Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost, která nabízí digitální bankovní služby

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost, která nabízí digitální bankovní služby

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

O kolik Twitter přišel na příjmech z reklamy v posledních měsících roku 2022

Podle odhadů, které pro agenturu Reuters sestavila výzkumná společnost Pathmatics, snížili přední zadavatelé reklamy na Twitteru po převzetí Elonem Muskem své výdaje, což je poslední šok pro dominantní zdroj příjmů společnosti.

Jan Golda Autor: Jan Golda
21 ledna, 2023
6 min. čtení
Zdroj: Getty Images

Zdroj: Getty Images

6 min.
čtení
Chcete využít této příležitosti? Přihlaste se k odběru newsletteru

Podle odhadů společnosti Pathmatics čtrnáct z třiceti největších inzerentů na Twitteru zastavilo veškerou reklamu na této platformě poté, co Musk 27. října převzal její vedení. Čtyři inzerenti snížili výdaje o 92 % až 98,7 % od týdne před Muskovým převzetím až do konce roku.

Celkově výdaje na reklamu 30 největších společností podle Pathmatics klesly o 42 % na odhadovaných 53,8 milionu dolarů za listopad a prosinec dohromady, a to navzdory zvýšení výdajů u šesti z nich.

Společnost Pathmatics uvedla, že dříve nezveřejněné údaje o reklamě na Twitteru jsou odhady. Firma své odhady zakládá na technologiích, které sledují reklamy v počítačových prohlížečích a aplikaci Twitter, a také na technologiích, které napodobují uživatelské prostředí.

Společnost však uvedla, že tyto odhady nezohledňují nabídky, které mohou inzerenti od Twitteru obdržet, ani propagované trendy a účty. „Je možné, že údaje o výdajích mohou být u některých značek vyšší“, pokud Twitter nabízí pobídky, uvedla společnost Pathmatics v e-mailu.

Zdroj: Getty Images

Twitter na několik žádostí o komentář nereagoval.

Advertisement

V listopadové události na Twitter Spaces Musk k otázce pozastavování reklam ze strany společností uvedl, že chápe, pokud tomu inzerenti „chtějí dát minutu“. Dodal, že „nejlepší způsob, jak zjistit, jak se věci (na Twitteru) vyvíjejí, je prostě používat Twitter“.

Publikace The Information zaměřená na technologie s odvoláním na podrobnosti, které sdělil jeden z vedoucích pracovníků Twitteru v oblasti reklamy na středeční schůzce zaměstnanců, uvedla, že příjmy Twitteru ve čtvrtém čtvrtletí meziročně poklesly o přibližně 35 % v důsledku propadu reklamy.

Za tři měsíce končící 30. červnem vykázal Twitter ztrátu 270 milionů dolarů při celkových příjmech ve výši přibližně 1,18 miliardy dolarů.

Odhady společnosti Pathmatics ukazují na pokračující otřesy v hlavním zdroji příjmů Twitteru směrem k roku 2023, k nimž vede odliv předních spotřebitelských značek.

Podle výzkumné společnosti Standard Media Index, která neposkytla podrobnosti, došlo v lednu a únoru také k poklesu forwardových rezervací, tedy dohod o uzamčení budoucí reklamy.

Twitter se snaží odliv inzerentů zvrátit. Zavedl řadu iniciativ, aby získal inzerenty zpět, nabízí některé reklamy zdarma, ruší zákaz politické reklamy a umožňuje společnostem větší kontrolu nad umístěním jejich reklam.

Zdroj: Getty Images

„Jsou to upřímně řečeno opravdu úžasné pobídky. Upřímně řečeno, takovou pobídku jsem ještě od žádného inzerenta neviděla,“ řekla Molly Lopezová, majitelka reklamní agentury HITE Digital Miami.

Mark DiMassimo, zakladatel newyorské reklamní agentury DiMassimo Goldstein, navíc uvedl, že reklamní mezeru mohou zaplnit „výhodní“ přímí marketéři a politické akční výbory – velcí utráceči na Facebooku společnosti Meta Platform Inc.

Společnost Coca-Cola Co zastavila výdaje v polovině listopadu poté, co na začátku téhož měsíce nakoupila reklamy na Twitteru v odhadované hodnotě 1,1 milionu dolarů, zatímco výdaje HBO se v prosinci propadly na přibližně 38 000 dolarů ze zhruba 1,1 milionu dolarů v listopadu, zjistila společnost Pathmatics.

Společnost Coca-Cola se k tomu odmítla vyjádřit. Mluvčí HBO Chris Willard se ke konkrétním údajům o výdajích na reklamu nevyjádřil, ale uvedl, že „budeme platformu pod novým vedením vyhodnocovat a určovat vhodné další kroky“.

Ze spotřebitelských značek podle odhadů Pathmatics zastavily veškerou reklamu výrobce kečupu Heinz Kraft Heinz Co a výrobce jídla Stouffers Nestlé SA. Společnosti Heinz a Nestlé se k tomu odmítly vyjádřit.

Podle odhadů vynechaly reklamu na Twitteru na Černý pátek, jeden z největších nákupních dnů v roce, také masový prodejce Target Corp a provozovatel obchodních domů Kohls Corp. Společnost Kohls neodpověděla na žádost o komentář.

Zdroj: Kohl’s

Podle společnosti Pathmatics však Apple Inc a PepsiCo Inc zvýšily výdaje.

Společnost Apple na žádosti o komentář nereagovala. Společnost PepsiCo se odmítla vyjádřit.

Poskytovatel finančních technologií SmartAsset a společnost Amazon.com Inc uvedly, že odhady společnosti Pathmatics, které ukazují nárůst reklamy, jsou nepřesné. Amazon se k tomu blíže nevyjádřil a SmartAsset uvedl, že údaje byly „nadsazené“, aniž by uvedl podrobnosti. Společnost Pathmatics uvedla, že „chceme zopakovat, že naše údaje jsou pouze odhady“.

BEZPEČNOST ZNAČKY

Muskův příchod na Twitter prohloubil pokles reklamy, který začal v září poté, co agentura Reuters informovala, že se vedle tweetů nabádajících k šíření dětské pornografie objevily propagační příspěvky.

Podle odhadů většina společností přestala utrácet v listopadu, tedy ve stejném měsíci, kdy Musk obnovil pozastavené účty a zveřejnil placené ověřování účtů, v jehož důsledku se podvodníci vydávali za korporace.

Telekomunikační společnost AT&T Inc a dodavatel krmiva pro domácí zvířata Mars Inc snížily výdaje v září kvůli obavám o bezpečnost značky.

Zdroj: Getty Images

Zatímco se společnosti stáhly z Twitteru, podle společnosti Pathmatics zachovaly a v některých případech posílily reklamu na Facebooku a Instagramu společnosti Meta Platform Inc a v aplikaci pro krátká videa TikTok.

Společnosti Meta a TikTok bezprostředně neodpověděly na žádosti o komentář.

Společnost AT&T uvedla, že v září pozastavila inzerci kvůli „obavám z obsahu, který se objevuje vedle“ jejích reklam. Podle osoby obeznámené s úvahami AT&T společnost o svých obavách jednala se společností Twitter.

Společnost Mars uvedla, že její „pozastavení zůstává v platnosti“.

Twitter agentuře Reuters sdělil, že investuje do bezpečnosti dětí. Platforma se opírá o automatizaci při moderování obsahu a omezování hashtagů a výsledků vyhledávání náchylných ke zneužívání v oblastech včetně zneužívání dětí.

Společnosti také omezily tweetování. K 19. lednu společnost Target a výrobce cereálií Special K Kellogg Co od října netweetovaly; společnost Coca-Cola a prodejce elektroniky Best Buy Co Inc pozastavily tweetování v listopadu, jak vyplývá z přehledu hlavních kanálů společností, který provedla agentura Reuters.

Společnosti Target, Best Buy a Kellogg neodpověděly na žádosti o komentář.

Podle odhadů společnosti Pathmatics čtrnáct z třiceti největších inzerentů na Twitteru zastavilo veškerou reklamu na této platformě poté, co Musk 27. října převzal její vedení. Čtyři inzerenti snížili výdaje o 92 % až 98,7 % od týdne před Muskovým převzetím až do konce roku.Celkově výdaje na reklamu 30 největších společností podle Pathmatics klesly o 42 % na odhadovaných 53,8 milionu dolarů za listopad a prosinec dohromady, a to navzdory zvýšení výdajů u šesti z nich.Společnost Pathmatics uvedla, že dříve nezveřejněné údaje o reklamě na Twitteru jsou odhady. Firma své odhady zakládá na technologiích, které sledují reklamy v počítačových prohlížečích a aplikaci Twitter, a také na technologiích, které napodobují uživatelské prostředí.Společnost však uvedla, že tyto odhady nezohledňují nabídky, které mohou inzerenti od Twitteru obdržet, ani propagované trendy a účty. „Je možné, že údaje o výdajích mohou být u některých značek vyšší“, pokud Twitter nabízí pobídky, uvedla společnost Pathmatics v e-mailu.Twitter na několik žádostí o komentář nereagoval.V listopadové události na Twitter Spaces Musk k otázce pozastavování reklam ze strany společností uvedl, že chápe, pokud tomu inzerenti „chtějí dát minutu“. Dodal, že „nejlepší způsob, jak zjistit, jak se věci vyvíjejí, je prostě používat Twitter“.Publikace The Information zaměřená na technologie s odvoláním na podrobnosti, které sdělil jeden z vedoucích pracovníků Twitteru v oblasti reklamy na středeční schůzce zaměstnanců, uvedla, že příjmy Twitteru ve čtvrtém čtvrtletí meziročně poklesly o přibližně 35 % v důsledku propadu reklamy.Za tři měsíce končící 30. červnem vykázal Twitter ztrátu 270 milionů dolarů při celkových příjmech ve výši přibližně 1,18 miliardy dolarů.Odhady společnosti Pathmatics ukazují na pokračující otřesy v hlavním zdroji příjmů Twitteru směrem k roku 2023, k nimž vede odliv předních spotřebitelských značek.Podle výzkumné společnosti Standard Media Index, která neposkytla podrobnosti, došlo v lednu a únoru také k poklesu forwardových rezervací, tedy dohod o uzamčení budoucí reklamy.Twitter se snaží odliv inzerentů zvrátit. Zavedl řadu iniciativ, aby získal inzerenty zpět, nabízí některé reklamy zdarma, ruší zákaz politické reklamy a umožňuje společnostem větší kontrolu nad umístěním jejich reklam.„Jsou to upřímně řečeno opravdu úžasné pobídky. Upřímně řečeno, takovou pobídku jsem ještě od žádného inzerenta neviděla,“ řekla Molly Lopezová, majitelka reklamní agentury HITE Digital Miami.Mark DiMassimo, zakladatel newyorské reklamní agentury DiMassimo Goldstein, navíc uvedl, že reklamní mezeru mohou zaplnit „výhodní“ přímí marketéři a politické akční výbory – velcí utráceči na Facebooku společnosti Meta Platform Inc.Společnost Coca-Cola Co zastavila výdaje v polovině listopadu poté, co na začátku téhož měsíce nakoupila reklamy na Twitteru v odhadované hodnotě 1,1 milionu dolarů, zatímco výdaje HBO se v prosinci propadly na přibližně 38 000 dolarů ze zhruba 1,1 milionu dolarů v listopadu, zjistila společnost Pathmatics.Společnost Coca-Cola se k tomu odmítla vyjádřit. Mluvčí HBO Chris Willard se ke konkrétním údajům o výdajích na reklamu nevyjádřil, ale uvedl, že „budeme platformu pod novým vedením vyhodnocovat a určovat vhodné další kroky“.Ze spotřebitelských značek podle odhadů Pathmatics zastavily veškerou reklamu výrobce kečupu Heinz Kraft Heinz Co a výrobce jídla Stouffers Nestlé SA. Společnosti Heinz a Nestlé se k tomu odmítly vyjádřit.Podle odhadů vynechaly reklamu na Twitteru na Černý pátek, jeden z největších nákupních dnů v roce, také masový prodejce Target Corp a provozovatel obchodních domů Kohls Corp. Společnost Kohls neodpověděla na žádost o komentář.Podle společnosti Pathmatics však Apple Inc a PepsiCo Inc zvýšily výdaje.Společnost Apple na žádosti o komentář nereagovala. Společnost PepsiCo se odmítla vyjádřit.Poskytovatel finančních technologií SmartAsset a společnost Amazon.com Inc uvedly, že odhady společnosti Pathmatics, které ukazují nárůst reklamy, jsou nepřesné. Amazon se k tomu blíže nevyjádřil a SmartAsset uvedl, že údaje byly „nadsazené“, aniž by uvedl podrobnosti. Společnost Pathmatics uvedla, že „chceme zopakovat, že naše údaje jsou pouze odhady“.BEZPEČNOST ZNAČKYMuskův příchod na Twitter prohloubil pokles reklamy, který začal v září poté, co agentura Reuters informovala, že se vedle tweetů nabádajících k šíření dětské pornografie objevily propagační příspěvky.Podle odhadů většina společností přestala utrácet v listopadu, tedy ve stejném měsíci, kdy Musk obnovil pozastavené účty a zveřejnil placené ověřování účtů, v jehož důsledku se podvodníci vydávali za korporace.Telekomunikační společnost AT&T Inc a dodavatel krmiva pro domácí zvířata Mars Inc snížily výdaje v září kvůli obavám o bezpečnost značky.Zatímco se společnosti stáhly z Twitteru, podle společnosti Pathmatics zachovaly a v některých případech posílily reklamu na Facebooku a Instagramu společnosti Meta Platform Inc a v aplikaci pro krátká videa TikTok.Společnosti Meta a TikTok bezprostředně neodpověděly na žádosti o komentář.Společnost AT&T uvedla, že v září pozastavila inzerci kvůli „obavám z obsahu, který se objevuje vedle“ jejích reklam. Podle osoby obeznámené s úvahami AT&T společnost o svých obavách jednala se společností Twitter.Společnost Mars uvedla, že její „pozastavení zůstává v platnosti“.Twitter agentuře Reuters sdělil, že investuje do bezpečnosti dětí. Platforma se opírá o automatizaci při moderování obsahu a omezování hashtagů a výsledků vyhledávání náchylných ke zneužívání v oblastech včetně zneužívání dětí.Společnosti také omezily tweetování. K 19. lednu společnost Target a výrobce cereálií Special K Kellogg Co od října netweetovaly; společnost Coca-Cola a prodejce elektroniky Best Buy Co Inc pozastavily tweetování v listopadu, jak vyplývá z přehledu hlavních kanálů společností, který provedla agentura Reuters.Společnosti Target, Best Buy a Kellogg neodpověděly na žádosti o komentář.
Tagy: internetpříjmyreklamatwitterUSA

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Advertisement

      Breaking.

      15:33

      Trump: Čína souhlasí s obnovením dodávek vzácných kovů

      13:15

      ECB je „téměř hotová“ se snižováním sazeb, pokud se prognózy potvrdí, říká Vujcic

      13:00

      Členka ECB Schnabelová nevidí trvalé oddělení od Fedu

      12:55

      BOJ musí zajistit, aby fiskální úvahy nepřevážily nad mandátem, říká viceguvernér

      12:47

      Trump říká, že nemá v plánu mluvit s Muskem, zatímco spor pokračuje

      12:32

      Může pokročilá logika kompenzovat slabost pamětí v prognóze WFE?

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Je Vici Properties tím nejlepším REITem na současném trhu?

      6 června, 2025

      Investice do nemovitostí zůstávají jedním z nejoblíbenějších způsobů, jak budovat pasivní příjem, a realitní investiční fondy (REIT) nabízejí ideální vstupní...

      Zdroj: Getty Images

      Bank of America doporučuje akcie malých firem s vysokými dividendami

      6 června, 2025
      Zdroj: Bloomberg

      IPO společnosti Circle: Akcie vzrostly téměř o 170 % v první den obchodování

      6 června, 2025
      Zdroj: BurzovniSvet.cz

      Dollar Tree si získává důvěru investorů – JPMorgan očekává růst až o 25 %

      6 června, 2025
      Zdroj: BurzovniSvet.cz

      Roblox podle BofA míří k dalším ziskům díky metaversu a strategické výhodě

      5 června, 2025

      Tip editora.

      Zdroj: BurzovníSvět.cz
      IPO

      Startup v digitálním bankovnictví Chime cílí při IPO na 11,2 miliardy dolarů

      5 června, 2025

      Společnost Chime Financial, působící v oblasti digitálního bankovnictví, ohlásila svůj záměr vstoupit na burzu prostřednictvím primární veřejné nabídky akcií (IPO)....

      Nejčtenější zprávy.

      Americké akcie prudce rostou; trh práce by mohl ovlivnit rozhodování Fedu

      6 června, 2025

      MongoDB posiluje důvěru investorů. Výsledky překonaly očekávání

      5 června, 2025

      Kde budou akcie Uber Technologies za 5 let? Je načase investovat?

      3 června, 2025

      S&P 500 táhne dolů propad Tesly uprostřed sporu Trumpa a Muska

      5 června, 2025

      Elon Musk označil daňový zákon Donalda Trumpa za „odpornou ohavnost“

      3 června, 2025

      S&P 500 skokově roste díky nadějím na urovnání obchodního sporu mezi USA a Čínou

      6 června, 2025

      Lululemon čelí propadu akcií a nejisté budoucnosti navzdory rostoucím tržbám

      7 června, 2025

      Index S&P 500 uzavřel beze změny, údaje z trhu práce vyvolaly obavy o ekonomiku

      4 června, 2025
      Advertisement

      IPO Radar.

      Chime Financial, Inc.

      Datum IPO: 2025
      Potenciální ocenění: 25 miliard dolarů

      Buďte u toho
      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • Hospodářské výsledky
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.