Šéfkuchař Mario Carbone loni prohlásil, že chce uspořádat historickou večeři, která bude dostatečně okázalá, aby odrážela neobyčejný rozsah a dosah zahajovacího závodu F1 v Miami. Výsledkem byl popup nazvaný Carbone Beach – odnož Carboneho impéria, které vyrábí telecí parmazán – který po čtyři večery přitahoval vysoce postavené hosty včetně Davida Beckhama, LeBrona Jamese a Dereka Jetera. Na večeři přišel miliardář Stephen Ross, předseda představenstva společnosti Related Cos., který sází na jižní Floridu. Přišly i sestry Williamsovy. Vstupenky stály 3 000 dolarů za místo a zahrnovaly jídlo, nápoje a zábavu.
Letos chce šéfkuchař se svými partnery zažít ještě tvrdší párty.
Carbone Beach zvýší počet volných míst za noc z loňských více než 200 na 400, když se vrátí do Miami v době konání Velké ceny F1. Ledové sochy budou ještě propracovanější a pojmou ještě více vaniček toro a uni.
„Žebírka Tomahawk už stárnou,“ říká Jeff Zalaznick, spoluzakladatel společnosti Major Food Group, která provozuje Carbone. „Kaviárových ruliček je víc, než kdokoli může sníst.“ Stoly budou vybaveny šampaňským, starým burgundským a lahvemi tequily. V kuchyni bude každý večer vařit sám Mario Carbone.
Zdroj: Getty Images
Cena vstupenky se nezměnila. Místo konání a účinkující zatím nebyli oznámeni, ale akce bude podobná původní extravaganci na pláži: Prostor bude osazen lustry a vyzdoben vozy F1. V loňském roce vystoupila celá škála účinkujících od Andrey Bocelliho přes Kygo až po Nas. Sponzorem akce bude opět společnost American Express Co. a vstupenky si budou moci zakoupit pouze držitelé karet.
V jídelním lístku se bude opět objevovat směs klasických jídel Carbone, jako jsou pikantní rigatoni s vodkou, krevety jumbo a salát Caesar, a další možnosti vytvořené pro tuto party, říká Zalaznick. Kromě restaurací Carbone patří do impéria skupiny newyorské podniky jako Grill v Seagram Building a nová restaurace Torrisi Italian Specialties v Soho a pobočky Sadelle’s po celém světě od Dallasu po Rijád.
V loňském roce přinesl první ročník Velké ceny Miami do města údajně 350 milionů dolarů. Návštěvníci závodů utratili v průměru 1940 dolarů na osobu, což je téměř dvojnásobek výdajů typického miamského turisty – možná i vliv jednoho nebo dvou míst na pláži Carbone. Poptávka po vstupenkách na dostihy od loňského roku vzrostla, takže přibylo 3 000 míst na tribunách, celkem 56 000 míst. Vstupenky budou druhé nejdražší na turné F1, hned po vstupenkách na listopadovou Velkou cenu Las Vegas. Všeobecné vstupné za třídenní permanentky v Miami začíná na 590 dolarech, ceny míst k sezení obvykle přesahují 1 000 dolarů v závislosti na lokalitě. Vstup do Paddock Clubu bude stát více než 10 000 dolarů.
Díky těmto číslům by se druhá sezóna Carbone Beach mohla jevit jako relativně výhodná koupě, přinejmenším pro pokračující proud přírůstků na Wall Street South. Vysoká cena vstupenky je podle majitelů způsobena náklady na vytvoření zážitku na míru na prvotřídní nemovitosti na South Beach během víkendu F1 a následným zásobováním jídlem a nápoji s vysokou cenou a baviči.
Letos Zalaznick mění zasedací pořádek. Na loňské akci sedělo u stolů jednotně 10 lidí, jako na bar micva ze staré školy. Letos se na půdorys vejde osm až čtrnáct lidí. Zalaznick říká, že vzhledem k žádostem, které již přišly, bude většina prodejů směřovat k plným stolům. (S odvoláním na firemní politiku odmítá jmenovat hosty.)
Zdroj: Getty Images
Večeře, tanec a zábava se protáhnou – i když ne podle miamských standardů. „Naším cílem je uspořádat tu nejúžasnější večeři,“ říká Zalaznick. Pak „se můžete bavit celou noc někde jinde“.
Vstupenky na akci budou v prodeji na webu Carbonebeach.com od 6. dubna. Zákazníci, kteří chtějí požádat o stoly, jejichž cena začíná na 24 000 USD, se mohou od čtvrtka zapsat na čekací listinu na webových stránkách.
F1 se bude konat v Miami 4. až 7. května 2023. Hlavním sponzorem je crypto.com
Šéfkuchař Mario Carbone loni prohlásil, že chce uspořádat historickou večeři, která bude dostatečně okázalá, aby odrážela neobyčejný rozsah a dosah zahajovacího závodu F1 v Miami. Výsledkem byl popup nazvaný Carbone Beach – odnož Carboneho impéria, které vyrábí telecí parmazán – který po čtyři večery přitahoval vysoce postavené hosty včetně Davida Beckhama, LeBrona Jamese a Dereka Jetera. Na večeři přišel miliardář Stephen Ross, předseda představenstva společnosti Related Cos., který sází na jižní Floridu. Přišly i sestry Williamsovy. Vstupenky stály 3 000 dolarů za místo a zahrnovaly jídlo, nápoje a zábavu.Letos chce šéfkuchař se svými partnery zažít ještě tvrdší párty.Carbone Beach zvýší počet volných míst za noc z loňských více než 200 na 400, když se vrátí do Miami v době konání Velké ceny F1. Ledové sochy budou ještě propracovanější a pojmou ještě více vaniček toro a uni.„Žebírka Tomahawk už stárnou,“ říká Jeff Zalaznick, spoluzakladatel společnosti Major Food Group, která provozuje Carbone. „Kaviárových ruliček je víc, než kdokoli může sníst.“ Stoly budou vybaveny šampaňským, starým burgundským a lahvemi tequily. V kuchyni bude každý večer vařit sám Mario Carbone.Cena vstupenky se nezměnila. Místo konání a účinkující zatím nebyli oznámeni, ale akce bude podobná původní extravaganci na pláži: Prostor bude osazen lustry a vyzdoben vozy F1. V loňském roce vystoupila celá škála účinkujících od Andrey Bocelliho přes Kygo až po Nas. Sponzorem akce bude opět společnost American Express Co. a vstupenky si budou moci zakoupit pouze držitelé karet.V jídelním lístku se bude opět objevovat směs klasických jídel Carbone, jako jsou pikantní rigatoni s vodkou, krevety jumbo a salát Caesar, a další možnosti vytvořené pro tuto party, říká Zalaznick. Kromě restaurací Carbone patří do impéria skupiny newyorské podniky jako Grill v Seagram Building a nová restaurace Torrisi Italian Specialties v Soho a pobočky Sadelle’s po celém světě od Dallasu po Rijád.Chcete využít této příležitosti?V loňském roce přinesl první ročník Velké ceny Miami do města údajně 350 milionů dolarů. Návštěvníci závodů utratili v průměru 1940 dolarů na osobu, což je téměř dvojnásobek výdajů typického miamského turisty – možná i vliv jednoho nebo dvou míst na pláži Carbone. Poptávka po vstupenkách na dostihy od loňského roku vzrostla, takže přibylo 3 000 míst na tribunách, celkem 56 000 míst. Vstupenky budou druhé nejdražší na turné F1, hned po vstupenkách na listopadovou Velkou cenu Las Vegas. Všeobecné vstupné za třídenní permanentky v Miami začíná na 590 dolarech, ceny míst k sezení obvykle přesahují 1 000 dolarů v závislosti na lokalitě. Vstup do Paddock Clubu bude stát více než 10 000 dolarů.Díky těmto číslům by se druhá sezóna Carbone Beach mohla jevit jako relativně výhodná koupě, přinejmenším pro pokračující proud přírůstků na Wall Street South. Vysoká cena vstupenky je podle majitelů způsobena náklady na vytvoření zážitku na míru na prvotřídní nemovitosti na South Beach během víkendu F1 a následným zásobováním jídlem a nápoji s vysokou cenou a baviči.Letos Zalaznick mění zasedací pořádek. Na loňské akci sedělo u stolů jednotně 10 lidí, jako na bar micva ze staré školy. Letos se na půdorys vejde osm až čtrnáct lidí. Zalaznick říká, že vzhledem k žádostem, které již přišly, bude většina prodejů směřovat k plným stolům. Večeře, tanec a zábava se protáhnou – i když ne podle miamských standardů. „Naším cílem je uspořádat tu nejúžasnější večeři,“ říká Zalaznick. Pak „se můžete bavit celou noc někde jinde“.Vstupenky na akci budou v prodeji na webu Carbonebeach.com od 6. dubna. Zákazníci, kteří chtějí požádat o stoly, jejichž cena začíná na 24 000 USD, se mohou od čtvrtka zapsat na čekací listinu na webových stránkách. F1 se bude konat v Miami 4. až 7. května 2023. Hlavním sponzorem je crypto.com
Meta Platforms zažila ve čtvrtek výrazný nárůst pozornosti investorů poté, co agentura Bloomberg zveřejnila informaci, že vedení společnosti zvažuje razantní...
Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...