Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    GEMI 12 září, 2025

    Americká regulovaná kryptoměnová burza

    KLAR 10 září, 2025

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    GEMI 12 září, 2025

    Americká regulovaná kryptoměnová burza

    KLAR 10 září, 2025

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Jak si získat pozornost doručené pošty pomocí personalizace a kreativity?

V roce 2020 bylo denně odesláno a přijato více než 306 miliard e-mailů.

Andrej Krúpa Autor: Andrej Krúpa
26 ledna, 2023
5 min. čtení
iphone, ios, home screen, close up, pixels, retina, smartphone, icon, mail, email,

Zdroj: Unsplash

5 min.
čtení
Chcete využít této příležitosti? Přihlaste se k odběru newsletteru

Není divu, že společnost QuickMail zjistila, že 50 % kampaní studených e-mailů má míru odpovědí nižší než 10 %. Kde tedy zůstáváme? Marketéři se při získávání nových zákazníků ve velké míře spoléhají na e-maily, ale potenciální zákazníci jsou pravděpodobně zahlceni množstvím zpráv ve svých schránkách. Aby s tím marketéři bojovali, musí vynaložit velké úsilí, aby vynikli z davu.

GIF, který to dokázal

Podívejme se na nedávný příklad studeného e-mailu, který nás zaujal. Autor obsahu prostřednictvím e-mailu nabízel své služby a připojil personalizovaný GIF, na kterém si připravuje šálek kávy se jménem. Předmět byl krátký, zábavný a zajímavý, což nás přimělo e-mail otevřít. Téma kávy vetkl do těla svého vzkazu, čímž zaujal ke čtení tím, že uvedl věci jako, že je „plně kofeinován tématy“, která by mohl napsat pro blog. Poté uvedl odkazy na obsah, který napsal a který by byl použitelný pro mou společnost, čímž prokázal, že si pro podání zprávy udělal průzkum. Správně uvedl jméno a po třech dnech se ozval, aby udržel pozornost. Jeho e-maily byly také dobře napsané (což je pro autora obsahu zásadní). Udělal více věcí správně, ale dvě, které vynikly, byly personalizace a kreativita.

Důkladná personalizace

The new gmail app on iOS
Zdroj: Unsplash

Když začínají s personalizací, měli by si marketéři uvědomit, že potenciální zákazníci jsou denně zahlcováni e-maily, takže aby získali odezvu, měli by své publikum skutečně znát. Zde se hodí osvědčených „pět W“:

  • (Whom) Koho oslovujete? Jak můžete přizpůsobit své sdělení konkrétnímu člověku, aby se necítil jen jako další číslo? Správně napsané křestní jméno je jen špičkou ledovce. Jak mohou vaše služby konkrétně pomoci s jejich úlohou? Na čem v poslední době pracovali a mohli by využít vašich služeb?
  • (What) Co jim chcete nabídnout? Řekněte na rovinu a jasně, co nabízíte a jak se to přímo týká tohoto potenciálního zákazníka, včetně relevantních odkazů a příkladů.
  • (When) Kdy se na ně obracíte? Můžete najít spoustu výzkumů, které poskytují přehled o tom, kdy je nejlepší poslat e-mail. Pokud navíc komunikujete se stávajícím klientem a snažíte se ho upsellovat – nebo pokud máte data z předchozích e-mailů, které jste odeslali – využijte to, co víte o svém publiku a jeho zvyklostech reagovat, k odeslání dokonale načasovaného e-mailu.
  • (Where) Kam je oslovujete? Nezapomeňte, že se jedná o e-mail. Pochopte platformu, se kterou pracujete, a přejděte k věci. V e-mailech se může osvédčit multimédia, takže zařazení krátkého videa, zábavného obrázku nebo kreativního GIFu, jako je příklad, který byl uveden výše, může být velmi účinný.
  • (Why) Proč se obracíte na tuto osobu? Je zřejmé, že potřebujete dalšího zákazníka, ale proč by si tento zákazník měl vybrat právě vás? Nabídka případových studií a statistik, které ukazují sílu vaší práce, je skvělým začátkem, ale jděte ještě o krok dál a ukažte, jak můžete potenciálnímu zákazníkovi pomoci dosáhnout jeho cílů.

Význam kreativity

Zdroj: Shutterstock

Jakmile si osvojíte pět W pro personalizaci, musíte zajistit, aby byl váš obsah přesvědčivý. Co přiměje někoho otevřít e-mail? Co ho přiměje, aby si ho přečetl, kliknul na odkazy a odpověděl? Jednoduše řečeno, musíte své e-maily udělat kreativní, aby vynikly. Například vazba na trendy a sezónnost, jako je plánování konce roku, prázdniny nebo nejnovější díl seriálu House of the Dragon, může pomoci vzbudit jejich zájem. Rozesmějte své potenciální zákazníky a nebojte se vytáhnout tatínkovské vtipy, pokud se vám zdají pro vaše publikum použitelné. Dokonce zajděte tak daleko, že vytvoříte personalizovaný GIF, na kterém si připravujete kávu, což může být to, co je potřeba k tomu, abyste si někoho získali.

Propojení

Je jasné, že e-mailové kampaně nikam nevedou. Existuje však prostor pro jejich zlepšení. Pozornost a trpělivost vašeho publika se pravděpodobně vyčerpá s tím, jak se jeho schránky zaplní. Tím, že své e-maily potenciálním zákazníkům skutečně personalizujete, dáváte najevo, že vám na nich záleží, že si děláte domácí úkoly a že své práci věnujete čas a úsilí. A vytvořením kreativního obsahu e-mailů byste mohli nejen získat více odpovědí, ale také ukázat svým potenciálním zákazníkům, že dokážete myslet nestandardně. Díky tomuto dodatečnému úsilí mohou být vaše e-mailové kampaně nakonec úspěšné – nebo dokonce tématem článku.

Není divu, že společnost QuickMail zjistila, že 50 % kampaní studených e-mailů má míru odpovědí nižší než 10 %. Kde tedy zůstáváme? Marketéři se při získávání nových zákazníků ve velké míře spoléhají na e-maily, ale potenciální zákazníci jsou pravděpodobně zahlceni množstvím zpráv ve svých schránkách. Aby s tím marketéři bojovali, musí vynaložit velké úsilí, aby vynikli z davu.GIF, který to dokázalPodívejme se na nedávný příklad studeného e-mailu, který nás zaujal. Autor obsahu prostřednictvím e-mailu nabízel své služby a připojil personalizovaný GIF, na kterém si připravuje šálek kávy se jménem. Předmět byl krátký, zábavný a zajímavý, což nás přimělo e-mail otevřít. Téma kávy vetkl do těla svého vzkazu, čímž zaujal ke čtení tím, že uvedl věci jako, že je „plně kofeinován tématy“, která by mohl napsat pro blog. Poté uvedl odkazy na obsah, který napsal a který by byl použitelný pro mou společnost, čímž prokázal, že si pro podání zprávy udělal průzkum. Správně uvedl jméno a po třech dnech se ozval, aby udržel pozornost. Jeho e-maily byly také dobře napsané . Udělal více věcí správně, ale dvě, které vynikly, byly personalizace a kreativita.Důkladná personalizaceKdyž začínají s personalizací, měli by si marketéři uvědomit, že potenciální zákazníci jsou denně zahlcováni e-maily, takže aby získali odezvu, měli by své publikum skutečně znát. Zde se hodí osvědčených „pět W“: Koho oslovujete? Jak můžete přizpůsobit své sdělení konkrétnímu člověku, aby se necítil jen jako další číslo? Správně napsané křestní jméno je jen špičkou ledovce. Jak mohou vaše služby konkrétně pomoci s jejich úlohou? Na čem v poslední době pracovali a mohli by využít vašich služeb? Co jim chcete nabídnout? Řekněte na rovinu a jasně, co nabízíte a jak se to přímo týká tohoto potenciálního zákazníka, včetně relevantních odkazů a příkladů. Kdy se na ně obracíte? Můžete najít spoustu výzkumů, které poskytují přehled o tom, kdy je nejlepší poslat e-mail. Pokud navíc komunikujete se stávajícím klientem a snažíte se ho upsellovat – nebo pokud máte data z předchozích e-mailů, které jste odeslali – využijte to, co víte o svém publiku a jeho zvyklostech reagovat, k odeslání dokonale načasovaného e-mailu. Kam je oslovujete? Nezapomeňte, že se jedná o e-mail. Pochopte platformu, se kterou pracujete, a přejděte k věci. V e-mailech se může osvédčit multimédia, takže zařazení krátkého videa, zábavného obrázku nebo kreativního GIFu, jako je příklad, který byl uveden výše, může být velmi účinný. Proč se obracíte na tuto osobu? Je zřejmé, že potřebujete dalšího zákazníka, ale proč by si tento zákazník měl vybrat právě vás? Nabídka případových studií a statistik, které ukazují sílu vaší práce, je skvělým začátkem, ale jděte ještě o krok dál a ukažte, jak můžete potenciálnímu zákazníkovi pomoci dosáhnout jeho cílů. Význam kreativityJakmile si osvojíte pět W pro personalizaci, musíte zajistit, aby byl váš obsah přesvědčivý. Co přiměje někoho otevřít e-mail? Co ho přiměje, aby si ho přečetl, kliknul na odkazy a odpověděl? Jednoduše řečeno, musíte své e-maily udělat kreativní, aby vynikly. Například vazba na trendy a sezónnost, jako je plánování konce roku, prázdniny nebo nejnovější díl seriálu House of the Dragon, může pomoci vzbudit jejich zájem. Rozesmějte své potenciální zákazníky a nebojte se vytáhnout tatínkovské vtipy, pokud se vám zdají pro vaše publikum použitelné. Dokonce zajděte tak daleko, že vytvoříte personalizovaný GIF, na kterém si připravujete kávu, což může být to, co je potřeba k tomu, abyste si někoho získali.PropojeníJe jasné, že e-mailové kampaně nikam nevedou. Existuje však prostor pro jejich zlepšení. Pozornost a trpělivost vašeho publika se pravděpodobně vyčerpá s tím, jak se jeho schránky zaplní. Tím, že své e-maily potenciálním zákazníkům skutečně personalizujete, dáváte najevo, že vám na nich záleží, že si děláte domácí úkoly a že své práci věnujete čas a úsilí. A vytvořením kreativního obsahu e-mailů byste mohli nejen získat více odpovědí, ale také ukázat svým potenciálním zákazníkům, že dokážete myslet nestandardně. Díky tomuto dodatečnému úsilí mohou být vaše e-mailové kampaně nakonec úspěšné – nebo dokonce tématem článku.
Tagy: businessemailkomunikacestrategie

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Související:

      1. 10. září — Steve Jobs znovu mění Apple. Jak vypadala jeho éra?
      Advertisement

      Breaking.

      15:16

      Oracle překvapuje růstem, Apple a Synopsys čelí poklesu

      15:14

      Synopsys čelí výzvám: Bank of America snižuje hodnocení

      15:12

      Joby přináší revoluci v letecké přepravě s Uberem do 2026

      15:10

      Saúdský trh čelí propadu, některé akcie zazářily

      15:09

      PMV Pharmaceuticals slaví úspěch: Lék na rakovinu překonává očekávání

      15:06

      Investice KindlyMD do Bitcoinu otřásla trhem, akcie prudce dolů

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Akcie Twilio po výsledcích klesly, ale dlouhodobý potenciál zůstává silný

      10 září, 2025

      Společnost Twilio, významný hráč v oblasti softwarových komunikačních platforem, zveřejnila výsledky za druhé čtvrtletí, které sice překonaly očekávání analytiků, ale...

      Zdroj BS

      Očekáváné IPO GEMINI se blíží a Nasdaq posílá jasný nákupní signál

      10 září, 2025
      Zdroj: Bloomberg

      Akcie UnitedHealth rostou po potvrzení výhledu zisků pro rok 2025

      10 září, 2025
      Zdroj: Shutterstock

      GameStop zaznamenal ve druhém čtvrtletí 2025 22% nárůst tržeb

      9 září, 2025
      Zdroj: Netskope

      IPO Netskope: investiční příležitost v kybernetické bezpečnosti

      9 září, 2025

      IPO Radar.

      Gemini Space Station Inc.

      Datum IPO: 12 září, 2025
      Potenciální ocenění: 2,1 – 2,22 miliardy USD

      Buďte u toho

      Nejčtenější zprávy.

      Americké akcie mírně posilují díky revizi růstu zaměstnanosti

      9 září, 2025

      Oracle překvapuje miliardovými cloudovými kontrakty a růstem akcií

      8 září, 2025

      Jak akcie Tesly zareagovaly na potenciální odměny pro Muska?

      6 září, 2025

      Nasdaq díky růstu akcií výrobců čipů uzavřel na rekordní úrovni

      8 září, 2025

      Bessent útočí na Fed a požaduje omezení jeho vlivu a pravomocí

      6 září, 2025

      Nasdaq uzavřel na rekordní úrovni navzdory poklesu akcií Apple

      9 září, 2025

      Býčí trh amerických akcií má i po třetím výročí stále prostor k růstu

      10 září, 2025

      Slábnoucí trh práce v USA tlačí na rychlejší snížení sazeb Fedu

      7 září, 2025
      Advertisement

      Tip editora.

      Zdroj: Gemini
      Investice

      Gemini Space Station – toto IPO může změnit kryptoměnový trh

      8 září, 2025

      Svět kryptoměn zažívá další klíčový okamžik. Společnost Gemini Space Station, založená Cameronem a Tylerem Winklevossovými, oznámila termín svého dlouho očekávaného...

      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
        • Hospodářské výsledky
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.