Společnost Hertz v rámci nového rozsáhlého partnerství přiváží do města Denver tisíce elektromobilů a nabíječek
Společnost Hertz (HTZ) se spojila s městem Denver - a doufá, že brzy i s dalšími městy - aby vybudovala nabíjecí infrastrukturu na podporu pokračujícího přechodu na elektromobily.
Toto partnerství je velkým krokem k tomu, aby pomohlo řidičům pronajatých vozů, včetně těch, kteří si možná půjčují elektromobil poprvé nebo v neznámé oblasti, zvládnout často obtížný úkol najít nabíječku. Denver díky němu také poprvé svého druhu zvýší dostupnost a osvětu v oblasti elektromobilů.
V rámci programu nazvaného „Hertz Electrifies“ plánuje půjčovna automobilů doplnit svůj denverský vozový park o více než 5 000 elektromobilů pro denní zákazníky i pro průběžné pronájmy řidičům pro služby sdílení jízd, jako je Uber. Na podporu těch, kteří si elektromobily pronajímají, Hertz a jeho partner BP Pulse, síť pro nabíjení elektromobilů vlastněná ropným gigantem BP, také nainstalují veřejné nabíječky elektromobilů na mezinárodním letišti v Denveru a na místech po celém městě, se zaměřením na komunity s nedostatečnou obsluhou.
Tento poslední bod je pro dohodu klíčový. Kromě výstavby nabíječek ve čtvrtích s nižšími příjmy poskytne společnost Hertz elektromobily, nářadí a školení městské střední technické škole – a nabídne letní pracovní příležitosti prostřednictvím denverského programu zaměstnávání mládeže.
Zdroj: Getty Images
„Partnerství veřejného a soukromého sektoru je velmi silným nástrojem,“ řekl generální ředitel společnosti Hertz Stephen Scherr v rozhovoru pro CNBC. „Vidíme, co se děje v oblasti mobility, vidíme směr, kterým se ubírá. A proto můžeme být spolu s velmi silným městem a starostou silou, která to tak nějak posune kupředu způsobem, který bychom si myslím všichni přáli, což je široká účast na elektrifikaci.“
Scherr uvedl, že společnost Hertz plánuje sdílet s městem anonymizované údaje o poloze svých pronajatých elektromobilů, aby pomohla denverským úředníkům určit, kde instalovat nové nabíjecí stanice. Očekává, že některá z těchto dat ukáží na místa v méně bohatých čtvrtích města, kde řidiči využívající sdílenou jízdu s elektromobily Hertz obvykle žijí.
Starosta Denveru Michael Hancock uvedl, že cílem města je do roku 2050 snížit emise oxidu uhličitého o 80 % a do konce tohoto desetiletí zcela elektrifikovat vlastní budovy a vozový park. Pro CNBC uvedl, že díky plánu společnosti Hertz zaměřit se na čtvrti s nedostatečnou obsluhou a vyškolit místní studenty pro servis elektromobilů by tato dohoda mohla pro město „změnit pravidla hry“.
„Vždycky mi dělá starosti spravedlnost a to, jak jsou komunity opomíjeny,“ řekl Hancock v rozhovoru. „Myslím, že elektrifikace je jedním z pokroků v přechodu k udržitelnosti, který bude probíhat rychleji.“
Společnost Hertz již dříve oznámila, že do roku 2027 plánuje nakoupit až 340 000 elektromobilů od společností Tesla, Polestar a General Motors. V současné době má společnost k dispozici k pronájmu přibližně 40 000 vozů Tesla a Polestar, uvedl Scherr. Očekává, že do konce roku se tento počet zdvojnásobí, protože do vozového parku společnosti přibudou elektromobily od GM.
Zdroj: Getty Images
Loni na podzim společnosti Hertz a BP Pulse oznámily, že budou spolupracovat na instalaci tisíců vysokorychlostních nabíječek pro elektromobily na pobočkách Hertz po celých Spojených státech. Některé z těchto nabíječek budou určeny výhradně pro půjčovny automobilů tohoto giganta, ale mnohé z nich – jako v případě denverského programu – budou přístupné veřejnosti.
Hertz doufá, že podobné dohody uzavře i s dalšími městy po celé zemi. Scherr uvedl, že partnerství s Denverem bude sloužit jako vzor, o kterém plánují s Hancockem diskutovat na zimním zasedání Konference starostů USA ve Washingtonu tento týden.
„Je silné, že se společnost jako Hertz přihlásila a řekla, že to chceme udělat, abychom rozšířili příležitosti v této nové revoluci v tomto odvětví,“ řekl Hancock. „To je silná dohoda. Je to velká věc pro Denver a bude to velká věc pro celý národ, jak se to bude šířit.“
Mluvčí společnosti Hertz potvrdil, že společnost již aktivně jedná s dalšími americkými městy, ale odmítl být konkrétnější.
„Máme samozřejmě motiv, kterým je růst našeho podnikání,“ řekl Scherr. „Do té míry, do jaké je to v souladu s tím, co chce město jako Denver vidět, což je pokrok v oblasti udržitelnosti, aby se do ulic dostalo více elektrických vozidel, aby se vytvořila nová pracovní místa ve velmi rychle se měnícím světě mobility a aby se pokročilo v elektrifikaci, a to takovým způsobem, který je široce rozprostřen po čtvrtích v daném městě, jako je toto, je to dobré pro podnikání společnosti Hertz, je to dobré pro město Denver.“
Toto partnerství je velkým krokem k tomu, aby pomohlo řidičům pronajatých vozů, včetně těch, kteří si možná půjčují elektromobil poprvé nebo v neznámé oblasti, zvládnout často obtížný úkol najít nabíječku. Denver díky němu také poprvé svého druhu zvýší dostupnost a osvětu v oblasti elektromobilů.V rámci programu nazvaného „Hertz Electrifies“ plánuje půjčovna automobilů doplnit svůj denverský vozový park o více než 5 000 elektromobilů pro denní zákazníky i pro průběžné pronájmy řidičům pro služby sdílení jízd, jako je Uber. Na podporu těch, kteří si elektromobily pronajímají, Hertz a jeho partner BP Pulse, síť pro nabíjení elektromobilů vlastněná ropným gigantem BP, také nainstalují veřejné nabíječky elektromobilů na mezinárodním letišti v Denveru a na místech po celém městě, se zaměřením na komunity s nedostatečnou obsluhou.Tento poslední bod je pro dohodu klíčový. Kromě výstavby nabíječek ve čtvrtích s nižšími příjmy poskytne společnost Hertz elektromobily, nářadí a školení městské střední technické škole – a nabídne letní pracovní příležitosti prostřednictvím denverského programu zaměstnávání mládeže.„Partnerství veřejného a soukromého sektoru je velmi silným nástrojem,“ řekl generální ředitel společnosti Hertz Stephen Scherr v rozhovoru pro CNBC. „Vidíme, co se děje v oblasti mobility, vidíme směr, kterým se ubírá. A proto můžeme být spolu s velmi silným městem a starostou silou, která to tak nějak posune kupředu způsobem, který bychom si myslím všichni přáli, což je široká účast na elektrifikaci.“Scherr uvedl, že společnost Hertz plánuje sdílet s městem anonymizované údaje o poloze svých pronajatých elektromobilů, aby pomohla denverským úředníkům určit, kde instalovat nové nabíjecí stanice. Očekává, že některá z těchto dat ukáží na místa v méně bohatých čtvrtích města, kde řidiči využívající sdílenou jízdu s elektromobily Hertz obvykle žijí.Starosta Denveru Michael Hancock uvedl, že cílem města je do roku 2050 snížit emise oxidu uhličitého o 80 % a do konce tohoto desetiletí zcela elektrifikovat vlastní budovy a vozový park. Pro CNBC uvedl, že díky plánu společnosti Hertz zaměřit se na čtvrti s nedostatečnou obsluhou a vyškolit místní studenty pro servis elektromobilů by tato dohoda mohla pro město „změnit pravidla hry“.Chcete využít této příležitosti?„Vždycky mi dělá starosti spravedlnost a to, jak jsou komunity opomíjeny,“ řekl Hancock v rozhovoru. „Myslím, že elektrifikace je jedním z pokroků v přechodu k udržitelnosti, který bude probíhat rychleji.“Společnost Hertz již dříve oznámila, že do roku 2027 plánuje nakoupit až 340 000 elektromobilů od společností Tesla, Polestar a General Motors. V současné době má společnost k dispozici k pronájmu přibližně 40 000 vozů Tesla a Polestar, uvedl Scherr. Očekává, že do konce roku se tento počet zdvojnásobí, protože do vozového parku společnosti přibudou elektromobily od GM.Loni na podzim společnosti Hertz a BP Pulse oznámily, že budou spolupracovat na instalaci tisíců vysokorychlostních nabíječek pro elektromobily na pobočkách Hertz po celých Spojených státech. Některé z těchto nabíječek budou určeny výhradně pro půjčovny automobilů tohoto giganta, ale mnohé z nich – jako v případě denverského programu – budou přístupné veřejnosti.Hertz doufá, že podobné dohody uzavře i s dalšími městy po celé zemi. Scherr uvedl, že partnerství s Denverem bude sloužit jako vzor, o kterém plánují s Hancockem diskutovat na zimním zasedání Konference starostů USA ve Washingtonu tento týden.„Je silné, že se společnost jako Hertz přihlásila a řekla, že to chceme udělat, abychom rozšířili příležitosti v této nové revoluci v tomto odvětví,“ řekl Hancock. „To je silná dohoda. Je to velká věc pro Denver a bude to velká věc pro celý národ, jak se to bude šířit.“Mluvčí společnosti Hertz potvrdil, že společnost již aktivně jedná s dalšími americkými městy, ale odmítl být konkrétnější.„Máme samozřejmě motiv, kterým je růst našeho podnikání,“ řekl Scherr. „Do té míry, do jaké je to v souladu s tím, co chce město jako Denver vidět, což je pokrok v oblasti udržitelnosti, aby se do ulic dostalo více elektrických vozidel, aby se vytvořila nová pracovní místa ve velmi rychle se měnícím světě mobility a aby se pokročilo v elektrifikaci, a to takovým způsobem, který je široce rozprostřen po čtvrtích v daném městě, jako je toto, je to dobré pro podnikání společnosti Hertz, je to dobré pro město Denver.“
Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...