Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    NAVN 31 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    BETA 3 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    NAVN 31 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    BETA 3 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Jak si získat pozornost doručené pošty pomocí personalizace a kreativity?

V roce 2020 bylo denně odesláno a přijato více než 306 miliard e-mailů.

Andrej Krúpa Autor: Andrej Krúpa
26 ledna, 2023
5 min. čtení
iphone, ios, home screen, close up, pixels, retina, smartphone, icon, mail, email,

Zdroj: Unsplash

5 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Není divu, že společnost QuickMail zjistila, že 50 % kampaní studených e-mailů má míru odpovědí nižší než 10 %. Kde tedy zůstáváme? Marketéři se při získávání nových zákazníků ve velké míře spoléhají na e-maily, ale potenciální zákazníci jsou pravděpodobně zahlceni množstvím zpráv ve svých schránkách. Aby s tím marketéři bojovali, musí vynaložit velké úsilí, aby vynikli z davu.

GIF, který to dokázal

Podívejme se na nedávný příklad studeného e-mailu, který nás zaujal. Autor obsahu prostřednictvím e-mailu nabízel své služby a připojil personalizovaný GIF, na kterém si připravuje šálek kávy se jménem. Předmět byl krátký, zábavný a zajímavý, což nás přimělo e-mail otevřít. Téma kávy vetkl do těla svého vzkazu, čímž zaujal ke čtení tím, že uvedl věci jako, že je „plně kofeinován tématy“, která by mohl napsat pro blog. Poté uvedl odkazy na obsah, který napsal a který by byl použitelný pro mou společnost, čímž prokázal, že si pro podání zprávy udělal průzkum. Správně uvedl jméno a po třech dnech se ozval, aby udržel pozornost. Jeho e-maily byly také dobře napsané (což je pro autora obsahu zásadní). Udělal více věcí správně, ale dvě, které vynikly, byly personalizace a kreativita.

Důkladná personalizace

The new gmail app on iOS
Zdroj: Unsplash

Když začínají s personalizací, měli by si marketéři uvědomit, že potenciální zákazníci jsou denně zahlcováni e-maily, takže aby získali odezvu, měli by své publikum skutečně znát. Zde se hodí osvědčených „pět W“:

  • (Whom) Koho oslovujete? Jak můžete přizpůsobit své sdělení konkrétnímu člověku, aby se necítil jen jako další číslo? Správně napsané křestní jméno je jen špičkou ledovce. Jak mohou vaše služby konkrétně pomoci s jejich úlohou? Na čem v poslední době pracovali a mohli by využít vašich služeb?
  • (What) Co jim chcete nabídnout? Řekněte na rovinu a jasně, co nabízíte a jak se to přímo týká tohoto potenciálního zákazníka, včetně relevantních odkazů a příkladů.
  • (When) Kdy se na ně obracíte? Můžete najít spoustu výzkumů, které poskytují přehled o tom, kdy je nejlepší poslat e-mail. Pokud navíc komunikujete se stávajícím klientem a snažíte se ho upsellovat – nebo pokud máte data z předchozích e-mailů, které jste odeslali – využijte to, co víte o svém publiku a jeho zvyklostech reagovat, k odeslání dokonale načasovaného e-mailu.
  • (Where) Kam je oslovujete? Nezapomeňte, že se jedná o e-mail. Pochopte platformu, se kterou pracujete, a přejděte k věci. V e-mailech se může osvédčit multimédia, takže zařazení krátkého videa, zábavného obrázku nebo kreativního GIFu, jako je příklad, který byl uveden výše, může být velmi účinný.
  • (Why) Proč se obracíte na tuto osobu? Je zřejmé, že potřebujete dalšího zákazníka, ale proč by si tento zákazník měl vybrat právě vás? Nabídka případových studií a statistik, které ukazují sílu vaší práce, je skvělým začátkem, ale jděte ještě o krok dál a ukažte, jak můžete potenciálnímu zákazníkovi pomoci dosáhnout jeho cílů.

Význam kreativity

Zdroj: Shutterstock

Jakmile si osvojíte pět W pro personalizaci, musíte zajistit, aby byl váš obsah přesvědčivý. Co přiměje někoho otevřít e-mail? Co ho přiměje, aby si ho přečetl, kliknul na odkazy a odpověděl? Jednoduše řečeno, musíte své e-maily udělat kreativní, aby vynikly. Například vazba na trendy a sezónnost, jako je plánování konce roku, prázdniny nebo nejnovější díl seriálu House of the Dragon, může pomoci vzbudit jejich zájem. Rozesmějte své potenciální zákazníky a nebojte se vytáhnout tatínkovské vtipy, pokud se vám zdají pro vaše publikum použitelné. Dokonce zajděte tak daleko, že vytvoříte personalizovaný GIF, na kterém si připravujete kávu, což může být to, co je potřeba k tomu, abyste si někoho získali.

Propojení

Je jasné, že e-mailové kampaně nikam nevedou. Existuje však prostor pro jejich zlepšení. Pozornost a trpělivost vašeho publika se pravděpodobně vyčerpá s tím, jak se jeho schránky zaplní. Tím, že své e-maily potenciálním zákazníkům skutečně personalizujete, dáváte najevo, že vám na nich záleží, že si děláte domácí úkoly a že své práci věnujete čas a úsilí. A vytvořením kreativního obsahu e-mailů byste mohli nejen získat více odpovědí, ale také ukázat svým potenciálním zákazníkům, že dokážete myslet nestandardně. Díky tomuto dodatečnému úsilí mohou být vaše e-mailové kampaně nakonec úspěšné – nebo dokonce tématem článku.

Není divu, že společnost QuickMail zjistila, že 50 % kampaní studených e-mailů má míru odpovědí nižší než 10 %. Kde tedy zůstáváme? Marketéři se při získávání nových zákazníků ve velké míře spoléhají na e-maily, ale potenciální zákazníci jsou pravděpodobně zahlceni množstvím zpráv ve svých schránkách. Aby s tím marketéři bojovali, musí vynaložit velké úsilí, aby vynikli z davu.GIF, který to dokázalPodívejme se na nedávný příklad studeného e-mailu, který nás zaujal. Autor obsahu prostřednictvím e-mailu nabízel své služby a připojil personalizovaný GIF, na kterém si připravuje šálek kávy se jménem. Předmět byl krátký, zábavný a zajímavý, což nás přimělo e-mail otevřít. Téma kávy vetkl do těla svého vzkazu, čímž zaujal ke čtení tím, že uvedl věci jako, že je „plně kofeinován tématy“, která by mohl napsat pro blog. Poté uvedl odkazy na obsah, který napsal a který by byl použitelný pro mou společnost, čímž prokázal, že si pro podání zprávy udělal průzkum. Správně uvedl jméno a po třech dnech se ozval, aby udržel pozornost. Jeho e-maily byly také dobře napsané . Udělal více věcí správně, ale dvě, které vynikly, byly personalizace a kreativita.Důkladná personalizaceKdyž začínají s personalizací, měli by si marketéři uvědomit, že potenciální zákazníci jsou denně zahlcováni e-maily, takže aby získali odezvu, měli by své publikum skutečně znát. Zde se hodí osvědčených „pět W“: Koho oslovujete? Jak můžete přizpůsobit své sdělení konkrétnímu člověku, aby se necítil jen jako další číslo? Správně napsané křestní jméno je jen špičkou ledovce. Jak mohou vaše služby konkrétně pomoci s jejich úlohou? Na čem v poslední době pracovali a mohli by využít vašich služeb? Co jim chcete nabídnout? Řekněte na rovinu a jasně, co nabízíte a jak se to přímo týká tohoto potenciálního zákazníka, včetně relevantních odkazů a příkladů. Kdy se na ně obracíte? Můžete najít spoustu výzkumů, které poskytují přehled o tom, kdy je nejlepší poslat e-mail. Pokud navíc komunikujete se stávajícím klientem a snažíte se ho upsellovat – nebo pokud máte data z předchozích e-mailů, které jste odeslali – využijte to, co víte o svém publiku a jeho zvyklostech reagovat, k odeslání dokonale načasovaného e-mailu. Kam je oslovujete? Nezapomeňte, že se jedná o e-mail. Pochopte platformu, se kterou pracujete, a přejděte k věci. V e-mailech se může osvédčit multimédia, takže zařazení krátkého videa, zábavného obrázku nebo kreativního GIFu, jako je příklad, který byl uveden výše, může být velmi účinný. Proč se obracíte na tuto osobu? Je zřejmé, že potřebujete dalšího zákazníka, ale proč by si tento zákazník měl vybrat právě vás? Nabídka případových studií a statistik, které ukazují sílu vaší práce, je skvělým začátkem, ale jděte ještě o krok dál a ukažte, jak můžete potenciálnímu zákazníkovi pomoci dosáhnout jeho cílů. Význam kreativityJakmile si osvojíte pět W pro personalizaci, musíte zajistit, aby byl váš obsah přesvědčivý. Co přiměje někoho otevřít e-mail? Co ho přiměje, aby si ho přečetl, kliknul na odkazy a odpověděl? Jednoduše řečeno, musíte své e-maily udělat kreativní, aby vynikly. Například vazba na trendy a sezónnost, jako je plánování konce roku, prázdniny nebo nejnovější díl seriálu House of the Dragon, může pomoci vzbudit jejich zájem. Rozesmějte své potenciální zákazníky a nebojte se vytáhnout tatínkovské vtipy, pokud se vám zdají pro vaše publikum použitelné. Dokonce zajděte tak daleko, že vytvoříte personalizovaný GIF, na kterém si připravujete kávu, což může být to, co je potřeba k tomu, abyste si někoho získali.PropojeníJe jasné, že e-mailové kampaně nikam nevedou. Existuje však prostor pro jejich zlepšení. Pozornost a trpělivost vašeho publika se pravděpodobně vyčerpá s tím, jak se jeho schránky zaplní. Tím, že své e-maily potenciálním zákazníkům skutečně personalizujete, dáváte najevo, že vám na nich záleží, že si děláte domácí úkoly a že své práci věnujete čas a úsilí. A vytvořením kreativního obsahu e-mailů byste mohli nejen získat více odpovědí, ale také ukázat svým potenciálním zákazníkům, že dokážete myslet nestandardně. Díky tomuto dodatečnému úsilí mohou být vaše e-mailové kampaně nakonec úspěšné – nebo dokonce tématem článku.
Tagy: businessemailkomunikacestrategie

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Související:

      1. Proč by práce neměla být jen nutné zlo, ale smysluplná a radostná součást života
      2. Síla networkingu: jak budovat vztahy, které otevírají příležitosti
      3. 10. září — Steve Jobs znovu mění Apple. Jak vypadala jeho éra?
      4. Proměna stresu v palivo, které vás posune k profesnímu úspěchu
      5. Akcie společnosti Gap klesají kvůli slabším prodejům a rostoucím nákladům na cla
      6. Akcie American Eagle posílily díky kampaním se Sweeney a Kelcem
      7. American Eagle pod tlakem vyšších cel a slabších tržeb. BofA snižuje hodnocení
      8. Jak získat zpět čas: strategie pro zvládnutí e-mailů a vyšší produktivitu
      Advertisement

      Breaking.

      14:42

      Technologičtí giganti a Fed: Klíčové momenty pro trhy!

      14:12

      Saúdský trh zažil pokles, ale některé akcie zářily

      13:52

      Token $VULT debutuje: Revoluce v bezpečnosti digitálních aktiv

      13:32

      Jihokorejsko-americká aliance posílí flotilu USA: Nová lodní dohoda

      13:03

      Snowball & Co. posiluje globální fintech vliv akvizicí Adro

      12:56

      Setkání Putin-Trump: Zásadní přípravy navzdory rostoucím sankcím

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Shutterstock
      Příležitost

      Generální ředitel ze staré školy se bude snažit zachránit Kodak

      26 října, 2025

      Když Jim Continenza provází návštěvníky po továrnách společnosti Eastman Kodak (KODK), začne tím, že je požádá, aby si sundali saka....

      Zdroj: Shutterstock

      Microsoft může znovu růst díky Azure a Copilotu, říkají analytici

      25 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      KeyBanc věří v růst Amazonu díky AI a expanzi v cloudu i reklamě

      24 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Las Vegas Sands hlásí silné čtvrtletní výsledky a táhne růst sektoru

      24 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Core Scientific posiluje díky upgradu, zatímco dohoda s CoreWeave slábne

      24 října, 2025

      IPO Radar.

      Navan, Inc.

      Datum IPO: 31 října, 2025
      Potenciální ocenění: 6,45 miliardy USD

      Buďte u toho

      Nejčtenější zprávy.

      Fed naráží na limity, mladí Američané v technologiích zůstávají bez práce

      25 října, 2025

      KeyBanc věří v růst Amazonu díky AI a expanzi v cloudu i reklamě

      24 října, 2025

      S&P 500 klesá kvůli obavám z obchodní války USA a Číny a propadu Netflixu

      22 října, 2025

      Dow uzavřel poprvé nad hranicí 47 000 bodů díky mírné inflaci

      24 října, 2025

      Warner Bros. Discovery zvažuje prodej, akcie prudce rostou

      22 října, 2025

      Fed potřebuje jasnější strategii, aby investory provedl nejistým obdobím

      25 října, 2025

      Netflix po propadu: příležitost k nákupu, nebo varování pro investory?

      26 října, 2025

      S&P 500 stoupá díky technologiím a uvolnění napětí mezi USA a Čínou

      23 října, 2025
      Advertisement

      Tip editora.

      Zdroj: Burzovní svět
      Akcie

      Tři hvězdné IPO roku 2025: od čínských elektromobilů po evropské alarmy

      14 října, 2025

      Po dvou letech opatrnosti se globální trh s primárními emisemi (IPO) znovu probouzí. Rok 2025 přinesl několik mimořádně úspěšných debutů,...

      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
        • Hospodářské výsledky
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.