Bank of America říká, že tyto vyprodané akcie EV nabízejí „čistou expozici“ a mohou vzrůst o 50 %
(FSR) vyrůst z fáze ošklivého káčátka na stále rostoucím trhu elektromobilů.
Analytik John Babcock zahájil pokrytí této nevýkonné akcie elektromobilů na úrovni „koupit“. Jeho cílová cena 8 USD předpokládá, že akcie mohou vzrůst o 50,7 % z hodnoty, na které skončily v pondělí.
„FSR nabízí investorům čistou expozici na rychle rostoucím trhu s elektromobily, má klíčové milníky, které přijdou v roce 2024, a obchodní model s nižším rizikem, než mají kolegové,“ uvedl v úterý ve zprávě klientům a akcie rovněž označil za „čistou sílu v oblasti elektromobilů“.
Fisker v úterý na začátku obchodování vzrostl o 6,2 %. V letošním roce se však akcie propadly o téměř 20 %, což znamená, že jejich výkonnost je nižší než výkonnost širšího indexu S&P 500 i fondu Global X Autonomous & Electric Vehicles ETF (DRIV), které v letošním roce rostou.
Babcock označil první produkt společnosti Fisker, vůz s názvem Ocean, který byl uveden na trh na začátku tohoto roku, za atraktivní a přesvědčivý. Uvedl, že v příštím roce by mělo dojít k „významnému nárůstu“ objemů, který může zvýšit tržby a pomoci překonat hranici EBITDA, což by podle něj byl pro akcie významný moment.
Při pohledu do roku 2025 a dále by podle něj k dalšímu růstu mělo přispět uvedení menšího osobního automobilu a pickupu. Babcock uvedl, že do roku 2030 by společnost mohla prodávat 385 000 kusů ročně.
Akcie se obchodují se sníženým násobkem poměru prodejů a hodnoty podniku ve srovnání s počáteční historií společnosti Tesla. Se slevou je také ve srovnání s obdobnými společnostmi Lucid a Rivian, které se zabývají elektromobily. Babcock uvedl, že sleva je u společnosti Fisker, která vstoupila na burzu v roce 2020, oprávněná vzhledem k tomu, že se nachází v „ranější a nejistější fázi“.
Zdroj: Fisker
Babcock uvedl, že společnost má méně rizikový obchodní model než ostatní v této oblasti vzhledem k tomu, že lze využít smluvní výrobu, která může pomoci zmírnit problémy, jimž obvykle čelí začínající výrobci elektromobilů, a nižší kapitálové požadavky.
Přesto poznamenal, že společnost Fisker může potřebovat další kapitál, protože trh s elektrickými vozidly se stává přeplněným a společnost se snaží proniknout do jednoho z nejvíce konkurenčních segmentů: elektrických crossoverů a SUV. Uvedl také, že společnost bude potřebovat nejméně 1 miliardu USD navíc, aby se dostala do stavu samofinancování.
Snížení cen ze strany Tesly by mohlo být předzvěstí problémů s objemem a ziskovostí pro Fisker, varoval Babcock.
Babcock však použil rámec Bank of America pro analýzu akcií automobilových technologií, který se zabývá umístěním a disruptivními hrozbami. Podle tohoto rámce společnost splňuje dostatek kritérií, aby byla „relativně přesvědčivá“.
Akcie AMC míří pod 5 USD, tvrdí Citi
Akcie oblíbené společnosti AMC Entertainment Holdings Inc. (AMC) by podle Citi mohly směřovat k téměř 70% poklesu.
Firma snížila cílovou cenu akcií AMC z 15,50 USD na 4,75 USD v návaznosti na řadu kroků společnosti, včetně reverzního rozdělení akcií, nedávného navýšení vlastního kapitálu a také konverze majetkových jednotek na kmenové akcie. Citi rovněž potvrdila prodejní rating pro akcie AMC.
Akcie AMC se od začátku roku propadly zhruba o 77 %. Akcie zůstávají daleko od historických maxim, kterých dosáhly v době vrcholící pandemie Covid-19 a meme akciové mánie, která je předmětem nedávného filmu „Hloupé peníze“ (Dump Money).
„Vzhledem k rozšíření více streamovacích služeb v posledních několika letech vidíme riziko poklesu celosvětových pokladen do budoucna,“ uvedl analytik Jason Bazinet. „Tento nedávný vývoj v odvětví navíc naznačuje, že strategická role promítacích sálů se může zmenšovat.“
Zdroj: Bloomberg
Analytik dodal, že předpokládá, že AMC použije hotovost z navýšení kapitálu na splacení zhruba 2,1 miliardy dolarů z celkového dluhu společnosti. Bazinet však dodal, že kmenové akcie AMC jsou stále žalostně předražené.
„Na současné úrovni považujeme kmenové akcie AMC za nadhodnocené,“ řekl.
Bank of America říká, že tyto vyprodané akcie EV nabízejí „čistou expozici“ a mohou vzrůst o 50 % vyrůst z fáze ošklivého káčátka na stále rostoucím trhu elektromobilů.Analytik John Babcock zahájil pokrytí této nevýkonné akcie elektromobilů na úrovni „koupit“. Jeho cílová cena 8 USD předpokládá, že akcie mohou vzrůst o 50,7 % z hodnoty, na které skončily v pondělí.„FSR nabízí investorům čistou expozici na rychle rostoucím trhu s elektromobily, má klíčové milníky, které přijdou v roce 2024, a obchodní model s nižším rizikem, než mají kolegové,“ uvedl v úterý ve zprávě klientům a akcie rovněž označil za „čistou sílu v oblasti elektromobilů“.Fisker v úterý na začátku obchodování vzrostl o 6,2 %. V letošním roce se však akcie propadly o téměř 20 %, což znamená, že jejich výkonnost je nižší než výkonnost širšího indexu S&P 500 i fondu Global X Autonomous & Electric Vehicles ETF , které v letošním roce rostou.Babcock označil první produkt společnosti Fisker, vůz s názvem Ocean, který byl uveden na trh na začátku tohoto roku, za atraktivní a přesvědčivý. Uvedl, že v příštím roce by mělo dojít k „významnému nárůstu“ objemů, který může zvýšit tržby a pomoci překonat hranici EBITDA, což by podle něj byl pro akcie významný moment.Při pohledu do roku 2025 a dále by podle něj k dalšímu růstu mělo přispět uvedení menšího osobního automobilu a pickupu. Babcock uvedl, že do roku 2030 by společnost mohla prodávat 385 000 kusů ročně.Akcie se obchodují se sníženým násobkem poměru prodejů a hodnoty podniku ve srovnání s počáteční historií společnosti Tesla. Se slevou je také ve srovnání s obdobnými společnostmi Lucid a Rivian, které se zabývají elektromobily. Babcock uvedl, že sleva je u společnosti Fisker, která vstoupila na burzu v roce 2020, oprávněná vzhledem k tomu, že se nachází v „ranější a nejistější fázi“.Babcock uvedl, že společnost má méně rizikový obchodní model než ostatní v této oblasti vzhledem k tomu, že lze využít smluvní výrobu, která může pomoci zmírnit problémy, jimž obvykle čelí začínající výrobci elektromobilů, a nižší kapitálové požadavky.Přesto poznamenal, že společnost Fisker může potřebovat další kapitál, protože trh s elektrickými vozidly se stává přeplněným a společnost se snaží proniknout do jednoho z nejvíce konkurenčních segmentů: elektrických crossoverů a SUV. Uvedl také, že společnost bude potřebovat nejméně 1 miliardu USD navíc, aby se dostala do stavu samofinancování.Snížení cen ze strany Tesly by mohlo být předzvěstí problémů s objemem a ziskovostí pro Fisker, varoval Babcock.Babcock však použil rámec Bank of America pro analýzu akcií automobilových technologií, který se zabývá umístěním a disruptivními hrozbami. Podle tohoto rámce společnost splňuje dostatek kritérií, aby byla „relativně přesvědčivá“.Akcie AMC míří pod 5 USD, tvrdí CitiAkcie oblíbené společnosti AMC Entertainment Holdings Inc. by podle Citi mohly směřovat k téměř 70% poklesu.Firma snížila cílovou cenu akcií AMC z 15,50 USD na 4,75 USD v návaznosti na řadu kroků společnosti, včetně reverzního rozdělení akcií, nedávného navýšení vlastního kapitálu a také konverze majetkových jednotek na kmenové akcie. Citi rovněž potvrdila prodejní rating pro akcie AMC.Akcie AMC se od začátku roku propadly zhruba o 77 %. Akcie zůstávají daleko od historických maxim, kterých dosáhly v době vrcholící pandemie Covid-19 a meme akciové mánie, která je předmětem nedávného filmu „Hloupé peníze“ .„Vzhledem k rozšíření více streamovacích služeb v posledních několika letech vidíme riziko poklesu celosvětových pokladen do budoucna,“ uvedl analytik Jason Bazinet. „Tento nedávný vývoj v odvětví navíc naznačuje, že strategická role promítacích sálů se může zmenšovat.“Analytik dodal, že předpokládá, že AMC použije hotovost z navýšení kapitálu na splacení zhruba 2,1 miliardy dolarů z celkového dluhu společnosti. Bazinet však dodal, že kmenové akcie AMC jsou stále žalostně předražené.„Na současné úrovni považujeme kmenové akcie AMC za nadhodnocené,“ řekl.