Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    02691.HK 22 prosince, 2025

    Finanční společnost zaměřená na obchodování s futures a deriváty

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    BTGO Bude oznámeno

    Americká společnost specializující se na bezpečné úschovy kryptoměn

    Minulé IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    02691.HK 22 prosince, 2025

    Finanční společnost zaměřená na obchodování s futures a deriváty

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    BTGO Bude oznámeno

    Americká společnost specializující se na bezpečné úschovy kryptoměn

    Minulé IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

4 inovativní způsoby, jak letiště snižují emise ve vzduchu i na zemi

Počítačový incident Federálního úřadu pro letectví, kvůli kterému byly v USA uzemněny tisíce letů.

Andrej Krúpa Autor: Andrej Krúpa
5 února, 2023
7 min. čtení
Zdroj: Getty Images

Zdroj: Getty Images

7 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Prázdninový chaos u společnosti Southwest Airlines. Obnovení COVID-19, který vrátil požadavky na negativní testy před lety. Systém letecké dopravy málokdy vypadal tak křehce jako v posledních týdnech.

I když nám tyto události dostatečně připomínají, jaký by byl život bez letecké dopravy, neohrožují její dlouhodobou životaschopnost. To, co by ve skutečnosti nemělo dávat průmyslu a cestujícím spát, je problém emisí skleníkových plynů v letecké dopravě.

Před pandemií byla letecká doprava zodpovědná za zhruba 2,5 % celosvětových emisí skleníkových plynů – a poptávka cestujících se z velké části vrátila na úroveň před pandemií a podle odhadů letos dosáhne 85,5 % svého maxima z roku 2019. Tyto emise představují existenční hrozbu pro environmentální a finanční udržitelnost odvětví. Snižují naši toleranci k lehkovážnému létání. Tlačí nás k nákupu uhlíkových kompenzací. A některé z nás nutí uvažovat o úplně jiných způsobech dopravy.

Letečtí dopravci zkoumají nová paliva a další technologie, které by jim pomohly snížit uhlíkovou stopu, i když spotřeba stále roste. Přechod na čistší zdroje paliv se však neodehrává jen ve vzduchu. Probíhá i na zemi – na letištích a v jejich okolí po celém světě.

KLM morning arrival Amsterdam Schiphol Boeing 777 airliner kaagbaan
Zdroj: Unsplash

Mezinárodní letiště Dallas-Fort Worth a San Diego dosáhla uhlíkové neutrality díky snížení emisí a kompenzacím uhlíku. Mezinárodní letiště v San Francisku má pětiletý plán, jak se stát „trojnásobně nulovým“ – nulové emise uhlíku, nulový odpad, nulová čistá spotřeba energie. Ve Francii mají letiště Lyon-Saint Exupéry a Lyon-Bron programy zalesňování, které slouží k zachycování oxidu uhličitého. Newyorské letiště JFK a mezinárodní letiště Moi v keňské Mombase využívají solární energii jako zálohu při výpadcích sítě a k napájení bran pro cestující.

Na letišti Toronto Pearson se stále více prosazuje názor, že letiště jsou více než jen sklady paliva pro letadla. Odhaduje se, že skutečný provoz letišť vytváří 10 % emisí v letecké dopravě, ale letiště jsou také města jako taková – ohniska zaměstnanosti, růstu a dodavatelských řetězců, což z nich činí ideální místo pro to, aby pomohla snížit ještě širší škálu emisí na zemi.

Advertisement

„Letiště zaměstnávají rozsáhlé flotily pozemních podpůrných vozidel, spotřebovávají velké množství energie na provoz, slouží jako místa dodávek leteckého paliva a jsou fyzickým průsečíkem mnoha složitých ekonomik distribuce a logistiky… Důvody pro tento druh investic jsou jasné,“ uvádí se v nedávné zprávě Rady pro inovační ekonomiku, výzkumného institutu se sídlem v Torontu.

Zde jsou čtyři významné způsoby, jakými se letiště snaží snížit emise z letecké dopravy ve vzduchu i na zemi:

Zdroj: Shutterstock
Chcete využít této příležitosti?

ELEKTRICKÁ VOZIDLA

Po letištích se bude stále častěji požadovat, aby se přizpůsobila poptávce po nabíjení elektrických vozidel v letištních garážích, na parkovištích typu „zaparkuj a odleť“ a ve skladovacích a údržbových prostorách. Poptávka po nabíječkách pro elektromobily bude přicházet od soukromých vozidel, půjčoven automobilů a flotil taxíků a limuzín. Na letišti Toronto Pearson je k dispozici 53 nabíjecích stanic pro elektromobily pro soukromá vozidla a dalších 85 pro vozidla pozemní podpory. V této oblasti se pohybují také půjčovny jako Hertz, které nedávno uzavřely dohodu o nákupu až 175 000 elektromobilů od General Motors v průběhu příštích pěti let.

UDRŽITELNÉ LETECKÉ PALIVO

SAF, jak je známější, je obnovitelná, kapková alternativa leteckého paliva vyráběná rafinací a mícháním organických surovin, jako jsou zemědělské odpadní produkty, živočišné tuky, kukuřičné zrno nebo řasy. Mnoho velkých leteckých společností a letišť se zabývá pilotními programy SAF, ačkoli existují obavy ohledně dostupnosti vstupních surovin.

Zpráva IEC podrobně popisuje, jak mezinárodní letiště v Edmontonu plánuje využít přirozené výhody Alberty v oblasti výroby čistého vodíku pomocí zachycování a využívání uhlíku, což zvyšuje perspektivu recyklace zachyceného uhlíku z paliva pro výrobu SAF. Mezitím se organické vstupní suroviny nevyužívají pouze pro tryskové palivo – na londýnském letišti Gatwick přeměňuje závod na nakládání s odpady organický potravinový odpad a obaly na energii, která pohání systém rekuperace vody v areálu.

VODÍK

Zdroj: Getty Images

Vodíkové palivové články neprodukují žádné emise a mají lepší hustotu energie než palivo pro tryskové motory. Jsou považovány za dlouhodobé řešení pro letectví – poté, co budou zodpovězeny otázky týkající se nákladů, skladování a bezpečnosti. V krátkodobém horizontu jsou však ideální pro pozemní vozidla, která si spojujeme s letišti a okolními podniky: vysokozdvižné vozíky, tahače zavazadel, kyvadlové autobusy a nákladní vozy. Velká uzlová letiště mají strategickou polohu a poskytují centralizovaná zařízení pro distribuci nebo výrobu vodíku, která jsou schopna obsluhovat blízké menší a středně velké podniky, například sklady. Každý den tudy projede mnoho tisíc vozidel, a proto se plánuje i infrastruktura pro doplňování čistého vodíku do nákladních vozidel a vozových parků.

Ačkoli let na vodík může být vzdálen ještě několik let, na zemi se již pracuje. Letiště v německém Stuttgartu právě oznámilo svůj záměr umístit zde vodíkové testovací zařízení. Mezinárodní letiště v Edmontonu zavádí kyvadlové autobusy na vodíkový pohon, půjčovny vozidel s vodíkovými palivovými články a vodíkové čerpací stanice. A společnost Airbus zahájila iniciativu pro spolupráci s několika letišti, která mají zájem o vybudování nízkouhlíkové vodíkové infrastruktury.

ZVÝŠENÍ ÚČINNOSTI

Změny v konstrukci a materiálovém provedení moderních letadel již pomohly dosáhnout 80% zlepšení palivové účinnosti v letectví od 60. let 20. století. Novějším vývojem je vývoj palubní navigace používané při přiblížení a přistání. Letištní systémy, které se spoléhají na satelitní signály – přístup známý jako RNP AR, neboli požadovaný navigační výkon s nutností autorizace – umožňují novějším letadlům létat po přesnějších trasách a zkrátit čas, palivo a emise spojené s přiblížením letadla na přistání, což šetří desítky litrů paliva a tisíce kilogramů emisí, a to i při krátkých letech.

Prvním letištěm, které k tomuto kroku přistoupilo, bylo v roce 2018 Calgary International. Toronto Pearson je jedním z letišť, která na této možnosti pracují, a to navíc v rámci procesu zvaného A-CDM, neboli rozhodování založené na spolupráci letišť, který umožňuje sdílet správné informace se správnými lidmi ve správný čas. Naši letištní partneři mohou předvídat přílet letadel, připravit je na další lety a umožnit včasný odlet s efektivnějším provozem a nižší spotřebou paliva.

Letiště jako střediska celého leteckého průmyslu mají ideální předpoklady pro budování infrastruktury, sdružování zúčastněných stran a pomoc při směřování všech k udržitelnějším palivům a postupům. Pro udržitelnost v letectví neexistují žádné stříbrné náboje. Ale zatímco většina emisí je ve vzduchu, mnoho z dnešních nejslibnějších řešení – od udržitelných paliv přes zvýšení účinnosti až po řešení, která přesahují samotná letiště – se nachází na zemi.

Prázdninový chaos u společnosti Southwest Airlines. Obnovení COVID-19, který vrátil požadavky na negativní testy před lety. Systém letecké dopravy málokdy vypadal tak křehce jako v posledních týdnech.I když nám tyto události dostatečně připomínají, jaký by byl život bez letecké dopravy, neohrožují její dlouhodobou životaschopnost. To, co by ve skutečnosti nemělo dávat průmyslu a cestujícím spát, je problém emisí skleníkových plynů v letecké dopravě.Před pandemií byla letecká doprava zodpovědná za zhruba 2,5 % celosvětových emisí skleníkových plynů – a poptávka cestujících se z velké části vrátila na úroveň před pandemií a podle odhadů letos dosáhne 85,5 % svého maxima z roku 2019. Tyto emise představují existenční hrozbu pro environmentální a finanční udržitelnost odvětví. Snižují naši toleranci k lehkovážnému létání. Tlačí nás k nákupu uhlíkových kompenzací. A některé z nás nutí uvažovat o úplně jiných způsobech dopravy.Letečtí dopravci zkoumají nová paliva a další technologie, které by jim pomohly snížit uhlíkovou stopu, i když spotřeba stále roste. Přechod na čistší zdroje paliv se však neodehrává jen ve vzduchu. Probíhá i na zemi – na letištích a v jejich okolí po celém světě.Mezinárodní letiště Dallas-Fort Worth a San Diego dosáhla uhlíkové neutrality díky snížení emisí a kompenzacím uhlíku. Mezinárodní letiště v San Francisku má pětiletý plán, jak se stát „trojnásobně nulovým“ – nulové emise uhlíku, nulový odpad, nulová čistá spotřeba energie. Ve Francii mají letiště Lyon-Saint Exupéry a Lyon-Bron programy zalesňování, které slouží k zachycování oxidu uhličitého. Newyorské letiště JFK a mezinárodní letiště Moi v keňské Mombase využívají solární energii jako zálohu při výpadcích sítě a k napájení bran pro cestující.Na letišti Toronto Pearson se stále více prosazuje názor, že letiště jsou více než jen sklady paliva pro letadla. Odhaduje se, že skutečný provoz letišť vytváří 10 % emisí v letecké dopravě, ale letiště jsou také města jako taková – ohniska zaměstnanosti, růstu a dodavatelských řetězců, což z nich činí ideální místo pro to, aby pomohla snížit ještě širší škálu emisí na zemi.„Letiště zaměstnávají rozsáhlé flotily pozemních podpůrných vozidel, spotřebovávají velké množství energie na provoz, slouží jako místa dodávek leteckého paliva a jsou fyzickým průsečíkem mnoha složitých ekonomik distribuce a logistiky… Důvody pro tento druh investic jsou jasné,“ uvádí se v nedávné zprávě Rady pro inovační ekonomiku, výzkumného institutu se sídlem v Torontu.Zde jsou čtyři významné způsoby, jakými se letiště snaží snížit emise z letecké dopravy ve vzduchu i na zemi:Chcete využít této příležitosti?ELEKTRICKÁ VOZIDLAPo letištích se bude stále častěji požadovat, aby se přizpůsobila poptávce po nabíjení elektrických vozidel v letištních garážích, na parkovištích typu „zaparkuj a odleť“ a ve skladovacích a údržbových prostorách. Poptávka po nabíječkách pro elektromobily bude přicházet od soukromých vozidel, půjčoven automobilů a flotil taxíků a limuzín. Na letišti Toronto Pearson je k dispozici 53 nabíjecích stanic pro elektromobily pro soukromá vozidla a dalších 85 pro vozidla pozemní podpory. V této oblasti se pohybují také půjčovny jako Hertz, které nedávno uzavřely dohodu o nákupu až 175 000 elektromobilů od General Motors v průběhu příštích pěti let.UDRŽITELNÉ LETECKÉ PALIVOSAF, jak je známější, je obnovitelná, kapková alternativa leteckého paliva vyráběná rafinací a mícháním organických surovin, jako jsou zemědělské odpadní produkty, živočišné tuky, kukuřičné zrno nebo řasy. Mnoho velkých leteckých společností a letišť se zabývá pilotními programy SAF, ačkoli existují obavy ohledně dostupnosti vstupních surovin.Zpráva IEC podrobně popisuje, jak mezinárodní letiště v Edmontonu plánuje využít přirozené výhody Alberty v oblasti výroby čistého vodíku pomocí zachycování a využívání uhlíku, což zvyšuje perspektivu recyklace zachyceného uhlíku z paliva pro výrobu SAF. Mezitím se organické vstupní suroviny nevyužívají pouze pro tryskové palivo – na londýnském letišti Gatwick přeměňuje závod na nakládání s odpady organický potravinový odpad a obaly na energii, která pohání systém rekuperace vody v areálu.VODÍKVodíkové palivové články neprodukují žádné emise a mají lepší hustotu energie než palivo pro tryskové motory. Jsou považovány za dlouhodobé řešení pro letectví – poté, co budou zodpovězeny otázky týkající se nákladů, skladování a bezpečnosti. V krátkodobém horizontu jsou však ideální pro pozemní vozidla, která si spojujeme s letišti a okolními podniky: vysokozdvižné vozíky, tahače zavazadel, kyvadlové autobusy a nákladní vozy. Velká uzlová letiště mají strategickou polohu a poskytují centralizovaná zařízení pro distribuci nebo výrobu vodíku, která jsou schopna obsluhovat blízké menší a středně velké podniky, například sklady. Každý den tudy projede mnoho tisíc vozidel, a proto se plánuje i infrastruktura pro doplňování čistého vodíku do nákladních vozidel a vozových parků.Ačkoli let na vodík může být vzdálen ještě několik let, na zemi se již pracuje. Letiště v německém Stuttgartu právě oznámilo svůj záměr umístit zde vodíkové testovací zařízení. Mezinárodní letiště v Edmontonu zavádí kyvadlové autobusy na vodíkový pohon, půjčovny vozidel s vodíkovými palivovými články a vodíkové čerpací stanice. A společnost Airbus zahájila iniciativu pro spolupráci s několika letišti, která mají zájem o vybudování nízkouhlíkové vodíkové infrastruktury.ZVÝŠENÍ ÚČINNOSTIZměny v konstrukci a materiálovém provedení moderních letadel již pomohly dosáhnout 80% zlepšení palivové účinnosti v letectví od 60. let 20. století. Novějším vývojem je vývoj palubní navigace používané při přiblížení a přistání. Letištní systémy, které se spoléhají na satelitní signály – přístup známý jako RNP AR, neboli požadovaný navigační výkon s nutností autorizace – umožňují novějším letadlům létat po přesnějších trasách a zkrátit čas, palivo a emise spojené s přiblížením letadla na přistání, což šetří desítky litrů paliva a tisíce kilogramů emisí, a to i při krátkých letech.Prvním letištěm, které k tomuto kroku přistoupilo, bylo v roce 2018 Calgary International. Toronto Pearson je jedním z letišť, která na této možnosti pracují, a to navíc v rámci procesu zvaného A-CDM, neboli rozhodování založené na spolupráci letišť, který umožňuje sdílet správné informace se správnými lidmi ve správný čas. Naši letištní partneři mohou předvídat přílet letadel, připravit je na další lety a umožnit včasný odlet s efektivnějším provozem a nižší spotřebou paliva.Letiště jako střediska celého leteckého průmyslu mají ideální předpoklady pro budování infrastruktury, sdružování zúčastněných stran a pomoc při směřování všech k udržitelnějším palivům a postupům. Pro udržitelnost v letectví neexistují žádné stříbrné náboje. Ale zatímco většina emisí je ve vzduchu, mnoho z dnešních nejslibnějších řešení – od udržitelných paliv přes zvýšení účinnosti až po řešení, která přesahují samotná letiště – se nachází na zemi.
Tagy: businessletecký průmyslstrategie


    Chcete využít této příležitosti?


    Zanechte své kontaktní údaje, ozve se Vám licencovaný specialista a zároveň získáte:

    • Přístup k nejžhavějším IPO a investičním trendům.

    • Pravidelnou dávku aktuálních tipů pro Vaše portfolio v našem Newsletteru.

    • Investiční portfolio

    Máte zkušenosti s investováním?

    Jakou částku jste připraven použít na investování?



    Odesláním formuláře souhlasíte se zasíláním newsletteru Burzovní svět. Odhlásit se můžete kdykoli.

    Advertisement

    Breaking.

    16:35

    Technologický oživení zvedá Wall Street na začátku, ale Nike klesá.

    16:30

    Visa a Mastercard souhlasí s urovnáním ve výši 167,5 milionu dolarů ohledně poplatků za použití bankomatů.

    16:26

    10 nejlepších německých akcií Kepler Cheuvreux, které stojí za sledování v roce 2026

    16:23

    Akcie mexické letecké společnosti Volaris stoupají po oznámení plánů na fúzi s Viva Aerobus.

    16:17

    Fed žádá o zpětnou vazbu ohledně omezených ‚platebních účtů‘ pro určité společnosti.

    16:13

    Raymond James snižuje hodnocení Allegiant kvůli příliš vysokému ocenění.

    Advertisement

    Příležitosti.

    Zdroj: Getty Images
    Akcie

    Akcie výrobce generátorů Generac oslabily, Wells Fargo vidí nákupní příležitost

    19 prosince, 2025

    Akcie společnosti Generac, známého výrobce generátorů elektrické energie, si v posledních měsících prošly výrazně náročným obdobím, které vedlo k citelnému...

    Zdroj: Getty Images

    Proč zvážit akcie Rivian před příchodem vozů s umělou inteligencí

    19 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Akcie Core Scientific jsou s výhledem na rok 2026 atraktivní příležitostí

    19 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Akcie ServiceNow prudce oslabily, Bernstein vidí výjimečnou příležitost

    18 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Akcie společnosti Meta mohou v příštích měsících výrazně posílit

    18 prosince, 2025

    IPO Radar.

    Nanhua Futures Co., Ltd.

    Datum IPO: 22 prosince, 2025
    Potenciální ocenění: 8,61–11,48 miliardy HKD

    Buďte u toho

    Nejčtenější zprávy.

    S&P 500 posiluje s oživením technologického sektoru, inflace klesá

    18 prosince, 2025

    Central Bank Company a Ultra Green IPO na závěr roku potvrdily hype kolem emisí

    17 prosince, 2025

    S&P 500 klesá s propadem v technologickém sektoru, Nvidia nadále roste

    15 prosince, 2025

    Index S&P 500 uzavřel níže, Oracle a Nvidia zařídily propad AI sektoru

    17 prosince, 2025

    S&P 500 klesá kvůli výprodeji velkých technologických společností

    15 prosince, 2025

    Index S&P 500 uzavřel výše díky boomu technologických akcií

    18 prosince, 2025

    Google Cloud uzavírá s Palo Alto Networks rekordní bezpečnostní dohodu

    19 prosince, 2025

    S&P 500 klesá kvůli obavám o ekonomiku USA; Tesla dosáhla rekordního závěru

    16 prosince, 2025
    Advertisement

    Tip editora.

    Zdroj: Shutterstock
    AI

    Broadcom a další čipové akcie patří mezi hlavní sázky J.P. Morgan pro rok 2026

    17 prosince, 2025

    Obavy z možné bubliny v oblasti umělé inteligence na finančních trzích v posledních měsících sílí.

    Advertisement

    Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

    Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

    • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
    • Reklama
    • Kontakt

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Název nebo symbol
    Žádný výsledek
    Zobrazit všechny výsledky
    • Burzy
      • Headlines
      • Breaking
      • Akcie
      • ETF
      • Dividendy
      • IPO
      • Forex
      • Komodity
      • Ekonomika
      • Hospodářské výsledky
    • Příležitost
    • IPO Radar
    • Nejčtenější
    • Bullionář Daily
    • Úspěch
      • Alternativní investice
      • Škola bullionáře
      • Miliardáři
      • Business
      • Bullionářova knihspirace
      • Bullionářův almanach
      • Bullionářův slovníček
    • AI
    • Česko
    • Invest mentoring
    • E-booky
    • Srovnávač brokerů
    • Kariéra
    • Pomoc investorům
    Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    ·
    Poslední událost
    Poslední událost
      Kontaktujte nás

      Používáme soubory cookie a podobné technologie, které jsou nezbytné pro provoz webových stránek. Další soubory cookie se používají k provádění analýzy používání webových stránek. Pokračováním v používání našich webových stránek vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. Další informace naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.