Více než 51 % amerických zaměstnanců, kteří v období od července do srpna odpovídali na globální průzkum Edelman Trust Barometer prováděný společností Edelman zabývající se vztahy s veřejností, uvedlo, že je pravděpodobnější, že budou pracovat pro pro-LGBTQ společnost, zatímco 11 % uvedlo, že je to méně pravděpodobné.
V jiném průzkumu Edelman Trust Barometer, který se uskutečnil v květnu, 34 % spotřebitelů uvedlo, že je pravděpodobnější, že nakoupí u značky, která vyjadřuje podporu právům LGBTQ, oproti 19 %, kteří uvedli, že je to méně pravděpodobné.
Gay a lesbická aliance proti hanobení spolupracovala se společností Edelman na analýze údajů z průzkumu, aby získala poznatky specifické pro LGBTQ. Odpovědi na průzkum pocházely od 1 000 spotřebitelů a 1 000 pracovníků v USA.
Tyto poznatky přicházejí v roce, kdy se zvyšuje počet vládních politik a násilí namířených proti LGBTQ. Podle organizace Human Rights Campaign bylo v roce 2022 ve státních zákonodárných sborech navrženo více než 300 zákonů namířených proti LGBTQ a počet hanlivých dezinformací o LGBTQ lidech na sociálních sítích vzrostl o 400 %.
Zdroj: Getty Images
V rozhovorech se svými firemními klienty Edelman zjistil, že rostoucí nepřátelství vůči LGBTQ lidem znervózňuje společnosti, aby zaujaly pevný veřejný postoj vůči LGBTQ komunitě.
„Často se setkáváme s tím, že se společnosti ptají, zda si mohou dovolit zaujmout stanovisko na podporu LGBTQ problematiky, a tato data ukazují, že pro mnoho společností si nemohou dovolit nezaujmout stanovisko,“ uvedla Lauren Gray, senior viceprezidentka společnosti Edelman.
Podle analýzy více než polovina Američanů očekává, že generální ředitelé pomohou utvářet politiku v oblasti práv LGBTQ. Zjistila, že zejména mladí zákazníci mají tendenci považovat značky, které se zavazují k podpoře LGBTQ komunit, za „relevantnější“ a „vztahovější“. Podle únorového průzkumu Gallupu se každý pátý příslušník generace Z identifikuje jako „lesba, gay, bisexuál, transgender nebo něco jiného než heterosexuál“.
Vzhledem k tomu, že na mysli vedoucích pracovníků doléhá potenciální recese, prezidentka a generální ředitelka GLAAD Sarah Kate Ellisová uznala, že některé společnosti mohou mylně považovat podporu sociálních cílů za „nepodstatnou“.
„Ale pokud odložíte podporu LGBTQ komunity, ovlivní to vaše hospodářské výsledky,“ řekla Ellisová. „Jsou to jen čísla. Pro spotřebitele a zaměstnance je to příliš důležité.“
Existují značky, které chtějí být solidární s LGBTQ komunitou, ale obávají se, že se jim inkluze LGBTQ nepodaří „správně“. Z únorového průzkumu GLAAD mezi 200 inzerenty vyplynulo, že 61 % z nich si myslí, že za nesprávné zobrazení LGBTQ osob by se setkalo s větším odporem, než kdyby je „nezobrazovali vůbec“.
Zdroj: Getty Images
Podle průzkumů GLAAD z roku 2022 však 64 % lidí, kteří nejsou LGBTQ, a 71 % LGBTQ lidí uvedlo, že je pravděpodobnější, že budou nakupovat u společností, které ve svých reklamách uvádějí LGBTQ osoby.
Projekt GLAAD Visibility Project má v úmyslu ukázat korporacím, jak se vyjadřovat „správně a přesně“, řekl Ellis. „Myslím, že je důležité rozlišovat mezi připojením se k hnutí a marketingem pro daný okamžik.“
Spíše než jen přechod na duhové obaly během měsíce hrdosti chce Ellis dosáhnout toho, aby korporace využívaly svůj ekonomický a politický vliv k tomu, aby se celoročně stavěly proti legislativě namířené proti LGBTQ. Chce také, aby společnosti při přijímání zaměstnanců upřednostňovaly rozmanitost a zastoupení.
Ačkoli letošní rok přinesl více váhání firem v oblasti podpory LGBTQ, některým zaměstnancům a zákazníkům se přesto podařilo tlačit na značky, aby se zapojily do konverzace způsobem, který přesahuje duhová loga.
V březnu čelila společnost Disney kritice ze strany vlastních zaměstnanců za to, že zpočátku mlčela k floridskému zákonu, který zakazoval výuku sexuální orientace a genderové identity na základních školách. Brzy poté tehdejší generální ředitel Bob Chapek oznámil, že společnost věnuje 5 milionů dolarů organizacím na podporu LGBTQ a slíbil, že pomůže zrušit floridskou politiku zaměřenou proti LGBTQ.
Zdroj: Getty Images
Od svého návratu do funkce generálního ředitele společnosti Disney minulý měsíc se Bob Iger vyjádřil k závazku společnosti podporovat komunity LGBTQ. Zábavní gigant letos také uvedl na trh produkce, včetně filmů „Světluška“ a „Podivný svět“, které se zaměřují na romantiku mezi osobami stejného pohlaví.
„Když se podíváte na okamžiky, kdy dochází ke střetu LGBTQ komunity se společnostmi, vyhrávají ty společnosti, které se postaví za LGBTQ lidi,“ řekl Ellis. „Nemyslím si, že můžete být v 21. století produktem zaměřeným na spotřebitele a nemít to jako svou prioritu.“
Více než 51 % amerických zaměstnanců, kteří v období od července do srpna odpovídali na globální průzkum Edelman Trust Barometer prováděný společností Edelman zabývající se vztahy s veřejností, uvedlo, že je pravděpodobnější, že budou pracovat pro pro-LGBTQ společnost, zatímco 11 % uvedlo, že je to méně pravděpodobné.V jiném průzkumu Edelman Trust Barometer, který se uskutečnil v květnu, 34 % spotřebitelů uvedlo, že je pravděpodobnější, že nakoupí u značky, která vyjadřuje podporu právům LGBTQ, oproti 19 %, kteří uvedli, že je to méně pravděpodobné.Gay a lesbická aliance proti hanobení spolupracovala se společností Edelman na analýze údajů z průzkumu, aby získala poznatky specifické pro LGBTQ. Odpovědi na průzkum pocházely od 1 000 spotřebitelů a 1 000 pracovníků v USA.Tyto poznatky přicházejí v roce, kdy se zvyšuje počet vládních politik a násilí namířených proti LGBTQ. Podle organizace Human Rights Campaign bylo v roce 2022 ve státních zákonodárných sborech navrženo více než 300 zákonů namířených proti LGBTQ a počet hanlivých dezinformací o LGBTQ lidech na sociálních sítích vzrostl o 400 %.Zdroj: Getty ImagesV rozhovorech se svými firemními klienty Edelman zjistil, že rostoucí nepřátelství vůči LGBTQ lidem znervózňuje společnosti, aby zaujaly pevný veřejný postoj vůči LGBTQ komunitě.„Často se setkáváme s tím, že se společnosti ptají, zda si mohou dovolit zaujmout stanovisko na podporu LGBTQ problematiky, a tato data ukazují, že pro mnoho společností si nemohou dovolit nezaujmout stanovisko,“ uvedla Lauren Gray, senior viceprezidentka společnosti Edelman.Chcete využít této příležitosti?Podle analýzy více než polovina Američanů očekává, že generální ředitelé pomohou utvářet politiku v oblasti práv LGBTQ. Zjistila, že zejména mladí zákazníci mají tendenci považovat značky, které se zavazují k podpoře LGBTQ komunit, za „relevantnější“ a „vztahovější“. Podle únorového průzkumu Gallupu se každý pátý příslušník generace Z identifikuje jako „lesba, gay, bisexuál, transgender nebo něco jiného než heterosexuál“.Vzhledem k tomu, že na mysli vedoucích pracovníků doléhá potenciální recese, prezidentka a generální ředitelka GLAAD Sarah Kate Ellisová uznala, že některé společnosti mohou mylně považovat podporu sociálních cílů za „nepodstatnou“.„Ale pokud odložíte podporu LGBTQ komunity, ovlivní to vaše hospodářské výsledky,“ řekla Ellisová. „Jsou to jen čísla. Pro spotřebitele a zaměstnance je to příliš důležité.“Existují značky, které chtějí být solidární s LGBTQ komunitou, ale obávají se, že se jim inkluze LGBTQ nepodaří „správně“. Z únorového průzkumu GLAAD mezi 200 inzerenty vyplynulo, že 61 % z nich si myslí, že za nesprávné zobrazení LGBTQ osob by se setkalo s větším odporem, než kdyby je „nezobrazovali vůbec“.Zdroj: Getty ImagesPodle průzkumů GLAAD z roku 2022 však 64 % lidí, kteří nejsou LGBTQ, a 71 % LGBTQ lidí uvedlo, že je pravděpodobnější, že budou nakupovat u společností, které ve svých reklamách uvádějí LGBTQ osoby.Projekt GLAAD Visibility Project má v úmyslu ukázat korporacím, jak se vyjadřovat „správně a přesně“, řekl Ellis. „Myslím, že je důležité rozlišovat mezi připojením se k hnutí a marketingem pro daný okamžik.“Spíše než jen přechod na duhové obaly během měsíce hrdosti chce Ellis dosáhnout toho, aby korporace využívaly svůj ekonomický a politický vliv k tomu, aby se celoročně stavěly proti legislativě namířené proti LGBTQ. Chce také, aby společnosti při přijímání zaměstnanců upřednostňovaly rozmanitost a zastoupení.Ačkoli letošní rok přinesl více váhání firem v oblasti podpory LGBTQ, některým zaměstnancům a zákazníkům se přesto podařilo tlačit na značky, aby se zapojily do konverzace způsobem, který přesahuje duhová loga.V březnu čelila společnost Disney kritice ze strany vlastních zaměstnanců za to, že zpočátku mlčela k floridskému zákonu, který zakazoval výuku sexuální orientace a genderové identity na základních školách. Brzy poté tehdejší generální ředitel Bob Chapek oznámil, že společnost věnuje 5 milionů dolarů organizacím na podporu LGBTQ a slíbil, že pomůže zrušit floridskou politiku zaměřenou proti LGBTQ.Zdroj: Getty ImagesOd svého návratu do funkce generálního ředitele společnosti Disney minulý měsíc se Bob Iger vyjádřil k závazku společnosti podporovat komunity LGBTQ. Zábavní gigant letos také uvedl na trh produkce, včetně filmů „Světluška“ a „Podivný svět“, které se zaměřují na romantiku mezi osobami stejného pohlaví.„Když se podíváte na okamžiky, kdy dochází ke střetu LGBTQ komunity se společnostmi, vyhrávají ty společnosti, které se postaví za LGBTQ lidi,“ řekl Ellis. „Nemyslím si, že můžete být v 21. století produktem zaměřeným na spotřebitele a nemít to jako svou prioritu.“