Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    BETA 4 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    BLLN 6 listopadu, 2025

    Molekulárně diagnostická společnost vyvíjející prenatalní a onkologické testy

    AERO 6 listopadu, 2025

    Mexický letecký dopravce, který poskytuje mezinárodní i vnitrostátní lety

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    Minulé IPO.

    NAVN 30 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    BETA 4 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    BLLN 6 listopadu, 2025

    Molekulárně diagnostická společnost vyvíjející prenatalní a onkologické testy

    AERO 6 listopadu, 2025

    Mexický letecký dopravce, který poskytuje mezinárodní i vnitrostátní lety

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    Minulé IPO.

    NAVN 30 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Věčný souboj: Coca-Cola vstupuje na nový trh (Pepsi už na něm je)

Po desetiletí se Coca-Cola (KO) a PepsiCo (PEP) přetahovaly o to, kdo má lepší chuť koly.

Andrej Krúpa Autor: Andrej Krúpa
28 ledna, 2023
5 min. čtení
Zdroj: Shutterstock

Zdroj: Shutterstock

5 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

To vedlo ke slavné marketingové kampani „Pepsi Challenge“, která odstartovala v roce 1975 a od té doby se pravidelně používá.

Předpoklad byl jednoduchý. Lidé měli ve slepém chuťovém testu ochutnat Pepsi i Colu a, alespoň podle reklam, drtivě zvítězila Pepsi.

Ve skutečnosti lidé přísahají na jednu značku více než na druhou a otázka „která je lepší?“ je ve skutečnosti určena pouze pro marketingové kampaně a individuální chutě.

Souboj o nadvládu Coca-Coly a Pepsi se týkal nejrůznějších oblastí limonád. Obě nedávno změnily své receptury „bez cukru“ (používat slovo dietní je dnes tabu). A společnost PepsiCo také nedávno zlikvidovala svou citronovo-limetkovou značku Sierra Mist a nahradila ji značkou Starry, která se nově snaží sesadit z trůnu Sprite společnosti Coke.

V posledních letech se tento boj rozšířil nejen na limonády, ale i na džusy, vodu, energetické nápoje, ledové čaje a další. Je to hlavně proto, že prodej limonád dosáhl v USA vrcholu v roce 1999.

„Po dosažení vrcholu na konci 90. let spotřeba nealkoholických nápojů na obyvatele od té doby každoročně klesá,“ napsal IbisWorld. „Důvody poklesu jsou dva: zvýšení povědomí o zdraví a zvýšení ceny. Sycené nealkoholické nápoje mají malou výživovou hodnotu, ačkoli mnohé z těchto nápojů poskytují celou doporučenou denní dávku cukru v jedné dvanáctistupňové plechovce.“

Advertisement

To je jeden z důvodů. Ve skutečnosti je také možné, že spotřebitelé mají prostě mnohem větší výběr a volí jiné nápoje.

Chcete využít této příležitosti?

Coca-Cola se přesouvá do oblasti míchaných nápojů

Zdroj: Shutterstock

V poslední době se společnosti Coca-Cola a Pepsi ponořily do alkoholických nápojů. To je sousední oblast, kde se obě rozhodly spolupracovat s partnery.

V červnu 2021 uvedla společnost PepsiCo na trh novou řadu nealkoholických míchaných nápojů, která má využít rostoucího trhu s řemeslnými koktejly…

„Prémiové mixéry s názvem Unmuddled se na pultech objeví v září,“ informoval tehdy Spirit Business. „Řada se dodává ve třech variantách příchutí, které jsou vyrobeny ze šťávy a neobsahují umělá sladidla.“

Řada Unmuddled společnosti Pepsi zahrnuje:

  • Citronová máta, kterou společnost popisuje jako „chladivou, pikantní, osvěžující a lehkou“ s bylinným nádechem, která se hodí k tequile, ginu nebo whisky.
  • Fiery Pineapple odpovídá svému stejnojmennému ovoci s pikantním nádechem a navrhuje se pro míchání s vodkou, rumem, tequilou nebo mezcalem.
  • Kořeněná mandarinka, která je navržena pro „bezproblémové“ míchání s jakýmkoli alkoholem, doporučuje se však tequila, gin nebo whiskey.

Několik měsíců před uvedením Unmuddled na trh uvedla společnost PepsiCo na trh další řadu nealkoholických míchaných nápojů Neon Zebra.

„Jsou navrženy tak, aby oslovily mladší spotřebitele, kteří tráví více času doma a chtějí se vyhnout složitým receptům na koktejly nebo velkoformátovým mixérům,“ uvedl RetailDive.

Nyní společnost Coca-Cola následovala svého dlouholetého rivala v oblasti řemeslných koktejlových mixérů.

Značka Simply společnosti Coca-Cola uvádí na trh řadu míchaných nápojů

Zdroj: Shutterstock

Značka Simply společnosti Coca-Cola je jedním z počinů společnosti v oblasti džusů. Její základní řada nabízí džusy, limonády a mandlové mléko prodávané jako zcela přírodní. Nyní se značka přesunula do oblasti koktejlových mixérů s nabídkou nazvanou Simply Mixology.

„Řada ovocných, zcela přírodních ochucených nápojů z džusů vyrobených ze stejných surovin blízkých přírodě, jaké fanoušci očekávají od rychle rostoucího portfolia Simply Beverages, je vytvořena tak, aby se dala vychutnat s alkoholem i bez něj,“ uvedla Coca-Cola v tiskové zprávě.

„Tři druhy Simply Mixology – Strawberry Guava Mojito, Lime Margarita a Peach Sour – budou k dostání od 23. ledna v 52-uncových lahvích (1,54 litru) v chlazených odděleních džusů v obchodech s potravinami po celých Spojených státech.“

Společnost Coca-Cola zdůraznila, že nová řada reaguje na několik trendů: nárůst konzumace koktejlů a větší počet lidí, kteří pijí nealkoholické mocktaily.

„Víme, že Simply je oblíbeným mixérem již 20 let – ze Simply Orange Juice si můžete připravit skvělý screwdriver, ze Simply Cranberry skvělý Cape Codder a ze Simply Limeade zabijáckou margaritu,“ dodává Alex Ames, kreativní ředitel pro výživu ve společnosti Coca-Cola North America.

„S produktem Simply Mixology jsme chtěli najít způsob, jak zjednodušit a zkvalitnit domácí pití nápojů díky skvěle chutnajícím přírodním řešením, která jsou nejen úžasnými míchacími prostředky, ale také obstojí sama o sobě jako hotové mokktaily,“ dodává Coca-Cola.

To vedlo ke slavné marketingové kampani „Pepsi Challenge“, která odstartovala v roce 1975 a od té doby se pravidelně používá.Předpoklad byl jednoduchý. Lidé měli ve slepém chuťovém testu ochutnat Pepsi i Colu a, alespoň podle reklam, drtivě zvítězila Pepsi.Ve skutečnosti lidé přísahají na jednu značku více než na druhou a otázka „která je lepší?“ je ve skutečnosti určena pouze pro marketingové kampaně a individuální chutě.Souboj o nadvládu Coca-Coly a Pepsi se týkal nejrůznějších oblastí limonád. Obě nedávno změnily své receptury „bez cukru“ . A společnost PepsiCo také nedávno zlikvidovala svou citronovo-limetkovou značku Sierra Mist a nahradila ji značkou Starry, která se nově snaží sesadit z trůnu Sprite společnosti Coke.V posledních letech se tento boj rozšířil nejen na limonády, ale i na džusy, vodu, energetické nápoje, ledové čaje a další. Je to hlavně proto, že prodej limonád dosáhl v USA vrcholu v roce 1999.„Po dosažení vrcholu na konci 90. let spotřeba nealkoholických nápojů na obyvatele od té doby každoročně klesá,“ napsal IbisWorld. „Důvody poklesu jsou dva: zvýšení povědomí o zdraví a zvýšení ceny. Sycené nealkoholické nápoje mají malou výživovou hodnotu, ačkoli mnohé z těchto nápojů poskytují celou doporučenou denní dávku cukru v jedné dvanáctistupňové plechovce.“To je jeden z důvodů. Ve skutečnosti je také možné, že spotřebitelé mají prostě mnohem větší výběr a volí jiné nápoje.Chcete využít této příležitosti?Coca-Cola se přesouvá do oblasti míchaných nápojůV poslední době se společnosti Coca-Cola a Pepsi ponořily do alkoholických nápojů. To je sousední oblast, kde se obě rozhodly spolupracovat s partnery.V červnu 2021 uvedla společnost PepsiCo na trh novou řadu nealkoholických míchaných nápojů, která má využít rostoucího trhu s řemeslnými koktejly…„Prémiové mixéry s názvem Unmuddled se na pultech objeví v září,“ informoval tehdy Spirit Business. „Řada se dodává ve třech variantách příchutí, které jsou vyrobeny ze šťávy a neobsahují umělá sladidla.“Řada Unmuddled společnosti Pepsi zahrnuje: Citronová máta, kterou společnost popisuje jako „chladivou, pikantní, osvěžující a lehkou“ s bylinným nádechem, která se hodí k tequile, ginu nebo whisky. Fiery Pineapple odpovídá svému stejnojmennému ovoci s pikantním nádechem a navrhuje se pro míchání s vodkou, rumem, tequilou nebo mezcalem. Kořeněná mandarinka, která je navržena pro „bezproblémové“ míchání s jakýmkoli alkoholem, doporučuje se však tequila, gin nebo whiskey. Několik měsíců před uvedením Unmuddled na trh uvedla společnost PepsiCo na trh další řadu nealkoholických míchaných nápojů Neon Zebra.„Jsou navrženy tak, aby oslovily mladší spotřebitele, kteří tráví více času doma a chtějí se vyhnout složitým receptům na koktejly nebo velkoformátovým mixérům,“ uvedl RetailDive.Nyní společnost Coca-Cola následovala svého dlouholetého rivala v oblasti řemeslných koktejlových mixérů.Značka Simply společnosti Coca-Cola uvádí na trh řadu míchaných nápojůZnačka Simply společnosti Coca-Cola je jedním z počinů společnosti v oblasti džusů. Její základní řada nabízí džusy, limonády a mandlové mléko prodávané jako zcela přírodní. Nyní se značka přesunula do oblasti koktejlových mixérů s nabídkou nazvanou Simply Mixology.„Řada ovocných, zcela přírodních ochucených nápojů z džusů vyrobených ze stejných surovin blízkých přírodě, jaké fanoušci očekávají od rychle rostoucího portfolia Simply Beverages, je vytvořena tak, aby se dala vychutnat s alkoholem i bez něj,“ uvedla Coca-Cola v tiskové zprávě.„Tři druhy Simply Mixology – Strawberry Guava Mojito, Lime Margarita a Peach Sour – budou k dostání od 23. ledna v 52-uncových lahvích v chlazených odděleních džusů v obchodech s potravinami po celých Spojených státech.“Společnost Coca-Cola zdůraznila, že nová řada reaguje na několik trendů: nárůst konzumace koktejlů a větší počet lidí, kteří pijí nealkoholické mocktaily.„Víme, že Simply je oblíbeným mixérem již 20 let – ze Simply Orange Juice si můžete připravit skvělý screwdriver, ze Simply Cranberry skvělý Cape Codder a ze Simply Limeade zabijáckou margaritu,“ dodává Alex Ames, kreativní ředitel pro výživu ve společnosti Coca-Cola North America.„S produktem Simply Mixology jsme chtěli najít způsob, jak zjednodušit a zkvalitnit domácí pití nápojů díky skvěle chutnajícím přírodním řešením, která jsou nejen úžasnými míchacími prostředky, ale také obstojí sama o sobě jako hotové mokktaily,“ dodává Coca-Cola.
Tagy: businesscoca colapepsico

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Související:

      1. Buffettova „tajná přísada“: Coca-Cola a American Express základ portfolia
      2. Jak dnes Buffett přemýšlí o dividendové klasice – Coca Cole?
      3. Coca-Cola: Dividendový král s atraktivním oceněním a stabilním růstem
      4. Coca-Cola potvrzuje svou sílu stabilními dividendami a dlouhodobou odolností
      5. Coca-Cola je dnes stále dividendový král s globálním dosahem
      Advertisement

      Breaking.

      10:40

      Wereldhave slaví úspěch: Zisky rostou díky pronájmům!

      10:35

      Georg Fischer míří do budoucnosti: Ambiciózní plán do roku 2030

      10:30

      Britské kapitálové statky: Prognózy slibují růst navzdory výzvám

      10:26

      Kinepolis posiluje v USA: Ambiciózní expanze za 105 milionů dolarů

      10:22

      SSAB míří k revoluci: Prémiová ocel a udržitelnost na vzestupu!

      10:06

      Akciové trhy pod tlakem: CTAs pokračují v masivních prodejích

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Reuters
      Akcie

      UBS očekává růst Cisco díky silné poptávce po infrastruktuře AI

      4 listopadu, 2025

      Společnost Cisco Systems se dostává zpět do centra pozornosti investorů.

      Zdroj: Getty Images

      Akcie IREN skokově rostou díky zásadní dohodě s Microsoftem o AI kapacitě

      3 listopadu, 2025
      Zdroj: Unsplash

      Piper Sandler doporučuje po silných výsledcích kupovat akcie Roku

      3 listopadu, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Boston Scientific jako silná alternativa pro investory mimo sektor AI

      3 listopadu, 2025
      Zdroj: Getty Images

      BofA označuje akcie s největším růstovým potenciálem před výsledky

      3 listopadu, 2025

      IPO Radar.

      BETA Technologies, Inc.

      Datum IPO: 4 listopadu, 2025
      Potenciální ocenění: 7,2 miliardy USD

      Buďte u toho

      Nejčtenější zprávy.

      S&P 500 roste, Nvidia opět posiluje celý sektor AI průmyslu

      3 listopadu, 2025

      Inflace v eurozóně se blíží cíli, ECB drží úrokové sazby beze změny

      2 listopadu, 2025

      S&P 500 uzavřel výše, Amazon posílil díky výsledkům za 3. čtvrtletí

      31 října, 2025

      Zlato klesá po ochlazení očekávání snížení sazeb, říjen však končí růstem

      2 listopadu, 2025

      Apple překonal očekávání, ale prodeje iPhonů v Číně zůstávají slabinou

      31 října, 2025

      Nvidia a Amazon se stávají symbolem růstu technologických akcií

      3 listopadu, 2025

      BP hlásí silnější zisk díky vyšší těžbě ropy a plynu navzdory tlaku cen

      4 listopadu, 2025

      Vládní program podle odborníků slibuje víc, než si Česko může dovolit

      1 listopadu, 2025
      Advertisement

      Tip editora.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Citi vidí další růst pro těžaře Gold Fields díky rekordně drahému zlatu

      29 října, 2025

      Společnost Gold Fields patří mezi nejvýznamnější těžaře zlata na světě a v letošním roce se ocitla v centru pozornosti investorů.

      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
        • Hospodářské výsledky
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      • Pomoc investorům
      Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.