Společnost Fisker Inc se v pátek propadla o téměř 9 % poté, co si problémy s dodavatelským řetězcem vynutily snížení ročního výrobního cíle, což jí ubralo lesk z menší než očekávané čtvrtletní ztráty a prvních příjmů z dodávek jejích sportovně užitkových elektromobilů.
Společnost nyní očekává, že v roce 2023 vyrobí 20 000 až 23 000 vozů, což je pokles z 32 000 až 36 000 kusů plánovaných v květnu. Ze snížení viní klíčového dodavatele, který potřebuje více času na zvýšení kapacity, aby splnil svůj plán v zadní polovině roku 2023.
Fisker také zvýšil svou projekci ročních nákladů na 565 až 640 milionů USD z 535 až 610 milionů USD kvůli vyšším prodejním, všeobecným a administrativním nákladům.
Společnost Fisker Inc se v pátek propadla o téměř 9 % poté, co si problémy s dodavatelským řetězcem vynutily snížení ročního výrobního cíle, což jí ubralo lesk z menší než očekávané čtvrtletní ztráty a prvních příjmů z dodávek jejích sportovně užitkových elektromobilů.
Společnost nyní očekává, že v roce 2023 vyrobí 20 000 až 23 000 vozů, což je pokles z 32 000 až 36 000 kusů plánovaných v květnu. Ze snížení viní klíčového dodavatele, který potřebuje více času na zvýšení kapacity, aby splnil svůj plán v zadní polovině roku 2023.
Fisker také zvýšil svou projekci ročních nákladů na 565 až 640 milionů USD z 535 až 610 milionů USD kvůli vyšším prodejním, všeobecným a administrativním nákladům.