Společnost Restaurant Brands International v úterý překonala odhady trhu ohledně čtvrtletních tržeb a zisku díky silné poptávce v řetězci Burger King a stabilnímu provozu v řetězci Tim Hortons.
Zatímco dříve se Burger Kingu nedařilo zvýšit tržby ve Spojených státech, nyní značka zdvojnásobila své úsilí o přilákání více zákazníků prostřednictvím lepšího marketingu a nových technologií v restauracích a zároveň zefektivnila své jídelníčky a zjednodušila provoz.
Jen ve druhém čtvrtletí investoval řetězec burgerů 12 milionů dolarů v rámci svého plánu „Reclaim the Flame“, z toho 10 milionů dolarů do reklamy.
V důsledku toho se zlepšil vývoj tržeb a obnovila se i ziskovost řetězce. Někteří analytici poznamenali, že značka možná dokonce předběhla plánovaný obrat.
Společnost Restaurant Brands International v úterý překonala odhady trhu ohledně čtvrtletních tržeb a zisku díky silné poptávce v řetězci Burger King a stabilnímu provozu v řetězci Tim Hortons.
Zatímco dříve se Burger Kingu nedařilo zvýšit tržby ve Spojených státech, nyní značka zdvojnásobila své úsilí o přilákání více zákazníků prostřednictvím lepšího marketingu a nových technologií v restauracích a zároveň zefektivnila své jídelníčky a zjednodušila provoz.
Jen ve druhém čtvrtletí investoval řetězec burgerů 12 milionů dolarů v rámci svého plánu „Reclaim the Flame“, z toho 10 milionů dolarů do reklamy.
V důsledku toho se zlepšil vývoj tržeb a obnovila se i ziskovost řetězce. Někteří analytici poznamenali, že značka možná dokonce předběhla plánovaný obrat.