Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    Minulé IPO.

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

    2788.HK 24 listopadu, 2025

    Společnost působící v oblasti výroby elektrolytického hliníku

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    Minulé IPO.

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

    2788.HK 24 listopadu, 2025

    Společnost působící v oblasti výroby elektrolytického hliníku

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Tato klíčová oblast je tajemstvím marketingového úspěchu

Verdikt je na světě: Pouze dva z pěti marketérů však skutečně provádějí průzkum trhu, aby toto porozumění podpořili.

Andrej Krúpa Autor: Andrej Krúpa
27 prosince, 2022
6 min. čtení
Marketing in Colorful Alphabets

Zdroj: Unspalsh

6 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Skvělí marketéři upřednostňují koncové publikum ve veškerém obsahu, který vytvářejí. Cílí marketingové kampaně tak, aby navázaly kontakt se zákazníky v různých stavech jejich potřeb. Své obsahové strategie soustřeďují na kanály, kde lze jejich zákazníky nalézt. Přizpůsobují tón, vizuální styly a sdělení obsahu tak, aby zajistili jeho odezvu u různých segmentů zákazníků. Ale i mnozí z nejlepších marketérů přiznávají, že se při těchto rozhodnutích spoléhají spíše na své instinkty než na tvrdá data.

Jako marketér může snadno usnout na vavřínech, zejména pokud jste slavili úspěšné kampaně a stálý růst. Díky pandemii a vlně nových inovací se však moderní zákazník vyvíjí rychleji, než se kdy očekávalo. Téměř polovina marketingových profesionálů v průzkumu přiznává, že se tohoto nového normálu obává. Obávají se, že s tímto stavem neustálých změn nebudou schopni držet krok. Obávají se, že jejich týmy nemají dovednosti ani nástroje potřebné k tomu, aby byly plně přítomny svým zákazníkům. A obávají se budoucnosti, kdy nové údaje shromážděné o jejich zákaznících budou jeden den působit staře a zastarale.

Z těchto obav pramení velké příležitosti. Ve světě, kde méně než polovina marketérů shromažďuje relevantní poznatky, mají navrch ti, kteří jsou ochotni se přizpůsobit. Moderní marketéři musí zcela změnit způsob, jakým o marketingu přemýšlejí. Musí se stát skutečně zákaznicky orientovanými tím, že budou nejprve přemýšlet jako výzkumníci a designéři, a teprve poté nechají tuto novou mentalitu ovlivnit své strategie zaměřené na budoucnost.

Nakonec, pokud jste marketéři usilující o dlouhodobý úspěch, musíte se stát odborníky na CX (Customer Experience). Způsob, jakým toho dosáhnete, se může lišit, ale zde je několik změn, které můžete provést již dnes, abyste zítra revolučně změnili svou marketingovou strategii:

  1. Investujte do pohotových vzdělávacích systémů pro podporu proaktivních úprav strategie
Notebook work with statistics on sofa business
Zdroj: Unsplash

Shromažďování relevantních poznatků o zákaznících může být náročný úkol. Pro mnoho značek je to manuální proces, který vyžaduje měsíce terénního výzkumu, individuálních rozhovorů s věrnými zákazníky značky a hloubkových průzkumů, aby bylo možné důkladně porozumět své zákaznické základně. Ačkoli je tato metoda nesmírně cenná a může potvrdit nebo zpochybnit dlouhodobě zažité předpoklady, může být obtížné investovat do tohoto přístupu častěji než jednou za dva až tři roky. A vzhledem k rychlosti změn, které moderní zákazník zažívá, mohou být údaje shromážděné před více než rokem již bezpředmětné.

Advertisement

Marketéři se při měření digitálních akcí svých zákazníků do značné míry spoléhají na analytické nástroje. Prostřednictvím nástrojů, jako je například Google Analytics, můžeme určit chování uživatelů na webu a upravit uživatelské prostředí tak, aby bylo dosaženo více konverzí. Můžeme zjistit, na jakých kanálech nás zákazníci nacházejí, o jaké stránky ztrácejí zájem a jaký obsah je pro ně skutečně důležitý. Tato data jsou zlatým dolem pro marketéry, kteří touží optimalizovat a upravovat kampaně. Analýza na webu však nemusí být naším jediným nástrojem.

Chcete využít této příležitosti?

Marketéři, kteří chtějí v tomto novém světě konkurovat, musí myslet nejen na on-site analytiku a investovat také do řešení zákaznické a sociální analytiky. Tyto výkonné insight programy mohou v pravidelné kadenci poskytovat data, která podpoří proaktivní úpravy strategie. Mohou být použity jako doplněk k robustnějším terénním studiím nebo jako samostatné nástroje, které vám umožní držet prst na tepu vašich zákazníků v reálném čase.

Většina marketérů však tuto příležitost nadále ignoruje. Pouze 44 % marketérů dnes dokonce provádí výzkumy, aby přehodnotili své předem stanovené cílové skupiny, 42 % podniká kroky k lepšímu pochopení svých stávajících zákazníků a pouze 40 % segmentuje své skupiny, aby lépe zacílilo své kampaně. Chcete-li získat náskok před konkurencí, začněte investovat do svižnějších analytických systémů v reálném čase, které vás mohou zbavit některých dohadů o strategii CX.

  1. Zvažte celý svůj trh – zákazníky, konkurenty i kategorii
Man working marketing strategy
Zdroj: Unspalsh

Ačkoli se vám může zdát, že k tomu, abyste se stali experty v oblasti CX, vám stačí znát své zákazníky, ve skutečnosti je to jen jedna noha v jakési třínohé stoličce. Pochopení zákazníků je zásadní, ale musíte mít také přehled o změnách ve své kategorii a o pohybech mezi konkurenty. Získáte-li poznatky z těchto dvou oblastí, budete mnohem lépe rozumět potřebám, motivacím a loajalitě svých zákazníků.

Například zjištění, že se vaši zákazníci rozhodují pro nákup u konkurence, může být podnětem k přehodnocení vaší strategie. Ještě cennější však může být pochopení toho, proč si vaši zákazníci vybrali právě konkurenta. Změna ve vaší kategorii mohla ovlivnit schopnost zákazníka nakupovat u vás. Možná konkurent jen mírně změnil svou hodnotovou nabídku, která u vašeho zákazníka lépe rezonovala. Ať už se jedná o jakýkoli posun, pouhá informace o tom, že ztrácíte na konkurenci, nestačí k tomu, abyste získali hluboký vhled do motivací zákazníka, proč si vybral právě vaši značku.

Upřednostnění sběru dat, které podpoří poznatky o povědomí o vaší značce ve vaší kategorii, o pohybu konkurence na trhu a o tom, jak vaši zákazníci vnímají vaše celkové odvětví, může mít obrovský dopad na vaši marketingovou strategii. Marketéři však tento trojlístek poznatků stále upozaďují. Pouze 37 % marketérů strávilo předchozí rok poznáváním svých konkurentů, pouze 31 % věnovalo čas tomu, aby se dozvědělo více o své kategorii, a pouze 34 % investovalo do průzkumu konkurence. Přidejte se k této malé skupině marketérů tím, že upřednostníte výzkum nad rámec svých zákazníků, a získáte velkou konkurenční výhodu.

  1. Usilujte o realizaci založenou na datech, abyste dosáhli budoucího úspěchu
Sunshine bath
Zdroj: Unsplash

Až budete příště plánovat marketingovou kampaň, aniž byste ji podpořili aktuálními daty o zákaznících, konkurenci a kategorii, vzpomeňte si na přísloví „předpokládat znamená dělat z nás dvou hlupáky“. Je chybou předpokládat, že se váš zákazník v průběhu let nevyvíjel. Od pandemie po politické nepokoje a mnoho dalšího, všichni jsme výrazně posunuli své chování.

Dnešní zákazníci změnili místo, kde nakupují, způsob nakupování, to, čemu věří, jak chtějí komunikovat se značkami, jakým způsobem vyžadují od značek odpovědnost a mnoho dalšího. Je jasné, že většina marketérů neshromažďuje data potřebná k tomu, aby přizpůsobila své strategie aktuálnímu okamžiku. Na druhou stranu marketéři, kteří se stanou odborníky na CX, mají reálnou příležitost předskočit konkurenci.

Skvělí marketéři upřednostňují koncové publikum ve veškerém obsahu, který vytvářejí. Cílí marketingové kampaně tak, aby navázaly kontakt se zákazníky v různých stavech jejich potřeb. Své obsahové strategie soustřeďují na kanály, kde lze jejich zákazníky nalézt. Přizpůsobují tón, vizuální styly a sdělení obsahu tak, aby zajistili jeho odezvu u různých segmentů zákazníků. Ale i mnozí z nejlepších marketérů přiznávají, že se při těchto rozhodnutích spoléhají spíše na své instinkty než na tvrdá data.Jako marketér může snadno usnout na vavřínech, zejména pokud jste slavili úspěšné kampaně a stálý růst. Díky pandemii a vlně nových inovací se však moderní zákazník vyvíjí rychleji, než se kdy očekávalo. Téměř polovina marketingových profesionálů v průzkumu přiznává, že se tohoto nového normálu obává. Obávají se, že s tímto stavem neustálých změn nebudou schopni držet krok. Obávají se, že jejich týmy nemají dovednosti ani nástroje potřebné k tomu, aby byly plně přítomny svým zákazníkům. A obávají se budoucnosti, kdy nové údaje shromážděné o jejich zákaznících budou jeden den působit staře a zastarale.Z těchto obav pramení velké příležitosti. Ve světě, kde méně než polovina marketérů shromažďuje relevantní poznatky, mají navrch ti, kteří jsou ochotni se přizpůsobit. Moderní marketéři musí zcela změnit způsob, jakým o marketingu přemýšlejí. Musí se stát skutečně zákaznicky orientovanými tím, že budou nejprve přemýšlet jako výzkumníci a designéři, a teprve poté nechají tuto novou mentalitu ovlivnit své strategie zaměřené na budoucnost.Nakonec, pokud jste marketéři usilující o dlouhodobý úspěch, musíte se stát odborníky na CX . Způsob, jakým toho dosáhnete, se může lišit, ale zde je několik změn, které můžete provést již dnes, abyste zítra revolučně změnili svou marketingovou strategii:Investujte do pohotových vzdělávacích systémů pro podporu proaktivních úprav strategieZdroj: UnsplashShromažďování relevantních poznatků o zákaznících může být náročný úkol. Pro mnoho značek je to manuální proces, který vyžaduje měsíce terénního výzkumu, individuálních rozhovorů s věrnými zákazníky značky a hloubkových průzkumů, aby bylo možné důkladně porozumět své zákaznické základně. Ačkoli je tato metoda nesmírně cenná a může potvrdit nebo zpochybnit dlouhodobě zažité předpoklady, může být obtížné investovat do tohoto přístupu častěji než jednou za dva až tři roky. A vzhledem k rychlosti změn, které moderní zákazník zažívá, mohou být údaje shromážděné před více než rokem již bezpředmětné.Marketéři se při měření digitálních akcí svých zákazníků do značné míry spoléhají na analytické nástroje. Prostřednictvím nástrojů, jako je například Google Analytics, můžeme určit chování uživatelů na webu a upravit uživatelské prostředí tak, aby bylo dosaženo více konverzí. Můžeme zjistit, na jakých kanálech nás zákazníci nacházejí, o jaké stránky ztrácejí zájem a jaký obsah je pro ně skutečně důležitý. Tato data jsou zlatým dolem pro marketéry, kteří touží optimalizovat a upravovat kampaně. Analýza na webu však nemusí být naším jediným nástrojem.Chcete využít této příležitosti?Marketéři, kteří chtějí v tomto novém světě konkurovat, musí myslet nejen na on-site analytiku a investovat také do řešení zákaznické a sociální analytiky. Tyto výkonné insight programy mohou v pravidelné kadenci poskytovat data, která podpoří proaktivní úpravy strategie. Mohou být použity jako doplněk k robustnějším terénním studiím nebo jako samostatné nástroje, které vám umožní držet prst na tepu vašich zákazníků v reálném čase.Většina marketérů však tuto příležitost nadále ignoruje. Pouze 44 % marketérů dnes dokonce provádí výzkumy, aby přehodnotili své předem stanovené cílové skupiny, 42 % podniká kroky k lepšímu pochopení svých stávajících zákazníků a pouze 40 % segmentuje své skupiny, aby lépe zacílilo své kampaně. Chcete-li získat náskok před konkurencí, začněte investovat do svižnějších analytických systémů v reálném čase, které vás mohou zbavit některých dohadů o strategii CX.Zvažte celý svůj trh – zákazníky, konkurenty i kategoriiZdroj: UnspalshAčkoli se vám může zdát, že k tomu, abyste se stali experty v oblasti CX, vám stačí znát své zákazníky, ve skutečnosti je to jen jedna noha v jakési třínohé stoličce. Pochopení zákazníků je zásadní, ale musíte mít také přehled o změnách ve své kategorii a o pohybech mezi konkurenty. Získáte-li poznatky z těchto dvou oblastí, budete mnohem lépe rozumět potřebám, motivacím a loajalitě svých zákazníků.Například zjištění, že se vaši zákazníci rozhodují pro nákup u konkurence, může být podnětem k přehodnocení vaší strategie. Ještě cennější však může být pochopení toho, proč si vaši zákazníci vybrali právě konkurenta. Změna ve vaší kategorii mohla ovlivnit schopnost zákazníka nakupovat u vás. Možná konkurent jen mírně změnil svou hodnotovou nabídku, která u vašeho zákazníka lépe rezonovala. Ať už se jedná o jakýkoli posun, pouhá informace o tom, že ztrácíte na konkurenci, nestačí k tomu, abyste získali hluboký vhled do motivací zákazníka, proč si vybral právě vaši značku.Upřednostnění sběru dat, které podpoří poznatky o povědomí o vaší značce ve vaší kategorii, o pohybu konkurence na trhu a o tom, jak vaši zákazníci vnímají vaše celkové odvětví, může mít obrovský dopad na vaši marketingovou strategii. Marketéři však tento trojlístek poznatků stále upozaďují. Pouze 37 % marketérů strávilo předchozí rok poznáváním svých konkurentů, pouze 31 % věnovalo čas tomu, aby se dozvědělo více o své kategorii, a pouze 34 % investovalo do průzkumu konkurence. Přidejte se k této malé skupině marketérů tím, že upřednostníte výzkum nad rámec svých zákazníků, a získáte velkou konkurenční výhodu.Usilujte o realizaci založenou na datech, abyste dosáhli budoucího úspěchuZdroj: UnsplashAž budete příště plánovat marketingovou kampaň, aniž byste ji podpořili aktuálními daty o zákaznících, konkurenci a kategorii, vzpomeňte si na přísloví „předpokládat znamená dělat z nás dvou hlupáky“. Je chybou předpokládat, že se váš zákazník v průběhu let nevyvíjel. Od pandemie po politické nepokoje a mnoho dalšího, všichni jsme výrazně posunuli své chování.Dnešní zákazníci změnili místo, kde nakupují, způsob nakupování, to, čemu věří, jak chtějí komunikovat se značkami, jakým způsobem vyžadují od značek odpovědnost a mnoho dalšího. Je jasné, že většina marketérů neshromažďuje data potřebná k tomu, aby přizpůsobila své strategie aktuálnímu okamžiku. Na druhou stranu marketéři, kteří se stanou odborníky na CX, mají reálnou příležitost předskočit konkurenci.
Tagy: businessmarketingstrategie


    Chcete využít této příležitosti?


    Zanechte své kontaktní údaje, ozve se Vám licencovaný specialista a zároveň získáte:

    • Přístup k nejžhavějším IPO a investičním trendům.

    • Pravidelnou dávku aktuálních tipů pro Vaše portfolio v našem Newsletteru.

    • Investiční portfolio

    Máte zkušenosti s investováním?

    Jakou částku jste připraven použít na investování?



    Odesláním formuláře souhlasíte se zasíláním newsletteru Burzovní svět. Odhlásit se můžete kdykoli.

    Advertisement

    Breaking.

    18:10

    Akcie Biohaven prudce vzrostly po povzbudivých výsledcích zkoušek léku na rakovinu.

    18:04

    S&P zvyšuje rating GE Vernova na ‚BBB‘ díky zvýšené ziskovosti.

    17:55

    Morgan Stanley identifikuje tři hlavní faktory podporující optimistický výhled Meta pro rok 2026.

    17:51

    Northrop Grumman a letectvo dokončují zkoušku oddělení raket F-16.

    17:48

    UBS zahrnuje tři nová jména do svého seznamu předních švýcarských akcií pro rok 2026.

    17:44

    Marocký akciový trh uzavírá poklesem; index Moroccan All Shares klesl o 0,11 %

    Advertisement

    Příležitosti.

    Zdroj: Bloomberg
    Akcie

    Akcie Roku už letos posílily o více než 40 %, Jefferies očekává další růst

    11 prosince, 2025

    Akcie streamovací společnosti Roku mají za sebou mimořádně silný rok, během kterého vzrostly o více než 40 %.

    Zdroj: Burzovnísvět

    IPO JST a Beta Technologies: emise potvrzují sílu závěru roku 2025

    11 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Energetické tituly zůstávají na radaru Goldman Sachs díky růstu i ocenění

    11 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Google stahuje náskok ChatGPT, Gemini prudce roste a mění trh AI

    11 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Raymond James sází na obrat u Blue Owl Capital a zvyšuje rating

    10 prosince, 2025

    IPO Radar.

    Medline Inc.

    Datum IPO: 17 prosince, 2025
    Potenciální ocenění: 55,3 miliardy USD

    Buďte u toho

    Nejčtenější zprávy.

    CSG získává mnohamiliardový kontrakt na munici a posiluje svou globální pozici

    10 prosince, 2025

    Akcie jsou před rozhodnutím Fedu volatilní; pozornost se soustředí na trh práce

    9 prosince, 2025

    Goldman Sachs vidí další růst u akcií Nvidia, Wynn Resorts i dalších titulů

    7 prosince, 2025

    S&P 500 uzavřel níže, investoři jsou opatrní před rozhodnutím Fedu

    9 prosince, 2025

    Akcie Victoria’s Secret rostou, výsledky potvrzují úspěch strategie oživení

    7 prosince, 2025

    S&P 500 končí výše, Fed snížil sazby již potřetí v tomto roce

    10 prosince, 2025

    Akcie Tesla klesají, analytici se rozcházejí v názorech na pokrok FSD

    11 prosince, 2025

    Regulátoři vyzývají k přijetí opatření proti „front-runningu“ od tvůrců trhu

    8 prosince, 2025
    Advertisement

    Tip editora.

    Zdroj: BurzovníSvět.cz
    Tip editora

    Bublina na trhu nezastavila boom umělé inteligence v Silicon Valley

    30 listopadu, 2025

    Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...

    Advertisement

    Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

    Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

    • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
    • Reklama
    • Kontakt

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Název nebo symbol
    Žádný výsledek
    Zobrazit všechny výsledky
    • Burzy
      • Headlines
      • Breaking
      • Akcie
      • ETF
      • Dividendy
      • IPO
      • Forex
      • Komodity
      • Kryptoměny
      • Ekonomika
      • Hospodářské výsledky
    • Příležitost
    • IPO Radar
    • Nejčtenější
    • Bullionář Daily
    • Úspěch
      • Alternativní investice
      • Škola bullionáře
      • Miliardáři
      • Business
      • Bullionářova knihspirace
      • Bullionářův almanach
      • Bullionářův slovníček
    • AI
    • Česko
    • Invest mentoring
    • E-booky
    • Srovnávač brokerů
    • Kariéra
    • Pomoc investorům
    Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    ·
    Poslední událost
    Poslední událost

      Používáme soubory cookie a podobné technologie, které jsou nezbytné pro provoz webových stránek. Další soubory cookie se používají k provádění analýzy používání webových stránek. Pokračováním v používání našich webových stránek vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. Další informace naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.