Pokud chcete být úspěšní, osvojte si tyto 2 vlastnosti Jacka Dorseyho, říká bývalý výkonný ředitel Starbucksu
Spoluzakladatel Twitteru Jack Dorsey je jedním z nejznámějších technologických miliardářů na světě, ale jedno z jeho tajemství úspěchu je mnohem jednodušší, než si možná myslíte.
Adam Brotman, který strávil téměř deset let jako digitální ředitel a výkonný viceprezident pro globální maloobchodní operace společnosti Starbucks, pracoval po boku Dorseyho během svého působení v kávovém gigantu na partnerství se společnostmi Twitter a Block (dříve Square), kde je Dorsey generálním ředitelem.
Nyní je Brotman generálním ředitelem start-upu Brightloom se sídlem v Seattlu (a podporovaného společností Starbucks), který pomáhá menším podnikům využívat nástroje, jako je digitální objednávání a personalizovaný marketing.
Roky, které strávil sledováním Dorseyho a učením se od něj, však mají i nadále vliv na to, jak Brotman přistupuje ke své práci.
„Jsem velkým fanouškem Jacka Dorseyho,“ říká v rozhovoru pro CNBC Make It. „Největší lekce, kterou jsem si odnesl z jeho pozorování a práce s ním, byla ta, že má velmi jasno v tom, co dělá a proč to dělá, ať už to bylo na makroúrovni, nebo na mikroúrovni.“
Brotman vzpomíná, jak sledoval bývalého generálního ředitele Twitteru, jak si během obchodních schůzek v Seattlu a San Francisku dělá podrobné poznámky ke každému rozhovoru. Jednou se rozhodl Dorseyho zeptat, k čemu tyto poznámky slouží.
„Řekl: ‚Sdílím je s celou svou společností,'“ říká Brotman. „Byl neuvěřitelně transparentní vůči svému týmu, pokud jde o různé procesy a rozhodnutí.“
Stanovení jasných cílů a dobré naslouchání jsou dvě z vlastností, které z Dorseyho udělaly „tak efektivního lídra“, dodává Brotman, a jsou to vlastnosti, které by měli ostatní lidé usměrňovat ve své práci, pokud chtějí být úspěšní.
„U neuvěřitelných lídrů v byznysu si začnete všímat určitých vzorců,“ říká Brotman a jako další dva příklady uvádí svého strýce Jeffa Brotmana, spoluzakladatele společnosti Costco, a Howarda Schultze, bývalého generálního ředitele společnosti Starbucks.
Brotman dodává, že tento zvyk psaní poznámek vypovídá o Dorseyho širším přístupu k vedení Twitteru a Blocku. „Vždycky byl tak klidný a jasně říkal, co dělá a proč, když něco věděl, a když něco nevěděl,“ říká. „Nikdy nebyl emotivní ani nevyzpytatelný – jen stálý a jasný.“
Jiní odborníci na vedení chválili rodáka z Missouri za jeho klidný styl vedení. V rozhovoru pro CNBC z roku 2019 Jeffrey Sonnenfeld, starší proděkan pro studia leadershipu na Yale School of Management, popsal Dorseyho jako „génia, který vám na rozdíl od [generálního ředitele společnosti Tesla Elona] Muska nemusí vmetat do tváře“, a jak Sonnenfeld řekl, na rozdíl od zakladatele WeWork Adama Neumanna „se za něj jen nepřetvařuje“.
„Je skutečně geniální a oddaný – a zároveň se vyhýbá pokušení marnivosti a okázalosti, které jeho vlastní technologie nabízí některým méně disciplinovaným,“ řekl Sonnenfeld pro CNBC.
Dorsey odstoupil z funkce generálního ředitele Twitteru v listopadu. Vedení společnosti převzal Parag Agrawal, bývalý technologický ředitel.
Adam Brotman, který strávil téměř deset let jako digitální ředitel a výkonný viceprezident pro globální maloobchodní operace společnosti Starbucks, pracoval po boku Dorseyho během svého působení v kávovém gigantu na partnerství se společnostmi Twitter a Block , kde je Dorsey generálním ředitelem.Nyní je Brotman generálním ředitelem start-upu Brightloom se sídlem v Seattlu , který pomáhá menším podnikům využívat nástroje, jako je digitální objednávání a personalizovaný marketing.Roky, které strávil sledováním Dorseyho a učením se od něj, však mají i nadále vliv na to, jak Brotman přistupuje ke své práci.„Jsem velkým fanouškem Jacka Dorseyho,“ říká v rozhovoru pro CNBC Make It. „Největší lekce, kterou jsem si odnesl z jeho pozorování a práce s ním, byla ta, že má velmi jasno v tom, co dělá a proč to dělá, ať už to bylo na makroúrovni, nebo na mikroúrovni.“Brotman vzpomíná, jak sledoval bývalého generálního ředitele Twitteru, jak si během obchodních schůzek v Seattlu a San Francisku dělá podrobné poznámky ke každému rozhovoru. Jednou se rozhodl Dorseyho zeptat, k čemu tyto poznámky slouží.„Řekl: ‚Sdílím je s celou svou společností,'“ říká Brotman. „Byl neuvěřitelně transparentní vůči svému týmu, pokud jde o různé procesy a rozhodnutí.“Chcete využít této příležitosti?Jack Dorsey Stanovení jasných cílů a dobré naslouchání jsou dvě z vlastností, které z Dorseyho udělaly „tak efektivního lídra“, dodává Brotman, a jsou to vlastnosti, které by měli ostatní lidé usměrňovat ve své práci, pokud chtějí být úspěšní.„U neuvěřitelných lídrů v byznysu si začnete všímat určitých vzorců,“ říká Brotman a jako další dva příklady uvádí svého strýce Jeffa Brotmana, spoluzakladatele společnosti Costco, a Howarda Schultze, bývalého generálního ředitele společnosti Starbucks.Brotman dodává, že tento zvyk psaní poznámek vypovídá o Dorseyho širším přístupu k vedení Twitteru a Blocku. „Vždycky byl tak klidný a jasně říkal, co dělá a proč, když něco věděl, a když něco nevěděl,“ říká. „Nikdy nebyl emotivní ani nevyzpytatelný – jen stálý a jasný.“Jiní odborníci na vedení chválili rodáka z Missouri za jeho klidný styl vedení. V rozhovoru pro CNBC z roku 2019 Jeffrey Sonnenfeld, starší proděkan pro studia leadershipu na Yale School of Management, popsal Dorseyho jako „génia, který vám na rozdíl od [generálního ředitele společnosti Tesla Elona] Muska nemusí vmetat do tváře“, a jak Sonnenfeld řekl, na rozdíl od zakladatele WeWork Adama Neumanna „se za něj jen nepřetvařuje“.„Je skutečně geniální a oddaný – a zároveň se vyhýbá pokušení marnivosti a okázalosti, které jeho vlastní technologie nabízí některým méně disciplinovaným,“ řekl Sonnenfeld pro CNBC.Dorsey odstoupil z funkce generálního ředitele Twitteru v listopadu. Vedení společnosti převzal Parag Agrawal, bývalý technologický ředitel.
Meta Platforms zažila ve čtvrtek výrazný nárůst pozornosti investorů poté, co agentura Bloomberg zveřejnila informaci, že vedení společnosti zvažuje razantní...
Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...