ChatGPT, populární chatbot od OpenAI, dosáhl podle středeční studie UBS v lednu, pouhé dva měsíce po spuštění, 100 milionů aktivních uživatelů měsíčně, což z něj činí nejrychleji rostoucí spotřebitelskou aplikaci v historii.
Zpráva s odvoláním na údaje analytické společnosti Similarweb uvádí, že ChatGPT v lednu používalo v průměru asi 13 milionů unikátních návštěvníků denně, což je více než dvojnásobek oproti prosinci.
„Za 20 let sledování internetového prostoru si nepamatujeme rychlejší nárůst spotřebitelské internetové aplikace,“ napsali analytici UBS ve zprávě.
Podle údajů společnosti Sensor Tower trvalo TikToku zhruba devět měsíců od jeho globálního spuštění, než dosáhl 100 milionů uživatelů, a Instagramu 2,5 roku.
ChatGPT dokáže v reakci na podněty generovat články, eseje, vtipy a dokonce i poezii. Soukromá společnost OpenAI, za kterou stojí Microsoft Corp, ji koncem listopadu zdarma zpřístupnila veřejnosti.
Ve čtvrtek společnost OpenAI oznámila měsíční předplatné ve výši 20 dolarů, zpočátku pouze pro uživatele ve Spojených státech. Podle společnosti by poskytovalo stabilnější a rychlejší službu a také možnost vyzkoušet si nové funkce jako první.
Analytici se domnívají, že virální spuštění služby ChatGPT poskytne společnosti OpenAI výhodu prvního hráče proti ostatním společnostem zabývajícím se umělou inteligencí. Rostoucí počet uživatelů sice společnosti OpenAI ukládá značné výpočetní náklady, ale zároveň poskytuje cennou zpětnou vazbu, která pomáhá trénovat reakce chatbota.
Chcete využít této příležitosti?
Společnost uvedla, že příjmy z předplatného pomohou pokrýt náklady na výpočetní techniku.
Dostupnost nástroje vyvolala otázky ohledně usnadňování akademické nepoctivosti a dezinformací.
Minulý měsíc společnost Microsoft oznámila další mnohamiliardovou investici do OpenAI v podobě hotovosti a poskytnutí cloud computingu.
ChatGPT, populární chatbot od OpenAI, dosáhl podle středeční studie UBS v lednu, pouhé dva měsíce po spuštění, 100 milionů aktivních uživatelů měsíčně, což z něj činí nejrychleji rostoucí spotřebitelskou aplikaci v historii.
Zpráva s odvoláním na údaje analytické společnosti Similarweb uvádí, že ChatGPT v lednu používalo v průměru asi 13 milionů unikátních návštěvníků denně, což je více než dvojnásobek oproti prosinci.
„Za 20 let sledování internetového prostoru si nepamatujeme rychlejší nárůst spotřebitelské internetové aplikace,“ napsali analytici UBS ve zprávě.
Podle údajů společnosti Sensor Tower trvalo TikToku zhruba devět měsíců od jeho globálního spuštění, než dosáhl 100 milionů uživatelů, a Instagramu 2,5 roku.
ChatGPT dokáže v reakci na podněty generovat články, eseje, vtipy a dokonce i poezii. Soukromá společnost OpenAI, za kterou stojí Microsoft Corp, ji koncem listopadu zdarma zpřístupnila veřejnosti.
Ve čtvrtek společnost OpenAI oznámila měsíční předplatné ve výši 20 dolarů, zpočátku pouze pro uživatele ve Spojených státech. Podle společnosti by poskytovalo stabilnější a rychlejší službu a také možnost vyzkoušet si nové funkce jako první.
Analytici se domnívají, že virální spuštění služby ChatGPT poskytne společnosti OpenAI výhodu prvního hráče proti ostatním společnostem zabývajícím se umělou inteligencí. Rostoucí počet uživatelů sice společnosti OpenAI ukládá značné výpočetní náklady, ale zároveň poskytuje cennou zpětnou vazbu, která pomáhá trénovat reakce chatbota.Chcete využít této příležitosti?
Společnost uvedla, že příjmy z předplatného pomohou pokrýt náklady na výpočetní techniku.
Dostupnost nástroje vyvolala otázky ohledně usnadňování akademické nepoctivosti a dezinformací.
Minulý měsíc společnost Microsoft oznámila další mnohamiliardovou investici do OpenAI v podobě hotovosti a poskytnutí cloud computingu.