Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost, která nabízí digitální bankovní služby

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost, která nabízí digitální bankovní služby

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Jak si získat pozornost doručené pošty pomocí personalizace a kreativity?

V roce 2020 bylo denně odesláno a přijato více než 306 miliard e-mailů.

Andrej Krúpa Autor: Andrej Krúpa
26 ledna, 2023
5 min. čtení
iphone, ios, home screen, close up, pixels, retina, smartphone, icon, mail, email,

Zdroj: Unsplash

5 min.
čtení
Chcete využít této příležitosti? Přihlaste se k odběru newsletteru

Není divu, že společnost QuickMail zjistila, že 50 % kampaní studených e-mailů má míru odpovědí nižší než 10 %. Kde tedy zůstáváme? Marketéři se při získávání nových zákazníků ve velké míře spoléhají na e-maily, ale potenciální zákazníci jsou pravděpodobně zahlceni množstvím zpráv ve svých schránkách. Aby s tím marketéři bojovali, musí vynaložit velké úsilí, aby vynikli z davu.

GIF, který to dokázal

Podívejme se na nedávný příklad studeného e-mailu, který nás zaujal. Autor obsahu prostřednictvím e-mailu nabízel své služby a připojil personalizovaný GIF, na kterém si připravuje šálek kávy se jménem. Předmět byl krátký, zábavný a zajímavý, což nás přimělo e-mail otevřít. Téma kávy vetkl do těla svého vzkazu, čímž zaujal ke čtení tím, že uvedl věci jako, že je „plně kofeinován tématy“, která by mohl napsat pro blog. Poté uvedl odkazy na obsah, který napsal a který by byl použitelný pro mou společnost, čímž prokázal, že si pro podání zprávy udělal průzkum. Správně uvedl jméno a po třech dnech se ozval, aby udržel pozornost. Jeho e-maily byly také dobře napsané (což je pro autora obsahu zásadní). Udělal více věcí správně, ale dvě, které vynikly, byly personalizace a kreativita.

Důkladná personalizace

The new gmail app on iOS
Zdroj: Unsplash

Když začínají s personalizací, měli by si marketéři uvědomit, že potenciální zákazníci jsou denně zahlcováni e-maily, takže aby získali odezvu, měli by své publikum skutečně znát. Zde se hodí osvědčených „pět W“:

  • (Whom) Koho oslovujete? Jak můžete přizpůsobit své sdělení konkrétnímu člověku, aby se necítil jen jako další číslo? Správně napsané křestní jméno je jen špičkou ledovce. Jak mohou vaše služby konkrétně pomoci s jejich úlohou? Na čem v poslední době pracovali a mohli by využít vašich služeb?
  • (What) Co jim chcete nabídnout? Řekněte na rovinu a jasně, co nabízíte a jak se to přímo týká tohoto potenciálního zákazníka, včetně relevantních odkazů a příkladů.
  • (When) Kdy se na ně obracíte? Můžete najít spoustu výzkumů, které poskytují přehled o tom, kdy je nejlepší poslat e-mail. Pokud navíc komunikujete se stávajícím klientem a snažíte se ho upsellovat – nebo pokud máte data z předchozích e-mailů, které jste odeslali – využijte to, co víte o svém publiku a jeho zvyklostech reagovat, k odeslání dokonale načasovaného e-mailu.
  • (Where) Kam je oslovujete? Nezapomeňte, že se jedná o e-mail. Pochopte platformu, se kterou pracujete, a přejděte k věci. V e-mailech se může osvédčit multimédia, takže zařazení krátkého videa, zábavného obrázku nebo kreativního GIFu, jako je příklad, který byl uveden výše, může být velmi účinný.
  • (Why) Proč se obracíte na tuto osobu? Je zřejmé, že potřebujete dalšího zákazníka, ale proč by si tento zákazník měl vybrat právě vás? Nabídka případových studií a statistik, které ukazují sílu vaší práce, je skvělým začátkem, ale jděte ještě o krok dál a ukažte, jak můžete potenciálnímu zákazníkovi pomoci dosáhnout jeho cílů.

Význam kreativity

Zdroj: Shutterstock

Jakmile si osvojíte pět W pro personalizaci, musíte zajistit, aby byl váš obsah přesvědčivý. Co přiměje někoho otevřít e-mail? Co ho přiměje, aby si ho přečetl, kliknul na odkazy a odpověděl? Jednoduše řečeno, musíte své e-maily udělat kreativní, aby vynikly. Například vazba na trendy a sezónnost, jako je plánování konce roku, prázdniny nebo nejnovější díl seriálu House of the Dragon, může pomoci vzbudit jejich zájem. Rozesmějte své potenciální zákazníky a nebojte se vytáhnout tatínkovské vtipy, pokud se vám zdají pro vaše publikum použitelné. Dokonce zajděte tak daleko, že vytvoříte personalizovaný GIF, na kterém si připravujete kávu, což může být to, co je potřeba k tomu, abyste si někoho získali.

Propojení

Je jasné, že e-mailové kampaně nikam nevedou. Existuje však prostor pro jejich zlepšení. Pozornost a trpělivost vašeho publika se pravděpodobně vyčerpá s tím, jak se jeho schránky zaplní. Tím, že své e-maily potenciálním zákazníkům skutečně personalizujete, dáváte najevo, že vám na nich záleží, že si děláte domácí úkoly a že své práci věnujete čas a úsilí. A vytvořením kreativního obsahu e-mailů byste mohli nejen získat více odpovědí, ale také ukázat svým potenciálním zákazníkům, že dokážete myslet nestandardně. Díky tomuto dodatečnému úsilí mohou být vaše e-mailové kampaně nakonec úspěšné – nebo dokonce tématem článku.

Není divu, že společnost QuickMail zjistila, že 50 % kampaní studených e-mailů má míru odpovědí nižší než 10 %. Kde tedy zůstáváme? Marketéři se při získávání nových zákazníků ve velké míře spoléhají na e-maily, ale potenciální zákazníci jsou pravděpodobně zahlceni množstvím zpráv ve svých schránkách. Aby s tím marketéři bojovali, musí vynaložit velké úsilí, aby vynikli z davu.GIF, který to dokázalPodívejme se na nedávný příklad studeného e-mailu, který nás zaujal. Autor obsahu prostřednictvím e-mailu nabízel své služby a připojil personalizovaný GIF, na kterém si připravuje šálek kávy se jménem. Předmět byl krátký, zábavný a zajímavý, což nás přimělo e-mail otevřít. Téma kávy vetkl do těla svého vzkazu, čímž zaujal ke čtení tím, že uvedl věci jako, že je „plně kofeinován tématy“, která by mohl napsat pro blog. Poté uvedl odkazy na obsah, který napsal a který by byl použitelný pro mou společnost, čímž prokázal, že si pro podání zprávy udělal průzkum. Správně uvedl jméno a po třech dnech se ozval, aby udržel pozornost. Jeho e-maily byly také dobře napsané . Udělal více věcí správně, ale dvě, které vynikly, byly personalizace a kreativita.Důkladná personalizaceKdyž začínají s personalizací, měli by si marketéři uvědomit, že potenciální zákazníci jsou denně zahlcováni e-maily, takže aby získali odezvu, měli by své publikum skutečně znát. Zde se hodí osvědčených „pět W“: Koho oslovujete? Jak můžete přizpůsobit své sdělení konkrétnímu člověku, aby se necítil jen jako další číslo? Správně napsané křestní jméno je jen špičkou ledovce. Jak mohou vaše služby konkrétně pomoci s jejich úlohou? Na čem v poslední době pracovali a mohli by využít vašich služeb? Co jim chcete nabídnout? Řekněte na rovinu a jasně, co nabízíte a jak se to přímo týká tohoto potenciálního zákazníka, včetně relevantních odkazů a příkladů. Kdy se na ně obracíte? Můžete najít spoustu výzkumů, které poskytují přehled o tom, kdy je nejlepší poslat e-mail. Pokud navíc komunikujete se stávajícím klientem a snažíte se ho upsellovat – nebo pokud máte data z předchozích e-mailů, které jste odeslali – využijte to, co víte o svém publiku a jeho zvyklostech reagovat, k odeslání dokonale načasovaného e-mailu. Kam je oslovujete? Nezapomeňte, že se jedná o e-mail. Pochopte platformu, se kterou pracujete, a přejděte k věci. V e-mailech se může osvédčit multimédia, takže zařazení krátkého videa, zábavného obrázku nebo kreativního GIFu, jako je příklad, který byl uveden výše, může být velmi účinný. Proč se obracíte na tuto osobu? Je zřejmé, že potřebujete dalšího zákazníka, ale proč by si tento zákazník měl vybrat právě vás? Nabídka případových studií a statistik, které ukazují sílu vaší práce, je skvělým začátkem, ale jděte ještě o krok dál a ukažte, jak můžete potenciálnímu zákazníkovi pomoci dosáhnout jeho cílů. Význam kreativityJakmile si osvojíte pět W pro personalizaci, musíte zajistit, aby byl váš obsah přesvědčivý. Co přiměje někoho otevřít e-mail? Co ho přiměje, aby si ho přečetl, kliknul na odkazy a odpověděl? Jednoduše řečeno, musíte své e-maily udělat kreativní, aby vynikly. Například vazba na trendy a sezónnost, jako je plánování konce roku, prázdniny nebo nejnovější díl seriálu House of the Dragon, může pomoci vzbudit jejich zájem. Rozesmějte své potenciální zákazníky a nebojte se vytáhnout tatínkovské vtipy, pokud se vám zdají pro vaše publikum použitelné. Dokonce zajděte tak daleko, že vytvoříte personalizovaný GIF, na kterém si připravujete kávu, což může být to, co je potřeba k tomu, abyste si někoho získali.PropojeníJe jasné, že e-mailové kampaně nikam nevedou. Existuje však prostor pro jejich zlepšení. Pozornost a trpělivost vašeho publika se pravděpodobně vyčerpá s tím, jak se jeho schránky zaplní. Tím, že své e-maily potenciálním zákazníkům skutečně personalizujete, dáváte najevo, že vám na nich záleží, že si děláte domácí úkoly a že své práci věnujete čas a úsilí. A vytvořením kreativního obsahu e-mailů byste mohli nejen získat více odpovědí, ale také ukázat svým potenciálním zákazníkům, že dokážete myslet nestandardně. Díky tomuto dodatečnému úsilí mohou být vaše e-mailové kampaně nakonec úspěšné – nebo dokonce tématem článku.
Tagy: businessemailkomunikacestrategie

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Advertisement

      Breaking.

      21:55

      Zisk společnosti Mission Produce překonal očekávání o 0,04 USD, tržby překonaly odhady

      21:47

      Rubrik roste v předobchodním obchodování poté, co překonal odhady za první čtvrtletí a zvýšil výhled na celý rok

      21:32

      Zisk společnosti ABM Industries zaostal o 0,01 USD, tržby překonaly odhady

      21:15

      Samsara klesá navzdory překonání očekávaných zisků, investoři se obávají zpomalení růstu

      21:00

      Akcie společnosti Sectra vzrostly o 9 % díky silným objednávkám a cash flow ve zprávě za fiskální rok

      20:55

      Trump říká, že Musk čelí „velmi vážným důsledkům“, pokud bude financovat demokraty

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Je Vici Properties tím nejlepším REITem na současném trhu?

      6 června, 2025

      Investice do nemovitostí zůstávají jedním z nejoblíbenějších způsobů, jak budovat pasivní příjem, a realitní investiční fondy (REIT) nabízejí ideální vstupní...

      Zdroj: Getty Images

      Bank of America doporučuje akcie malých firem s vysokými dividendami

      6 června, 2025
      Zdroj: Bloomberg

      IPO společnosti Circle: Akcie vzrostly téměř o 170 % v první den obchodování

      6 června, 2025
      Zdroj: BurzovniSvet.cz

      Dollar Tree si získává důvěru investorů – JPMorgan očekává růst až o 25 %

      6 června, 2025
      Zdroj: BurzovniSvet.cz

      Roblox podle BofA míří k dalším ziskům díky metaversu a strategické výhodě

      5 června, 2025

      Tip editora.

      Zdroj: BurzovníSvět.cz
      IPO

      Startup v digitálním bankovnictví Chime cílí při IPO na 11,2 miliardy dolarů

      5 června, 2025

      Společnost Chime Financial, působící v oblasti digitálního bankovnictví, ohlásila svůj záměr vstoupit na burzu prostřednictvím primární veřejné nabídky akcií (IPO)....

      Nejčtenější zprávy.

      Americké akcie prudce rostou; trh práce by mohl ovlivnit rozhodování Fedu

      6 června, 2025

      MongoDB posiluje důvěru investorů. Výsledky překonaly očekávání

      5 června, 2025

      Kde budou akcie Uber Technologies za 5 let? Je načase investovat?

      3 června, 2025

      S&P 500 táhne dolů propad Tesly uprostřed sporu Trumpa a Muska

      5 června, 2025

      Elon Musk označil daňový zákon Donalda Trumpa za „odpornou ohavnost“

      3 června, 2025

      S&P 500 skokově roste díky nadějím na urovnání obchodního sporu mezi USA a Čínou

      6 června, 2025

      Lululemon čelí propadu akcií a nejisté budoucnosti navzdory rostoucím tržbám

      7 června, 2025

      Index S&P 500 uzavřel beze změny, údaje z trhu práce vyvolaly obavy o ekonomiku

      4 června, 2025
      Advertisement

      IPO Radar.

      Chime Financial, Inc.

      Datum IPO: 2025
      Potenciální ocenění: 25 miliard dolarů

      Buďte u toho
      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • Hospodářské výsledky
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.