Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Věčný souboj: Coca-Cola vstupuje na nový trh (Pepsi už na něm je)

Po desetiletí se Coca-Cola (KO) a PepsiCo (PEP) přetahovaly o to, kdo má lepší chuť koly.

Andrej Krúpa Autor: Andrej Krúpa
28 ledna, 2023
5 min. čtení
Zdroj: Shutterstock

Zdroj: Shutterstock

5 min.
čtení
Chcete využít této příležitosti? Přihlaste se k odběru newsletteru

To vedlo ke slavné marketingové kampani „Pepsi Challenge“, která odstartovala v roce 1975 a od té doby se pravidelně používá.

Předpoklad byl jednoduchý. Lidé měli ve slepém chuťovém testu ochutnat Pepsi i Colu a, alespoň podle reklam, drtivě zvítězila Pepsi.

Ve skutečnosti lidé přísahají na jednu značku více než na druhou a otázka „která je lepší?“ je ve skutečnosti určena pouze pro marketingové kampaně a individuální chutě.

Souboj o nadvládu Coca-Coly a Pepsi se týkal nejrůznějších oblastí limonád. Obě nedávno změnily své receptury „bez cukru“ (používat slovo dietní je dnes tabu). A společnost PepsiCo také nedávno zlikvidovala svou citronovo-limetkovou značku Sierra Mist a nahradila ji značkou Starry, která se nově snaží sesadit z trůnu Sprite společnosti Coke.

V posledních letech se tento boj rozšířil nejen na limonády, ale i na džusy, vodu, energetické nápoje, ledové čaje a další. Je to hlavně proto, že prodej limonád dosáhl v USA vrcholu v roce 1999.

„Po dosažení vrcholu na konci 90. let spotřeba nealkoholických nápojů na obyvatele od té doby každoročně klesá,“ napsal IbisWorld. „Důvody poklesu jsou dva: zvýšení povědomí o zdraví a zvýšení ceny. Sycené nealkoholické nápoje mají malou výživovou hodnotu, ačkoli mnohé z těchto nápojů poskytují celou doporučenou denní dávku cukru v jedné dvanáctistupňové plechovce.“

Advertisement

To je jeden z důvodů. Ve skutečnosti je také možné, že spotřebitelé mají prostě mnohem větší výběr a volí jiné nápoje.

Coca-Cola se přesouvá do oblasti míchaných nápojů

Zdroj: Shutterstock

V poslední době se společnosti Coca-Cola a Pepsi ponořily do alkoholických nápojů. To je sousední oblast, kde se obě rozhodly spolupracovat s partnery.

V červnu 2021 uvedla společnost PepsiCo na trh novou řadu nealkoholických míchaných nápojů, která má využít rostoucího trhu s řemeslnými koktejly…

„Prémiové mixéry s názvem Unmuddled se na pultech objeví v září,“ informoval tehdy Spirit Business. „Řada se dodává ve třech variantách příchutí, které jsou vyrobeny ze šťávy a neobsahují umělá sladidla.“

Řada Unmuddled společnosti Pepsi zahrnuje:

  • Citronová máta, kterou společnost popisuje jako „chladivou, pikantní, osvěžující a lehkou“ s bylinným nádechem, která se hodí k tequile, ginu nebo whisky.
  • Fiery Pineapple odpovídá svému stejnojmennému ovoci s pikantním nádechem a navrhuje se pro míchání s vodkou, rumem, tequilou nebo mezcalem.
  • Kořeněná mandarinka, která je navržena pro „bezproblémové“ míchání s jakýmkoli alkoholem, doporučuje se však tequila, gin nebo whiskey.

Několik měsíců před uvedením Unmuddled na trh uvedla společnost PepsiCo na trh další řadu nealkoholických míchaných nápojů Neon Zebra.

„Jsou navrženy tak, aby oslovily mladší spotřebitele, kteří tráví více času doma a chtějí se vyhnout složitým receptům na koktejly nebo velkoformátovým mixérům,“ uvedl RetailDive.

Nyní společnost Coca-Cola následovala svého dlouholetého rivala v oblasti řemeslných koktejlových mixérů.

Značka Simply společnosti Coca-Cola uvádí na trh řadu míchaných nápojů

Zdroj: Shutterstock

Značka Simply společnosti Coca-Cola je jedním z počinů společnosti v oblasti džusů. Její základní řada nabízí džusy, limonády a mandlové mléko prodávané jako zcela přírodní. Nyní se značka přesunula do oblasti koktejlových mixérů s nabídkou nazvanou Simply Mixology.

„Řada ovocných, zcela přírodních ochucených nápojů z džusů vyrobených ze stejných surovin blízkých přírodě, jaké fanoušci očekávají od rychle rostoucího portfolia Simply Beverages, je vytvořena tak, aby se dala vychutnat s alkoholem i bez něj,“ uvedla Coca-Cola v tiskové zprávě.

„Tři druhy Simply Mixology – Strawberry Guava Mojito, Lime Margarita a Peach Sour – budou k dostání od 23. ledna v 52-uncových lahvích (1,54 litru) v chlazených odděleních džusů v obchodech s potravinami po celých Spojených státech.“

Společnost Coca-Cola zdůraznila, že nová řada reaguje na několik trendů: nárůst konzumace koktejlů a větší počet lidí, kteří pijí nealkoholické mocktaily.

„Víme, že Simply je oblíbeným mixérem již 20 let – ze Simply Orange Juice si můžete připravit skvělý screwdriver, ze Simply Cranberry skvělý Cape Codder a ze Simply Limeade zabijáckou margaritu,“ dodává Alex Ames, kreativní ředitel pro výživu ve společnosti Coca-Cola North America.

„S produktem Simply Mixology jsme chtěli najít způsob, jak zjednodušit a zkvalitnit domácí pití nápojů díky skvěle chutnajícím přírodním řešením, která jsou nejen úžasnými míchacími prostředky, ale také obstojí sama o sobě jako hotové mokktaily,“ dodává Coca-Cola.

To vedlo ke slavné marketingové kampani „Pepsi Challenge“, která odstartovala v roce 1975 a od té doby se pravidelně používá.Předpoklad byl jednoduchý. Lidé měli ve slepém chuťovém testu ochutnat Pepsi i Colu a, alespoň podle reklam, drtivě zvítězila Pepsi.Ve skutečnosti lidé přísahají na jednu značku více než na druhou a otázka „která je lepší?“ je ve skutečnosti určena pouze pro marketingové kampaně a individuální chutě.Souboj o nadvládu Coca-Coly a Pepsi se týkal nejrůznějších oblastí limonád. Obě nedávno změnily své receptury „bez cukru“ . A společnost PepsiCo také nedávno zlikvidovala svou citronovo-limetkovou značku Sierra Mist a nahradila ji značkou Starry, která se nově snaží sesadit z trůnu Sprite společnosti Coke.V posledních letech se tento boj rozšířil nejen na limonády, ale i na džusy, vodu, energetické nápoje, ledové čaje a další. Je to hlavně proto, že prodej limonád dosáhl v USA vrcholu v roce 1999.„Po dosažení vrcholu na konci 90. let spotřeba nealkoholických nápojů na obyvatele od té doby každoročně klesá,“ napsal IbisWorld. „Důvody poklesu jsou dva: zvýšení povědomí o zdraví a zvýšení ceny. Sycené nealkoholické nápoje mají malou výživovou hodnotu, ačkoli mnohé z těchto nápojů poskytují celou doporučenou denní dávku cukru v jedné dvanáctistupňové plechovce.“To je jeden z důvodů. Ve skutečnosti je také možné, že spotřebitelé mají prostě mnohem větší výběr a volí jiné nápoje.Coca-Cola se přesouvá do oblasti míchaných nápojůV poslední době se společnosti Coca-Cola a Pepsi ponořily do alkoholických nápojů. To je sousední oblast, kde se obě rozhodly spolupracovat s partnery.V červnu 2021 uvedla společnost PepsiCo na trh novou řadu nealkoholických míchaných nápojů, která má využít rostoucího trhu s řemeslnými koktejly…„Prémiové mixéry s názvem Unmuddled se na pultech objeví v září,“ informoval tehdy Spirit Business. „Řada se dodává ve třech variantách příchutí, které jsou vyrobeny ze šťávy a neobsahují umělá sladidla.“Řada Unmuddled společnosti Pepsi zahrnuje: Citronová máta, kterou společnost popisuje jako „chladivou, pikantní, osvěžující a lehkou“ s bylinným nádechem, která se hodí k tequile, ginu nebo whisky. Fiery Pineapple odpovídá svému stejnojmennému ovoci s pikantním nádechem a navrhuje se pro míchání s vodkou, rumem, tequilou nebo mezcalem. Kořeněná mandarinka, která je navržena pro „bezproblémové“ míchání s jakýmkoli alkoholem, doporučuje se však tequila, gin nebo whiskey. Několik měsíců před uvedením Unmuddled na trh uvedla společnost PepsiCo na trh další řadu nealkoholických míchaných nápojů Neon Zebra.„Jsou navrženy tak, aby oslovily mladší spotřebitele, kteří tráví více času doma a chtějí se vyhnout složitým receptům na koktejly nebo velkoformátovým mixérům,“ uvedl RetailDive.Nyní společnost Coca-Cola následovala svého dlouholetého rivala v oblasti řemeslných koktejlových mixérů.Značka Simply společnosti Coca-Cola uvádí na trh řadu míchaných nápojůZnačka Simply společnosti Coca-Cola je jedním z počinů společnosti v oblasti džusů. Její základní řada nabízí džusy, limonády a mandlové mléko prodávané jako zcela přírodní. Nyní se značka přesunula do oblasti koktejlových mixérů s nabídkou nazvanou Simply Mixology.„Řada ovocných, zcela přírodních ochucených nápojů z džusů vyrobených ze stejných surovin blízkých přírodě, jaké fanoušci očekávají od rychle rostoucího portfolia Simply Beverages, je vytvořena tak, aby se dala vychutnat s alkoholem i bez něj,“ uvedla Coca-Cola v tiskové zprávě.„Tři druhy Simply Mixology – Strawberry Guava Mojito, Lime Margarita a Peach Sour – budou k dostání od 23. ledna v 52-uncových lahvích v chlazených odděleních džusů v obchodech s potravinami po celých Spojených státech.“Společnost Coca-Cola zdůraznila, že nová řada reaguje na několik trendů: nárůst konzumace koktejlů a větší počet lidí, kteří pijí nealkoholické mocktaily.„Víme, že Simply je oblíbeným mixérem již 20 let – ze Simply Orange Juice si můžete připravit skvělý screwdriver, ze Simply Cranberry skvělý Cape Codder a ze Simply Limeade zabijáckou margaritu,“ dodává Alex Ames, kreativní ředitel pro výživu ve společnosti Coca-Cola North America.„S produktem Simply Mixology jsme chtěli najít způsob, jak zjednodušit a zkvalitnit domácí pití nápojů díky skvěle chutnajícím přírodním řešením, která jsou nejen úžasnými míchacími prostředky, ale také obstojí sama o sobě jako hotové mokktaily,“ dodává Coca-Cola.
Tagy: businesscoca colapepsico

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Advertisement

      Breaking.

      07:00

      EBay očekává čtvrtletní tržby nad odhady, akcie skokově rostou

      06:48

      Zisk společnosti Prudential Financial vzrostl díky PGIM a silnému mezinárodnímu obchodu

      06:36

      Equinix zvyšuje prognózu ročních výsledků díky stabilní poptávce po datových centrech

      06:24

      Microsoft a Meta přinesly 500 miliard dolarů zisku akciím společností zabývajících se umělou inteligencí

      06:12

      AbbVie jedná o akvizici společnosti Gilgamesh Pharmaceuticals

      06:00

      USA vyšetřují údaje o výšce armádního vrtulníku při smrtelné lednové srážce s letadlem

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Shutterstock
      Akcie

      Nadšení kolem AI žene vzhůru celý polovodičový sektor a Nvidia stojí v čele

      30 července, 2025

      Analytici upozorňují na „výjimečnou“ sílu poptávky po AI a nové produktové cykly

      Zdroj: Shutterstock

      Cadence Design Systems hlásí silné výsledky a míří výš, akcie rostou

      30 července, 2025
      Zdroj: Bloomberg

      Coinbase má podle Citigroup prostor k dalšímu růstu. Cílová cena jde nahoru

      29 července, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Investiční společnosti sází na obrat Texas Instruments a Charter Communications

      28 července, 2025
      Zdroj: Getty Images

      JPMorgan věří v obrat u Nike. Plán oživení má být víceletý a ambiciózní

      28 července, 2025

      Tip editora.

      Zdroj: Shutterstock
      Akcie

      Tesla sází na Samsung: Klíčová dohoda o výrobě čipů za miliardy má urychlit vývoj AI

      28 července, 2025

      Společnost Tesla oznámila uzavření kontraktu se Samsung Electronics na výrobu nové generace čipů, přičemž hodnota dohody má činit až 16,5...

      Nejčtenější zprávy.

      Visa překonala odhady, opatrný výhled však tlumí nadšení trhu

      30 července, 2025

      S&P 500 klesá kvůli nejistotě ohledně obchodních vztahů mezi USA a Čínou

      29 července, 2025

      Netflix potvrzuje výjimečný růst a zůstává dominantní silou ve streamování

      27 července, 2025

      Dolar se během chaosu opět ocitá v popředí zájmu mezi investory

      29 července, 2025

      USA a EU dosáhly dohody o clech, aby odvrátily obchodní válku

      27 července, 2025

      Index S&P 500 klesá, Fed signalizuje, že úrokové sazby zůstanou beze změny

      30 července, 2025

      Akcie Hershey rostou i přes snížení ziskového výhledu kvůli clům a cenám kakaa

      31 července, 2025

      Dolar posiluje díky dohodám, ale největší nejistotou zůstává postoj Fedu

      28 července, 2025
      Advertisement

      IPO Radar.

      Revolut Group Holdings Ltd

      Datum IPO: 2025
      Potenciální ocenění: 45 miliard USD

      Buďte u toho
      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • Hospodářské výsledky
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.