Akcie Netflixu klesly před zvoněním o více než 2 % kvůli zprávě, že se reklamou podporovaná úroveň společnosti snaží získat popularitu mezi uživateli.
Podle údajů analytické společnosti Antenna, o kterých jako první informoval deník The Wall Street Journal, tvořil tento tarif během prvního měsíce na trhu v listopadu pouhých 9 % nových registrací předplatitelů a byl mezi uživateli nejméně oblíbeným tarifem.
V členění 57 % předplatitelů pocházelo z lidí, kteří se ke službě vracejí nebo se k ní připojují poprvé, zatímco 43 % si cenu snížilo z dražších možností, uvedl Journal.
Streamovací gigant zavedl novou úroveň ve snaze přilákat na svou platformu nové zákazníky a vybudovat nové zdroje příjmů.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky
 
 
 
	    	

























