Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Je budoucnost společnosti Apple v reklamě? J.P. Morgan si to myslí

Na technologickém trhu, který je plný zvratů, se akcie společnosti Apple (AAPL) letos propadly spolu s ostatními růstovými akciemi (od začátku roku 2022 poklesly o ~27 %).

Michal Kmeť Autor: Michal Kmeť
19 prosince, 2022
3 min. čtení
Zdroj: Apple

Zdroj: Apple

3 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Podle analytika Samika Chatterjeeho z J.P. Morgan je však Apple připraven v příštích 12 měsících překonat trh – nejenže znovu dosáhnout svých maxim z počátku letošního roku, ale dokonce je překonat a zvýšit cenu až na 200 dolarů za akcii, což je o 54 % více, než kolik akcie Applu stojí dnes.

Chatterjee se k tomu vyjádřil ve čtvrtek v poznámce na téma výdajů na reklamu a růstu mobilní reklamy ve společnosti Apple. Jak analytik píše: „Globální výdaje na reklamu se stále více přesouvají do digitálních médií a očekává se, že mobilní reklama vzroste z 288 miliard dolarů v roce 2021 na více než 400 miliard dolarů do roku 2024.“ Ne všechny tyto peníze samozřejmě připadnou společnosti Apple. Ale s instalovanou základnou více než jedné miliardy uživatelů iPhonu po celém světě a obecně dobře situovanými západními spotřebiteli žijícími ve Spojených státech a Evropě – na které se inzerenti rádi zaměřují – Chatterjee tvrdí, že Apple má „lepší pozici než většina ostatních společností, aby z tohoto sekulárního trendu“ růstu mobilní reklamy těžil.

Zdroj: Getty Images

Chatterjee vysvětluje, že v současné době je reklamní úsilí společnosti Apple omezeno na prodej maximálně „jedné reklamy na jedno vyhledávání v App Store“. To je však pouze začátek toho, co má Apple k dispozici. Existuje přinejmenším potenciál, tvrdí analytik, aby Apple využil svou obrovskou instalovanou základnu iPhonů tím, že bude cílit reklamy na své vlastní aplikace i aplikace třetích stran a řídit doručování těchto reklam pro své klienty.

Jak velká je to pro Apple příležitost? Podle analytika by do roku 2025 mohla mít hodnotu až 6 miliard dolarů v přírůstku příjmů, a jakmile se Apple vydá touto cestou, Chatterjee se domnívá, že by společnost mohla v letech po roce 2025 zvyšovat své příjmy z reklamy „robustním dvouciferným tempem“.

Nyní se nad těmito čísly na chvíli zamyslete: Tržní příležitost v hodnotě 400 miliard dolarů – a Apple si z ní nárokuje pouze 6 miliard dolarů – znamená, že se předpokládá pouhých 1,5 % celkového celosvětového podílu na trhu s mobilní reklamou. To není žádné divoké, za vlasy přitažené tvrzení, které Chatterjee předkládá. Ve skutečnosti je realistické a možná i konzervativní, pokud se Apple rozhodne využít jeho potenciál.

Advertisement
Zdroj: AFP Photo

V nejbližším období Chatterjee nadále očekává, že se Apple spokojí se středním až vyšším jednociferným růstem tržeb od nynějška do roku 2024 (přičemž zisk poroste o něco rychleji – o 8 až 10 %). V dlouhodobém horizontu však Chatterjee věří, že pravděpodobný růst příjmů z reklamy pomůže podpořit celkový dlouhodobý 10% roční růst příjmů společnosti Apple – a pravděpodobně i rychlejší růst zisků.

Chcete využít této příležitosti?
Podle analytika Samika Chatterjeeho z J.P. Morgan je však Apple připraven v příštích 12 měsících překonat trh – nejenže znovu dosáhnout svých maxim z počátku letošního roku, ale dokonce je překonat a zvýšit cenu až na 200 dolarů za akcii, což je o 54 % více, než kolik akcie Applu stojí dnes.Chatterjee se k tomu vyjádřil ve čtvrtek v poznámce na téma výdajů na reklamu a růstu mobilní reklamy ve společnosti Apple. Jak analytik píše: „Globální výdaje na reklamu se stále více přesouvají do digitálních médií a očekává se, že mobilní reklama vzroste z 288 miliard dolarů v roce 2021 na více než 400 miliard dolarů do roku 2024.“ Ne všechny tyto peníze samozřejmě připadnou společnosti Apple. Ale s instalovanou základnou více než jedné miliardy uživatelů iPhonu po celém světě a obecně dobře situovanými západními spotřebiteli žijícími ve Spojených státech a Evropě – na které se inzerenti rádi zaměřují – Chatterjee tvrdí, že Apple má „lepší pozici než většina ostatních společností, aby z tohoto sekulárního trendu“ růstu mobilní reklamy těžil.Zdroj: Getty ImagesChatterjee vysvětluje, že v současné době je reklamní úsilí společnosti Apple omezeno na prodej maximálně „jedné reklamy na jedno vyhledávání v App Store“. To je však pouze začátek toho, co má Apple k dispozici. Existuje přinejmenším potenciál, tvrdí analytik, aby Apple využil svou obrovskou instalovanou základnu iPhonů tím, že bude cílit reklamy na své vlastní aplikace i aplikace třetích stran a řídit doručování těchto reklam pro své klienty.Jak velká je to pro Apple příležitost? Podle analytika by do roku 2025 mohla mít hodnotu až 6 miliard dolarů v přírůstku příjmů, a jakmile se Apple vydá touto cestou, Chatterjee se domnívá, že by společnost mohla v letech po roce 2025 zvyšovat své příjmy z reklamy „robustním dvouciferným tempem“.Nyní se nad těmito čísly na chvíli zamyslete: Tržní příležitost v hodnotě 400 miliard dolarů – a Apple si z ní nárokuje pouze 6 miliard dolarů – znamená, že se předpokládá pouhých 1,5 % celkového celosvětového podílu na trhu s mobilní reklamou. To není žádné divoké, za vlasy přitažené tvrzení, které Chatterjee předkládá. Ve skutečnosti je realistické a možná i konzervativní, pokud se Apple rozhodne využít jeho potenciál.Zdroj: AFP PhotoV nejbližším období Chatterjee nadále očekává, že se Apple spokojí se středním až vyšším jednociferným růstem tržeb od nynějška do roku 2024 . V dlouhodobém horizontu však Chatterjee věří, že pravděpodobný růst příjmů z reklamy pomůže podpořit celkový dlouhodobý 10% roční růst příjmů společnosti Apple – a pravděpodobně i rychlejší růst zisků.Chcete využít této příležitosti?
Tagy: AAPLAkcieappleUSA


    Chcete využít této příležitosti?


    Zanechte své kontaktní údaje, ozve se Vám licencovaný specialista a zároveň získáte:

    • Přístup k nejžhavějším IPO a investičním trendům.

    • Pravidelnou dávku aktuálních tipů pro Vaše portfolio v našem Newsletteru.

    • Investiční portfolio

    Máte zkušenosti s investováním?

    Jakou částku jste připraven použít na investování?



    Odesláním formuláře souhlasíte se zasíláním newsletteru Burzovní svět. Odhlásit se můžete kdykoli.

    Advertisement

    Breaking.

    08:03

    Exkluzivně: Přední indičtí výrobci obranné techniky měli neobvyklá setkání v Rusku, aby projednali potenciální společné podniky, podle zdrojů.

    07:59

    Ceny mědi se zotavují, protože úpravy pozic vyvažují obavy z čínského realitního trhu.

    07:56

    Aktualizace trhu: Rostoucí obavy ohledně mezd a Federálního rezervního systému

    07:52

    Australské akcie klesly do konce obchodování; S&P/ASX 200 se snížil o 0,42 %

    07:48

    Šéf fúzí a akvizic společnosti Shell odchází po zamítnutí nabídky na převzetí BP – zpráva

    07:43

    Akcie LG Energy Solution klesly o 6 % po stažení strategie Fordu pro elektromobily.

    Advertisement

    Příležitosti.

    Zdroj: BurzovniSvet.cz
    Akcie

    Jefferies věří v další růst Viking Holdings po silném výkonu akcií

    15 prosince, 2025

    Investiční banka Jefferies se přiklání k ještě optimističtějšímu pohledu na společnost Viking, která provozuje výletní plavby a v letošním roce...

    Zdroj: Getty Images

    BofA sází na akcie těžící z luxusu a změn spotřebitelského chování

    15 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Nejlepší internetové akcie podle JPMorgan pro následující rok

    15 prosince, 2025
    Zdroj: Nanhua Futures

    Nanhua Futures vstupuje na burzu: IPO, které může změnit trh derivátů

    15 prosince, 2025
    Zdroj: PowerX

    IPO PowerX: Rychle rostoucí bateriová společnost vstupuje na burzu

    15 prosince, 2025

    IPO Radar.

    Medline Inc.

    Datum IPO: 17 prosince, 2025
    Potenciální ocenění: 55,3 miliardy USD

    Buďte u toho

    Nejčtenější zprávy.

    S&P 500 klesá kvůli výprodeji velkých technologických společností

    15 prosince, 2025

    Santa Claus rally nezačíná před svátky — trhy tradičně ožívají až po Vánocích

    14 prosince, 2025

    Broadcom zajistil propad celého technologického sektoru

    12 prosince, 2025

    Intuitive Machines získává důvěru Wall Street díky akvizici Lanteris

    14 prosince, 2025

    S&P 500 klesá, akcie Broadcomu dostávají zabrat

    12 prosince, 2025

    S&P 500 klesá s propadem v technologickém sektoru, Nvidia nadále roste

    15 prosince, 2025

    Americké trhy nervózně čekají na data o zaměstnanosti, Asie klesá

    16 prosince, 2025

    Dokáže Meta zopakovat „rok efektivity“ a znovu nastartovat růst akcií v roce 2026?

    13 prosince, 2025
    Advertisement

    Tip editora.

    Zdroj: BurzovníSvět.cz
    Tip editora

    Bublina na trhu nezastavila boom umělé inteligence v Silicon Valley

    30 listopadu, 2025

    Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...

    Advertisement

    Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

    Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

    • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
    • Reklama
    • Kontakt

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Název nebo symbol
    Žádný výsledek
    Zobrazit všechny výsledky
    • Burzy
      • Headlines
      • Breaking
      • Akcie
      • ETF
      • Dividendy
      • IPO
      • Forex
      • Komodity
      • Kryptoměny
      • Ekonomika
      • Hospodářské výsledky
    • Příležitost
    • IPO Radar
    • Nejčtenější
    • Bullionář Daily
    • Úspěch
      • Alternativní investice
      • Škola bullionáře
      • Miliardáři
      • Business
      • Bullionářova knihspirace
      • Bullionářův almanach
      • Bullionářův slovníček
    • AI
    • Česko
    • Invest mentoring
    • E-booky
    • Srovnávač brokerů
    • Kariéra
    • Pomoc investorům
    Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    ·
    Poslední událost
    Poslední událost
      Kontaktujte nás

      Používáme soubory cookie a podobné technologie, které jsou nezbytné pro provoz webových stránek. Další soubory cookie se používají k provádění analýzy používání webových stránek. Pokračováním v používání našich webových stránek vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. Další informace naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.