Cílem aktualizací služby Slack je dostat umělou inteligenci do centra uživatelského prostředí
Slack (WORK) se vyvinul z čistě komunikační platformy na platformu, která umožňuje firmám přímé propojení s podnikovými aplikacemi, aniž by se musely uchylovat k obávanému přepínání úloh.
Dnes na akci Salesforce World Tour v New Yorku společnost oznámila další krok ve vývoji své platformy, kdy do popředí uživatelského prostředí postaví umělou inteligenci, která usnadní získávání informací a vytváření pracovních postupů.
Je důležité si uvědomit, že se jedná o oznámení a mnohé z těchto funkcí ještě nejsou k dispozici.
Rob Seaman říká, že místo toho, aby se na obálce objevila umělá inteligence, pracují na jejím začlenění různými způsoby do celé platformy. To začalo minulý měsíc malým krokem, partnerstvím se společností OpenAI, jehož cílem bylo zavést do služby Slack aplikaci ChatGPT, což je první část mnohem širší vize AI na platformě. Tato část je v současné době ve fázi beta.
Dnešní oznámení zahrnuje několik nových integrací, včetně SlackGPT, vlastní varianty generativní umělé inteligence postavené nad platformou Slack, kterou mohou uživatelé a vývojáři využívat k vytváření zážitků založených na umělé inteligenci. Obsah ve službě Slack poskytuje výchozí bod pro vytváření modelů souvisejících s platformou.
Zdroj: Unsplash
„Myslíme si, že Slack má v oblasti generativní umělé inteligence jedinečnou výhodu. Mnoho institucionálních znalostí o každém tématu, týmu, pracovním bodu a projektu je již ve Slacku prostřednictvím zpráv, souborů a klipů, které jsou sdíleny každý den,“ řekl.
V kombinaci s partnerským ekosystémem a platformou společnosti Slack mají zákazníci spoustu možností, jak integrovat umělou inteligenci do svých pracovních postupů. Říká, že Slack o tom nyní uvažuje třemi způsoby.
„Pro začátek se Slack chystá nativně začlenit umělou inteligenci do uživatelského prostředí pomocí SlackGPT, aby pomohl zákazníkům rychleji pracovat, lépe komunikovat, rychleji se učit atd. A příkladem je shrnutí konverzace poháněné AI a pomoc při psaní slohu, které budou k dispozici přímo ve Slacku,“ řekl.
První z nich by mohl například pomoci zaměstnancům projít dlouhé vlákno, aniž by museli číst každou zprávu, aby pochopili podstatu toho, o čem se diskutovalo. Druhá možnost by mohla pomoci generovat zprávy ve službě Slack nebo obsah pro propojené aplikace Slack. To je trochu méně zřejmý případ použití. Pravděpodobně je jednodušší napsat zprávu na Slack sám, pokud se nejedná o automatizovanou zprávu, která je součástí pracovního postupu, ale pokud vytváříte obsah pro Slack Canvas, mohli byste si nechat pomoci generativní AI.
Zdroj: Getty Images
Do akce se mohou zapojit i vývojáři, kteří mohou do pracovních postupů zabudovat kroky umělé inteligence, což jim dává možnost využívat externí aplikace a rozsáhlé jazykové modely a sami vytvářet generativní zkušenosti s umělou inteligencí. Právě minulý týden společnost všeobecně zpřístupnila aktualizované vývojářské prostředí, což by mělo usnadnit začlenění generativní AI do platformy přizpůsobenými způsoby, říká Seaman.
„To nám dává základ pro to, abychom uživatelům poskytli možnost volby a flexibilitu, aby mohli umělou inteligenci zapojit do své práce ve firmě, kdykoli budou připraveni a jakkoli budou chtít. V ekosystému máme nyní 2 600 aplikací, mezi nimiž je mnoho předních LLM, a vidíme, že mnoho zákazníků se již samo rozhodlo integrovat generativní AI do Slacku,“ řekl.
Konečně EinsteinGPT, generativní umělá inteligence společnosti Salesforce, která byla oznámena v březnu, bude také začleněna do služby Slack a umožní zaměstnancům klást otázky přímo na obsah Salesforce, například na uživatele, u kterých je největší pravděpodobnost, že odejdou, nebo na účty, u kterých je největší pravděpodobnost, že nakoupí, a podobně. Ve skutečnosti jde o přímou integraci obsahu Salesforce do služby Slack, za kterou Salesforce před několika lety zaplatil 27 miliard dolarů.
Zdroj: Unsplash
„Slack se skutečně stává konverzačním rozhraním pro Salesforce. Přinášíme tak do Slacku poznatky z dat o zákaznících v reálném čase, které jsou k dispozici v Salesforce, a obohacujeme tak každý tým o informace o zákaznících,“ řekl.
Stejně jako u většiny generativních nástrojů AI, které jsme viděli přidávat do podnikového softwaru, Slack tyto funkce oznamuje dlouho před jejich vydáním, ale to by mělo zákazníkům poskytnout představu o tom, co se chystá a jak by AI mohla v budoucnu změnit Slack. Integrace SlackGPT a EinsteinGPT jsou stále ve fázi vývoje, ale vývojáři mohou vytvářet vlastní integrace s různými LLM, již dnes. Workflow Builder s konektory SlackGPT AI (který umožní zákazníkům okamžitě připojit ChatGPT nebo Claude k pracovnímu postupu nebo vytvořit vlastní konektory, které zapojí jejich vlastní LLM) bude k dispozici letos v létě.
Dnes na akci Salesforce World Tour v New Yorku společnost oznámila další krok ve vývoji své platformy, kdy do popředí uživatelského prostředí postaví umělou inteligenci, která usnadní získávání informací a vytváření pracovních postupů.Je důležité si uvědomit, že se jedná o oznámení a mnohé z těchto funkcí ještě nejsou k dispozici.Rob Seaman říká, že místo toho, aby se na obálce objevila umělá inteligence, pracují na jejím začlenění různými způsoby do celé platformy. To začalo minulý měsíc malým krokem, partnerstvím se společností OpenAI, jehož cílem bylo zavést do služby Slack aplikaci ChatGPT, což je první část mnohem širší vize AI na platformě. Tato část je v současné době ve fázi beta.Dnešní oznámení zahrnuje několik nových integrací, včetně SlackGPT, vlastní varianty generativní umělé inteligence postavené nad platformou Slack, kterou mohou uživatelé a vývojáři využívat k vytváření zážitků založených na umělé inteligenci. Obsah ve službě Slack poskytuje výchozí bod pro vytváření modelů souvisejících s platformou.„Myslíme si, že Slack má v oblasti generativní umělé inteligence jedinečnou výhodu. Mnoho institucionálních znalostí o každém tématu, týmu, pracovním bodu a projektu je již ve Slacku prostřednictvím zpráv, souborů a klipů, které jsou sdíleny každý den,“ řekl.V kombinaci s partnerským ekosystémem a platformou společnosti Slack mají zákazníci spoustu možností, jak integrovat umělou inteligenci do svých pracovních postupů. Říká, že Slack o tom nyní uvažuje třemi způsoby.„Pro začátek se Slack chystá nativně začlenit umělou inteligenci do uživatelského prostředí pomocí SlackGPT, aby pomohl zákazníkům rychleji pracovat, lépe komunikovat, rychleji se učit atd. A příkladem je shrnutí konverzace poháněné AI a pomoc při psaní slohu, které budou k dispozici přímo ve Slacku,“ řekl.První z nich by mohl například pomoci zaměstnancům projít dlouhé vlákno, aniž by museli číst každou zprávu, aby pochopili podstatu toho, o čem se diskutovalo. Druhá možnost by mohla pomoci generovat zprávy ve službě Slack nebo obsah pro propojené aplikace Slack. To je trochu méně zřejmý případ použití. Pravděpodobně je jednodušší napsat zprávu na Slack sám, pokud se nejedná o automatizovanou zprávu, která je součástí pracovního postupu, ale pokud vytváříte obsah pro Slack Canvas, mohli byste si nechat pomoci generativní AI.Do akce se mohou zapojit i vývojáři, kteří mohou do pracovních postupů zabudovat kroky umělé inteligence, což jim dává možnost využívat externí aplikace a rozsáhlé jazykové modely a sami vytvářet generativní zkušenosti s umělou inteligencí. Právě minulý týden společnost všeobecně zpřístupnila aktualizované vývojářské prostředí, což by mělo usnadnit začlenění generativní AI do platformy přizpůsobenými způsoby, říká Seaman.„To nám dává základ pro to, abychom uživatelům poskytli možnost volby a flexibilitu, aby mohli umělou inteligenci zapojit do své práce ve firmě, kdykoli budou připraveni a jakkoli budou chtít. V ekosystému máme nyní 2 600 aplikací, mezi nimiž je mnoho předních LLM, a vidíme, že mnoho zákazníků se již samo rozhodlo integrovat generativní AI do Slacku,“ řekl.Konečně EinsteinGPT, generativní umělá inteligence společnosti Salesforce, která byla oznámena v březnu, bude také začleněna do služby Slack a umožní zaměstnancům klást otázky přímo na obsah Salesforce, například na uživatele, u kterých je největší pravděpodobnost, že odejdou, nebo na účty, u kterých je největší pravděpodobnost, že nakoupí, a podobně. Ve skutečnosti jde o přímou integraci obsahu Salesforce do služby Slack, za kterou Salesforce před několika lety zaplatil 27 miliard dolarů.„Slack se skutečně stává konverzačním rozhraním pro Salesforce. Přinášíme tak do Slacku poznatky z dat o zákaznících v reálném čase, které jsou k dispozici v Salesforce, a obohacujeme tak každý tým o informace o zákaznících,“ řekl.Stejně jako u většiny generativních nástrojů AI, které jsme viděli přidávat do podnikového softwaru, Slack tyto funkce oznamuje dlouho před jejich vydáním, ale to by mělo zákazníkům poskytnout představu o tom, co se chystá a jak by AI mohla v budoucnu změnit Slack. Integrace SlackGPT a EinsteinGPT jsou stále ve fázi vývoje, ale vývojáři mohou vytvářet vlastní integrace s různými LLM, již dnes. Workflow Builder s konektory SlackGPT AI bude k dispozici letos v létě.
Společnost AppLovin, významný hráč v oblasti reklamních technologií, znovu přitáhla pozornost investorů i analytiků poté, co ve středu oznámila výsledky...