Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    Minulé IPO.

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

    2788.HK 24 listopadu, 2025

    Společnost působící v oblasti výroby elektrolytického hliníku

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    Minulé IPO.

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

    2788.HK 24 listopadu, 2025

    Společnost působící v oblasti výroby elektrolytického hliníku

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Nový vzhled loga společnosti 7Up je příjemným osvěžením klasického loga

Vyniknout v uličce s nápoji není v dnešní době snadné.

Andrej Krúpa Autor: Andrej Krúpa
21 února, 2023
4 min. čtení
Zdroj: Getty Images

Zdroj: Getty Images

4 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

I když jasná plechovka a skvělá grafika mohou pomoci.

Od svého uvedení na trh v roce 1929 je logo 7UP rozkošně nekonzistentní. Zatímco některé kmenové značky se soustředí na ledově rychlý vývoj a občasné úpravy, 7UP zřejmě již dlouho přijímá změny jako svůj designový étos. V průběhu let tak vznikly například geniální obaly Futura Dot od Thomase Millera, billboardy od Miltona Glasera nebo kdysi všudypřítomné logo s maskotem „Cool Spot“ z 90. let.

Ačkoli značka vždy oscilovala mezi moderním a retro stylem, dnes se 7UP vrací s novým vzhledem, který vyvažuje obojí. Když společnost PepsiCo před více než sedmi lety značku naposledy upravovala, představila vzhled, který vzdával typografickou poctu počátkům limonády (poté, co vynálezce Charles Leiper Grigg opustil svůj původní název „Bib-Label Lithiated Lemon-Lime Soda“, který obsahoval zejména… lithium). Osvěžení přistálo v designových ročenkách a nejnovější verze staví na svých nejsilnějších prvcích, zachovává umístění červené tečky „nahoru“ a zároveň přidává definitivní pocit pohybu a energie díky tomu, že designéři posunuli kapkovitý stín „7“ do zdánlivého extrému.

Paleta a celková kompozice mezitím sází na citron a limetku, což má velký efekt, a přesto působí zenově ve srovnání s firemním bratrancem Mountain Dew, který působí jako roztřepaný chaos. Náš oblíbený detail: Na horním okraji stínu jsou plátky ovoce, které hravě přecházejí z citronů na limetky.

Jediná nevýhoda? Pokud jste v USA, budete muset naskočit do letadla, abyste obal viděli osobně. To proto, že někdejší majitel Philip Morris (ano, ten Philip Morris) prodal v polovině 80. let mezinárodní práva na 7UP společnosti PepsiCo a domácí distribuci vlastní Keurig Dr. Pepper. To všechno vedlo k tomu, že se logo trochu změnilo a domácí odrůdy získaly mnohem očekávanější estetiku nápojových ubrousků.

Zdroj: Getty Images

Od března se má nejnovější iterace PepsiCo rozšířit do Bangladéše, Číny, Egypta, Indie, Irska, Latinské Ameriky, Pákistánu, Saúdské Arábie, Velké Británie a na všechny evropské trhy – což možná činí efektivní systém designu ještě důležitějším, když pokrývá tolik území v tolika jazycích a kulturách.

Advertisement

S redesignem přirozeně přichází i příběh značky – v tiskové zprávě se uvádí, že koncept „přidává do každodenního života okamžiky ‚UPliftment‘. Posláním značky 7UP je nabídnout lehkou úlevu od všednosti každodenního života tím, že přináší momenty UPliftment, pozitivitu a překvapení.“

Nakonec to ale nepotřebuje. Někdy stačí osvěžující osvěžení.

Chcete využít této příležitosti?

7UP

7UP je značka nealkoholického nápoje bez kofeinu s citronovo-limetkovou příchutí. Poprvé byla vytvořena ve Spojených státech v roce 1929 společností, která je nyní známá jako Dr Pepper Snapple Group. Název „7UP“ byl údajně odvozen od sedmi hlavních ingrediencí, které se původně používaly k výrobě nápoje a mezi něž patřil i citrát lithný, v té době lék stabilizující náladu. Používání citrátu lithného však bylo v roce 1950 ukončeno. Dnes nápoj 7UP prodává a distribuuje společnost PepsiCo v mnoha částech světa. Nápoj se prodává ve více než 100 zemích a je známý pro svůj charakteristický zelený obal a svěží, osvěžující chuť.

Jak velký je obchod s nealkoholickými nápoji?

Zdroj: Getty Images

Obchod s nealkoholickými nápoji je poměrně rozsáhlý a významný, celosvětový obrat se odhaduje na více než 240 miliard dolarů v roce 2020. Nealkoholické nápoje jsou hojně konzumovány v mnoha částech světa a jsou k dispozici v široké škále příchutí a druhů, včetně sycených a nesycených nápojů, ovocných šťáv, energetických nápojů a sportovních nápojů. Mezi hlavní společnosti v odvětví nealkoholických nápojů patří Coca-Cola, PepsiCo, Nestlé, Dr. Pepper Snapple Group a Red Bull. Tyto společnosti mají rozsáhlé distribuční sítě a marketingové kampaně a investují velké prostředky do výzkumu a vývoje, aby vytvořily nové výrobky a rozšířily svůj podíl na trhu. Přestože toto odvětví v posledních letech čelí stále větší kontrole kvůli obavám z dopadů sladkých nápojů na zdraví, zůstává významným hráčem na světovém trhu s nápoji.

I když jasná plechovka a skvělá grafika mohou pomoci.Od svého uvedení na trh v roce 1929 je logo 7UP rozkošně nekonzistentní. Zatímco některé kmenové značky se soustředí na ledově rychlý vývoj a občasné úpravy, 7UP zřejmě již dlouho přijímá změny jako svůj designový étos. V průběhu let tak vznikly například geniální obaly Futura Dot od Thomase Millera, billboardy od Miltona Glasera nebo kdysi všudypřítomné logo s maskotem „Cool Spot“ z 90. let.Ačkoli značka vždy oscilovala mezi moderním a retro stylem, dnes se 7UP vrací s novým vzhledem, který vyvažuje obojí. Když společnost PepsiCo před více než sedmi lety značku naposledy upravovala, představila vzhled, který vzdával typografickou poctu počátkům limonády . Osvěžení přistálo v designových ročenkách a nejnovější verze staví na svých nejsilnějších prvcích, zachovává umístění červené tečky „nahoru“ a zároveň přidává definitivní pocit pohybu a energie díky tomu, že designéři posunuli kapkovitý stín „7“ do zdánlivého extrému.Paleta a celková kompozice mezitím sází na citron a limetku, což má velký efekt, a přesto působí zenově ve srovnání s firemním bratrancem Mountain Dew, který působí jako roztřepaný chaos. Náš oblíbený detail: Na horním okraji stínu jsou plátky ovoce, které hravě přecházejí z citronů na limetky.Jediná nevýhoda? Pokud jste v USA, budete muset naskočit do letadla, abyste obal viděli osobně. To proto, že někdejší majitel Philip Morris prodal v polovině 80. let mezinárodní práva na 7UP společnosti PepsiCo a domácí distribuci vlastní Keurig Dr. Pepper. To všechno vedlo k tomu, že se logo trochu změnilo a domácí odrůdy získaly mnohem očekávanější estetiku nápojových ubrousků.Od března se má nejnovější iterace PepsiCo rozšířit do Bangladéše, Číny, Egypta, Indie, Irska, Latinské Ameriky, Pákistánu, Saúdské Arábie, Velké Británie a na všechny evropské trhy – což možná činí efektivní systém designu ještě důležitějším, když pokrývá tolik území v tolika jazycích a kulturách.S redesignem přirozeně přichází i příběh značky – v tiskové zprávě se uvádí, že koncept „přidává do každodenního života okamžiky ‚UPliftment‘. Posláním značky 7UP je nabídnout lehkou úlevu od všednosti každodenního života tím, že přináší momenty UPliftment, pozitivitu a překvapení.“Nakonec to ale nepotřebuje. Někdy stačí osvěžující osvěžení.Chcete využít této příležitosti?7UP7UP je značka nealkoholického nápoje bez kofeinu s citronovo-limetkovou příchutí. Poprvé byla vytvořena ve Spojených státech v roce 1929 společností, která je nyní známá jako Dr Pepper Snapple Group. Název „7UP“ byl údajně odvozen od sedmi hlavních ingrediencí, které se původně používaly k výrobě nápoje a mezi něž patřil i citrát lithný, v té době lék stabilizující náladu. Používání citrátu lithného však bylo v roce 1950 ukončeno. Dnes nápoj 7UP prodává a distribuuje společnost PepsiCo v mnoha částech světa. Nápoj se prodává ve více než 100 zemích a je známý pro svůj charakteristický zelený obal a svěží, osvěžující chuť.Jak velký je obchod s nealkoholickými nápoji?Obchod s nealkoholickými nápoji je poměrně rozsáhlý a významný, celosvětový obrat se odhaduje na více než 240 miliard dolarů v roce 2020. Nealkoholické nápoje jsou hojně konzumovány v mnoha částech světa a jsou k dispozici v široké škále příchutí a druhů, včetně sycených a nesycených nápojů, ovocných šťáv, energetických nápojů a sportovních nápojů. Mezi hlavní společnosti v odvětví nealkoholických nápojů patří Coca-Cola, PepsiCo, Nestlé, Dr. Pepper Snapple Group a Red Bull. Tyto společnosti mají rozsáhlé distribuční sítě a marketingové kampaně a investují velké prostředky do výzkumu a vývoje, aby vytvořily nové výrobky a rozšířily svůj podíl na trhu. Přestože toto odvětví v posledních letech čelí stále větší kontrole kvůli obavám z dopadů sladkých nápojů na zdraví, zůstává významným hráčem na světovém trhu s nápoji.
Tagy: 7UPbusinessmarketing


    Chcete využít této příležitosti?


    Zanechte své kontaktní údaje, ozve se Vám licencovaný specialista a zároveň získáte:

    • Přístup k nejžhavějším IPO a investičním trendům.

    • Pravidelnou dávku aktuálních tipů pro Vaše portfolio v našem Newsletteru.

    • Investiční portfolio

    Máte zkušenosti s investováním?

    Jakou částku jste připraven použít na investování?



    Odesláním formuláře souhlasíte se zasíláním newsletteru Burzovní svět. Odhlásit se můžete kdykoli.

    Advertisement

    Breaking.

    18:04

    S&P zvyšuje rating GE Vernova na ‚BBB‘ díky zvýšené ziskovosti.

    17:55

    Morgan Stanley identifikuje tři hlavní faktory podporující optimistický výhled Meta pro rok 2026.

    17:51

    Northrop Grumman a letectvo dokončují zkoušku oddělení raket F-16.

    17:48

    UBS zahrnuje tři nová jména do svého seznamu předních švýcarských akcií pro rok 2026.

    17:44

    Marocký akciový trh uzavírá poklesem; index Moroccan All Shares klesl o 0,11 %

    17:41

    Akcie Rhythm Pharmaceuticals prudce vzrostly po úspěšných výsledcích zkoušek.

    Advertisement

    Příležitosti.

    Zdroj: Bloomberg
    Akcie

    Akcie Roku už letos posílily o více než 40 %, Jefferies očekává další růst

    11 prosince, 2025

    Akcie streamovací společnosti Roku mají za sebou mimořádně silný rok, během kterého vzrostly o více než 40 %.

    Zdroj: Burzovnísvět

    IPO JST a Beta Technologies: emise potvrzují sílu závěru roku 2025

    11 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Energetické tituly zůstávají na radaru Goldman Sachs díky růstu i ocenění

    11 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Google stahuje náskok ChatGPT, Gemini prudce roste a mění trh AI

    11 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Raymond James sází na obrat u Blue Owl Capital a zvyšuje rating

    10 prosince, 2025

    IPO Radar.

    Medline Inc.

    Datum IPO: 17 prosince, 2025
    Potenciální ocenění: 55,3 miliardy USD

    Buďte u toho

    Nejčtenější zprávy.

    CSG získává mnohamiliardový kontrakt na munici a posiluje svou globální pozici

    10 prosince, 2025

    Akcie jsou před rozhodnutím Fedu volatilní; pozornost se soustředí na trh práce

    9 prosince, 2025

    Goldman Sachs vidí další růst u akcií Nvidia, Wynn Resorts i dalších titulů

    7 prosince, 2025

    S&P 500 uzavřel níže, investoři jsou opatrní před rozhodnutím Fedu

    9 prosince, 2025

    Akcie Victoria’s Secret rostou, výsledky potvrzují úspěch strategie oživení

    7 prosince, 2025

    S&P 500 končí výše, Fed snížil sazby již potřetí v tomto roce

    10 prosince, 2025

    Akcie Tesla klesají, analytici se rozcházejí v názorech na pokrok FSD

    11 prosince, 2025

    Regulátoři vyzývají k přijetí opatření proti „front-runningu“ od tvůrců trhu

    8 prosince, 2025
    Advertisement

    Tip editora.

    Zdroj: BurzovníSvět.cz
    Tip editora

    Bublina na trhu nezastavila boom umělé inteligence v Silicon Valley

    30 listopadu, 2025

    Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...

    Advertisement

    Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

    Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

    • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
    • Reklama
    • Kontakt

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Název nebo symbol
    Žádný výsledek
    Zobrazit všechny výsledky
    • Burzy
      • Headlines
      • Breaking
      • Akcie
      • ETF
      • Dividendy
      • IPO
      • Forex
      • Komodity
      • Kryptoměny
      • Ekonomika
      • Hospodářské výsledky
    • Příležitost
    • IPO Radar
    • Nejčtenější
    • Bullionář Daily
    • Úspěch
      • Alternativní investice
      • Škola bullionáře
      • Miliardáři
      • Business
      • Bullionářova knihspirace
      • Bullionářův almanach
      • Bullionářův slovníček
    • AI
    • Česko
    • Invest mentoring
    • E-booky
    • Srovnávač brokerů
    • Kariéra
    • Pomoc investorům
    Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    ·
    Poslední událost
    Poslední událost

      Používáme soubory cookie a podobné technologie, které jsou nezbytné pro provoz webových stránek. Další soubory cookie se používají k provádění analýzy používání webových stránek. Pokračováním v používání našich webových stránek vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. Další informace naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.