Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    NAVN 31 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    BETA 3 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    NAVN 31 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    BETA 3 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Nový vzhled loga společnosti 7Up je příjemným osvěžením klasického loga

Vyniknout v uličce s nápoji není v dnešní době snadné.

Andrej Krúpa Autor: Andrej Krúpa
21 února, 2023
4 min. čtení
Zdroj: Getty Images

Zdroj: Getty Images

4 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

I když jasná plechovka a skvělá grafika mohou pomoci.

Od svého uvedení na trh v roce 1929 je logo 7UP rozkošně nekonzistentní. Zatímco některé kmenové značky se soustředí na ledově rychlý vývoj a občasné úpravy, 7UP zřejmě již dlouho přijímá změny jako svůj designový étos. V průběhu let tak vznikly například geniální obaly Futura Dot od Thomase Millera, billboardy od Miltona Glasera nebo kdysi všudypřítomné logo s maskotem „Cool Spot“ z 90. let.

Ačkoli značka vždy oscilovala mezi moderním a retro stylem, dnes se 7UP vrací s novým vzhledem, který vyvažuje obojí. Když společnost PepsiCo před více než sedmi lety značku naposledy upravovala, představila vzhled, který vzdával typografickou poctu počátkům limonády (poté, co vynálezce Charles Leiper Grigg opustil svůj původní název „Bib-Label Lithiated Lemon-Lime Soda“, který obsahoval zejména… lithium). Osvěžení přistálo v designových ročenkách a nejnovější verze staví na svých nejsilnějších prvcích, zachovává umístění červené tečky „nahoru“ a zároveň přidává definitivní pocit pohybu a energie díky tomu, že designéři posunuli kapkovitý stín „7“ do zdánlivého extrému.

Paleta a celková kompozice mezitím sází na citron a limetku, což má velký efekt, a přesto působí zenově ve srovnání s firemním bratrancem Mountain Dew, který působí jako roztřepaný chaos. Náš oblíbený detail: Na horním okraji stínu jsou plátky ovoce, které hravě přecházejí z citronů na limetky.

Jediná nevýhoda? Pokud jste v USA, budete muset naskočit do letadla, abyste obal viděli osobně. To proto, že někdejší majitel Philip Morris (ano, ten Philip Morris) prodal v polovině 80. let mezinárodní práva na 7UP společnosti PepsiCo a domácí distribuci vlastní Keurig Dr. Pepper. To všechno vedlo k tomu, že se logo trochu změnilo a domácí odrůdy získaly mnohem očekávanější estetiku nápojových ubrousků.

Zdroj: Getty Images

Od března se má nejnovější iterace PepsiCo rozšířit do Bangladéše, Číny, Egypta, Indie, Irska, Latinské Ameriky, Pákistánu, Saúdské Arábie, Velké Británie a na všechny evropské trhy – což možná činí efektivní systém designu ještě důležitějším, když pokrývá tolik území v tolika jazycích a kulturách.

Advertisement

S redesignem přirozeně přichází i příběh značky – v tiskové zprávě se uvádí, že koncept „přidává do každodenního života okamžiky ‚UPliftment‘. Posláním značky 7UP je nabídnout lehkou úlevu od všednosti každodenního života tím, že přináší momenty UPliftment, pozitivitu a překvapení.“

Nakonec to ale nepotřebuje. Někdy stačí osvěžující osvěžení.

Chcete využít této příležitosti?

7UP

7UP je značka nealkoholického nápoje bez kofeinu s citronovo-limetkovou příchutí. Poprvé byla vytvořena ve Spojených státech v roce 1929 společností, která je nyní známá jako Dr Pepper Snapple Group. Název „7UP“ byl údajně odvozen od sedmi hlavních ingrediencí, které se původně používaly k výrobě nápoje a mezi něž patřil i citrát lithný, v té době lék stabilizující náladu. Používání citrátu lithného však bylo v roce 1950 ukončeno. Dnes nápoj 7UP prodává a distribuuje společnost PepsiCo v mnoha částech světa. Nápoj se prodává ve více než 100 zemích a je známý pro svůj charakteristický zelený obal a svěží, osvěžující chuť.

Jak velký je obchod s nealkoholickými nápoji?

Zdroj: Getty Images

Obchod s nealkoholickými nápoji je poměrně rozsáhlý a významný, celosvětový obrat se odhaduje na více než 240 miliard dolarů v roce 2020. Nealkoholické nápoje jsou hojně konzumovány v mnoha částech světa a jsou k dispozici v široké škále příchutí a druhů, včetně sycených a nesycených nápojů, ovocných šťáv, energetických nápojů a sportovních nápojů. Mezi hlavní společnosti v odvětví nealkoholických nápojů patří Coca-Cola, PepsiCo, Nestlé, Dr. Pepper Snapple Group a Red Bull. Tyto společnosti mají rozsáhlé distribuční sítě a marketingové kampaně a investují velké prostředky do výzkumu a vývoje, aby vytvořily nové výrobky a rozšířily svůj podíl na trhu. Přestože toto odvětví v posledních letech čelí stále větší kontrole kvůli obavám z dopadů sladkých nápojů na zdraví, zůstává významným hráčem na světovém trhu s nápoji.

I když jasná plechovka a skvělá grafika mohou pomoci.Od svého uvedení na trh v roce 1929 je logo 7UP rozkošně nekonzistentní. Zatímco některé kmenové značky se soustředí na ledově rychlý vývoj a občasné úpravy, 7UP zřejmě již dlouho přijímá změny jako svůj designový étos. V průběhu let tak vznikly například geniální obaly Futura Dot od Thomase Millera, billboardy od Miltona Glasera nebo kdysi všudypřítomné logo s maskotem „Cool Spot“ z 90. let.Ačkoli značka vždy oscilovala mezi moderním a retro stylem, dnes se 7UP vrací s novým vzhledem, který vyvažuje obojí. Když společnost PepsiCo před více než sedmi lety značku naposledy upravovala, představila vzhled, který vzdával typografickou poctu počátkům limonády . Osvěžení přistálo v designových ročenkách a nejnovější verze staví na svých nejsilnějších prvcích, zachovává umístění červené tečky „nahoru“ a zároveň přidává definitivní pocit pohybu a energie díky tomu, že designéři posunuli kapkovitý stín „7“ do zdánlivého extrému.Paleta a celková kompozice mezitím sází na citron a limetku, což má velký efekt, a přesto působí zenově ve srovnání s firemním bratrancem Mountain Dew, který působí jako roztřepaný chaos. Náš oblíbený detail: Na horním okraji stínu jsou plátky ovoce, které hravě přecházejí z citronů na limetky.Jediná nevýhoda? Pokud jste v USA, budete muset naskočit do letadla, abyste obal viděli osobně. To proto, že někdejší majitel Philip Morris prodal v polovině 80. let mezinárodní práva na 7UP společnosti PepsiCo a domácí distribuci vlastní Keurig Dr. Pepper. To všechno vedlo k tomu, že se logo trochu změnilo a domácí odrůdy získaly mnohem očekávanější estetiku nápojových ubrousků.Od března se má nejnovější iterace PepsiCo rozšířit do Bangladéše, Číny, Egypta, Indie, Irska, Latinské Ameriky, Pákistánu, Saúdské Arábie, Velké Británie a na všechny evropské trhy – což možná činí efektivní systém designu ještě důležitějším, když pokrývá tolik území v tolika jazycích a kulturách.S redesignem přirozeně přichází i příběh značky – v tiskové zprávě se uvádí, že koncept „přidává do každodenního života okamžiky ‚UPliftment‘. Posláním značky 7UP je nabídnout lehkou úlevu od všednosti každodenního života tím, že přináší momenty UPliftment, pozitivitu a překvapení.“Nakonec to ale nepotřebuje. Někdy stačí osvěžující osvěžení.Chcete využít této příležitosti?7UP7UP je značka nealkoholického nápoje bez kofeinu s citronovo-limetkovou příchutí. Poprvé byla vytvořena ve Spojených státech v roce 1929 společností, která je nyní známá jako Dr Pepper Snapple Group. Název „7UP“ byl údajně odvozen od sedmi hlavních ingrediencí, které se původně používaly k výrobě nápoje a mezi něž patřil i citrát lithný, v té době lék stabilizující náladu. Používání citrátu lithného však bylo v roce 1950 ukončeno. Dnes nápoj 7UP prodává a distribuuje společnost PepsiCo v mnoha částech světa. Nápoj se prodává ve více než 100 zemích a je známý pro svůj charakteristický zelený obal a svěží, osvěžující chuť.Jak velký je obchod s nealkoholickými nápoji?Obchod s nealkoholickými nápoji je poměrně rozsáhlý a významný, celosvětový obrat se odhaduje na více než 240 miliard dolarů v roce 2020. Nealkoholické nápoje jsou hojně konzumovány v mnoha částech světa a jsou k dispozici v široké škále příchutí a druhů, včetně sycených a nesycených nápojů, ovocných šťáv, energetických nápojů a sportovních nápojů. Mezi hlavní společnosti v odvětví nealkoholických nápojů patří Coca-Cola, PepsiCo, Nestlé, Dr. Pepper Snapple Group a Red Bull. Tyto společnosti mají rozsáhlé distribuční sítě a marketingové kampaně a investují velké prostředky do výzkumu a vývoje, aby vytvořily nové výrobky a rozšířily svůj podíl na trhu. Přestože toto odvětví v posledních letech čelí stále větší kontrole kvůli obavám z dopadů sladkých nápojů na zdraví, zůstává významným hráčem na světovém trhu s nápoji.
Tagy: 7UPbusinessmarketing

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Související:

      1. Cracker Barrel po kritice ruší nové logo a vrací se k tradici
      2. UBS doporučuje nakupovat nadprůměrně výkonné akcie s potenciálem dalšího růstu
      3. PepsiCo je dividendový král, který prochází náročnějším obdobím
      4. Aktivista Elliott tlačí na PepsiCo: inspirujte se Coca-Colou
      Advertisement

      Breaking.

      23:52

      Ruské trhy na houpačce: Stabilita pod tlakem globálních změn

      23:32

      Softbank investuje miliardy do budoucnosti umělé inteligence OpenAI

      23:25

      Lucy Powellová: Hlas změny v britské politické scéně

      23:22

      Trumpův krok vyhrocuje obchodní napětí s Kanadou

      22:52

      Visionary Holdings pod tlakem: Zpoždění zprávy a nové partnerství

      22:33

      Exxon vs. Kalifornie: Bitva o klimatické informace začíná!

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Shutterstock
      Akcie

      Microsoft může znovu růst díky Azure a Copilotu, říkají analytici

      25 října, 2025

      Akcie společnosti Microsoft se v posledních měsících nachází ve fázi konsolidace, kdy po silném růstu z dubnových minim a dosažení...

      Zdroj: Getty Images

      KeyBanc věří v růst Amazonu díky AI a expanzi v cloudu i reklamě

      24 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Las Vegas Sands hlásí silné čtvrtletní výsledky a táhne růst sektoru

      24 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Core Scientific posiluje díky upgradu, zatímco dohoda s CoreWeave slábne

      24 října, 2025
      Zdroj: Shutterstock

      Robinhood Markets dnes hlásí návrat v éře boomu krypta a opcí

      23 října, 2025

      IPO Radar.

      Navan, Inc.

      Datum IPO: 31 října, 2025
      Potenciální ocenění: 6,45 miliardy USD

      Buďte u toho

      Nejčtenější zprávy.

      KeyBanc věří v růst Amazonu díky AI a expanzi v cloudu i reklamě

      24 října, 2025

      Inflace v USA vzrostla v září méně, než se očekávalo, a to na 3 %.

      23 října, 2025

      Byty v Praze stály v pololetí podobně jako v Berlíně, Vídni či Madridu

      21 října, 2025

      S&P 500 stoupá díky technologiím a uvolnění napětí mezi USA a Čínou

      23 října, 2025

      Dow uzavřel na rekordní úrovni, 3M a Coca-Cola zazářily na poli zisků

      21 října, 2025

      Dow uzavřel poprvé nad hranicí 47 000 bodů díky mírné inflaci

      24 října, 2025

      Fed potřebuje jasnější strategii, aby investory provedl nejistým obdobím

      25 října, 2025

      S&P 500 klesá kvůli obavám z obchodní války USA a Číny a propadu Netflixu

      22 října, 2025
      Advertisement

      Tip editora.

      Zdroj: Burzovní svět
      Akcie

      Tři hvězdné IPO roku 2025: od čínských elektromobilů po evropské alarmy

      14 října, 2025

      Po dvou letech opatrnosti se globální trh s primárními emisemi (IPO) znovu probouzí. Rok 2025 přinesl několik mimořádně úspěšných debutů,...

      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
        • Hospodářské výsledky
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.