Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

3 důvody, proč koupit akcie Roku, a 1 důvod k prodeji

Společnost Roku (ROKU), veterán v oblasti mediálních streamovacích platforem, v pátek zveřejnila dobré výsledky.

Michal Kmeť Autor: Michal Kmeť
30 září, 2023
7 min. čtení
Zdroj: Unsplash

Zdroj: Unsplash

7 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Společnost ve všech ohledech překonala výhledové cíle vedení, překonala odhady Wall Street založené na výhledech a poslala akcie vzhůru. Když zazvonil závěrečný zvonec, investoři do Roku si během jediného dne připsali 31,4 %.

Při hlubším pohledu na obchodní výsledky a komentáře vedení jsem našel tři pádné důvody, proč do své stávající investice do Roku vložit další peníze. Žádná výsledková zpráva však není dokonalá a jeden problém vyčníval. Mohou vás kladné stránky inspirovat k tomu, abyste si pořídili pár akcií Roku? Je pro vás tento jediný nedostatek důvodem k uzavření obchodu? Ukážu vám, co mám na mysli, abyste se mohli správně rozhodnout pro své portfolio.

Začněme důvody, proč si Roku koupit právě teď.

1. Prodej reklamy se vrací zpět

Společnost Roku nechce své reklamní tržby příliš podrobně rozebírat, protože přesné složení jejích obchodních příležitostí je důležitým obchodním tajemstvím. Vedení společnosti však ve zprávě z tohoto týdne prozradilo, jak se trh vyvíjí.

Zdroj: Unsplash

Dva reklamní sektory byly označeny za obzvláště výkonné.

Advertisement

První z nich se týkala spotřebního zboží (CPG), včetně sponzorované sekce společnosti McDonald’s (MCD) na spořiči obrazovky Roku City. Tento marketingový kanál je pro společnost Roku vysoce maržovou operací a zájem o reklamu budující značku ze strany domácích značek, jako je McDonald’s, by mohl tento zdroj příjmů posunout na vyšší úroveň.

Chcete využít této příležitosti?

Za druhé, společnost Roku zaznamenala solidní nárůst prodeje reklamy související se zdravotními a wellness produkty. Tento nárůst naznačuje, že čerstvě podepsané nákupní partnerství se společností Shopify (SHOP) by mělo přinést ovoce. V rámci této dohody se na obrazovce Roku zobrazují reklamy s možností nakupování a vy můžete pomocí několika kliknutí odstraněním televizoru zadat objednávku spravovanou společností Shopify. Mezi první kupce reklamy v této službě patří značka doplňků stravy Olly společnosti Unilever (UL) a soukromý výrobce veslovacích trenažérů Ergatta.

Roku City tak vypadá jako solidní tahoun růstu s podporou společnosti McDonald’s a služba Shopify odstartovala slibnou tržní příležitost. Další odvětví mohou následovat, jakmile se světová ekonomika vzpamatuje z nedávné inflační krize, ale toto jsou předáci pozitivního reklamního trendu Roku.

2: Roku diverzifikuje své podnikání

Již jsem zmínil rozvíjející se platformu Roku City a zbrusu novou nákupní službu založenou na reklamách, kterou spravuje společnost Shopify, ale je toho víc.

Zdroj: Unsplash

Podle průzkumů společnosti Nielsen Media je kanál Roku Channel již nyní významnou platformou pro nové materiály a ve druhém čtvrtletí představoval 3 % času, který spotřebitelé věnují streamované televizi. Úroveň zapojení diváků je srovnatelná se zavedenými streamovacími službami, jako jsou MAX společnosti Warner Bros. Discovery a Peacock společnosti Comcast.

Řada chytrých televizorů se značkou Roku mohla zpočátku znít hloupě, protože specialista na platformy nezávislé na službách si cení možnosti uzavírat dohody a partnerství s jakýmkoli výrobcem zařízení. Řada 11 modelů televizorů Roku, prodávaných výhradně v obchodě Best Buy (BBY), však získává ocenění a zvyšuje prodeje. Tato zařízení, která jsou vždy vybavena celou řadou funkcí a služeb Roku, nikdy nebudou hlavním předmětem podnikání společnosti Roku, ale generální ředitel Anthony Wood je považuje za přátelskou vstupní bránu k hlavním produktům společnosti.

„Televizory jsou nyní nejdůležitějším způsobem, jak přidáváme aktivní účty,“ řekl Wood v hovoru k výsledkům. „Značkový program Roku je něco, co je nové, daří se mu a má několik různých účelů. […] Program pod značkou Roku je přírůstkem [programu softwarových licencí], pokud vidíme, že podporuje inovace.“

Společnost Roku v mnoha ohledech rozvíjí svou jednoduchou platformu pro streamování médií a také rozšiřuje své působení na trhu, například v Jižní Americe a západní Evropě. I když oživení reklamy bude chvíli trvat, tyto nápady by měly společnosti Roku pomoci dosáhnout organického obchodního růstu.

3: Společnost roste na správných místech

Ve druhém čtvrtletí přibylo 1,9 milionu nových aktivních účtů a 10,4 milionu nových jmen ve srovnání s předchozím rokem. To představuje 16% nárůst, a to i přes náročnou ekonomickou situaci a rozsáhlé zpomalení v celém odvětví zábavy.

Zdroj: Unsplash

Zároveň se počet streamovaných hodin společnosti Roku meziročně zvýšil o 21 % a ve druhém čtvrtletí dosáhl 25,1 miliardy hodin. Společnost nejenže přidává více účtů, ale také získává více času na obrazovce u průměrného diváka.

Takto si vybudujete silnou uživatelskou základnu, která by vám měla zůstat dlouhodobě věrná. Roku se může soustředit na zisky a peněžní toky později. Zatím je hlavním záměrem neustálé přidávání uživatelů a hlubší zapojení. Vzhledem k tomu, že společnost začínala jako hardwarová divize streamovací služby Netflix (NFLX), dává smysl, že Anthony Wood tuto zastřešující strategii doslovně kopíruje od staré mateřské společnosti.

Netflix konečně přeřadil na ziskovou dráhu, a to 12 let poté, co z této streamovací služby vytvořil firmu. Příběh globálního růstu společnosti Roku je stále v plenkách a nevadí mi, že si na udržitelné zisky počkám několik let. S tímto opožděným plánem zisku se příjem na konci streamovací duhy o tolik zvětší.

1 důvod, proč prodat Roku: Nejdůležitější cílový trh je zároveň tím, který má nejhorší výsledky

Ačkoli existuje několik důvodů, proč ocenit výkon společnosti Roku, nemůžeme přehlížet jednu zjevnou obavu: sektor médií a zábavy (M&E). M&E je tradičně největším a nejvýznamnějším sektorem nákupu reklamy společnosti Roku – je to logické, protože mnoho inzerentů nabízí služby přímo prostřednictvím platformy Roku. Pokud uvidíte reklamu na něco, co se vám líbí, je snadné se přímo na televizoru přihlásit k odběru další služby.

Odvětví M&E však neplní svou část dohody. Místo toho, aby vedl, zaostává a časový plán obnovy se zdá být spíše maratonem než sprintem. Důvod? Nyní, když se ekonomika vrací do normálních kolejí, mohou probíhající stávky hollywoodských odborů scénáristů a herců ohrozit krátkodobé vyhlídky zábavního průmyslu.

Zdroj: Unsplash

V tomto problémovém období nelze očekávat rychlé zotavení, což je pro investory, kteří se dívají na jinak dobré výsledky Roku, problém. Žádná investice není nikdy zcela bez slabých míst a v případě společnosti Roku by pomalé reklamní zakázky z odvětví M&E mohly být důvodem ke značným obavám.

Na závěr dodejme, že navzdory pátečnímu vzrušujícímu cenovému skoku se akcie Roku pouze vrátily na svou pozici před rokem a za 52 týdnů zaznamenaly mírný 2% nárůst. Pokud jste si tedy mysleli, že jste propásli svou šanci naskočit na palubu Roku, zamyslete se znovu. Loni v létě jsem se domníval, že akcie Roku jsou podhodnocené, a i po tomto působivém skoku si za tímto názorem stojím. Před zprávou o výsledcích byly akcie ještě levnější, ale vyšší cena získala podporu i díky solidní aktualizaci hospodaření. Svou investici do Roku chci nyní zdvojnásobit stejně jako minulý týden.

Společnost ve všech ohledech překonala výhledové cíle vedení, překonala odhady Wall Street založené na výhledech a poslala akcie vzhůru. Když zazvonil závěrečný zvonec, investoři do Roku si během jediného dne připsali 31,4 %.Při hlubším pohledu na obchodní výsledky a komentáře vedení jsem našel tři pádné důvody, proč do své stávající investice do Roku vložit další peníze. Žádná výsledková zpráva však není dokonalá a jeden problém vyčníval. Mohou vás kladné stránky inspirovat k tomu, abyste si pořídili pár akcií Roku? Je pro vás tento jediný nedostatek důvodem k uzavření obchodu? Ukážu vám, co mám na mysli, abyste se mohli správně rozhodnout pro své portfolio.Začněme důvody, proč si Roku koupit právě teď.Společnost Roku nechce své reklamní tržby příliš podrobně rozebírat, protože přesné složení jejích obchodních příležitostí je důležitým obchodním tajemstvím. Vedení společnosti však ve zprávě z tohoto týdne prozradilo, jak se trh vyvíjí.Dva reklamní sektory byly označeny za obzvláště výkonné.První z nich se týkala spotřebního zboží , včetně sponzorované sekce společnosti McDonald’s na spořiči obrazovky Roku City. Tento marketingový kanál je pro společnost Roku vysoce maržovou operací a zájem o reklamu budující značku ze strany domácích značek, jako je McDonald’s, by mohl tento zdroj příjmů posunout na vyšší úroveň.Chcete využít této příležitosti?Za druhé, společnost Roku zaznamenala solidní nárůst prodeje reklamy související se zdravotními a wellness produkty. Tento nárůst naznačuje, že čerstvě podepsané nákupní partnerství se společností Shopify by mělo přinést ovoce. V rámci této dohody se na obrazovce Roku zobrazují reklamy s možností nakupování a vy můžete pomocí několika kliknutí odstraněním televizoru zadat objednávku spravovanou společností Shopify. Mezi první kupce reklamy v této službě patří značka doplňků stravy Olly společnosti Unilever a soukromý výrobce veslovacích trenažérů Ergatta.Roku City tak vypadá jako solidní tahoun růstu s podporou společnosti McDonald’s a služba Shopify odstartovala slibnou tržní příležitost. Další odvětví mohou následovat, jakmile se světová ekonomika vzpamatuje z nedávné inflační krize, ale toto jsou předáci pozitivního reklamního trendu Roku.Již jsem zmínil rozvíjející se platformu Roku City a zbrusu novou nákupní službu založenou na reklamách, kterou spravuje společnost Shopify, ale je toho víc.Podle průzkumů společnosti Nielsen Media je kanál Roku Channel již nyní významnou platformou pro nové materiály a ve druhém čtvrtletí představoval 3 % času, který spotřebitelé věnují streamované televizi. Úroveň zapojení diváků je srovnatelná se zavedenými streamovacími službami, jako jsou MAX společnosti Warner Bros. Discovery a Peacock společnosti Comcast.Řada chytrých televizorů se značkou Roku mohla zpočátku znít hloupě, protože specialista na platformy nezávislé na službách si cení možnosti uzavírat dohody a partnerství s jakýmkoli výrobcem zařízení. Řada 11 modelů televizorů Roku, prodávaných výhradně v obchodě Best Buy , však získává ocenění a zvyšuje prodeje. Tato zařízení, která jsou vždy vybavena celou řadou funkcí a služeb Roku, nikdy nebudou hlavním předmětem podnikání společnosti Roku, ale generální ředitel Anthony Wood je považuje za přátelskou vstupní bránu k hlavním produktům společnosti.„Televizory jsou nyní nejdůležitějším způsobem, jak přidáváme aktivní účty,“ řekl Wood v hovoru k výsledkům. „Značkový program Roku je něco, co je nové, daří se mu a má několik různých účelů. […] Program pod značkou Roku je přírůstkem [programu softwarových licencí], pokud vidíme, že podporuje inovace.“Společnost Roku v mnoha ohledech rozvíjí svou jednoduchou platformu pro streamování médií a také rozšiřuje své působení na trhu, například v Jižní Americe a západní Evropě. I když oživení reklamy bude chvíli trvat, tyto nápady by měly společnosti Roku pomoci dosáhnout organického obchodního růstu.Ve druhém čtvrtletí přibylo 1,9 milionu nových aktivních účtů a 10,4 milionu nových jmen ve srovnání s předchozím rokem. To představuje 16% nárůst, a to i přes náročnou ekonomickou situaci a rozsáhlé zpomalení v celém odvětví zábavy.Zároveň se počet streamovaných hodin společnosti Roku meziročně zvýšil o 21 % a ve druhém čtvrtletí dosáhl 25,1 miliardy hodin. Společnost nejenže přidává více účtů, ale také získává více času na obrazovce u průměrného diváka.Takto si vybudujete silnou uživatelskou základnu, která by vám měla zůstat dlouhodobě věrná. Roku se může soustředit na zisky a peněžní toky později. Zatím je hlavním záměrem neustálé přidávání uživatelů a hlubší zapojení. Vzhledem k tomu, že společnost začínala jako hardwarová divize streamovací služby Netflix , dává smysl, že Anthony Wood tuto zastřešující strategii doslovně kopíruje od staré mateřské společnosti.Netflix konečně přeřadil na ziskovou dráhu, a to 12 let poté, co z této streamovací služby vytvořil firmu. Příběh globálního růstu společnosti Roku je stále v plenkách a nevadí mi, že si na udržitelné zisky počkám několik let. S tímto opožděným plánem zisku se příjem na konci streamovací duhy o tolik zvětší.Ačkoli existuje několik důvodů, proč ocenit výkon společnosti Roku, nemůžeme přehlížet jednu zjevnou obavu: sektor médií a zábavy . M&E je tradičně největším a nejvýznamnějším sektorem nákupu reklamy společnosti Roku – je to logické, protože mnoho inzerentů nabízí služby přímo prostřednictvím platformy Roku. Pokud uvidíte reklamu na něco, co se vám líbí, je snadné se přímo na televizoru přihlásit k odběru další služby.Odvětví M&E však neplní svou část dohody. Místo toho, aby vedl, zaostává a časový plán obnovy se zdá být spíše maratonem než sprintem. Důvod? Nyní, když se ekonomika vrací do normálních kolejí, mohou probíhající stávky hollywoodských odborů scénáristů a herců ohrozit krátkodobé vyhlídky zábavního průmyslu.V tomto problémovém období nelze očekávat rychlé zotavení, což je pro investory, kteří se dívají na jinak dobré výsledky Roku, problém. Žádná investice není nikdy zcela bez slabých míst a v případě společnosti Roku by pomalé reklamní zakázky z odvětví M&E mohly být důvodem ke značným obavám.Na závěr dodejme, že navzdory pátečnímu vzrušujícímu cenovému skoku se akcie Roku pouze vrátily na svou pozici před rokem a za 52 týdnů zaznamenaly mírný 2% nárůst. Pokud jste si tedy mysleli, že jste propásli svou šanci naskočit na palubu Roku, zamyslete se znovu. Loni v létě jsem se domníval, že akcie Roku jsou podhodnocené, a i po tomto působivém skoku si za tímto názorem stojím. Před zprávou o výsledcích byly akcie ještě levnější, ale vyšší cena získala podporu i díky solidní aktualizaci hospodaření. Svou investici do Roku chci nyní zdvojnásobit stejně jako minulý týden.
Tagy: AkcierokurokutvstreamováníUSA


    Chcete využít této příležitosti?


    Zanechte své kontaktní údaje, ozve se Vám licencovaný specialista a zároveň získáte:

    • Přístup k nejžhavějším IPO a investičním trendům.

    • Pravidelnou dávku aktuálních tipů pro Vaše portfolio v našem Newsletteru.

    • Investiční portfolio

    Máte zkušenosti s investováním?

    Jakou částku jste připraven použít na investování?



    Odesláním formuláře souhlasíte se zasíláním newsletteru Burzovní svět. Odhlásit se můžete kdykoli.

    Související:

    1. 3 důvody, proč býčí předpovědi ceny Bitcoinu stále platí
    2. Kdo je tajemný zákazník společnosti Broadcom a proč trápí Wall Street
    3. Společnost UiPath hlásí zlepšení, analytici však zůstávají zdrženliví
    Advertisement

    Breaking.

    23:23

    Portugalský trh uzavírá se zisky; PSI vzrostl o 0,92 %

    23:18

    Nizozemský penzijní fond PME přerušuje spolupráci s BlackRock kvůli obavám o klimatická rizika – Bloomberg

    23:11

    Georgia Power získává novou turbínu a generátor pro rozšíření elektrárny Yates.

    23:05

    CQS New City High Yield Fund plánuje vydat 750 000 akcií s cenou 51,2 pence.

    22:55

    Fitch snižuje ratingy Humana kvůli obavám z tlaku na marže

    22:52

    Akcie Vanda Pharmaceuticals stoupají po podání žádosti k FDA pro terapii GPP.

    Advertisement

    Příležitosti.

    Zdroj: BurzovniSvet.cz
    Akcie

    Jefferies věří v další růst Viking Holdings po silném výkonu akcií

    15 prosince, 2025

    Investiční banka Jefferies se přiklání k ještě optimističtějšímu pohledu na společnost Viking, která provozuje výletní plavby a v letošním roce...

    Zdroj: Getty Images

    BofA sází na akcie těžící z luxusu a změn spotřebitelského chování

    15 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Nejlepší internetové akcie podle JPMorgan pro následující rok

    15 prosince, 2025
    Zdroj: Nanhua Futures

    Nanhua Futures vstupuje na burzu: IPO, které může změnit trh derivátů

    15 prosince, 2025
    Zdroj: PowerX

    IPO PowerX: Rychle rostoucí bateriová společnost vstupuje na burzu

    15 prosince, 2025

    IPO Radar.

    Medline Inc.

    Datum IPO: 17 prosince, 2025
    Potenciální ocenění: 55,3 miliardy USD

    Buďte u toho

    Nejčtenější zprávy.

    Santa Claus rally nezačíná před svátky — trhy tradičně ožívají až po Vánocích

    14 prosince, 2025

    Rok 2026 rozhodne o budoucnosti realitního modelu Opendoor

    13 prosince, 2025

    S&P 500 uzavřel na rekordním maximu navzdory poklesu Oracle a AI

    11 prosince, 2025

    Dokáže Meta zopakovat „rok efektivity“ a znovu nastartovat růst akcií v roce 2026?

    13 prosince, 2025

    GE Vernova láme rekordy po vylepšeném výhledu a štědré dividendové politice

    11 prosince, 2025

    Intuitive Machines získává důvěru Wall Street díky akvizici Lanteris

    14 prosince, 2025

    S&P 500 klesá s propadem v technologickém sektoru, Nvidia nadále roste

    15 prosince, 2025

    Broadcom zajistil propad celého technologického sektoru

    12 prosince, 2025
    Advertisement

    Tip editora.

    Zdroj: BurzovníSvět.cz
    Tip editora

    Bublina na trhu nezastavila boom umělé inteligence v Silicon Valley

    30 listopadu, 2025

    Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...

    Advertisement

    Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

    Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

    • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
    • Reklama
    • Kontakt

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Název nebo symbol
    Žádný výsledek
    Zobrazit všechny výsledky
    • Burzy
      • Headlines
      • Breaking
      • Akcie
      • ETF
      • Dividendy
      • IPO
      • Forex
      • Komodity
      • Kryptoměny
      • Ekonomika
      • Hospodářské výsledky
    • Příležitost
    • IPO Radar
    • Nejčtenější
    • Bullionář Daily
    • Úspěch
      • Alternativní investice
      • Škola bullionáře
      • Miliardáři
      • Business
      • Bullionářova knihspirace
      • Bullionářův almanach
      • Bullionářův slovníček
    • AI
    • Česko
    • Invest mentoring
    • E-booky
    • Srovnávač brokerů
    • Kariéra
    • Pomoc investorům
    Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    ·
    Poslední událost
    Poslední událost
      Kontaktujte nás

      Používáme soubory cookie a podobné technologie, které jsou nezbytné pro provoz webových stránek. Další soubory cookie se používají k provádění analýzy používání webových stránek. Pokračováním v používání našich webových stránek vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. Další informace naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.