem má několik výhod. Totéž platí i pro PR. Jeho realizace před oficiálním spuštěním přináší výhodu kratšího úvazku agentuře. Také získáte množství včasných konzultací a rad.Hlavní prioritou PR je zvýšení povědomí o značce. Proto dokáže vytvořit příznivou image vašeho startupu. Je však také důležité si uvědomit, že úsilí v oblasti PR vyžaduje čas. PR je maraton, nikoli sprint. Tým potřebuje příběh, který bude prosazovat, a pak ho dotáhne do konce.Ačkoli PR aktivity mohou probíhat v jakékoli fázi, nejlepší je, když se o ně usiluje ve fázi vytváření zákazníků. Kromě toho by se startupy měly poohlédnout po PR firmách, které mohou podpořit crowdfundingové kampaně.Chcete využít této příležitosti?Zdroj: unsplash.comStále převládá taktika staré školy, kterou je cold emailing. E-mailový marketing je objemný a pomáhá s podklady. Znamená jeden z nejrychlejších způsobů získávání informací a údajů o klientech. Má to však jeden háček: e-maily mají tendenci zůstat bez kontroly.Proveďte tedy důkladný průzkum své firmy a její cílové skupiny. Přitom studujte demografické a psychografické aspekty zákazníků. Po dokončení přijde na řadu sestavení seznamu pro předběžné spuštění. Jedním ze způsobů, jak to obejít, je vytvořit e-mailový čekací seznam, známý také jako soft launch. To startupu umožní otestovat vodu a zjistit reakce zákazníků. V tomto stádiu podniky získají poznatky o tom, které aspekty jejich vykreslování je třeba upravit, aby vyhovovaly většímu trhu. V současné době může několik nástrojů e-mailového marketingu pomoci v krátkém čase kurátorsky připravit úspěšnou kampaň.Pokud jde o podniky B2B, je ideální vytvořit kombinaci webových stránek obchodních sítí a e-mailu. Zakladatelé zavedených agentur, jako je EstablishCred, ji považují za účinný způsob generování kvalitních potenciálních zákazníků na vyžádání.Dalším bodem je, že by podniky měly věnovat značný čas při vytváření svého e-mailového seznamu pro měkké spuštění. To značce umožní získat první zkušenosti a analytické údaje.V současné době stojí influencer marketing mezi špičkovými technikami marketingu značky. Je vysoce účinný při získávání viditelnosti na platformách sociálních médií. Jedná se o svého druhu reflexní motor růstu, který nabízí značnou expozici a návratnost.Vyberte si tedy správnou osobu a vhodného člověka. A to znamená počet sledujících a osobnost značky. Nemusíte se rozhodovat pro špičkové celebrity s miliony sledujících; to se může pro začínající firmy ukázat jako přemrštěné. Lepším přístupem je usilovat o nano a mikroinfluencery. Způsob, jak na to jít, je rozdělit influencery do kategorií podle počtu sledujících. Například 10 000 až 100 000 sledujících, 100 000 až 250 000, 250 000 až 500 000 atd.Zdroj: unsplash.comZa vytvořením jedné epizody podcastu se skrývá spousta práce. Ale jakmile se rozjede, jde to jako po másle. Podle průzkumu stráví průměrný posluchač u podcastů více než hodinu a půl denně. Také to vyžaduje sílu přesvědčování. Přibližně 71 % lidí, kteří se o značce dozvědí z podcastu, si ji později vyhledá. Poměrně hodně podcastů je dnes zaměřeno na začínající a malé podniky.Autentické a bezplatnéPodcasty se vymykají změti a navazují autentická spojení s posluchači. Zakladatelé navíc mohou posluchačům zdarma předávat svá sdělení. Podcast lze později přetvořit například do obrazových citací a příspěvků na sociálních sítích. To znamená, že obsah je recyklovatelný. Podcasty tedy vyprávějí příběh a obrázky a příspěvky nabízejí pokračování!Navazování kontaktů s předními představiteli v oboruÚčast na podcastu jako host poskytuje přístup do větších kruhů a rozsáhlé hrací pole. Slouží jako neuvěřitelný způsob navazování kontaktů s hlavouny v oboru, klienty a prodejci, mimo jiné se zainteresovanými stranami. Zakladatelé také vystupují jako myšlenkoví vůdci a mohou vnést inspiraci do myslí svých posluchačů.Návštěvnost webuPodcasty vám také pomohou oslovit celosvětové publikum, a tím zvýšit návštěvnost. Tímto způsobem k vám přicházejí noví posluchači.
Tagy: businessmarketingrůststrategie

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Související:

      1. C3.ai se propadá o 33 % – příležitost, nebo past pro investory?
      2. „Skrytá inflace“: Jak cla postupně zvyšují náklady pro americké spotřebitele
      3. IPO společnosti StubHub přitahuje velkou pozornost investorů
      4. Coca-Cola je dnes stále dividendový král s globálním dosahem
      5. 5. října — Po dlouhé nemoci umírá Steve Jobs, jaký je odkaz legendy?
      6. 10. září — Steve Jobs znovu mění Apple. Jak vypadala jeho éra?
      7. Společnost Brinker International míří k růstu o více než 30 %
      8. Jak dnes Buffett přemýšlí o dividendové klasice – Coca Cole?
      9. Malé podniky čelí problémům po ukončení osvobození od celních poplatků v USA
      Advertisement

      Breaking.

      23:52

      Ruské trhy na houpačce: Stabilita pod tlakem globálních změn

      23:32

      Softbank investuje miliardy do budoucnosti umělé inteligence OpenAI

      23:25

      Lucy Powellová: Hlas změny v britské politické scéně

      23:22

      Trumpův krok vyhrocuje obchodní napětí s Kanadou

      22:52

      Visionary Holdings pod tlakem: Zpoždění zprávy a nové partnerství

      22:33

      Exxon vs. Kalifornie: Bitva o klimatické informace začíná!

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Shutterstock
      Akcie

      Microsoft může znovu růst díky Azure a Copilotu, říkají analytici

      25 října, 2025

      Akcie společnosti Microsoft se v posledních měsících nachází ve fázi konsolidace, kdy po silném růstu z dubnových minim a dosažení...

      Zdroj: Getty Images

      KeyBanc věří v růst Amazonu díky AI a expanzi v cloudu i reklamě

      24 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Las Vegas Sands hlásí silné čtvrtletní výsledky a táhne růst sektoru

      24 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Core Scientific posiluje díky upgradu, zatímco dohoda s CoreWeave slábne

      24 října, 2025
      Zdroj: Shutterstock

      Robinhood Markets dnes hlásí návrat v éře boomu krypta a opcí

      23 října, 2025

      IPO Radar.

      Navan, Inc.

      Datum IPO: 31 října, 2025
      Potenciální ocenění: 6,45 miliardy USD

      Buďte u toho

      Nejčtenější zprávy.

      KeyBanc věří v růst Amazonu díky AI a expanzi v cloudu i reklamě

      24 října, 2025

      Inflace v USA vzrostla v září méně, než se očekávalo, a to na 3 %.

      23 října, 2025

      Byty v Praze stály v pololetí podobně jako v Berlíně, Vídni či Madridu

      21 října, 2025

      S&P 500 stoupá díky technologiím a uvolnění napětí mezi USA a Čínou

      23 října, 2025

      Dow uzavřel na rekordní úrovni, 3M a Coca-Cola zazářily na poli zisků

      21 října, 2025

      Dow uzavřel poprvé nad hranicí 47 000 bodů díky mírné inflaci

      24 října, 2025

      Fed potřebuje jasnější strategii, aby investory provedl nejistým obdobím

      25 října, 2025

      S&P 500 klesá kvůli obavám z obchodní války USA a Číny a propadu Netflixu

      22 října, 2025
      Advertisement

      Tip editora.

      Zdroj: Burzovní svět
      Akcie

      Tři hvězdné IPO roku 2025: od čínských elektromobilů po evropské alarmy

      14 října, 2025

      Po dvou letech opatrnosti se globální trh s primárními emisemi (IPO) znovu probouzí. Rok 2025 přinesl několik mimořádně úspěšných debutů,...

      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
        • Hospodářské výsledky
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.