Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    NAVN 31 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    BETA 3 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    NAVN 31 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    BETA 3 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Tato klíčová oblast je tajemstvím marketingového úspěchu

Verdikt je na světě: Pouze dva z pěti marketérů však skutečně provádějí průzkum trhu, aby toto porozumění podpořili.

Andrej Krúpa Autor: Andrej Krúpa
27 prosince, 2022
6 min. čtení
Marketing in Colorful Alphabets

Zdroj: Unspalsh

6 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Skvělí marketéři upřednostňují koncové publikum ve veškerém obsahu, který vytvářejí. Cílí marketingové kampaně tak, aby navázaly kontakt se zákazníky v různých stavech jejich potřeb. Své obsahové strategie soustřeďují na kanály, kde lze jejich zákazníky nalézt. Přizpůsobují tón, vizuální styly a sdělení obsahu tak, aby zajistili jeho odezvu u různých segmentů zákazníků. Ale i mnozí z nejlepších marketérů přiznávají, že se při těchto rozhodnutích spoléhají spíše na své instinkty než na tvrdá data.

Jako marketér může snadno usnout na vavřínech, zejména pokud jste slavili úspěšné kampaně a stálý růst. Díky pandemii a vlně nových inovací se však moderní zákazník vyvíjí rychleji, než se kdy očekávalo. Téměř polovina marketingových profesionálů v průzkumu přiznává, že se tohoto nového normálu obává. Obávají se, že s tímto stavem neustálých změn nebudou schopni držet krok. Obávají se, že jejich týmy nemají dovednosti ani nástroje potřebné k tomu, aby byly plně přítomny svým zákazníkům. A obávají se budoucnosti, kdy nové údaje shromážděné o jejich zákaznících budou jeden den působit staře a zastarale.

Z těchto obav pramení velké příležitosti. Ve světě, kde méně než polovina marketérů shromažďuje relevantní poznatky, mají navrch ti, kteří jsou ochotni se přizpůsobit. Moderní marketéři musí zcela změnit způsob, jakým o marketingu přemýšlejí. Musí se stát skutečně zákaznicky orientovanými tím, že budou nejprve přemýšlet jako výzkumníci a designéři, a teprve poté nechají tuto novou mentalitu ovlivnit své strategie zaměřené na budoucnost.

Nakonec, pokud jste marketéři usilující o dlouhodobý úspěch, musíte se stát odborníky na CX (Customer Experience). Způsob, jakým toho dosáhnete, se může lišit, ale zde je několik změn, které můžete provést již dnes, abyste zítra revolučně změnili svou marketingovou strategii:

  1. Investujte do pohotových vzdělávacích systémů pro podporu proaktivních úprav strategie
Notebook work with statistics on sofa business
Zdroj: Unsplash

Shromažďování relevantních poznatků o zákaznících může být náročný úkol. Pro mnoho značek je to manuální proces, který vyžaduje měsíce terénního výzkumu, individuálních rozhovorů s věrnými zákazníky značky a hloubkových průzkumů, aby bylo možné důkladně porozumět své zákaznické základně. Ačkoli je tato metoda nesmírně cenná a může potvrdit nebo zpochybnit dlouhodobě zažité předpoklady, může být obtížné investovat do tohoto přístupu častěji než jednou za dva až tři roky. A vzhledem k rychlosti změn, které moderní zákazník zažívá, mohou být údaje shromážděné před více než rokem již bezpředmětné.

Advertisement

Marketéři se při měření digitálních akcí svých zákazníků do značné míry spoléhají na analytické nástroje. Prostřednictvím nástrojů, jako je například Google Analytics, můžeme určit chování uživatelů na webu a upravit uživatelské prostředí tak, aby bylo dosaženo více konverzí. Můžeme zjistit, na jakých kanálech nás zákazníci nacházejí, o jaké stránky ztrácejí zájem a jaký obsah je pro ně skutečně důležitý. Tato data jsou zlatým dolem pro marketéry, kteří touží optimalizovat a upravovat kampaně. Analýza na webu však nemusí být naším jediným nástrojem.

Chcete využít této příležitosti?

Marketéři, kteří chtějí v tomto novém světě konkurovat, musí myslet nejen na on-site analytiku a investovat také do řešení zákaznické a sociální analytiky. Tyto výkonné insight programy mohou v pravidelné kadenci poskytovat data, která podpoří proaktivní úpravy strategie. Mohou být použity jako doplněk k robustnějším terénním studiím nebo jako samostatné nástroje, které vám umožní držet prst na tepu vašich zákazníků v reálném čase.

Většina marketérů však tuto příležitost nadále ignoruje. Pouze 44 % marketérů dnes dokonce provádí výzkumy, aby přehodnotili své předem stanovené cílové skupiny, 42 % podniká kroky k lepšímu pochopení svých stávajících zákazníků a pouze 40 % segmentuje své skupiny, aby lépe zacílilo své kampaně. Chcete-li získat náskok před konkurencí, začněte investovat do svižnějších analytických systémů v reálném čase, které vás mohou zbavit některých dohadů o strategii CX.

  1. Zvažte celý svůj trh – zákazníky, konkurenty i kategorii
Man working marketing strategy
Zdroj: Unspalsh

Ačkoli se vám může zdát, že k tomu, abyste se stali experty v oblasti CX, vám stačí znát své zákazníky, ve skutečnosti je to jen jedna noha v jakési třínohé stoličce. Pochopení zákazníků je zásadní, ale musíte mít také přehled o změnách ve své kategorii a o pohybech mezi konkurenty. Získáte-li poznatky z těchto dvou oblastí, budete mnohem lépe rozumět potřebám, motivacím a loajalitě svých zákazníků.

Například zjištění, že se vaši zákazníci rozhodují pro nákup u konkurence, může být podnětem k přehodnocení vaší strategie. Ještě cennější však může být pochopení toho, proč si vaši zákazníci vybrali právě konkurenta. Změna ve vaší kategorii mohla ovlivnit schopnost zákazníka nakupovat u vás. Možná konkurent jen mírně změnil svou hodnotovou nabídku, která u vašeho zákazníka lépe rezonovala. Ať už se jedná o jakýkoli posun, pouhá informace o tom, že ztrácíte na konkurenci, nestačí k tomu, abyste získali hluboký vhled do motivací zákazníka, proč si vybral právě vaši značku.

Upřednostnění sběru dat, které podpoří poznatky o povědomí o vaší značce ve vaší kategorii, o pohybu konkurence na trhu a o tom, jak vaši zákazníci vnímají vaše celkové odvětví, může mít obrovský dopad na vaši marketingovou strategii. Marketéři však tento trojlístek poznatků stále upozaďují. Pouze 37 % marketérů strávilo předchozí rok poznáváním svých konkurentů, pouze 31 % věnovalo čas tomu, aby se dozvědělo více o své kategorii, a pouze 34 % investovalo do průzkumu konkurence. Přidejte se k této malé skupině marketérů tím, že upřednostníte výzkum nad rámec svých zákazníků, a získáte velkou konkurenční výhodu.

  1. Usilujte o realizaci založenou na datech, abyste dosáhli budoucího úspěchu
Sunshine bath
Zdroj: Unsplash

Až budete příště plánovat marketingovou kampaň, aniž byste ji podpořili aktuálními daty o zákaznících, konkurenci a kategorii, vzpomeňte si na přísloví „předpokládat znamená dělat z nás dvou hlupáky“. Je chybou předpokládat, že se váš zákazník v průběhu let nevyvíjel. Od pandemie po politické nepokoje a mnoho dalšího, všichni jsme výrazně posunuli své chování.

Dnešní zákazníci změnili místo, kde nakupují, způsob nakupování, to, čemu věří, jak chtějí komunikovat se značkami, jakým způsobem vyžadují od značek odpovědnost a mnoho dalšího. Je jasné, že většina marketérů neshromažďuje data potřebná k tomu, aby přizpůsobila své strategie aktuálnímu okamžiku. Na druhou stranu marketéři, kteří se stanou odborníky na CX, mají reálnou příležitost předskočit konkurenci.

Skvělí marketéři upřednostňují koncové publikum ve veškerém obsahu, který vytvářejí. Cílí marketingové kampaně tak, aby navázaly kontakt se zákazníky v různých stavech jejich potřeb. Své obsahové strategie soustřeďují na kanály, kde lze jejich zákazníky nalézt. Přizpůsobují tón, vizuální styly a sdělení obsahu tak, aby zajistili jeho odezvu u různých segmentů zákazníků. Ale i mnozí z nejlepších marketérů přiznávají, že se při těchto rozhodnutích spoléhají spíše na své instinkty než na tvrdá data.Jako marketér může snadno usnout na vavřínech, zejména pokud jste slavili úspěšné kampaně a stálý růst. Díky pandemii a vlně nových inovací se však moderní zákazník vyvíjí rychleji, než se kdy očekávalo. Téměř polovina marketingových profesionálů v průzkumu přiznává, že se tohoto nového normálu obává. Obávají se, že s tímto stavem neustálých změn nebudou schopni držet krok. Obávají se, že jejich týmy nemají dovednosti ani nástroje potřebné k tomu, aby byly plně přítomny svým zákazníkům. A obávají se budoucnosti, kdy nové údaje shromážděné o jejich zákaznících budou jeden den působit staře a zastarale.Z těchto obav pramení velké příležitosti. Ve světě, kde méně než polovina marketérů shromažďuje relevantní poznatky, mají navrch ti, kteří jsou ochotni se přizpůsobit. Moderní marketéři musí zcela změnit způsob, jakým o marketingu přemýšlejí. Musí se stát skutečně zákaznicky orientovanými tím, že budou nejprve přemýšlet jako výzkumníci a designéři, a teprve poté nechají tuto novou mentalitu ovlivnit své strategie zaměřené na budoucnost.Nakonec, pokud jste marketéři usilující o dlouhodobý úspěch, musíte se stát odborníky na CX . Způsob, jakým toho dosáhnete, se může lišit, ale zde je několik změn, které můžete provést již dnes, abyste zítra revolučně změnili svou marketingovou strategii:Investujte do pohotových vzdělávacích systémů pro podporu proaktivních úprav strategieZdroj: UnsplashShromažďování relevantních poznatků o zákaznících může být náročný úkol. Pro mnoho značek je to manuální proces, který vyžaduje měsíce terénního výzkumu, individuálních rozhovorů s věrnými zákazníky značky a hloubkových průzkumů, aby bylo možné důkladně porozumět své zákaznické základně. Ačkoli je tato metoda nesmírně cenná a může potvrdit nebo zpochybnit dlouhodobě zažité předpoklady, může být obtížné investovat do tohoto přístupu častěji než jednou za dva až tři roky. A vzhledem k rychlosti změn, které moderní zákazník zažívá, mohou být údaje shromážděné před více než rokem již bezpředmětné.Marketéři se při měření digitálních akcí svých zákazníků do značné míry spoléhají na analytické nástroje. Prostřednictvím nástrojů, jako je například Google Analytics, můžeme určit chování uživatelů na webu a upravit uživatelské prostředí tak, aby bylo dosaženo více konverzí. Můžeme zjistit, na jakých kanálech nás zákazníci nacházejí, o jaké stránky ztrácejí zájem a jaký obsah je pro ně skutečně důležitý. Tato data jsou zlatým dolem pro marketéry, kteří touží optimalizovat a upravovat kampaně. Analýza na webu však nemusí být naším jediným nástrojem.Chcete využít této příležitosti?Marketéři, kteří chtějí v tomto novém světě konkurovat, musí myslet nejen na on-site analytiku a investovat také do řešení zákaznické a sociální analytiky. Tyto výkonné insight programy mohou v pravidelné kadenci poskytovat data, která podpoří proaktivní úpravy strategie. Mohou být použity jako doplněk k robustnějším terénním studiím nebo jako samostatné nástroje, které vám umožní držet prst na tepu vašich zákazníků v reálném čase.Většina marketérů však tuto příležitost nadále ignoruje. Pouze 44 % marketérů dnes dokonce provádí výzkumy, aby přehodnotili své předem stanovené cílové skupiny, 42 % podniká kroky k lepšímu pochopení svých stávajících zákazníků a pouze 40 % segmentuje své skupiny, aby lépe zacílilo své kampaně. Chcete-li získat náskok před konkurencí, začněte investovat do svižnějších analytických systémů v reálném čase, které vás mohou zbavit některých dohadů o strategii CX.Zvažte celý svůj trh – zákazníky, konkurenty i kategoriiZdroj: UnspalshAčkoli se vám může zdát, že k tomu, abyste se stali experty v oblasti CX, vám stačí znát své zákazníky, ve skutečnosti je to jen jedna noha v jakési třínohé stoličce. Pochopení zákazníků je zásadní, ale musíte mít také přehled o změnách ve své kategorii a o pohybech mezi konkurenty. Získáte-li poznatky z těchto dvou oblastí, budete mnohem lépe rozumět potřebám, motivacím a loajalitě svých zákazníků.Například zjištění, že se vaši zákazníci rozhodují pro nákup u konkurence, může být podnětem k přehodnocení vaší strategie. Ještě cennější však může být pochopení toho, proč si vaši zákazníci vybrali právě konkurenta. Změna ve vaší kategorii mohla ovlivnit schopnost zákazníka nakupovat u vás. Možná konkurent jen mírně změnil svou hodnotovou nabídku, která u vašeho zákazníka lépe rezonovala. Ať už se jedná o jakýkoli posun, pouhá informace o tom, že ztrácíte na konkurenci, nestačí k tomu, abyste získali hluboký vhled do motivací zákazníka, proč si vybral právě vaši značku.Upřednostnění sběru dat, které podpoří poznatky o povědomí o vaší značce ve vaší kategorii, o pohybu konkurence na trhu a o tom, jak vaši zákazníci vnímají vaše celkové odvětví, může mít obrovský dopad na vaši marketingovou strategii. Marketéři však tento trojlístek poznatků stále upozaďují. Pouze 37 % marketérů strávilo předchozí rok poznáváním svých konkurentů, pouze 31 % věnovalo čas tomu, aby se dozvědělo více o své kategorii, a pouze 34 % investovalo do průzkumu konkurence. Přidejte se k této malé skupině marketérů tím, že upřednostníte výzkum nad rámec svých zákazníků, a získáte velkou konkurenční výhodu.Usilujte o realizaci založenou na datech, abyste dosáhli budoucího úspěchuZdroj: UnsplashAž budete příště plánovat marketingovou kampaň, aniž byste ji podpořili aktuálními daty o zákaznících, konkurenci a kategorii, vzpomeňte si na přísloví „předpokládat znamená dělat z nás dvou hlupáky“. Je chybou předpokládat, že se váš zákazník v průběhu let nevyvíjel. Od pandemie po politické nepokoje a mnoho dalšího, všichni jsme výrazně posunuli své chování.Dnešní zákazníci změnili místo, kde nakupují, způsob nakupování, to, čemu věří, jak chtějí komunikovat se značkami, jakým způsobem vyžadují od značek odpovědnost a mnoho dalšího. Je jasné, že většina marketérů neshromažďuje data potřebná k tomu, aby přizpůsobila své strategie aktuálnímu okamžiku. Na druhou stranu marketéři, kteří se stanou odborníky na CX, mají reálnou příležitost předskočit konkurenci.
Tagy: businessmarketingstrategie

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Související:

      1. Airbnb volí stále oblíbenější strategii „aplikace pro všechno“
      2. Zajímají vás tržní giganti? Seznamte se s tímto chytrým ETF
      3. Verizon mění vedení a vyvolává obavy z cenové války v telekomunikacích
      4. Cathie Wood využívá propadu a nakupuje akcie za miliony dolarů
      5. Trumpova cla pod drobnohledem: proč mohou přinést neočekávané výhody
      6. Jaký je ten nejlepší ETF fond zaměřený na dividendový příjem?
      7. XRP (Ripple) právě klesl pod 3 dolary. Má smysl koupit při poklesu?
      8. Jak noví lídři úspěšně zvládají přechod do rolí a posilují důvěru týmů
      9. Rychlý přístup Gucci k módě Demny vykazuje první známky úspěchu
      Advertisement

      Breaking.

      23:52

      Ruské trhy na houpačce: Stabilita pod tlakem globálních změn

      23:32

      Softbank investuje miliardy do budoucnosti umělé inteligence OpenAI

      23:25

      Lucy Powellová: Hlas změny v britské politické scéně

      23:22

      Trumpův krok vyhrocuje obchodní napětí s Kanadou

      22:52

      Visionary Holdings pod tlakem: Zpoždění zprávy a nové partnerství

      22:33

      Exxon vs. Kalifornie: Bitva o klimatické informace začíná!

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Shutterstock
      Akcie

      Microsoft může znovu růst díky Azure a Copilotu, říkají analytici

      25 října, 2025

      Akcie společnosti Microsoft se v posledních měsících nachází ve fázi konsolidace, kdy po silném růstu z dubnových minim a dosažení...

      Zdroj: Getty Images

      KeyBanc věří v růst Amazonu díky AI a expanzi v cloudu i reklamě

      24 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Las Vegas Sands hlásí silné čtvrtletní výsledky a táhne růst sektoru

      24 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Core Scientific posiluje díky upgradu, zatímco dohoda s CoreWeave slábne

      24 října, 2025
      Zdroj: Shutterstock

      Robinhood Markets dnes hlásí návrat v éře boomu krypta a opcí

      23 října, 2025

      IPO Radar.

      Navan, Inc.

      Datum IPO: 31 října, 2025
      Potenciální ocenění: 6,45 miliardy USD

      Buďte u toho

      Nejčtenější zprávy.

      KeyBanc věří v růst Amazonu díky AI a expanzi v cloudu i reklamě

      24 října, 2025

      Inflace v USA vzrostla v září méně, než se očekávalo, a to na 3 %.

      23 října, 2025

      Byty v Praze stály v pololetí podobně jako v Berlíně, Vídni či Madridu

      21 října, 2025

      S&P 500 stoupá díky technologiím a uvolnění napětí mezi USA a Čínou

      23 října, 2025

      Dow uzavřel na rekordní úrovni, 3M a Coca-Cola zazářily na poli zisků

      21 října, 2025

      Dow uzavřel poprvé nad hranicí 47 000 bodů díky mírné inflaci

      24 října, 2025

      Fed potřebuje jasnější strategii, aby investory provedl nejistým obdobím

      25 října, 2025

      S&P 500 klesá kvůli obavám z obchodní války USA a Číny a propadu Netflixu

      22 října, 2025
      Advertisement

      Tip editora.

      Zdroj: Burzovní svět
      Akcie

      Tři hvězdné IPO roku 2025: od čínských elektromobilů po evropské alarmy

      14 října, 2025

      Po dvou letech opatrnosti se globální trh s primárními emisemi (IPO) znovu probouzí. Rok 2025 přinesl několik mimořádně úspěšných debutů,...

      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
        • Hospodářské výsledky
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.