Společnost Virgin Galactic vypadá zajímavě, když se opět soustředí na vesmír
Společnost Virgin Galactic (SPCE) se potýká s problémy při vypouštění svých raket pro vesmírnou turistiku do vesmíru a složitý konstrukční a výrobní proces způsobil zpoždění.
Společnost v podstatě od nuly konstruuje jak rakety, které letí do vesmíru, tak „mateřskou loď“, která vynese raketu ze země do výšky přibližně 50 000 stop.
Dohoda oznámená minulý týden umožní společnosti Virgin Galactic opřít se o dceřinou společnost Boeingu (BA) Aurora Flight Sciences při vytváření mateřských lodí nové generace a zaměřit interní vývoj na vesmír. Teoreticky se tak společnost více zaměří a získá potenciál k ještě rychlejšímu rozšiřování.
Společnost Boeing se zapojila do stavby lodi
Dohoda společnosti Boeing se společností Virgin Galactic prostřednictvím společnosti Aurora Flight Sciences je poměrně jednoduchá. Společnost bude navrhovat a vyrábět mateřské lodě nové generace, které bude Virgin Galactic používat k dopravě raket do startovní výšky.
Zdroj: Usatoday.com
Toto partnerství využije celkový rozsah a odborné znalosti společnosti Boeing a výklenek společnosti Aurora, který spočívá ve stavbě jedinečných letadel. Společnost vyrábí výšková letadla, bezpilotní letouny a letouny pro městskou mobilitu. Cena dohody nebyla oznámena, ale nyní, když se blíží zahájení komerčního provozu a zná výhody a nevýhody vyvinuté technologie, se Virgin Galactic pravděpodobně snaží přenést části procesu návrhu na někoho s většími odbornými znalostmi.
Zajímavé na tomto oznámení je, že Virgin Galactic spolupracuje s Boeingem, aby mohla rychleji rozšiřovat své podnikání. Generální ředitel Michael Colglazier uvedl, že Aurora umožní mateřskou loď „rychleji vyrábět [a] snadněji udržovat a umožní nám létat podstatně více misí ročně“.
Virgin Galactic stále usiluje o 400 letů ročně z amerického kosmodromu se dvěma novými mateřskými loděmi. Odhaduje se, že tato letadla budou uvedena do provozu v roce 2025, což je pro start nového letadla relativně brzy, což zvyšuje další vrstvu rizika.
Víme, že Virgin Galactic vyrábí také více vlastních raket, které skutečně létají do vesmíru. Pokud je tedy cílem výroba raket ve vlastních kapacitách, zatímco výroba mateřské lodi se opírá o Boeing, dává to smysl.
Výhody pro společnost Virgin Galactic
Pokud dohoda se společností Aurora skutečně umožní společnosti Virgin Galactic rychleji rozšiřovat své působení, mohlo by to pro ni být skvělé. V tiskové zprávě z minulého týdne byl uveden cíl 400 letů ročně ze současného kosmodromu, i když načasování této úrovně rozšíření je nejisté (určitě po roce 2025). Současná cena nejméně 400 000 dolarů za cestujícího a šest míst na kosmickou loď má potenciál příjmů nejméně 960 milionů dolarů ročně.
Zdroj: Unsplash
Současná tržní kapitalizace společnosti Virgin Galactic činí 1,9 miliardy dolarů, a pokud se společnosti podaří nastartovat a pokud se jí podaří začít rozšiřovat podnikání v oblasti vesmírné turistiky, mohlo by se jednat o skvělou růstovou akcii obchodovanou za rozumnou hodnotu. Všimněte si však, že v tomto tvrzení je mnoho „kdyby“.
Společnost Virgin Galactic je vystavena velkému riziku a na základě historických trendů lze očekávat další zpoždění komerčního startu, který se očekává někdy v příštím roce. Poměr rizika a odměny však vypadá atraktivně, zejména nyní, kdy se Virgin Galactic může plně soustředit na kosmickou loď.
Společnost v podstatě od nuly konstruuje jak rakety, které letí do vesmíru, tak „mateřskou loď“, která vynese raketu ze země do výšky přibližně 50 000 stop.Dohoda oznámená minulý týden umožní společnosti Virgin Galactic opřít se o dceřinou společnost Boeingu Aurora Flight Sciences při vytváření mateřských lodí nové generace a zaměřit interní vývoj na vesmír. Teoreticky se tak společnost více zaměří a získá potenciál k ještě rychlejšímu rozšiřování.Dohoda společnosti Boeing se společností Virgin Galactic prostřednictvím společnosti Aurora Flight Sciences je poměrně jednoduchá. Společnost bude navrhovat a vyrábět mateřské lodě nové generace, které bude Virgin Galactic používat k dopravě raket do startovní výšky.Zdroj: Usatoday.comToto partnerství využije celkový rozsah a odborné znalosti společnosti Boeing a výklenek společnosti Aurora, který spočívá ve stavbě jedinečných letadel. Společnost vyrábí výšková letadla, bezpilotní letouny a letouny pro městskou mobilitu. Cena dohody nebyla oznámena, ale nyní, když se blíží zahájení komerčního provozu a zná výhody a nevýhody vyvinuté technologie, se Virgin Galactic pravděpodobně snaží přenést části procesu návrhu na někoho s většími odbornými znalostmi.Zajímavé na tomto oznámení je, že Virgin Galactic spolupracuje s Boeingem, aby mohla rychleji rozšiřovat své podnikání. Generální ředitel Michael Colglazier uvedl, že Aurora umožní mateřskou loď „rychleji vyrábět [a] snadněji udržovat a umožní nám létat podstatně více misí ročně“.Virgin Galactic stále usiluje o 400 letů ročně z amerického kosmodromu se dvěma novými mateřskými loděmi. Odhaduje se, že tato letadla budou uvedena do provozu v roce 2025, což je pro start nového letadla relativně brzy, což zvyšuje další vrstvu rizika.Chcete využít této příležitosti?Zdroj: GettyimagesVíme, že Virgin Galactic vyrábí také více vlastních raket, které skutečně létají do vesmíru. Pokud je tedy cílem výroba raket ve vlastních kapacitách, zatímco výroba mateřské lodi se opírá o Boeing, dává to smysl.Pokud dohoda se společností Aurora skutečně umožní společnosti Virgin Galactic rychleji rozšiřovat své působení, mohlo by to pro ni být skvělé. V tiskové zprávě z minulého týdne byl uveden cíl 400 letů ročně ze současného kosmodromu, i když načasování této úrovně rozšíření je nejisté . Současná cena nejméně 400 000 dolarů za cestujícího a šest míst na kosmickou loď má potenciál příjmů nejméně 960 milionů dolarů ročně.Zdroj: UnsplashSoučasná tržní kapitalizace společnosti Virgin Galactic činí 1,9 miliardy dolarů, a pokud se společnosti podaří nastartovat a pokud se jí podaří začít rozšiřovat podnikání v oblasti vesmírné turistiky, mohlo by se jednat o skvělou růstovou akcii obchodovanou za rozumnou hodnotu. Všimněte si však, že v tomto tvrzení je mnoho „kdyby“.Společnost Virgin Galactic je vystavena velkému riziku a na základě historických trendů lze očekávat další zpoždění komerčního startu, který se očekává někdy v příštím roce. Poměr rizika a odměny však vypadá atraktivně, zejména nyní, kdy se Virgin Galactic může plně soustředit na kosmickou loď.