Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    PPHC 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

    2788.HK 24 listopadu, 2025

    Společnost působící v oblasti výroby elektrolytického hliníku

    CBC 20 listopadu, 2025

    Americká bankovní společnost poskytující komplexní služby bankovnictví

    02579.HK 17 listopadu, 2025

    Společnost specializující se na nové materiály pro baterie

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    PPHC 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

    2788.HK 24 listopadu, 2025

    Společnost působící v oblasti výroby elektrolytického hliníku

    CBC 20 listopadu, 2025

    Americká bankovní společnost poskytující komplexní služby bankovnictví

    02579.HK 17 listopadu, 2025

    Společnost specializující se na nové materiály pro baterie

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

IPO Reformation sází na ekologické kalhoty z eukalyptu za 200 dolarů

Tržby se za čtyři roky zdvojnásobily na 300 milionů dolarů, ale přetrvávají pochybnosti o tom, jak velkých rozměrů mohou ekologické značky dosáhnout.

Andrej Krúpa Autor: Andrej Krúpa
10 května, 2023
7 min. čtení
Zdroj: Bloomberg

Zdroj: Bloomberg

7 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Rychle rostoucí výrobce dámské módy Reformation bude dalším velkým testem toho, zda si značka propagující udržitelnost dokáže získat širší publikum a splnit sliby v oblasti životního prostředí.

Společnost, která vznikla v roce 2009 jako vintage butik v Los Angeles, za poslední čtyři roky zdvojnásobila tržby a dosáhla obratu 300 milionů dolarů. Společnost Reformation, jejímž většinovým vlastníkem je soukromá kapitálová společnost Permira, se chlubí svou ekologickou pověstí a nabízí například kalhoty za 200 dolarů vyrobené z eukalyptových stromů. Společnost tvrdí, že je zisková, a nyní usiluje o primární veřejnou nabídku akcií.

„Společnost Reformation má příležitost připravit cestu pro módní firmy,“ uvedla výkonná ředitelka společnosti Reformation Hali Borensteinová. „Můžete být ziskovým podnikem, můžete investorům vydělávat peníze a můžete přitom mít svědomí.“

Společnost odmítla sdělit, kdy by mohla prodat akcie veřejnosti, ale uvedla, že je přesvědčena o tom, že prostřednictvím transakce, jako je IPO, přinese zúčastněným stranám hodnotu.

Značky, které se zaměřují na snižování uhlíkové stopy nebo používání materiálů šetrných k životnímu prostředí, si však vedou nevalně. Přetrvávají pochybnosti o tom, jak velký může být trh s ekologicky šetrnými výrobky, protože i když mnoho zákazníků tvrdí, že jim záleží na životním prostředí, často se to nepromítá do toho, co kupují.

Advertisement

Allbirds slouží jako varovný příběh. Společnost vstoupila na burzu v roce 2021 a její tržní hodnota přesáhla 4 miliardy dolarů, když si její vlněné tenisky, které byly prezentovány jako lepší pro planetu, získaly fanoušky a její roční tržby přesáhly 250 milionů dolarů. Od té doby se růst značky zastavil a její akcie klesly o 90 %.

Chcete využít této příležitosti?
Zdroj: Bloomberg

„Nespočet lidí, kteří zavádějí udržitelnou značku, mi předložilo své návrhy, a ty většinou skončí neúspěchem,“ řekl Frederic Court, jeden z prvních investorů společnosti Reformation a zakladatel londýnské společnosti Felix Capital, která se zabývá rizikovým kapitálem. „Jen velmi málo značek dokázalo, že udržitelnost je sexy. Reformation to dokázala.“

Na začátku roku 2010 si značka Reformation získala pozornost díky svým přiléhavým květinovým šatům, které nosily například Rihanna nebo Taylor Swift, a pomohla tak vytvořit to, co časopis New Yorker nazval „kultovním“. Mezitím se její slogan – „Být nahý je nejudržitelnější volba číslo 1. My jsme č. 2.“ – se spojila se spotřebiteli, kterým není lhostejná změna klimatu. Značka později zvládla oblečení pro velké příležitosti, jako jsou svatby, právě když obchodní domy jako Macy’s začaly ztrácet svůj lesk. Poté se rozšířila na džínovinu a další základní zboží, kterému se dařilo.

Společnost si získala své příznivce také tím, že transparentně propaguje své ekologické aktivity pod vedením Kathleen Talbotové, vedoucí oddělení udržitelnosti společnosti Reformation. Oděvní průmysl, který podle OSN vypouští přibližně 10 % skleníkových plynů, je stále více sledován. Jedním ze způsobů, jak to společnost využívá, je uvádění „dopadu na udržitelnost“ na stránce výrobku, hned pod údaji o střihu.

Podle metodiky firmy například svetr za 248 dolarů vyrobený z recyklovaného kašmíru ušetří 272 kg CO2 a téměř 11 356 litrů vody ve srovnání s běžným oblečením. Společnost Reformation také propaguje svou ekologickou pověst pomocí údajů a zpráv. Zákazníci si mohou na internetu přečíst o jejích závazcích, včetně získávání všech tkanin z recyklovaných, obnovitelných nebo regenerativních materiálů do roku 2025, nebo o tom, jak pracuje na používání houbové kůže.

V marketingu značka prokázala, že umí udržet pozornost svých zákazníků, kteří patří do generace Z až X a činí z řetězce konkurenta prodejcům, jako jsou Aritzia, Madewell od J. Crew a Free People od Urban Outfitters. Na jeho účtech na Instagramu a TikToku se objevují tipy na oblečení natočené influencery, memy a fotografie celebrit, jako je Paris Hilton, které nosí oblečení tohoto řetězce.

Místa společnosti se vyznačují střídmostí a jednoduchostí. Místo přeplněných regálů tradičních obchodů je zde malý výběr nejprodávanějšího oblečení. Zákazníci si mohou pomocí dotykových obrazovek v prodejně prohlédnout více položek a vybrat si ty, které si vyzkouší a které jsou poté doručeny do šatny. Celé to má atmosféru obchodu Apple.

Analytici tvrdí, že i když existuje riziko, že se trendy změní, společnost Reformation se odlišuje tím, že se zaměřuje na vývoj produktů a ziskovost namísto růstu za každou cenu. Na rozdíl od některých mladých značek se také nevyhýbá diverzifikaci distribuce otevřením obchodů – nyní jich má zhruba 40 – nebo velkoobchodním partnerstvím, včetně dohody se společností Nordstrom.

Zdroj: Bloomberg

Trh s IPO byl v posledních letech náročný, zejména pro spotřebitelské společnosti. Podle Dylana Cardena, analytika společnosti William Blair & Company, musí značky prokázat několikaletou ziskovost a udržitelný růst tržeb bez velkých marketingových rozpočtů, aby získaly první investory.

Společnost Permira získala většinový podíl ve společnosti Reformation v červenci 2019; o necelý rok později se společnost potýkala s pandemií. Velká část maloobchodu v březnu 2020 zavřela obchody ve snaze zpomalit šíření Covid-19. V červnu zakladatelka a generální ředitelka Yael Aflalo společnost opustila poté, co ji jeden z bývalých zaměstnanců obvinil z rasismu. (Tehdy přiznala vinu za to, že společnost přistupuje k diverzitě „bílým pohledem“).

Borenstein, který ve společnosti zastával několik vedoucích funkcí, ji převzal a snažil se oživit značku, která prodávala spíše šaty a džíny než oblečení do práce, jako jsou legíny. Reformation se zotavil díky strategiím, které zahrnovaly rozšíření na aktivní oblečení.

V další fázi růstu budou přibývat prodejny na mezinárodních trzích, například ve Velké Británii. (Společnost generuje 20 % příjmů mimo USA). Značka také vstupuje do nových kategorií, včetně kabelek.

S růstem společnosti však roste i riziko, že nesplní své klimatické cíle, říká Rachel Kitchinová, odbornice na firemní klimatické kampaně ve společnosti Stand.earth, která měří činnost společností v oblasti dekarbonizace. Některé materiály, které Reformation používá, jako je recyklovaný kašmír a organická bavlna, jsou vzácnější a dražší, což by mohlo omezit jejich používání, uvedla.

Ekologové také pochybují o tom, zda se značka, která vyrábí nové oděvy ve velkém měřítku, může skutečně označovat za udržitelnou. Reformation sice stále vybírá a prodává vintage oblečení, ale toto zboží tvoří jen malou část prodeje.

„Aby byla móda udržitelná, musíme své oblečení nosit vícekrát,“ řekla Veronica Bates Kassatly, nezávislá poradkyně pro udržitelnou módu. Tvrdí také, že společnost Reformation uvádí nejasná tvrzení o dopadu materiálů a továren, které používá.

Zdroj: Bloomberg

Bez ohledu na své nedostatky má společnost Reformation stále náskok před většími konkurenty. Je jednou z mála značek, které ve státě New York a v Kongresu podpořily legislativu, jež by vyžadovala větší transparentnost v dodavatelských řetězcích v oblasti módy. Společnost také spolupracuje s organizacemi, které umožňují opravy, recyklaci a další prodej jejích výrobků.

Borenstein souhlasil, že nákup použitého oblečení je pro planetu lepší, ale řekl, že většina lidí dnes takto nenakupuje.

„Útěchou nám je vědomí, že poskytujeme spotřebiteli lepší možnost,“ řekla.

Rychle rostoucí výrobce dámské módy Reformation bude dalším velkým testem toho, zda si značka propagující udržitelnost dokáže získat širší publikum a splnit sliby v oblasti životního prostředí.Společnost, která vznikla v roce 2009 jako vintage butik v Los Angeles, za poslední čtyři roky zdvojnásobila tržby a dosáhla obratu 300 milionů dolarů. Společnost Reformation, jejímž většinovým vlastníkem je soukromá kapitálová společnost Permira, se chlubí svou ekologickou pověstí a nabízí například kalhoty za 200 dolarů vyrobené z eukalyptových stromů. Společnost tvrdí, že je zisková, a nyní usiluje o primární veřejnou nabídku akcií.„Společnost Reformation má příležitost připravit cestu pro módní firmy,“ uvedla výkonná ředitelka společnosti Reformation Hali Borensteinová. „Můžete být ziskovým podnikem, můžete investorům vydělávat peníze a můžete přitom mít svědomí.“Společnost odmítla sdělit, kdy by mohla prodat akcie veřejnosti, ale uvedla, že je přesvědčena o tom, že prostřednictvím transakce, jako je IPO, přinese zúčastněným stranám hodnotu.Značky, které se zaměřují na snižování uhlíkové stopy nebo používání materiálů šetrných k životnímu prostředí, si však vedou nevalně. Přetrvávají pochybnosti o tom, jak velký může být trh s ekologicky šetrnými výrobky, protože i když mnoho zákazníků tvrdí, že jim záleží na životním prostředí, často se to nepromítá do toho, co kupují.Allbirds slouží jako varovný příběh. Společnost vstoupila na burzu v roce 2021 a její tržní hodnota přesáhla 4 miliardy dolarů, když si její vlněné tenisky, které byly prezentovány jako lepší pro planetu, získaly fanoušky a její roční tržby přesáhly 250 milionů dolarů. Od té doby se růst značky zastavil a její akcie klesly o 90 %.Chcete využít této příležitosti?„Nespočet lidí, kteří zavádějí udržitelnou značku, mi předložilo své návrhy, a ty většinou skončí neúspěchem,“ řekl Frederic Court, jeden z prvních investorů společnosti Reformation a zakladatel londýnské společnosti Felix Capital, která se zabývá rizikovým kapitálem. „Jen velmi málo značek dokázalo, že udržitelnost je sexy. Reformation to dokázala.“Na začátku roku 2010 si značka Reformation získala pozornost díky svým přiléhavým květinovým šatům, které nosily například Rihanna nebo Taylor Swift, a pomohla tak vytvořit to, co časopis New Yorker nazval „kultovním“. Mezitím se její slogan – „Být nahý je nejudržitelnější volba číslo 1. My jsme č. 2.“ – se spojila se spotřebiteli, kterým není lhostejná změna klimatu. Značka později zvládla oblečení pro velké příležitosti, jako jsou svatby, právě když obchodní domy jako Macy’s začaly ztrácet svůj lesk. Poté se rozšířila na džínovinu a další základní zboží, kterému se dařilo.Společnost si získala své příznivce také tím, že transparentně propaguje své ekologické aktivity pod vedením Kathleen Talbotové, vedoucí oddělení udržitelnosti společnosti Reformation. Oděvní průmysl, který podle OSN vypouští přibližně 10 % skleníkových plynů, je stále více sledován. Jedním ze způsobů, jak to společnost využívá, je uvádění „dopadu na udržitelnost“ na stránce výrobku, hned pod údaji o střihu.Podle metodiky firmy například svetr za 248 dolarů vyrobený z recyklovaného kašmíru ušetří 272 kg CO2 a téměř 11 356 litrů vody ve srovnání s běžným oblečením. Společnost Reformation také propaguje svou ekologickou pověst pomocí údajů a zpráv. Zákazníci si mohou na internetu přečíst o jejích závazcích, včetně získávání všech tkanin z recyklovaných, obnovitelných nebo regenerativních materiálů do roku 2025, nebo o tom, jak pracuje na používání houbové kůže.V marketingu značka prokázala, že umí udržet pozornost svých zákazníků, kteří patří do generace Z až X a činí z řetězce konkurenta prodejcům, jako jsou Aritzia, Madewell od J. Crew a Free People od Urban Outfitters. Na jeho účtech na Instagramu a TikToku se objevují tipy na oblečení natočené influencery, memy a fotografie celebrit, jako je Paris Hilton, které nosí oblečení tohoto řetězce.Místa společnosti se vyznačují střídmostí a jednoduchostí. Místo přeplněných regálů tradičních obchodů je zde malý výběr nejprodávanějšího oblečení. Zákazníci si mohou pomocí dotykových obrazovek v prodejně prohlédnout více položek a vybrat si ty, které si vyzkouší a které jsou poté doručeny do šatny. Celé to má atmosféru obchodu Apple.Analytici tvrdí, že i když existuje riziko, že se trendy změní, společnost Reformation se odlišuje tím, že se zaměřuje na vývoj produktů a ziskovost namísto růstu za každou cenu. Na rozdíl od některých mladých značek se také nevyhýbá diverzifikaci distribuce otevřením obchodů – nyní jich má zhruba 40 – nebo velkoobchodním partnerstvím, včetně dohody se společností Nordstrom.Trh s IPO byl v posledních letech náročný, zejména pro spotřebitelské společnosti. Podle Dylana Cardena, analytika společnosti William Blair & Company, musí značky prokázat několikaletou ziskovost a udržitelný růst tržeb bez velkých marketingových rozpočtů, aby získaly první investory.Společnost Permira získala většinový podíl ve společnosti Reformation v červenci 2019; o necelý rok později se společnost potýkala s pandemií. Velká část maloobchodu v březnu 2020 zavřela obchody ve snaze zpomalit šíření Covid-19. V červnu zakladatelka a generální ředitelka Yael Aflalo společnost opustila poté, co ji jeden z bývalých zaměstnanců obvinil z rasismu. .Borenstein, který ve společnosti zastával několik vedoucích funkcí, ji převzal a snažil se oživit značku, která prodávala spíše šaty a džíny než oblečení do práce, jako jsou legíny. Reformation se zotavil díky strategiím, které zahrnovaly rozšíření na aktivní oblečení.V další fázi růstu budou přibývat prodejny na mezinárodních trzích, například ve Velké Británii. . Značka také vstupuje do nových kategorií, včetně kabelek.S růstem společnosti však roste i riziko, že nesplní své klimatické cíle, říká Rachel Kitchinová, odbornice na firemní klimatické kampaně ve společnosti Stand.earth, která měří činnost společností v oblasti dekarbonizace. Některé materiály, které Reformation používá, jako je recyklovaný kašmír a organická bavlna, jsou vzácnější a dražší, což by mohlo omezit jejich používání, uvedla.Ekologové také pochybují o tom, zda se značka, která vyrábí nové oděvy ve velkém měřítku, může skutečně označovat za udržitelnou. Reformation sice stále vybírá a prodává vintage oblečení, ale toto zboží tvoří jen malou část prodeje.„Aby byla móda udržitelná, musíme své oblečení nosit vícekrát,“ řekla Veronica Bates Kassatly, nezávislá poradkyně pro udržitelnou módu. Tvrdí také, že společnost Reformation uvádí nejasná tvrzení o dopadu materiálů a továren, které používá.Bez ohledu na své nedostatky má společnost Reformation stále náskok před většími konkurenty. Je jednou z mála značek, které ve státě New York a v Kongresu podpořily legislativu, jež by vyžadovala větší transparentnost v dodavatelských řetězcích v oblasti módy. Společnost také spolupracuje s organizacemi, které umožňují opravy, recyklaci a další prodej jejích výrobků.Borenstein souhlasil, že nákup použitého oblečení je pro planetu lepší, ale řekl, že většina lidí dnes takto nenakupuje.„Útěchou nám je vědomí, že poskytujeme spotřebiteli lepší možnost,“ řekla.
Tagy: ekologieinvesticeIPOmódní průmyslReformation


    Chcete využít této příležitosti?


    Zanechte své kontaktní údaje, ozve se Vám licencovaný specialista a zároveň získáte:

    • Přístup k nejžhavějším IPO a investičním trendům.

    • Pravidelnou dávku aktuálních tipů pro Vaše portfolio v našem Newsletteru.

    • Investiční portfolio

    Máte zkušenosti s investováním?

    Jakou částku jste připraven použít na investování?



    Odesláním formuláře souhlasíte se zasíláním newsletteru Burzovní svět. Odhlásit se můžete kdykoli.

    Související:

    1. Americký dolar směřuje k největšímu týdennímu poklesu od července
    2. iShares Bitcoin Trust je stále na vzestupu, přestože se kryptoměna propadá
    3. 3 věci, které investoři potřebují vědět o kryptoměně Cardano
    4. Tianyu Semiconductor chystá IPO: čínský lídr může změnit pravidla hry
    5. Reevesová předkládá rozpočet, který uklidňuje trhy, ale zvyšuje daně
    6. J.P. Morgan snižuje hodnocení evropských distributorů chemikálií
    7. Byju Raveendran čelí miliardovému rozsudku v USA a slibuje odvolání
    8. Dominion Energy je energetická společnost s potenciálem růstu
    9. Cameco míří zpět mezi nejrychleji rostoucí energetické akcie
    10. Sněmovna vrátila vládě návrh rozpočtu k dalšímu přepracování
    Advertisement

    Breaking.

    11:48

    Akcie Delivery Hero vzrostly o 8 % po zprávách o požadavku akcionářů na strategickou revizi.

    11:41

    Ryanair plánuje ukončit svůj program Prime členství

    11:37

    Exkluzivně: Amazon a Flipkart cílí na indické banky s novými možnostmi spotřebitelských úvěrů

    11:26

    INSEE hlásí, že francouzská ekonomika vzrostla ve třetím čtvrtletí o 0,5 %.

    11:11

    Spotřebitelé v eurozóně si udržují optimistický výhled na inflaci, podle průzkumu ECB.

    11:06

    Rozpočet Spojeného království zdůrazňuje závazek ke snižování dluhu, s významnými riziky při realizaci – Moody’s

    Advertisement

    Příležitosti.

    Zdroj: BurzovniSvet.cz
    Akcie

    Tyto akcie mají silný celkový výnos pro akcionáře, tvrdí Morgan Stanley

    28 listopadu, 2025

    Podle Morgan Stanley se investoři snaží získat výnosy od společností s velkým množstvím hotovosti, přičemž některé z nich vynikají nad...

    Zdroj: AP Photo

    Dominion Energy je energetická společnost s potenciálem růstu

    27 listopadu, 2025
    Zdroj: Sicty

    Tianyu Semiconductor chystá IPO: čínský lídr může změnit pravidla hry

    27 listopadu, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Autodesk měl „poklidné“ čtvrtletí. Akcie přesto prudce rostou

    27 listopadu, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Nejlepší technologické tipy od Dana Ivese pro konec letošního roku

    26 listopadu, 2025

    IPO Radar.

    UltraGreen.ai Ltd.

    Datum IPO: 3 prosince, 2025
    Potenciální ocenění: 1,6 mld. USD

    Buďte u toho

    Nejčtenější zprávy.

    Apple míří po 14 letech zpět na vrchol globálního trhu se smartphony

    27 listopadu, 2025

    Deere & Co. přinesl překvapivě dobrá čísla, akcie přesto padají

    26 listopadu, 2025

    S&P 500 prudce stoupá, Alphabet posiluje oživení technologických akcií

    24 listopadu, 2025

    S&P 500 posiluje, AI průmysl nabírá na síle před svátkem Díkůvzdání

    26 listopadu, 2025

    Americké akcie rostou díky optimismu ohledně prosincového snížení sazeb

    24 listopadu, 2025

    Ekonomika USA zpomaluje, Fed stojí před nejtěžším rozhodnutím roku

    27 listopadu, 2025

    Měď získává podporu díky očekáváním uvolnění měnové politiky a omezeným dodávkám

    28 listopadu, 2025

    S&P 500 doslova ignoruje pokles akcií Nvidie a uzavírá výše

    25 listopadu, 2025
    Advertisement

    Tip editora.

    Zdroj: Getty Images
    Akcie

    Oblíbené akcie Wall Street pro vánoční nákupy s blížícím se Black Friday

    25 listopadu, 2025

    S blížícím se Black Friday se na Wall Street tradičně zvyšuje pozornost směrem k maloobchodním akciím.

    Advertisement

    Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

    Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

    • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
    • Reklama
    • Kontakt

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Název nebo symbol
    Žádný výsledek
    Zobrazit všechny výsledky
    • Burzy
      • Headlines
      • Breaking
      • Akcie
      • ETF
      • Dividendy
      • IPO
      • Forex
      • Komodity
      • Kryptoměny
      • Ekonomika
      • Hospodářské výsledky
    • Příležitost
    • DIP
    • IPO Radar
    • Nejčtenější
    • Bullionář Daily
    • Úspěch
      • Alternativní investice
      • Škola bullionáře
      • Miliardáři
      • Business
      • Bullionářova knihspirace
      • Bullionářův almanach
      • Bullionářův slovníček
    • AI
    • Česko
    • Invest mentoring
    • E-booky
    • Srovnávač brokerů
    • Kariéra
    • Pomoc investorům
    Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    ·
    Poslední událost
    Poslední událost