Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    NAVN 30 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    BETA 4 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    BLLN 6 listopadu, 2025

    Molekulárně diagnostická společnost vyvíjející prenatalní a onkologické testy

    AERO 6 listopadu, 2025

    Mexický letecký dopravce, který poskytuje mezinárodní i vnitrostátní lety

    Minulé IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    NAVN 30 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    BETA 4 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    BLLN 6 listopadu, 2025

    Molekulárně diagnostická společnost vyvíjející prenatalní a onkologické testy

    AERO 6 listopadu, 2025

    Mexický letecký dopravce, který poskytuje mezinárodní i vnitrostátní lety

    Minulé IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Jak může efektivní komunikace podpořit udržení zaměstnanců ve firmě?

Toto je 5 kompetencí, které musí vedoucí pracovníci v oblasti komunikace zdokonalit, aby mohli co nejlépe reprezentovat své organizace uvnitř i navenek.

Andrej Krúpa Autor: Andrej Krúpa
25 dubna, 2023
5 min. čtení
group of people having a meeting

Zdroj: Unsplash

5 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Zaměstnanci se stali nejnepolapitelnějšími zákazníky vrcholového vedení. Generální ředitelé někdy říkají, že jejich nejcennější aktivum každý večer opouští budovu. Dnes to platí z poloviny: Zaměstnanci mají vysokou hodnotu, ale mnozí z nich už do kanceláře nepřicházejí a někteří budovu opouštějí nadobro.

Generální ředitelé by za normálních okolností hledali řešení tichého odchodu a velké výpovědi u personálního oddělení. Zaměstnanci jsou vyčerpaní pandemií a přetrvávajícími sociálními, finančními a politickými problémy. Řeší pocity izolace, skepse a nedostatku sounáležitosti na pracovišti.

Současný stav práce vyžaduje bližší pohled na organizační schéma a roli komunikátora. Komunikátor může mít tituly od ředitele komunikace přes viceprezidenta pro zaměstnaneckou kulturu až po ředitele pro vztahy s veřejností. Ačkoli jsou často začleněni do oddělení lidských zdrojů nebo marketingu, jejich výchozí rolí je někdy role vykonavatele příkazů, nikoli stratéga.

Komunikátor je srdcem a duší pracoviště. Jsou tajnou ingrediencí pro udržení zaměstnanců.

Programming
Zdroj: Unsplash

Jedním z důsledků pandemie je, že zaměstnanci požadují od svého zaměstnavatele větší transparentnost a autenticitu a důkaz, že mu na nich záleží, a to nejen tím, že je spravedlivě zaplatí, ale tím, že věnuje pozornost jejich celému já: jejich fyzické, duševní, sociální a finanční pohodě. Denně hodnotí generálního ředitele a veřejně ho činí odpovědným na rostoucím seznamu sociálních platforem. 

Advertisement

Ti, kdo se zabývají strategiemi budování značky zaměstnavatele, vědí, že jde o výzvu směrem dovnitř, která vyžaduje efektivní komunikaci se zaměstnanci. Vyžaduje transparentnost ze strany generálního ředitele, lepší komunikaci mezi manažery a zaměstnanci a kulturu, v níž zaměstnanci věří v účel své společnosti. 

Všechny sebelepší plány týkající se benefitů, firemního poslání a kariérních příležitostí jsou pro většinu zaměstnanců ztraceny, pokud nejsou správně komunikovány. Vysoké zisky nebo růstová trajektorie společnosti jsou skvělé pro akcionáře, ale nespokojení zaměstnanci mohou firmu položit během jedné newyorské minuty.

Chcete využít této příležitosti?

PARTNERSTVÍ MEZI ŘEDITELEM A KOMUNIKÁTOREM JE KLÍČEM K UDRŽENÍ SILNÉ KULTURY

Zatímco vedení společnosti musí více investovat do komunikační funkce, komunikátoři si musí zvýšit kvalifikaci a změnit priority, aby se lépe přizpůsobili generálnímu řediteli. Například napsat dobrou tiskovou zprávu je sice stále základem vztahů s médii, ale je to méně důležité než vědět, jak rozvíjet smysluplné vztahy s novináři.

Spacious boardroom
Zdroj: Unsplash

Plán diverzity, rovnosti a inkluze je sice důležitý, ale dobrý komunikátor se ujistí, že to, co se skrývá za písmeny D, E a I, je neprůstřelné, než se vydá ven a začne vychvalovat působivou strategii DEI své společnosti. Chytří komunikátoři vědí, že než začnou zvát lidi do domu, musí opravit základy svého domu a uklidit některé nepořádky. Generální ředitelé se musí zabývat problémy DEI své společnosti, a ne požadovat PR kampaň kolem polovičatých iniciativ.

Ještě nikdy nebyla taková doba, aby komunikátoři využili své jedinečné postavení hlavního vypravěče a ochránce značky ke spoluvytváření lepšího prostředí na pracovišti, které z tichého odchodu a velké výpovědi udělá slova psaná malými písmeny s menším dopadem.

Generální ředitelé, kteří kladou důraz na pohodu zaměstnanců, budou od svých vedoucích komunikace očekávat rozvoj těchto pěti kompetencí, které budou hrát rozhodující roli při jejich rozvoji.

BUDOVÁNÍ VZTAHŮ

To se podle nejnovějšího průzkumu HarrisX/Ragan mezi více než 500 komunikačními pracovníky a generálními řediteli umístilo na první místo v seznamu kompetencí, které generální ředitelé u svých komunikačních lídrů nejvíce oceňují. Generální ředitelé musí pustit vedoucí komunikace do zasedací místnosti a na další strategická jednání a motivovat k mezioborové spolupráci s personálním oddělením a marketingem.

PLYNULOST V PODNIKÁNÍ

Startup office with a ping-pong table and desk
Zdroj: Unsplash

Každý, kdo zastává vedoucí pozici, by měl rozumět podnikání své společnosti zevnitř. Měli by tíhnout k datům a plynně ovládat obchodní termíny od P&L po GAAP. Komunikátor, který dokáže propojit to, co dělá, s hospodářskými výsledky, si pravděpodobně získá pozornost a respekt generálního ředitele. Empatický generální ředitel dá komunikátorovi při orientaci v rozvahách určitý prostor.

STRATEGICKÉ ŘÍZENÍ PROJEKTŮ

Firemní komunikátor je zodpovědný za širokou škálu oblastí, od krizového řízení po vztahy s médii, od firemní odpovědnosti po finanční komunikaci. Vzhledem k závratné škále neustále zapnutých platforem musí být silný komunikátor mistrem v organizaci a určování priorit iniciativ. Dovednosti v oblasti řízení projektů jsou podceňovány, o strategickém řízení projektů se téměř nemluví.

PÍSEMNOSTI

Co se stalo s dobrým psaním? Generální ředitelé předpokládají, že jejich komunikační oddělení tvoří skvělí spisovatelé. Musí si to ověřit. Je třeba věnovat více pozornosti abecedě psaní.

Zaměstnanci se stali nejnepolapitelnějšími zákazníky vrcholového vedení. Generální ředitelé někdy říkají, že jejich nejcennější aktivum každý večer opouští budovu. Dnes to platí z poloviny: Zaměstnanci mají vysokou hodnotu, ale mnozí z nich už do kanceláře nepřicházejí a někteří budovu opouštějí nadobro.Generální ředitelé by za normálních okolností hledali řešení tichého odchodu a velké výpovědi u personálního oddělení. Zaměstnanci jsou vyčerpaní pandemií a přetrvávajícími sociálními, finančními a politickými problémy. Řeší pocity izolace, skepse a nedostatku sounáležitosti na pracovišti.Současný stav práce vyžaduje bližší pohled na organizační schéma a roli komunikátora. Komunikátor může mít tituly od ředitele komunikace přes viceprezidenta pro zaměstnaneckou kulturu až po ředitele pro vztahy s veřejností. Ačkoli jsou často začleněni do oddělení lidských zdrojů nebo marketingu, jejich výchozí rolí je někdy role vykonavatele příkazů, nikoli stratéga.Komunikátor je srdcem a duší pracoviště. Jsou tajnou ingrediencí pro udržení zaměstnanců.Jedním z důsledků pandemie je, že zaměstnanci požadují od svého zaměstnavatele větší transparentnost a autenticitu a důkaz, že mu na nich záleží, a to nejen tím, že je spravedlivě zaplatí, ale tím, že věnuje pozornost jejich celému já: jejich fyzické, duševní, sociální a finanční pohodě. Denně hodnotí generálního ředitele a veřejně ho činí odpovědným na rostoucím seznamu sociálních platforem. Ti, kdo se zabývají strategiemi budování značky zaměstnavatele, vědí, že jde o výzvu směrem dovnitř, která vyžaduje efektivní komunikaci se zaměstnanci. Vyžaduje transparentnost ze strany generálního ředitele, lepší komunikaci mezi manažery a zaměstnanci a kulturu, v níž zaměstnanci věří v účel své společnosti. Všechny sebelepší plány týkající se benefitů, firemního poslání a kariérních příležitostí jsou pro většinu zaměstnanců ztraceny, pokud nejsou správně komunikovány. Vysoké zisky nebo růstová trajektorie společnosti jsou skvělé pro akcionáře, ale nespokojení zaměstnanci mohou firmu položit během jedné newyorské minuty.Chcete využít této příležitosti?PARTNERSTVÍ MEZI ŘEDITELEM A KOMUNIKÁTOREM JE KLÍČEM K UDRŽENÍ SILNÉ KULTURYZatímco vedení společnosti musí více investovat do komunikační funkce, komunikátoři si musí zvýšit kvalifikaci a změnit priority, aby se lépe přizpůsobili generálnímu řediteli. Například napsat dobrou tiskovou zprávu je sice stále základem vztahů s médii, ale je to méně důležité než vědět, jak rozvíjet smysluplné vztahy s novináři.Zdroj: Unsplash Plán diverzity, rovnosti a inkluze je sice důležitý, ale dobrý komunikátor se ujistí, že to, co se skrývá za písmeny D, E a I, je neprůstřelné, než se vydá ven a začne vychvalovat působivou strategii DEI své společnosti. Chytří komunikátoři vědí, že než začnou zvát lidi do domu, musí opravit základy svého domu a uklidit některé nepořádky. Generální ředitelé se musí zabývat problémy DEI své společnosti, a ne požadovat PR kampaň kolem polovičatých iniciativ.Ještě nikdy nebyla taková doba, aby komunikátoři využili své jedinečné postavení hlavního vypravěče a ochránce značky ke spoluvytváření lepšího prostředí na pracovišti, které z tichého odchodu a velké výpovědi udělá slova psaná malými písmeny s menším dopadem.Generální ředitelé, kteří kladou důraz na pohodu zaměstnanců, budou od svých vedoucích komunikace očekávat rozvoj těchto pěti kompetencí, které budou hrát rozhodující roli při jejich rozvoji.BUDOVÁNÍ VZTAHŮTo se podle nejnovějšího průzkumu HarrisX/Ragan mezi více než 500 komunikačními pracovníky a generálními řediteli umístilo na první místo v seznamu kompetencí, které generální ředitelé u svých komunikačních lídrů nejvíce oceňují. Generální ředitelé musí pustit vedoucí komunikace do zasedací místnosti a na další strategická jednání a motivovat k mezioborové spolupráci s personálním oddělením a marketingem.PLYNULOST V PODNIKÁNÍKaždý, kdo zastává vedoucí pozici, by měl rozumět podnikání své společnosti zevnitř. Měli by tíhnout k datům a plynně ovládat obchodní termíny od P&L po GAAP. Komunikátor, který dokáže propojit to, co dělá, s hospodářskými výsledky, si pravděpodobně získá pozornost a respekt generálního ředitele. Empatický generální ředitel dá komunikátorovi při orientaci v rozvahách určitý prostor.STRATEGICKÉ ŘÍZENÍ PROJEKTŮFiremní komunikátor je zodpovědný za širokou škálu oblastí, od krizového řízení po vztahy s médii, od firemní odpovědnosti po finanční komunikaci. Vzhledem k závratné škále neustále zapnutých platforem musí být silný komunikátor mistrem v organizaci a určování priorit iniciativ. Dovednosti v oblasti řízení projektů jsou podceňovány, o strategickém řízení projektů se téměř nemluví.PÍSEMNOSTICo se stalo s dobrým psaním? Generální ředitelé předpokládají, že jejich komunikační oddělení tvoří skvělí spisovatelé. Musí si to ověřit. Je třeba věnovat více pozornosti abecedě psaní.
Tagy: businesskariérakomunikacestrategiezamestnanci

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Související:

      1. Amgen je gigant s růstovým potenciálem a stabilní dividendou
      2. Trumpova obchodní strategie a její dopady na indický program „Make in India“
      3. 30. srpna – Narodil se Warren Buffett, investiční legenda moderní doby
      4. Akcie výrobců vakcín klesají po zprávě z Trumpovy administrativy
      5. 29. září — Jak šel čas se sociální sítí Facebook a její mateřskou společností?
      6. Výše mzdy už není pro Čechy jediným kritériem při výběru práce
      7. 18. září — George Washington pokládá základní kámen Kapitolu
      Advertisement

      Breaking.

      17:09

      Eurozóna na vzestupu: JPMorgan předpovídá zlatou éru pro investory

      17:06

      NVIDIA upevňuje vedení v revoluci AI čipů do roku 2025

      17:01

      Bitmine láká investory, vlastní už 2,8 % všech ETH!

      16:58

      Kdo povede Fed? Pětice kandidátů čeká na Trumpovo rozhodnutí

      16:54

      Qualcomm vstupuje do AI hry: Akcie letí vzhůru!

      16:49

      Prenetics zaznamenává propad akcií, investoři reagují na nové plány

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      RBC zvyšuje hodnocení Honeywellu před plánovaným rozdělením v roce 2026

      27 října, 2025

      RBC Capital Markets nyní pohlíží na společnost Honeywell International s daleko větší důvěrou než v předchozích měsících.

      Zdroj: Unsplash

      Guggenheim zvyšuje důvěru v Microsoft díky šanci zpeněžit AI v Office

      27 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Akcie Progressive po výsledcích klesly, ale dlouhodobý příběh zůstává silný

      27 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Expand Energy může těžit z rostoucí poptávky po plynu pro AI centra

      27 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      BofA vyzdvihuje akcie s růstovým potenciálem před výsledky

      27 října, 2025

      IPO Radar.

      Navan, Inc.

      Datum IPO: 30 října, 2025
      Potenciální ocenění: 6,45 miliardy USD

      Buďte u toho

      Nejčtenější zprávy.

      Evergy patří mezi nejstabilnější dividendové akcie veřejných služeb v USA

      26 října, 2025

      Fed naráží na limity, mladí Američané v technologiích zůstávají bez práce

      25 října, 2025

      S&P 500 stoupá díky technologiím a uvolnění napětí mezi USA a Čínou

      23 října, 2025

      Fed potřebuje jasnější strategii, aby investory provedl nejistým obdobím

      25 října, 2025

      Inflace v USA vzrostla v září méně, než se očekávalo, a to na 3 %.

      23 října, 2025

      Tesla představuje klíčové kroky v umělé inteligenci, čipech a robotice

      26 října, 2025

      Nedostatek expertů na zlato žene mzdy nahoru, trh s talenty se přehřívá

      27 října, 2025

      Dow uzavřel poprvé nad hranicí 47 000 bodů díky mírné inflaci

      24 října, 2025
      Advertisement

      Tip editora.

      Zdroj: Burzovní svět
      Akcie

      Tři hvězdné IPO roku 2025: od čínských elektromobilů po evropské alarmy

      14 října, 2025

      Po dvou letech opatrnosti se globální trh s primárními emisemi (IPO) znovu probouzí. Rok 2025 přinesl několik mimořádně úspěšných debutů,...

      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
        • Hospodářské výsledky
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.