Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Jak si získat pozornost doručené pošty pomocí personalizace a kreativity?

V roce 2020 bylo denně odesláno a přijato více než 306 miliard e-mailů.

Andrej Krúpa Autor: Andrej Krúpa
26 ledna, 2023
5 min. čtení
iphone, ios, home screen, close up, pixels, retina, smartphone, icon, mail, email,

Zdroj: Unsplash

5 min.
čtení
Chcete využít této příležitosti? Přihlaste se k odběru newsletteru

Není divu, že společnost QuickMail zjistila, že 50 % kampaní studených e-mailů má míru odpovědí nižší než 10 %. Kde tedy zůstáváme? Marketéři se při získávání nových zákazníků ve velké míře spoléhají na e-maily, ale potenciální zákazníci jsou pravděpodobně zahlceni množstvím zpráv ve svých schránkách. Aby s tím marketéři bojovali, musí vynaložit velké úsilí, aby vynikli z davu.

GIF, který to dokázal

Podívejme se na nedávný příklad studeného e-mailu, který nás zaujal. Autor obsahu prostřednictvím e-mailu nabízel své služby a připojil personalizovaný GIF, na kterém si připravuje šálek kávy se jménem. Předmět byl krátký, zábavný a zajímavý, což nás přimělo e-mail otevřít. Téma kávy vetkl do těla svého vzkazu, čímž zaujal ke čtení tím, že uvedl věci jako, že je „plně kofeinován tématy“, která by mohl napsat pro blog. Poté uvedl odkazy na obsah, který napsal a který by byl použitelný pro mou společnost, čímž prokázal, že si pro podání zprávy udělal průzkum. Správně uvedl jméno a po třech dnech se ozval, aby udržel pozornost. Jeho e-maily byly také dobře napsané (což je pro autora obsahu zásadní). Udělal více věcí správně, ale dvě, které vynikly, byly personalizace a kreativita.

Důkladná personalizace

The new gmail app on iOS
Zdroj: Unsplash

Když začínají s personalizací, měli by si marketéři uvědomit, že potenciální zákazníci jsou denně zahlcováni e-maily, takže aby získali odezvu, měli by své publikum skutečně znát. Zde se hodí osvědčených „pět W“:

  • (Whom) Koho oslovujete? Jak můžete přizpůsobit své sdělení konkrétnímu člověku, aby se necítil jen jako další číslo? Správně napsané křestní jméno je jen špičkou ledovce. Jak mohou vaše služby konkrétně pomoci s jejich úlohou? Na čem v poslední době pracovali a mohli by využít vašich služeb?
  • (What) Co jim chcete nabídnout? Řekněte na rovinu a jasně, co nabízíte a jak se to přímo týká tohoto potenciálního zákazníka, včetně relevantních odkazů a příkladů.
  • (When) Kdy se na ně obracíte? Můžete najít spoustu výzkumů, které poskytují přehled o tom, kdy je nejlepší poslat e-mail. Pokud navíc komunikujete se stávajícím klientem a snažíte se ho upsellovat – nebo pokud máte data z předchozích e-mailů, které jste odeslali – využijte to, co víte o svém publiku a jeho zvyklostech reagovat, k odeslání dokonale načasovaného e-mailu.
  • (Where) Kam je oslovujete? Nezapomeňte, že se jedná o e-mail. Pochopte platformu, se kterou pracujete, a přejděte k věci. V e-mailech se může osvédčit multimédia, takže zařazení krátkého videa, zábavného obrázku nebo kreativního GIFu, jako je příklad, který byl uveden výše, může být velmi účinný.
  • (Why) Proč se obracíte na tuto osobu? Je zřejmé, že potřebujete dalšího zákazníka, ale proč by si tento zákazník měl vybrat právě vás? Nabídka případových studií a statistik, které ukazují sílu vaší práce, je skvělým začátkem, ale jděte ještě o krok dál a ukažte, jak můžete potenciálnímu zákazníkovi pomoci dosáhnout jeho cílů.

Význam kreativity

Zdroj: Shutterstock

Jakmile si osvojíte pět W pro personalizaci, musíte zajistit, aby byl váš obsah přesvědčivý. Co přiměje někoho otevřít e-mail? Co ho přiměje, aby si ho přečetl, kliknul na odkazy a odpověděl? Jednoduše řečeno, musíte své e-maily udělat kreativní, aby vynikly. Například vazba na trendy a sezónnost, jako je plánování konce roku, prázdniny nebo nejnovější díl seriálu House of the Dragon, může pomoci vzbudit jejich zájem. Rozesmějte své potenciální zákazníky a nebojte se vytáhnout tatínkovské vtipy, pokud se vám zdají pro vaše publikum použitelné. Dokonce zajděte tak daleko, že vytvoříte personalizovaný GIF, na kterém si připravujete kávu, což může být to, co je potřeba k tomu, abyste si někoho získali.

Propojení

Je jasné, že e-mailové kampaně nikam nevedou. Existuje však prostor pro jejich zlepšení. Pozornost a trpělivost vašeho publika se pravděpodobně vyčerpá s tím, jak se jeho schránky zaplní. Tím, že své e-maily potenciálním zákazníkům skutečně personalizujete, dáváte najevo, že vám na nich záleží, že si děláte domácí úkoly a že své práci věnujete čas a úsilí. A vytvořením kreativního obsahu e-mailů byste mohli nejen získat více odpovědí, ale také ukázat svým potenciálním zákazníkům, že dokážete myslet nestandardně. Díky tomuto dodatečnému úsilí mohou být vaše e-mailové kampaně nakonec úspěšné – nebo dokonce tématem článku.

Není divu, že společnost QuickMail zjistila, že 50 % kampaní studených e-mailů má míru odpovědí nižší než 10 %. Kde tedy zůstáváme? Marketéři se při získávání nových zákazníků ve velké míře spoléhají na e-maily, ale potenciální zákazníci jsou pravděpodobně zahlceni množstvím zpráv ve svých schránkách. Aby s tím marketéři bojovali, musí vynaložit velké úsilí, aby vynikli z davu.GIF, který to dokázalPodívejme se na nedávný příklad studeného e-mailu, který nás zaujal. Autor obsahu prostřednictvím e-mailu nabízel své služby a připojil personalizovaný GIF, na kterém si připravuje šálek kávy se jménem. Předmět byl krátký, zábavný a zajímavý, což nás přimělo e-mail otevřít. Téma kávy vetkl do těla svého vzkazu, čímž zaujal ke čtení tím, že uvedl věci jako, že je „plně kofeinován tématy“, která by mohl napsat pro blog. Poté uvedl odkazy na obsah, který napsal a který by byl použitelný pro mou společnost, čímž prokázal, že si pro podání zprávy udělal průzkum. Správně uvedl jméno a po třech dnech se ozval, aby udržel pozornost. Jeho e-maily byly také dobře napsané . Udělal více věcí správně, ale dvě, které vynikly, byly personalizace a kreativita.Důkladná personalizaceKdyž začínají s personalizací, měli by si marketéři uvědomit, že potenciální zákazníci jsou denně zahlcováni e-maily, takže aby získali odezvu, měli by své publikum skutečně znát. Zde se hodí osvědčených „pět W“: Koho oslovujete? Jak můžete přizpůsobit své sdělení konkrétnímu člověku, aby se necítil jen jako další číslo? Správně napsané křestní jméno je jen špičkou ledovce. Jak mohou vaše služby konkrétně pomoci s jejich úlohou? Na čem v poslední době pracovali a mohli by využít vašich služeb? Co jim chcete nabídnout? Řekněte na rovinu a jasně, co nabízíte a jak se to přímo týká tohoto potenciálního zákazníka, včetně relevantních odkazů a příkladů. Kdy se na ně obracíte? Můžete najít spoustu výzkumů, které poskytují přehled o tom, kdy je nejlepší poslat e-mail. Pokud navíc komunikujete se stávajícím klientem a snažíte se ho upsellovat – nebo pokud máte data z předchozích e-mailů, které jste odeslali – využijte to, co víte o svém publiku a jeho zvyklostech reagovat, k odeslání dokonale načasovaného e-mailu. Kam je oslovujete? Nezapomeňte, že se jedná o e-mail. Pochopte platformu, se kterou pracujete, a přejděte k věci. V e-mailech se může osvédčit multimédia, takže zařazení krátkého videa, zábavného obrázku nebo kreativního GIFu, jako je příklad, který byl uveden výše, může být velmi účinný. Proč se obracíte na tuto osobu? Je zřejmé, že potřebujete dalšího zákazníka, ale proč by si tento zákazník měl vybrat právě vás? Nabídka případových studií a statistik, které ukazují sílu vaší práce, je skvělým začátkem, ale jděte ještě o krok dál a ukažte, jak můžete potenciálnímu zákazníkovi pomoci dosáhnout jeho cílů. Význam kreativityJakmile si osvojíte pět W pro personalizaci, musíte zajistit, aby byl váš obsah přesvědčivý. Co přiměje někoho otevřít e-mail? Co ho přiměje, aby si ho přečetl, kliknul na odkazy a odpověděl? Jednoduše řečeno, musíte své e-maily udělat kreativní, aby vynikly. Například vazba na trendy a sezónnost, jako je plánování konce roku, prázdniny nebo nejnovější díl seriálu House of the Dragon, může pomoci vzbudit jejich zájem. Rozesmějte své potenciální zákazníky a nebojte se vytáhnout tatínkovské vtipy, pokud se vám zdají pro vaše publikum použitelné. Dokonce zajděte tak daleko, že vytvoříte personalizovaný GIF, na kterém si připravujete kávu, což může být to, co je potřeba k tomu, abyste si někoho získali.PropojeníJe jasné, že e-mailové kampaně nikam nevedou. Existuje však prostor pro jejich zlepšení. Pozornost a trpělivost vašeho publika se pravděpodobně vyčerpá s tím, jak se jeho schránky zaplní. Tím, že své e-maily potenciálním zákazníkům skutečně personalizujete, dáváte najevo, že vám na nich záleží, že si děláte domácí úkoly a že své práci věnujete čas a úsilí. A vytvořením kreativního obsahu e-mailů byste mohli nejen získat více odpovědí, ale také ukázat svým potenciálním zákazníkům, že dokážete myslet nestandardně. Díky tomuto dodatečnému úsilí mohou být vaše e-mailové kampaně nakonec úspěšné – nebo dokonce tématem článku.
Tagy: businessemailkomunikacestrategie

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Advertisement

      Breaking.

      01:00

      Paramount Global očekává, že fúze se Skydance bude dokončena během dvou týdnů

      00:48

      Lockheed Martin získal zakázky na F-35 v hodnotě 61,7 milionu dolarů

      00:36

      Akcie společnosti Celcuity posilují před zveřejněním výsledků klíčové studie o rakovině prsu

      00:24

      Technologické firmy v Číně představí AI novinky navzdory sankcím USA

      00:12

      Trump a FCC tlačí na změny v médiích, CBS má být prvním případem

      00:05

      Microsoft prověřuje, zda čínští hackeři získali informace o chybách v SharePointu skrze bezpečnostní výstrahu, uvádí Bloomberg News

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Palantir jako vítěz AI revoluce? Piper Sandler sází na dlouhodobý růst

      25 července, 2025

      Investiční banka vidí v Palantiru firmu s potenciálem stát se tahounem AI éry s novou cílovou cenou 175 dolarů.

      Zdroj: Getty Images

      Oppenheimer věří akciím Carvana. Mohou vzrůst o dalších 38 %

      25 července, 2025
      Zdroj: Shutterstock

      Intel opouští výrobní závody v rámci plánu na ozdravení financí

      25 července, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Spotify má před sebou rekordní růst. Oppenheimer zvýšil cílovou cenu

      24 července, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Bank of America zvyšuje cílovou cenu akcií Amazonu před zveřejněním výsledků

      23 července, 2025

      Tip editora.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Figma míří na tržní hodnotu 16,4 miliardy dolarů díky oživení technologických IPO

      21 července, 2025

      Společnost Figma, známá jako jeden z lídrů v oblasti cloudového designového softwaru, se chystá vstoupit na newyorskou burzu s plánovanou...

      Nejčtenější zprávy.

      S&P 500 a Nasdaq díky Alphabet dosahují rekordního uzavření

      24 července, 2025

      S&P 500 roste díky optimismu kolem dohody USA s Japonskem; výsledky Tesly a Alphabet

      23 července, 2025

      S&P 500 poprvé uzavřel nad 6 300 body; pozornost se upírá na výsledky

      21 července, 2025

      S&P 500 opět uzavřel na rekordní úrovni díky optimismu ohledně obchodní dohody

      23 července, 2025

      35bilionová tržní příležitost SoFi, které investoři (zatím) nevěnují pozornost

      21 července, 2025

      Trumpova administrativa povolila Chevronu obnovit činnost ve Venezuele

      24 července, 2025

      S&P 500 uzavřel pátý den v řadě na rekordní úrovni díky vynikajícím výsledkům

      25 července, 2025

      S&P 500 navzdory výkyvům v odvětví čipů uzavřel na rekordní úrovni

      22 července, 2025
      Advertisement

      IPO Radar.

      Revolut Group Holdings Ltd

      Datum IPO: 2025
      Potenciální ocenění: 45 miliard USD

      Buďte u toho
      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • Hospodářské výsledky
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.