Banka JPMorgan snížila rating společnosti Yelp na underweight z neutrálního ratingu a v úterní zprávě klientům uvedla, že akcie budou pod tlakem, protože prostředí online reklamy se oslabuje.
Akcie a její reklamní činnost se jistě drží lépe než některé jiné společnosti. Akcie poklesly o pouhých 28 % ve srovnání s více než 57% mediánem poklesu mezi akciemi v rámci pokrytí malých a středně velkých internetových společností JPMorgan.
Banka JPMorgan snížila rating společnosti Yelp na underweight z neutrálního ratingu a v úterní zprávě klientům uvedla, že akcie budou pod tlakem, protože prostředí online reklamy se oslabuje.
Akcie a její reklamní činnost se jistě drží lépe než některé jiné společnosti. Akcie poklesly o pouhých 28 % ve srovnání s více než 57% mediánem poklesu mezi akciemi v rámci pokrytí malých a středně velkých internetových společností JPMorgan.