Spíše bude i nadále chaotický. Ale ať už se vaše konkrétní firma a zaměstnanci potýkají s jakýmikoli okolnostmi a výzvami, je to zvládnutelné. Pandemie stále neotřásá základy našich životů, i když určité prvky stále přetrvávají. Většina poruch nyní pramení z nové éry podnikání a práce, která je poháněna technologiemi a do níž jsme byli uvedeni – poháněni rychlostí krizových podmínek – a kterou právě poznáváme, navigujeme a přizpůsobujeme se jí.
Nepořádek neznamená chaos nebo podmínky, které jsou pro vaši firmu nepřekonatelné, aby je vstřebala, překonala a dosáhla dobrých, nebo dokonce skvělých výsledků. I když kinetická energie pohybu vpřed nepoleví, není jednosměrná a existuje mnoho prospěšných cest a možností, z nichž si můžete vybrat a které se ubírají různými trajektoriemi. Nicméně bránit se – namísto usměrňování – pokroku poháněnému technologiemi je nelogické a marné. Zásadní je využít energii změn k vytváření příležitostí, nikoliv k násobení svých problémů.
Pokud si ujasníte, rozvinete a posílíte tyto tři základní oblasti pro sebe, svůj tým a organizaci, můžete těžit z potenciálu, který vytváří, a překonat překážky, s nimiž se setkáte.
HODNOTY
Zdroj: Unsplash
CO? Nadčasové hodnoty jsou nezbytné pro uzemnění všech, aby lidé nebyli rozptylováni okolními turbulencemi na trhu a neustálými změnami. Hodnoty, jako je důvěra, empatie a inkluze, ukotvují a sjednocují všechny napříč jejich různorodým zázemím, kulturami, vzděláním a zkušenostmi. Základní principy, jako jsou tyto, vám všem umožňují navázat kontakt, cítit sounáležitost a budovat smysluplné vazby, které slouží obchodním i osobním potřebám bez ohledu na ekonomické klima.
PROČ? Firemní hodnoty jsou základem vaší kultury a pracovního prostředí – ať už lidé pracují kdekoli. Hodnoty řídí postoje a určují chování, zejména když se nikdo jiný nedívá. Hodnoty sjednocují a spojují komunitu a zároveň upravují pravidla jednání. Jak dobře jsou hodnoty vaší organizace formulovány? Použili by všichni stejných několik přídavných jmen, aby popsali vaši společnost potenciálním zájemcům – zákazníkům a kandidátům? Jaký výběr by použila většina?
JAK?
Proveďte průzkum mezi lidmi, abyste odhalili základní, nadčasové hodnoty, které vás spojují, a pak je formulujte a žijte podle nich.
Zjistěte, jak tyto hodnoty denně modelovat v celé organizaci.
Jděte příkladem a povzbuzujte své kolegy a týmy, aby dělali totéž.
Měřte průběžný posun v náladách – posílení vazeb, snížení stresu a zlepšení výsledků spolupráce.
CO? Vaše myšlení určuje váš postoj a ovlivňuje váš přístup. Vaše myšlení určuje, jakým způsobem se díváte na svět. Růstové myšlení je v nejistých dobách nezbytné, abyste byli otevřeni různým možnostem. Tyto možnosti mohou zahrnovat jak to, co je známé, pochopené a zavedené, tak i neprozkoumané nápady a postupy, které mohou změnit nebo narušit zavedené postupy. Naproti tomu fixní nebo uzavřený způsob myšlení není otevřený modifikaci nebo změně perspektivy a brání se novým konceptům a metodám.
PROČ? Nepředvídatelné podmínky nutí podniky k častým obratům nebo úpravám strategií, klíčových ukazatelů výkonnosti a taktik, jako to musely během krize udělat restaurace, maloobchody a další podniky. Růstové myšlení snáze přijímá nepředvídané situace a zkoumá různé odkazy k posouzení neznámých výzev. Přijetím otevřeného způsobu myšlení můžete získat a přijmout více pohledů a potenciálních řešení a být citliví k nuancím při debatách o různých vstupech. Výsledky se zlepšují, když můžete během rozhodovacího procesu dospět k dobře informovanému závěru.
JAK?
Všichni se upínáme ke známým myšlenkám a uvízneme v rutinním chování. Lidské bytosti jsou předurčeny ke snižování rizika a dosahování pohodlí. Právě teď však mohou být staré zvyky neužitečné.
V přístupu k úkolům akcentujte zvědavost, ať už jsou vám předkládány jakékoli nápady nebo možnosti.
Pokaždé si vyžádejte jeden nebo více dalších konceptů nebo pohledů, které pečlivě zvažte s ostatními, abyste rozšířili soubor nápadů a posunuli se ze své komfortní zóny a našli inovativní řešení.
DOVEDNOSTI
Zdroj: Unsplash
CO? Ví někdo ve vaší firmě, jaký rozsah by mohli vaši zaměstnanci v případě potřeby zvládnout? Během pandemie byly odhaleny a využity talenty více lidí, protože podniky se snažily změnit směr a přežít. Dovednosti jsou však stále jen zřídkakdy dobře pochopeny nebo zmapovány napříč organizacemi. S rostoucím důrazem na talenty navíc roste význam “ soft“ nebo „power“ dovedností – jako je empatie, komunikace a spolupráce.
PROČ? Pokrokové technologie daly vzniknout pracovnímu rámci založenému na dovednostech, protože dovednosti, které používáme k plnění každodenních úkolů a dlouhodobých projektů, se neustále vyvíjejí. Své dovednosti potřebujeme aktualizovat v poloviční době než v předchozích desetiletích (přibližně pět versus deset let). Pokud si pracovníci nejsou vědomi svých talentů – zejména výkonových dovedností – nebo nejsou podporováni v rozšiřování kvalifikace za účelem rozvoje své kariéry a mobility napříč týmy a odděleními, jak mohou vyhovět měnícím se potřebám podniku?
JAK?
Najděte nebo vytvořte taxonomii dovedností jako společný jazyk.
Vytvořte soupis dovedností zaměstnanců, který identifikuje současné hard a soft skills každého člověka – jeho úplné současné schopnosti. Outsourcing tohoto projektu je obecně nejefektivnější pro získání cenných dat, která lépe vybaví vedoucí pracovníky a manažery pro zadávání projektů a úkolů.
Projednejte se zaměstnanci potřeby a zájmy v oblasti rekvalifikace nebo zvyšování kvalifikace, aby se rozvíjela jejich kariéra, která roste spolu s podnikem.
V současných podmínkách jsou osvědčené postupy, které hledají řešení typu „cookie cutter“, vzácné, protože v různých odvětvích, velikostech a uspořádáních podniků existuje tolik rozmanitostí a tolik proměnlivých faktorů.
Namísto toho lze zásady aplikovat relevantním způsobem pro vaši společnost, podnikání, pracovníky a požadavky. Zaměřte se na tři základní principy, abyste podpořili vhodné prostředí založené na hodnotách, rozvíjeli produktivní postoje a přístupy a rozvíjeli potřebné dovednosti.
Rozvíjejte tyto základy, klaďte důraz na empatii, abyste mohli vychovávat a pozvedat své talenty a vyvažovat technologicky orientované prostředí. Empatie je jedinečná hodnota, myšlení a dovednost zaměřená na člověka, která vám může poskytnout pochopení, sílu a citlivost, abyste poznali a vychovali každého zaměstnance a byli připraveni na úspěch v tomto roce i v letech následujících.
Spíše bude i nadále chaotický. Ale ať už se vaše konkrétní firma a zaměstnanci potýkají s jakýmikoli okolnostmi a výzvami, je to zvládnutelné. Pandemie stále neotřásá základy našich životů, i když určité prvky stále přetrvávají. Většina poruch nyní pramení z nové éry podnikání a práce, která je poháněna technologiemi a do níž jsme byli uvedeni – poháněni rychlostí krizových podmínek – a kterou právě poznáváme, navigujeme a přizpůsobujeme se jí.Nepořádek neznamená chaos nebo podmínky, které jsou pro vaši firmu nepřekonatelné, aby je vstřebala, překonala a dosáhla dobrých, nebo dokonce skvělých výsledků. I když kinetická energie pohybu vpřed nepoleví, není jednosměrná a existuje mnoho prospěšných cest a možností, z nichž si můžete vybrat a které se ubírají různými trajektoriemi. Nicméně bránit se – namísto usměrňování – pokroku poháněnému technologiemi je nelogické a marné. Zásadní je využít energii změn k vytváření příležitostí, nikoliv k násobení svých problémů.Pokud si ujasníte, rozvinete a posílíte tyto tři základní oblasti pro sebe, svůj tým a organizaci, můžete těžit z potenciálu, který vytváří, a překonat překážky, s nimiž se setkáte.HODNOTYZdroj: UnsplashCO? Nadčasové hodnoty jsou nezbytné pro uzemnění všech, aby lidé nebyli rozptylováni okolními turbulencemi na trhu a neustálými změnami. Hodnoty, jako je důvěra, empatie a inkluze, ukotvují a sjednocují všechny napříč jejich různorodým zázemím, kulturami, vzděláním a zkušenostmi. Základní principy, jako jsou tyto, vám všem umožňují navázat kontakt, cítit sounáležitost a budovat smysluplné vazby, které slouží obchodním i osobním potřebám bez ohledu na ekonomické klima.PROČ? Firemní hodnoty jsou základem vaší kultury a pracovního prostředí – ať už lidé pracují kdekoli. Hodnoty řídí postoje a určují chování, zejména když se nikdo jiný nedívá. Hodnoty sjednocují a spojují komunitu a zároveň upravují pravidla jednání. Jak dobře jsou hodnoty vaší organizace formulovány? Použili by všichni stejných několik přídavných jmen, aby popsali vaši společnost potenciálním zájemcům – zákazníkům a kandidátům? Jaký výběr by použila většina?JAK?Proveďte průzkum mezi lidmi, abyste odhalili základní, nadčasové hodnoty, které vás spojují, a pak je formulujte a žijte podle nich.Zjistěte, jak tyto hodnoty denně modelovat v celé organizaci.Jděte příkladem a povzbuzujte své kolegy a týmy, aby dělali totéž.Měřte průběžný posun v náladách – posílení vazeb, snížení stresu a zlepšení výsledků spolupráce.Chcete využít této příležitosti?MINDSETZdroj: UnsplashCO? Vaše myšlení určuje váš postoj a ovlivňuje váš přístup. Vaše myšlení určuje, jakým způsobem se díváte na svět. Růstové myšlení je v nejistých dobách nezbytné, abyste byli otevřeni různým možnostem. Tyto možnosti mohou zahrnovat jak to, co je známé, pochopené a zavedené, tak i neprozkoumané nápady a postupy, které mohou změnit nebo narušit zavedené postupy. Naproti tomu fixní nebo uzavřený způsob myšlení není otevřený modifikaci nebo změně perspektivy a brání se novým konceptům a metodám.PROČ? Nepředvídatelné podmínky nutí podniky k častým obratům nebo úpravám strategií, klíčových ukazatelů výkonnosti a taktik, jako to musely během krize udělat restaurace, maloobchody a další podniky. Růstové myšlení snáze přijímá nepředvídané situace a zkoumá různé odkazy k posouzení neznámých výzev. Přijetím otevřeného způsobu myšlení můžete získat a přijmout více pohledů a potenciálních řešení a být citliví k nuancím při debatách o různých vstupech. Výsledky se zlepšují, když můžete během rozhodovacího procesu dospět k dobře informovanému závěru.JAK? Všichni se upínáme ke známým myšlenkám a uvízneme v rutinním chování. Lidské bytosti jsou předurčeny ke snižování rizika a dosahování pohodlí. Právě teď však mohou být staré zvyky neužitečné.V přístupu k úkolům akcentujte zvědavost, ať už jsou vám předkládány jakékoli nápady nebo možnosti.Pokaždé si vyžádejte jeden nebo více dalších konceptů nebo pohledů, které pečlivě zvažte s ostatními, abyste rozšířili soubor nápadů a posunuli se ze své komfortní zóny a našli inovativní řešení.DOVEDNOSTIZdroj: UnsplashCO? Ví někdo ve vaší firmě, jaký rozsah by mohli vaši zaměstnanci v případě potřeby zvládnout? Během pandemie byly odhaleny a využity talenty více lidí, protože podniky se snažily změnit směr a přežít. Dovednosti jsou však stále jen zřídkakdy dobře pochopeny nebo zmapovány napříč organizacemi. S rostoucím důrazem na talenty navíc roste význam “ soft“ nebo „power“ dovedností – jako je empatie, komunikace a spolupráce.PROČ? Pokrokové technologie daly vzniknout pracovnímu rámci založenému na dovednostech, protože dovednosti, které používáme k plnění každodenních úkolů a dlouhodobých projektů, se neustále vyvíjejí. Své dovednosti potřebujeme aktualizovat v poloviční době než v předchozích desetiletích . Pokud si pracovníci nejsou vědomi svých talentů – zejména výkonových dovedností – nebo nejsou podporováni v rozšiřování kvalifikace za účelem rozvoje své kariéry a mobility napříč týmy a odděleními, jak mohou vyhovět měnícím se potřebám podniku?JAK?Najděte nebo vytvořte taxonomii dovedností jako společný jazyk.Vytvořte soupis dovedností zaměstnanců, který identifikuje současné hard a soft skills každého člověka – jeho úplné současné schopnosti. Outsourcing tohoto projektu je obecně nejefektivnější pro získání cenných dat, která lépe vybaví vedoucí pracovníky a manažery pro zadávání projektů a úkolů.Projednejte se zaměstnanci potřeby a zájmy v oblasti rekvalifikace nebo zvyšování kvalifikace, aby se rozvíjela jejich kariéra, která roste spolu s podnikem.V současných podmínkách jsou osvědčené postupy, které hledají řešení typu „cookie cutter“, vzácné, protože v různých odvětvích, velikostech a uspořádáních podniků existuje tolik rozmanitostí a tolik proměnlivých faktorů.Namísto toho lze zásady aplikovat relevantním způsobem pro vaši společnost, podnikání, pracovníky a požadavky. Zaměřte se na tři základní principy, abyste podpořili vhodné prostředí založené na hodnotách, rozvíjeli produktivní postoje a přístupy a rozvíjeli potřebné dovednosti.Rozvíjejte tyto základy, klaďte důraz na empatii, abyste mohli vychovávat a pozvedat své talenty a vyvažovat technologicky orientované prostředí. Empatie je jedinečná hodnota, myšlení a dovednost zaměřená na člověka, která vám může poskytnout pochopení, sílu a citlivost, abyste poznali a vychovali každého zaměstnance a byli připraveni na úspěch v tomto roce i v letech následujících.
Meta Platforms zažila ve čtvrtek výrazný nárůst pozornosti investorů poté, co agentura Bloomberg zveřejnila informaci, že vedení společnosti zvažuje razantní...
Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...