Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    GEMI 12 září, 2025

    Americká regulovaná kryptoměnová burza

    KLAR 10 září, 2025

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    GEMI 12 září, 2025

    Americká regulovaná kryptoměnová burza

    KLAR 10 září, 2025

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Dr. Pepper uvádí na trh novou neobvyklou stálou příchuť. Bude mít úspěch?

Pokud jde o sezónní příchutě limonád, není nouze o to, co někdy až příliš nápadité značky v průběhu let uvedly na trh.

Andrej Krúpa Autor: Andrej Krúpa
2 února, 2023
5 min. čtení
Zdroj: Getty Images

Zdroj: Getty Images

5 min.
čtení
Chcete využít této příležitosti? Přihlaste se k odběru newsletteru

Jen v loňském roce to byla cola s javorovým sirupem, kterou Pepsi vytvořila ve spolupráci s Mezinárodním domem palačinek, Coca-Cola s příchutí Dreamworld, která má chutnat jako „surrealismus podvědomí“, a Pepsi Nutmeg uvedená na trh k mistrovství světa ve fotbale.

Příchutě z limitované edice, po nichž obvykle následuje nějaká loterie a velká marketingová propagace, často vyvolávají na internetu spoustu rozruchu a článků o tom, jak na to společnost „opravdu šla“, ale nakonec jsou po několika týdnech odsunuty do rubriky „vzpomeňte si na tyhle divné příchutě z minulosti nealkoholického nápoje“.

Vzhledem k větším investicím a sázkám na vydání něčeho, co se nakonec může ukázat jako nepopulární, jsou příchutě ve stálém seznamu nealkoholických nápojů společnosti obvykle mnohem konzervativnější – hlavní nápoj, některé verze bez cukru a kofeinu a několik „speciálních“ příchutí. Ty nejčastěji kombinují hlavní nápoj s tóny limetky, citronu nebo vanilky.

Jahody a smetana, ale ať je to cola

Zdroj: Getty Images

Nejnovější nápoj, který byl ve středu zařazen do stálých produktů Dr. Pepper, se vymyká konzervativní tradici a přináší originálnější příchuť. Podle značky Dr. Pepper Strawberries & Cream kombinuje „původních 23 příchutí Dr. Peppera, které se mísí s vrstvami osvěžující jahodové chuti a hladkým, krémovým závěrem“.

Nealkoholický nápoj, který v roce 1885 vytvořil texaský lékárník, má kolový základ, ale je známý spíše bylinkovou chutí, která vzniká záhadnou kombinací různých bylinek a příchutí.

Advertisement

Nový výrobek, který do této směsi přidává nádech jahod a smetany, se bude prodávat po celé USA jak v jednotlivých dvanáctiuncových plechovkách, tak v baleních po 12 plechovkách. K zakoupení budou také dvacetiuncové lahve, a to jak v běžné verzi, tak ve verzi Zero Sugar.

Lze také očekávat, že se s touto příchutí budeme mnohem častěji setkávat jak na internetu, tak tam, kde se nápoj prodává, protože Dr. Pepper rovněž uvedl, že uvedení nové příchutě na trh doprovodí rozsáhlou marketingovou kampaní.

„Náš odborný tým vědců zabývajících se příchutěmi neustále inovuje, aby přivedl k životu nové varianty, které překvapí a potěší hledače lahůdek i naše stávající oddané fanoušky,“ uvedl v prohlášení John Alvarado, SVP marketingu značky Dr. Pepper. „Dr Pepper Strawberries & Cream je vzrušující evolucí v portfoliu příchutí naší značky, která se připojuje k naší stálé nabídce.“

Chcete využít této příležitosti?

Obchodní strategie nových příchutí nealkoholických nápojů

Zdroj: Getty Images

Nová příchuť si okamžitě získala jak pozitivní, tak negativní ohlas mezi fanoušky nápoje. Jeden z uživatelů Instagramu, který tvrdil, že ji vyzkoušel během několika hodin po jejím uvedení, prohlásil, že chutná, „jako by Dr. Pepper a jahodová směs Nesquik měli dítě“.

„Není to špatné, ale na mě to bylo příliš agresivně jahodové,“ napsal Aves Peterson. „Málo příchuti Dr. Peppera.“

Navzdory různým vzestupům a pádům pomohl kultovní status Dr. Peppera mezi mnoha milovníky nealkoholických nápojů udržet značku v posledních několika desetiletích v zisku.

Jak jako první informovala CNN, dolarový podíl Dr. Pepper vzrostl mezi lety 2003 a 2021 o 9 % a v současné době je čtvrtou nejoblíbenější značkou nealkoholických nápojů v USA po Coca-Cole, Pepsi a Mountain Dew, kterou vlastní Pepsi.

Byl Dr. Pepper opravdu lékař?

Zdroj: Getty Images

Nealkoholický nápoj Dr. Pepper byl pojmenován po doktoru Charlesi T. Pepperovi, který byl skutečnou osobou. Byl to veterán Konfederace a lékárník z virginského venkova, který se později přestěhoval do Waca v Texasu, kde si otevřel lékárnu a sodovkárnu.

Dr. Pepper však nebyl lékař. Písmeno „Dr.“ v názvu nápoje mělo evokovat představu přátelského lékárníka, který připravoval léky na různé neduhy. Použití slova „Dr.“ v názvu mělo vyvolat pocit důvěry a spolehlivosti a naznačit, že nápoj je zdravou a prospěšnou alternativou alkoholu.

Dr. Pepper se každopádně na vzniku nealkoholického nápoje, který dnes nese jeho jméno, přímo nepodílel. Nápoj vytvořil v 80. letech 19. století lékárník Charles Alderton ve městě Waco v Texasu, který se nechal inspirovat různými příchutěmi a kořením, jež ochutnal ve své lékárně. První nápoj Dr. Pepper byl podáván v roce 1885 a od té doby se značka stala jedním z nejoblíbenějších a nejznámějších nealkoholických nápojů na světě.

Jen v loňském roce to byla cola s javorovým sirupem, kterou Pepsi vytvořila ve spolupráci s Mezinárodním domem palačinek, Coca-Cola s příchutí Dreamworld, která má chutnat jako „surrealismus podvědomí“, a Pepsi Nutmeg uvedená na trh k mistrovství světa ve fotbale.Příchutě z limitované edice, po nichž obvykle následuje nějaká loterie a velká marketingová propagace, často vyvolávají na internetu spoustu rozruchu a článků o tom, jak na to společnost „opravdu šla“, ale nakonec jsou po několika týdnech odsunuty do rubriky „vzpomeňte si na tyhle divné příchutě z minulosti nealkoholického nápoje“.Vzhledem k větším investicím a sázkám na vydání něčeho, co se nakonec může ukázat jako nepopulární, jsou příchutě ve stálém seznamu nealkoholických nápojů společnosti obvykle mnohem konzervativnější – hlavní nápoj, některé verze bez cukru a kofeinu a několik „speciálních“ příchutí. Ty nejčastěji kombinují hlavní nápoj s tóny limetky, citronu nebo vanilky.Jahody a smetana, ale ať je to colaNejnovější nápoj, který byl ve středu zařazen do stálých produktů Dr. Pepper, se vymyká konzervativní tradici a přináší originálnější příchuť. Podle značky Dr. Pepper Strawberries & Cream kombinuje „původních 23 příchutí Dr. Peppera, které se mísí s vrstvami osvěžující jahodové chuti a hladkým, krémovým závěrem“.Nealkoholický nápoj, který v roce 1885 vytvořil texaský lékárník, má kolový základ, ale je známý spíše bylinkovou chutí, která vzniká záhadnou kombinací různých bylinek a příchutí.Nový výrobek, který do této směsi přidává nádech jahod a smetany, se bude prodávat po celé USA jak v jednotlivých dvanáctiuncových plechovkách, tak v baleních po 12 plechovkách. K zakoupení budou také dvacetiuncové lahve, a to jak v běžné verzi, tak ve verzi Zero Sugar.Lze také očekávat, že se s touto příchutí budeme mnohem častěji setkávat jak na internetu, tak tam, kde se nápoj prodává, protože Dr. Pepper rovněž uvedl, že uvedení nové příchutě na trh doprovodí rozsáhlou marketingovou kampaní.„Náš odborný tým vědců zabývajících se příchutěmi neustále inovuje, aby přivedl k životu nové varianty, které překvapí a potěší hledače lahůdek i naše stávající oddané fanoušky,“ uvedl v prohlášení John Alvarado, SVP marketingu značky Dr. Pepper. „Dr Pepper Strawberries & Cream je vzrušující evolucí v portfoliu příchutí naší značky, která se připojuje k naší stálé nabídce.“ Chcete využít této příležitosti?Obchodní strategie nových příchutí nealkoholických nápojůNová příchuť si okamžitě získala jak pozitivní, tak negativní ohlas mezi fanoušky nápoje. Jeden z uživatelů Instagramu, který tvrdil, že ji vyzkoušel během několika hodin po jejím uvedení, prohlásil, že chutná, „jako by Dr. Pepper a jahodová směs Nesquik měli dítě“.„Není to špatné, ale na mě to bylo příliš agresivně jahodové,“ napsal Aves Peterson. „Málo příchuti Dr. Peppera.“Navzdory různým vzestupům a pádům pomohl kultovní status Dr. Peppera mezi mnoha milovníky nealkoholických nápojů udržet značku v posledních několika desetiletích v zisku.Jak jako první informovala CNN, dolarový podíl Dr. Pepper vzrostl mezi lety 2003 a 2021 o 9 % a v současné době je čtvrtou nejoblíbenější značkou nealkoholických nápojů v USA po Coca-Cole, Pepsi a Mountain Dew, kterou vlastní Pepsi.Byl Dr. Pepper opravdu lékař?Nealkoholický nápoj Dr. Pepper byl pojmenován po doktoru Charlesi T. Pepperovi, který byl skutečnou osobou. Byl to veterán Konfederace a lékárník z virginského venkova, který se později přestěhoval do Waca v Texasu, kde si otevřel lékárnu a sodovkárnu.Dr. Pepper však nebyl lékař. Písmeno „Dr.“ v názvu nápoje mělo evokovat představu přátelského lékárníka, který připravoval léky na různé neduhy. Použití slova „Dr.“ v názvu mělo vyvolat pocit důvěry a spolehlivosti a naznačit, že nápoj je zdravou a prospěšnou alternativou alkoholu.Dr. Pepper se každopádně na vzniku nealkoholického nápoje, který dnes nese jeho jméno, přímo nepodílel. Nápoj vytvořil v 80. letech 19. století lékárník Charles Alderton ve městě Waco v Texasu, který se nechal inspirovat různými příchutěmi a kořením, jež ochutnal ve své lékárně. První nápoj Dr. Pepper byl podáván v roce 1885 a od té doby se značka stala jedním z nejoblíbenějších a nejznámějších nealkoholických nápojů na světě.
Tagy: businessDr. Pepperkdp

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Advertisement

      Breaking.

      07:33

      Novo Nordisk propouští tisíce, šetří miliardy na restrukturalizaci

      07:31

      ANZ Bank: Odchod klíčových manažerů otřásá vedením

      07:26

      Google láká na bezplatný datový přenos v evropském cloudu

      07:21

      Evropa posiluje energetické vazby s USA, Exxon vítězí

      02:11

      Klarna vstupuje na burzu: Fintech gigant láká investory

      01:51

      Synopsys zklamal trh: akcie padají po slabých výsledcích

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Shutterstock
      Investice

      GameStop zaznamenal ve druhém čtvrtletí 2025 22% nárůst tržeb

      9 září, 2025

      GameStop (GME) zveřejnil 9. září 2025 výsledky za druhé čtvrtletí fiskálního roku a překvapil trh návratem k výrazné ziskovosti i...

      Zdroj: Netskope

      IPO Netskope: investiční příležitost v kybernetické bezpečnosti

      9 září, 2025
      Zdroj: Bloomberg

      Morgan Stanley věří v silný růst Miami International Holdings

      9 září, 2025
      Zdroj: Shutterstock

      Airbnb volí stále oblíbenější strategii „aplikace pro všechno“

      8 září, 2025
      Zdroj: iStock

      Goldman Sachs tvrdí, že tyto akcie mají „ziskový potenciál“

      8 září, 2025

      Tip editora.

      Zdroj: Gemini
      Investice

      Gemini Space Station – toto IPO může změnit kryptoměnový trh

      8 září, 2025

      Svět kryptoměn zažívá další klíčový okamžik. Společnost Gemini Space Station, založená Cameronem a Tylerem Winklevossovými, oznámila termín svého dlouho očekávaného...

      Nejčtenější zprávy.

      Nasdaq dosáhl rekordní výše, akcie čipových společností posilují

      8 září, 2025

      Nvidia ztrácí na síle, S&P 500 se drží u maxim a zlato upevňuje svou pozici

      7 září, 2025

      S&P 500 zakončuje seanci níže, zaměstnanost vyvolávají obavy

      5 září, 2025

      Slábnoucí trh práce v USA tlačí na rychlejší snížení sazeb Fedu

      7 září, 2025

      Nvidia může do 3 let výrazně posílit díky AI a datovým centrům

      5 září, 2025

      Nasdaq díky růstu akcií výrobců čipů uzavřel na rekordní úrovni

      8 září, 2025

      Nasdaq uzavřel na rekordní úrovni navzdory poklesu akcií Apple

      9 září, 2025

      Jak akcie Tesly zareagovaly na potenciální odměny pro Muska?

      6 září, 2025
      Advertisement

      IPO Radar.

      Gemini Space Station Inc.

      Datum IPO: 12 září, 2025
      Potenciální ocenění: 2,1 – 2,22 miliardy USD

      Buďte u toho
      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
        • Hospodářské výsledky
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.