Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Dr. Pepper uvádí na trh novou neobvyklou stálou příchuť. Bude mít úspěch?

Pokud jde o sezónní příchutě limonád, není nouze o to, co někdy až příliš nápadité značky v průběhu let uvedly na trh.

Andrej Krúpa Autor: Andrej Krúpa
2 února, 2023
5 min. čtení
Zdroj: Getty Images

Zdroj: Getty Images

5 min.
čtení
Chcete využít této příležitosti? Přihlaste se k odběru newsletteru

Jen v loňském roce to byla cola s javorovým sirupem, kterou Pepsi vytvořila ve spolupráci s Mezinárodním domem palačinek, Coca-Cola s příchutí Dreamworld, která má chutnat jako „surrealismus podvědomí“, a Pepsi Nutmeg uvedená na trh k mistrovství světa ve fotbale.

Příchutě z limitované edice, po nichž obvykle následuje nějaká loterie a velká marketingová propagace, často vyvolávají na internetu spoustu rozruchu a článků o tom, jak na to společnost „opravdu šla“, ale nakonec jsou po několika týdnech odsunuty do rubriky „vzpomeňte si na tyhle divné příchutě z minulosti nealkoholického nápoje“.

Vzhledem k větším investicím a sázkám na vydání něčeho, co se nakonec může ukázat jako nepopulární, jsou příchutě ve stálém seznamu nealkoholických nápojů společnosti obvykle mnohem konzervativnější – hlavní nápoj, některé verze bez cukru a kofeinu a několik „speciálních“ příchutí. Ty nejčastěji kombinují hlavní nápoj s tóny limetky, citronu nebo vanilky.

Jahody a smetana, ale ať je to cola

Zdroj: Getty Images

Nejnovější nápoj, který byl ve středu zařazen do stálých produktů Dr. Pepper, se vymyká konzervativní tradici a přináší originálnější příchuť. Podle značky Dr. Pepper Strawberries & Cream kombinuje „původních 23 příchutí Dr. Peppera, které se mísí s vrstvami osvěžující jahodové chuti a hladkým, krémovým závěrem“.

Nealkoholický nápoj, který v roce 1885 vytvořil texaský lékárník, má kolový základ, ale je známý spíše bylinkovou chutí, která vzniká záhadnou kombinací různých bylinek a příchutí.

Advertisement

Nový výrobek, který do této směsi přidává nádech jahod a smetany, se bude prodávat po celé USA jak v jednotlivých dvanáctiuncových plechovkách, tak v baleních po 12 plechovkách. K zakoupení budou také dvacetiuncové lahve, a to jak v běžné verzi, tak ve verzi Zero Sugar.

Lze také očekávat, že se s touto příchutí budeme mnohem častěji setkávat jak na internetu, tak tam, kde se nápoj prodává, protože Dr. Pepper rovněž uvedl, že uvedení nové příchutě na trh doprovodí rozsáhlou marketingovou kampaní.

„Náš odborný tým vědců zabývajících se příchutěmi neustále inovuje, aby přivedl k životu nové varianty, které překvapí a potěší hledače lahůdek i naše stávající oddané fanoušky,“ uvedl v prohlášení John Alvarado, SVP marketingu značky Dr. Pepper. „Dr Pepper Strawberries & Cream je vzrušující evolucí v portfoliu příchutí naší značky, která se připojuje k naší stálé nabídce.“

Obchodní strategie nových příchutí nealkoholických nápojů

Zdroj: Getty Images

Nová příchuť si okamžitě získala jak pozitivní, tak negativní ohlas mezi fanoušky nápoje. Jeden z uživatelů Instagramu, který tvrdil, že ji vyzkoušel během několika hodin po jejím uvedení, prohlásil, že chutná, „jako by Dr. Pepper a jahodová směs Nesquik měli dítě“.

„Není to špatné, ale na mě to bylo příliš agresivně jahodové,“ napsal Aves Peterson. „Málo příchuti Dr. Peppera.“

Navzdory různým vzestupům a pádům pomohl kultovní status Dr. Peppera mezi mnoha milovníky nealkoholických nápojů udržet značku v posledních několika desetiletích v zisku.

Jak jako první informovala CNN, dolarový podíl Dr. Pepper vzrostl mezi lety 2003 a 2021 o 9 % a v současné době je čtvrtou nejoblíbenější značkou nealkoholických nápojů v USA po Coca-Cole, Pepsi a Mountain Dew, kterou vlastní Pepsi.

Byl Dr. Pepper opravdu lékař?

Zdroj: Getty Images

Nealkoholický nápoj Dr. Pepper byl pojmenován po doktoru Charlesi T. Pepperovi, který byl skutečnou osobou. Byl to veterán Konfederace a lékárník z virginského venkova, který se později přestěhoval do Waca v Texasu, kde si otevřel lékárnu a sodovkárnu.

Dr. Pepper však nebyl lékař. Písmeno „Dr.“ v názvu nápoje mělo evokovat představu přátelského lékárníka, který připravoval léky na různé neduhy. Použití slova „Dr.“ v názvu mělo vyvolat pocit důvěry a spolehlivosti a naznačit, že nápoj je zdravou a prospěšnou alternativou alkoholu.

Dr. Pepper se každopádně na vzniku nealkoholického nápoje, který dnes nese jeho jméno, přímo nepodílel. Nápoj vytvořil v 80. letech 19. století lékárník Charles Alderton ve městě Waco v Texasu, který se nechal inspirovat různými příchutěmi a kořením, jež ochutnal ve své lékárně. První nápoj Dr. Pepper byl podáván v roce 1885 a od té doby se značka stala jedním z nejoblíbenějších a nejznámějších nealkoholických nápojů na světě.

Jen v loňském roce to byla cola s javorovým sirupem, kterou Pepsi vytvořila ve spolupráci s Mezinárodním domem palačinek, Coca-Cola s příchutí Dreamworld, která má chutnat jako „surrealismus podvědomí“, a Pepsi Nutmeg uvedená na trh k mistrovství světa ve fotbale.Příchutě z limitované edice, po nichž obvykle následuje nějaká loterie a velká marketingová propagace, často vyvolávají na internetu spoustu rozruchu a článků o tom, jak na to společnost „opravdu šla“, ale nakonec jsou po několika týdnech odsunuty do rubriky „vzpomeňte si na tyhle divné příchutě z minulosti nealkoholického nápoje“.Vzhledem k větším investicím a sázkám na vydání něčeho, co se nakonec může ukázat jako nepopulární, jsou příchutě ve stálém seznamu nealkoholických nápojů společnosti obvykle mnohem konzervativnější – hlavní nápoj, některé verze bez cukru a kofeinu a několik „speciálních“ příchutí. Ty nejčastěji kombinují hlavní nápoj s tóny limetky, citronu nebo vanilky.Jahody a smetana, ale ať je to colaNejnovější nápoj, který byl ve středu zařazen do stálých produktů Dr. Pepper, se vymyká konzervativní tradici a přináší originálnější příchuť. Podle značky Dr. Pepper Strawberries & Cream kombinuje „původních 23 příchutí Dr. Peppera, které se mísí s vrstvami osvěžující jahodové chuti a hladkým, krémovým závěrem“.Nealkoholický nápoj, který v roce 1885 vytvořil texaský lékárník, má kolový základ, ale je známý spíše bylinkovou chutí, která vzniká záhadnou kombinací různých bylinek a příchutí.Nový výrobek, který do této směsi přidává nádech jahod a smetany, se bude prodávat po celé USA jak v jednotlivých dvanáctiuncových plechovkách, tak v baleních po 12 plechovkách. K zakoupení budou také dvacetiuncové lahve, a to jak v běžné verzi, tak ve verzi Zero Sugar.Lze také očekávat, že se s touto příchutí budeme mnohem častěji setkávat jak na internetu, tak tam, kde se nápoj prodává, protože Dr. Pepper rovněž uvedl, že uvedení nové příchutě na trh doprovodí rozsáhlou marketingovou kampaní.„Náš odborný tým vědců zabývajících se příchutěmi neustále inovuje, aby přivedl k životu nové varianty, které překvapí a potěší hledače lahůdek i naše stávající oddané fanoušky,“ uvedl v prohlášení John Alvarado, SVP marketingu značky Dr. Pepper. „Dr Pepper Strawberries & Cream je vzrušující evolucí v portfoliu příchutí naší značky, která se připojuje k naší stálé nabídce.“Obchodní strategie nových příchutí nealkoholických nápojůNová příchuť si okamžitě získala jak pozitivní, tak negativní ohlas mezi fanoušky nápoje. Jeden z uživatelů Instagramu, který tvrdil, že ji vyzkoušel během několika hodin po jejím uvedení, prohlásil, že chutná, „jako by Dr. Pepper a jahodová směs Nesquik měli dítě“.„Není to špatné, ale na mě to bylo příliš agresivně jahodové,“ napsal Aves Peterson. „Málo příchuti Dr. Peppera.“Navzdory různým vzestupům a pádům pomohl kultovní status Dr. Peppera mezi mnoha milovníky nealkoholických nápojů udržet značku v posledních několika desetiletích v zisku.Jak jako první informovala CNN, dolarový podíl Dr. Pepper vzrostl mezi lety 2003 a 2021 o 9 % a v současné době je čtvrtou nejoblíbenější značkou nealkoholických nápojů v USA po Coca-Cole, Pepsi a Mountain Dew, kterou vlastní Pepsi.Byl Dr. Pepper opravdu lékař?Nealkoholický nápoj Dr. Pepper byl pojmenován po doktoru Charlesi T. Pepperovi, který byl skutečnou osobou. Byl to veterán Konfederace a lékárník z virginského venkova, který se později přestěhoval do Waca v Texasu, kde si otevřel lékárnu a sodovkárnu.Dr. Pepper však nebyl lékař. Písmeno „Dr.“ v názvu nápoje mělo evokovat představu přátelského lékárníka, který připravoval léky na různé neduhy. Použití slova „Dr.“ v názvu mělo vyvolat pocit důvěry a spolehlivosti a naznačit, že nápoj je zdravou a prospěšnou alternativou alkoholu.Dr. Pepper se každopádně na vzniku nealkoholického nápoje, který dnes nese jeho jméno, přímo nepodílel. Nápoj vytvořil v 80. letech 19. století lékárník Charles Alderton ve městě Waco v Texasu, který se nechal inspirovat různými příchutěmi a kořením, jež ochutnal ve své lékárně. První nápoj Dr. Pepper byl podáván v roce 1885 a od té doby se značka stala jedním z nejoblíbenějších a nejznámějších nealkoholických nápojů na světě.
Tagy: businessDr. Pepperkdp

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Advertisement

      Breaking.

      01:00

      Charles Schwab schválil zpětný odkup akcií za 20 miliard USD a oznámil dividendy

      00:48

      Zisk těžaře zlata Newmont překonal odhady díky růstu cen zlata

      00:36

      Trumpova administrativa doporučuje ověřování umístění čipů pro umělou inteligenci

      00:24

      Mateřská společnost Hoka, Deckers, překonala čtvrtletní odhady díky silné mezinárodní poptávce

      00:12

      Starlink hlásí výpadek sítě

      00:05

      Puma snižuje celoroční výhled kvůli slabším prodejům a americkým clům

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Spotify má před sebou rekordní růst. Oppenheimer zvýšil cílovou cenu

      24 července, 2025

      Hudební streamovací platforma Spotify získala ve středu výraznou podporu od analytické společnosti Oppenheimer, která zvýšila hodnocení jejích akcií z „perform“...

      Zdroj: Getty Images

      Bank of America zvyšuje cílovou cenu akcií Amazonu před zveřejněním výsledků

      23 července, 2025
      Zdroj: Unsplash

      Investiční společnosti vidí příležitosti v akciích Celsius a Formula One Group

      23 července, 2025
      Zdroj: Unsplash

      Nejnovější přírůstek pro slavný index S&P 500? The Trade Desk

      22 července, 2025
      Zdroj: Shutterstock

      UBS doporučuje akcie Albertsons ke koupi a předpovídá až 35% růst

      22 července, 2025

      Tip editora.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Figma míří na tržní hodnotu 16,4 miliardy dolarů díky oživení technologických IPO

      21 července, 2025

      Společnost Figma, známá jako jeden z lídrů v oblasti cloudového designového softwaru, se chystá vstoupit na newyorskou burzu s plánovanou...

      Nejčtenější zprávy.

      S&P 500 roste díky optimismu kolem dohody USA s Japonskem; výsledky Tesly a Alphabet

      23 července, 2025

      Nejnovější přírůstek pro slavný index S&P 500? The Trade Desk

      22 července, 2025

      Wall Street zvyšuje nároky. Ani dobré výsledky už investorům nestačí

      20 července, 2025

      S&P 500 navzdory výkyvům v odvětví čipů uzavřel na rekordní úrovni

      22 července, 2025

      Nájmy v Česku 2. čtvrtletí zdražily meziročně o 9 % na 17 586 Kč

      20 července, 2025

      S&P 500 opět uzavřel na rekordní úrovni díky optimismu ohledně obchodní dohody

      23 července, 2025

      Trumpova administrativa povolila Chevronu obnovit činnost ve Venezuele

      24 července, 2025

      S&P 500 poprvé uzavřel nad 6 300 body; pozornost se upírá na výsledky

      21 července, 2025
      Advertisement

      IPO Radar.

      Revolut Group Holdings Ltd

      Datum IPO: 2025
      Potenciální ocenění: 45 miliard USD

      Buďte u toho
      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • Hospodářské výsledky
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.