dubna poté, co nedávno opět změnila vedení své spotřebitelské divize.
Společnost Verizon Communications Inc. stojí opět na začátku nové kapitoly.
Telekomunikační společnost má dalšího nového vedoucího svého spotřebitelského byznysu a nadcházející výsledky hospodaření Verizonu (VZ), které budou zveřejněny před úterním zahájením obchodování, by mohly nabídnout první náznaky toho, zda se strategie společnosti v souvislosti se změnou vedení změnila.
Verizon Communications je americká telekomunikační firma. Je součástí Dow Jonesova indexu. Sídlo má v New Yorku. Od roku 2017 je Verizon druhou největší telekomunikační společností na světě podle příjmů.
Sowmyanarayan Sampath, bývalý šéf Verizon Business Group, byl počátkem března jmenován šéfem spotřebitelského byznysu Verizon po náročném roce 2022 pro společnost. Společnost Verizon vykázala v prvních třech čtvrtletích roku 2022 čisté ztráty z počtu předplatitelů v oblasti spotřebitelských bezdrátových maloobchodních telefonů po zaplacení, než ve čtvrtém čtvrtletí dosáhla kladných výsledků v této metrice.
Společnost v posledních čtvrtletích provedla různé změny ve vedení spotřebitelské divize, včetně toho, že koncem loňského roku nastoupil do čela této jednotky výkonný ředitel Hans Vestberg, který nahradil Manon Brouillette, jež ve funkci vydržela necelý rok.
Zdroj: Getty Images
Sampath po většinu posledního čtvrtletí spotřebitelskou divizi neřídil, takže samotné výsledky nemusí být nutně odrazem jeho vedení. Analytici očekávají pokles počtu předplatitelů za dané období, přičemž analytik společnosti Cowen & Co. Gregory Williams upozornil na „typickou sezónnost 1. čtvrtletí“. Jeho odhad počítá s úbytkem 272 000 postpaid telefonů v rámci spotřebitelského segmentu.
Kromě hlavních čísel budou analytici hledat širší ukazatele o stavu spotřebitelské jednotky.
„Těšíme se na informace o plánech pana Sampatha na zlepšení objemu spotřebitelských služeb, které považujeme za strukturální výzvu vzhledem k vedoucímu podílu Verizonu na trhu v kombinaci se zlepšenými provozními výsledky (zejména s ohledem na odchod zákazníků) u dvou národních konkurentů Verizonu z řad MNO (mobilních operátorů) a pronikáním kabelových sítí na trh bezdrátových služeb,“ napsal Bryan Kraft z Deutsche Bank.
Sampath přebírá funkci v době, kdy se trh bezdrátových služeb pro spotřebitele opět mění. Společnost AT&T Inc. (T), která již zveřejnila výsledky za první čtvrtletí, vykázala zpomalení růstu počtu předplatitelů ve srovnání s loňskými vysokými hodnotami, ačkoli společnost stále dosáhla značných zisků. AT&T je americká telekomunikační společnost sídlící v texaském Dallasu. Je druhým největším dodavatelem mobilních telefonů a největším dodavatelem pevných linek v USA. Poskytuje také širokopásmové předplacení televizních služeb.
„Dokud ostatní společnosti neoznámí, do jaké míry zpomalení počtu předplatitelů AT&T odráží ztrátu tržního podílu a do jaké míry prostě zpomalení trhu,“ napsal Craig MoffettNathanson z SVB MoffettNathanson poté, co AT&T zveřejnila svá čísla.
Zdroj: Getty Images
Při úvahách o nadcházející zprávě společnosti Verizon napsal Williams ze společnosti Cowen, že „přírůstky telefonů jsou ovlivněny zlepšující se dynamikou hrubého přírůstku, ačkoli se odchod začíná vracet na úroveň před pandemií, kdy očekáváme 0,80 %“ oproti očekávání Wall Street ve výši 0,79 %.
Společnost Verizon zaznamenala v prvním čtvrtletí roku 2019, tedy před začátkem pandemie, odliv bezdrátových maloobchodních postpaid telefonů na úrovni 0,81 %. Společnosti chtějí nižší míru odchodu, což je ukazatel, který měří odchod zákazníků od služby, a společnost Verizon skutečně zaznamenala během pandemie pokles míry odchodu.
Williams dodal, že „odchod je na prvním místě vzhledem k vyšším cenám a zaostávání společnosti T-Mobile v pokrytí sítí 5G“.
Kraft z Deutsche Bank si není jistý, zda se Verizonu podaří oklepat z nedávného příběhu.
„Naše prognóza předpokládá, že VZ letos opět ustoupí z tržního podílu v bezdrátových službách,“ napsal. „Nyní modelujeme vyšší odliv zákazníků ve spotřebitelském byznysu Verizonu kvůli pokračujícím konkurenčním tlakům a také určitému dopadu nedávných cenových oznámení.“
Dodal, že z pohledu čistých přírůstků je vyšší odchod zákazníků Verizonu „částečně kompenzován“ meziročním růstem hrubých přírůstků, což odráží „vyšší míru investic Verizonu do získávání zákazníků na rozdíl od jejich udržení“.
Akcie společnosti Verizon v uplynulém roce zaostávaly za srovnatelnými bezdrátovými společnostmi a v tomto období klesly o 32 %, zatímco akcie AT&T ztratily 10 % a akcie společnosti T-Mobile US Inc (TMUS) si polepšily o 11 %.
dubna poté, co nedávno opět změnila vedení své spotřebitelské divize.Společnost Verizon Communications Inc. stojí opět na začátku nové kapitoly.Telekomunikační společnost má dalšího nového vedoucího svého spotřebitelského byznysu a nadcházející výsledky hospodaření Verizonu , které budou zveřejněny před úterním zahájením obchodování, by mohly nabídnout první náznaky toho, zda se strategie společnosti v souvislosti se změnou vedení změnila.Verizon Communications je americká telekomunikační firma. Je součástí Dow Jonesova indexu. Sídlo má v New Yorku. Od roku 2017 je Verizon druhou největší telekomunikační společností na světě podle příjmů.Sowmyanarayan Sampath, bývalý šéf Verizon Business Group, byl počátkem března jmenován šéfem spotřebitelského byznysu Verizon po náročném roce 2022 pro společnost. Společnost Verizon vykázala v prvních třech čtvrtletích roku 2022 čisté ztráty z počtu předplatitelů v oblasti spotřebitelských bezdrátových maloobchodních telefonů po zaplacení, než ve čtvrtém čtvrtletí dosáhla kladných výsledků v této metrice.Společnost v posledních čtvrtletích provedla různé změny ve vedení spotřebitelské divize, včetně toho, že koncem loňského roku nastoupil do čela této jednotky výkonný ředitel Hans Vestberg, který nahradil Manon Brouillette, jež ve funkci vydržela necelý rok.Sampath po většinu posledního čtvrtletí spotřebitelskou divizi neřídil, takže samotné výsledky nemusí být nutně odrazem jeho vedení. Analytici očekávají pokles počtu předplatitelů za dané období, přičemž analytik společnosti Cowen & Co. Gregory Williams upozornil na „typickou sezónnost 1. čtvrtletí“. Jeho odhad počítá s úbytkem 272 000 postpaid telefonů v rámci spotřebitelského segmentu.Chcete využít této příležitosti?Kromě hlavních čísel budou analytici hledat širší ukazatele o stavu spotřebitelské jednotky.„Těšíme se na informace o plánech pana Sampatha na zlepšení objemu spotřebitelských služeb, které považujeme za strukturální výzvu vzhledem k vedoucímu podílu Verizonu na trhu v kombinaci se zlepšenými provozními výsledky u dvou národních konkurentů Verizonu z řad MNO a pronikáním kabelových sítí na trh bezdrátových služeb,“ napsal Bryan Kraft z Deutsche Bank.Sampath přebírá funkci v době, kdy se trh bezdrátových služeb pro spotřebitele opět mění. Společnost AT&T Inc. , která již zveřejnila výsledky za první čtvrtletí, vykázala zpomalení růstu počtu předplatitelů ve srovnání s loňskými vysokými hodnotami, ačkoli společnost stále dosáhla značných zisků. AT&T je americká telekomunikační společnost sídlící v texaském Dallasu. Je druhým největším dodavatelem mobilních telefonů a největším dodavatelem pevných linek v USA. Poskytuje také širokopásmové předplacení televizních služeb.„Dokud ostatní společnosti neoznámí, do jaké míry zpomalení počtu předplatitelů AT&T odráží ztrátu tržního podílu a do jaké míry prostě zpomalení trhu,“ napsal Craig MoffettNathanson z SVB MoffettNathanson poté, co AT&T zveřejnila svá čísla.Při úvahách o nadcházející zprávě společnosti Verizon napsal Williams ze společnosti Cowen, že „přírůstky telefonů jsou ovlivněny zlepšující se dynamikou hrubého přírůstku, ačkoli se odchod začíná vracet na úroveň před pandemií, kdy očekáváme 0,80 %“ oproti očekávání Wall Street ve výši 0,79 %.Společnost Verizon zaznamenala v prvním čtvrtletí roku 2019, tedy před začátkem pandemie, odliv bezdrátových maloobchodních postpaid telefonů na úrovni 0,81 %. Společnosti chtějí nižší míru odchodu, což je ukazatel, který měří odchod zákazníků od služby, a společnost Verizon skutečně zaznamenala během pandemie pokles míry odchodu.Williams dodal, že „odchod je na prvním místě vzhledem k vyšším cenám a zaostávání společnosti T-Mobile v pokrytí sítí 5G“.Kraft z Deutsche Bank si není jistý, zda se Verizonu podaří oklepat z nedávného příběhu.„Naše prognóza předpokládá, že VZ letos opět ustoupí z tržního podílu v bezdrátových službách,“ napsal. „Nyní modelujeme vyšší odliv zákazníků ve spotřebitelském byznysu Verizonu kvůli pokračujícím konkurenčním tlakům a také určitému dopadu nedávných cenových oznámení.“Dodal, že z pohledu čistých přírůstků je vyšší odchod zákazníků Verizonu „částečně kompenzován“ meziročním růstem hrubých přírůstků, což odráží „vyšší míru investic Verizonu do získávání zákazníků na rozdíl od jejich udržení“.Akcie společnosti Verizon v uplynulém roce zaostávaly za srovnatelnými bezdrátovými společnostmi a v tomto období klesly o 32 %, zatímco akcie AT&T ztratily 10 % a akcie společnosti T-Mobile US Inc si polepšily o 11 %.